Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Beje, pamiršau pridurti prie tos pačios "naujų" Solarių temos. Jau mačiau ne vieną papilant juodus dūmus judant iš vietos, panašiai kaip "seni" Volvo 7700. Panašu, kad "naujų" autobusų techninę priežiūra jau vykdo VVT šaltkalviai Stasiukas ir Darjušas.

    Comment


      Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
      .Šiandien du kartus mačiau vieną autobusą,
      (...)
      (be to, atsiprašau Romas - šį kart nuotrauka ne pro troleibuso, o pro automobilio langą)
      Nereikia atsiprašinėti.
      Aš vakar irgi mačiau vieno autobuso fotogaleriją.
      Po to, kai tas viešojo transporto atstovas vakar pametė ratą, tai suprantama, kad tenka laikinai pakeisti transporto rūšį.

      Comment


        Šio ryto patirtis važiuojant 3G į oro uostą: "naujam" Solariui cypia vienas ratas, autobusas akivaizdžiai techniškai netvarkingas. Priekinės durys neatidaromos, tai žmonės nuolat grūdasi į/iš priekinės autobuso dalies. Vairuotojas vis kažką rusiškai baubia telefonu, non stop visą kelią bent jau nuo Konstitucijos pr. iki oro uosto. 2024, ES sostinė b**t nesikeikiant. Kaip buvo sugebėta iki šito nusiristi? Kaip Vilniaus VT tapo centrinės Afrikos šalių lygio?
        Paskutinis taisė John; 2024.04.12, 19:13.

        Comment


          Parašė John Rodyti pranešimą
          Šio ryto patirtis važiuojant 3G į oro uostą: "naujam" Solariui cypia vienas ratas, autobusas akivaizdžiai techniškai netvarkingas. Priekinės durys neatidaromos, tai žmonės nuolat grūdasi į/iš priekinės autobuso dalies. Vairuotojas vis kažką rusiškai baubia telefonu, non stop visą kelią bent jau nuo Konstitucijos pr. iki oro uosto. 2023, ES sostinė b**t nesikeikiant. Kaip buvo sugebėta iki šito nusiristi? Kaip Vilniaus VT tapo centrinės Afrikos šalių lygio?
          2024 jei ką
          Kodėl Afrikos? Tipinė Rytų Europa 90-aisiais, viskas kaip GoVilnius klipe. Ir nepanašu, kad galime tikėtis teigiamų permainų. Kažkada ant dienų bandžiau važiuoti Vilniaus troleibusu, tai sustojo visai ne stotelėje, priekinės durys vos siekė kelkraštį, bet atidarė tik po trečio normalaus beldimo į duris. Šiaip trūlų normalių vairuotojų vienas kitas pasitaiko, visi kiti px. kaip važiuoja ir stoja. Autobusų, daug tvarkingiau.
          Paskutinis taisė Nikas; 2024.04.12, 17:39.

          Comment


            Parašė Nikas Rodyti pranešimą

            2024 jei ką
            Kodėl Afrikos? Tipinė Rytų Europa 90-aisiais, viskas kaip GoVilnius klipe. Ir nepanašu, kad galime tikėtis teigiamų permainų. Kažkada ant dienų bandžiau važiuoti Vilniaus troleibusu, tai sustojo visai ne stotelėje, priekinės durys vos siekė kelkraštį, bet atidarė tik po trečio normalaus beldimo į duris. Šiaip trūlų normalių vairuotojų vienas kitas pasitaiko, visi kiti px. kaip važiuoja ir stoja. Autobusų, daug tvarkingiau.
            Pataisyta
            Dar baisiau darosi pamačius, kokį dėmesį VT skiria kiti miestai. Kadangi keliavau į Stokholmą, tai tiesiog už galvos norisi griebtis matant kokia begalinio dydžio praraja skiria mus nuo Šiaurės Europos ir kitų civilizuotų Europos šalių pagal požiūrį į transportą. Koks kontrastas tarp to "naujo", bet jau nudrožto Solario su rusiškai į telefoną bliaunančiu vadytėlium, ir civilizuotos šalies civilizuoto VT. Baisu ir apgailėtina, kaip buvo galima taip žemai pulti. Ir, kas svarbiausia, turbūt dar kokius 10 metų viskas tik blogės, nes tiek visuomenė, tiek valdžia tebesivadovauja Moldovos 1993 lygio logika apie VT ir visos transporto sistemos plėtrą.

            Comment


              Šokiruojantis apsileidimas* ir vizijos trūkumas**.

              * VT priemonių detalės trupa ir salonuose auga palėsiai nuo 2010s (jeigu ne anksčiau)

              ** nėra aiškios vizijos, kaip VT sistema bus vystoma toliau pasitelkiant rimteses technikos priemones ir reorganizuojant VT tinklą pritaikant naujai stuburinei (bėginei) VT priemonei.
              Paskutinis taisė Silber418; 2024.04.12, 22:37.

              Comment


                Galima pridėti, jog nėra ir jokios kultūros, susijusios su VT, renginių VT parkuose įtraukiant visuomenę, VT vairuotojai dažnu atveju atrodo dirbantys kaip per prievartą. Prie to dar galima pridėti ir savivaldybės neįgalumą imtis ryžtingesnių priemonių gerinti susisiekimą, eiliniu pavyzdžiu tapo trumpų troleibusų įsigijimas. Naujajam merui VT apskritai nėra nei įdomus, nei suprantamas, tiesiog paslauga tiems nuskriaustiems gyvenimo žmonėms be automobilio. Bet miestas eina link to, jog ilgoje perspektyvoje spūstys atsiras visur, galbūt tuomet pati visuomenė parodys daugiau noro keisti situaciją.

                Comment


                  Pastebėjau, kad per karštas dienas labai gerai veikia troleibusų ir autobusų kondicionieriai - neapsikentę šalčio keleiviai atidarinėja langus, o troleibusų vairuotojai važiuoja su atidarytomis priekinėmis durimis, kad bent kažkiek įeitų šilumos.

                  Comment


                    Su kondicionieriais, kaip suprantu, yra maždaug taip: kol autobusai sąlyginai nauji (1-3 metai), kondiškės veikia kiek veikia, o sugedus niekas jų netvarko ir neprižiūri. Eilinis katastrofiško apsileidimo indikatorius VVT.

                    Comment


                      Važiuojame senučiuku 12 troleibusu. Viduryje Pamėnkalnio-Islandijos-Jogailos gatvių sankryžos troleibusui nukrenta ūsai. Blokuojama visa sankryža. Vairuotoja mikliai ūsus uždeda atgal. Grįžusi į kabiną supranta, kad troleibusą reikia pastumti kad užsikurtų (?). Smagiai rusiškai sušunka, kad reikia vyrų pagalbos pastumti. Keli vyrai išlipa ir viduryje sankryžos stumia troleibusą, kol šis pats užsikuria (?) ir gali tęsti kelionę. Puškuojam toliau. Važiuojant Basanavičiaus gatve, romantiškai linguojant amerikietiškais kalneliais, bei klausant užsienietiškos kalbos, populiaros tarp troleibuso keleivių, kyla viena mintis - ar tikrai ne į 80uosius metus sugrįžome?

                      Comment


                        Tu nieko nesupranti, čia yra Kalčiar of Northern Yurop.

                        Click image for larger version

Name:	1749944-296981-756x425.png
Views:	630
Size:	387,4 kB
ID:	2124902

                        Comment


                          Parašė Pitagoras Rodyti pranešimą
                          Važiuojame senučiuku 12 troleibusu. Viduryje Pamėnkalnio-Islandijos-Jogailos gatvių sankryžos troleibusui nukrenta ūsai. Blokuojama visa sankryža. Vairuotoja mikliai ūsus uždeda atgal. Grįžusi į kabiną supranta, kad troleibusą reikia pastumti kad užsikurtų (?). Smagiai rusiškai sušunka, kad reikia vyrų pagalbos pastumti. Keli vyrai išlipa ir viduryje sankryžos stumia troleibusą, kol šis pats užsikuria (?) ir gali tęsti kelionę. Puškuojam toliau. Važiuojant Basanavičiaus gatve, romantiškai linguojant amerikietiškais kalneliais, bei klausant užsienietiškos kalbos, populiaros tarp troleibuso keleivių, kyla viena mintis - ar tikrai ne į 80uosius metus sugrįžome?
                          Stūmei? Man tekę stumti prieš keliolika metų Pilaitės/Laisvės pr. kur veiksmas didesnis, bet tuo dižiuojuosi, buvo įdomu Patartina turėti servetėlę, nes rankos visada liks purvinos, ypač žiemą. Iš Pamėnkalnio g. link Jogailos ypač sudėtingas posūkis, nes pėstiesiems žalia šviečia, tada trūlui susutojus juos praleist, toj vietoj "ūsai" būna ant tų laidų susikirtimų, o ten elektros nėra, tai negalima stot. Nauji trūlai turi mygtuką, kur gali autonomiškai pavažiuot be elektros ant akūmų. Škodoj "old school".
                          ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                          Comment


                            Parašė Pitagoras Rodyti pranešimą
                            ...kyla viena mintis - ar tikrai ne į 80uosius metus sugrįžome?
                            Esu jaunesnis, bet spėju 80-aisiais 14TR troleibusai buvo naujuteliai (nors aišku buvo ir senesnių 9TR) ir bendrai infra turėjo būti daug tvarkingesnė. O štai Basanavičiaus kalneliai, įdomu, ar visada ten buvo?

                            Comment


                              Informacija iš vz.lt. UAB „Vilniaus viešasis transportas“ bandymams perduotas „Fencer F1 Integral EV“ žemagrindis elektrinis autobusas, kuris balandžio 11–24 dienomis važinėja 10-uoju maršrutu.
                              „Fencer“ autobusai gaminami, naudojant švedų kompanijos „Scania“ važiuokles bei pavaros sistemas ir kinų „Higer Buses“ kėbulus. Šiuo metu Vilniaus viešojo transporto sistemoje važinėja 25 mažieji elektriniai autobusai, iki 2028 metų planuojama įsigyti dar 297 elektrinius autobusus.

                              Comment


                                Parašė Nikas Rodyti pranešimą

                                Esu jaunesnis, bet spėju 80-aisiais 14TR troleibusai buvo naujuteliai (nors aišku buvo ir senesnių 9TR) ir bendrai infra turėjo būti daug tvarkingesnė. O štai Basanavičiaus kalneliai, įdomu, ar visada ten buvo?
                                Man dar teko pavažinėti 8Tr, bet kažkur greitai jie dingo, nors, kaip dabar žinau, buvo pakankamai nauji.
                                Sovietmečiu Basanavičiaus g. buvo apyligė, labai simpatiškas bazaltinis grindinys.

                                Comment


                                  Parašė neoplan Rodyti pranešimą
                                  Galima pridėti, jog nėra ir jokios kultūros, susijusios su VT, renginių VT parkuose įtraukiant visuomenę, VT vairuotojai dažnu atveju atrodo dirbantys kaip per prievartą. Prie to dar galima pridėti ir savivaldybės neįgalumą imtis ryžtingesnių priemonių gerinti susisiekimą, eiliniu pavyzdžiu tapo trumpų troleibusų įsigijimas. Naujajam merui VT apskritai nėra nei įdomus, nei suprantamas, tiesiog paslauga tiems nuskriaustiems gyvenimo žmonėms be automobilio. Bet miestas eina link to, jog ilgoje perspektyvoje spūstys atsiras visur, galbūt tuomet pati visuomenė parodys daugiau noro keisti situaciją.
                                  Visuomenė greičiau pradės reikalauti griauti Senamiesčio pastatus greitkeliams ir parkofkėms, o ne VT gerinti. Jei jau kuriam 70-80-ųjų JAV atspindį, tai iki galo!

                                  Comment


                                    Parašė Nikas Rodyti pranešimą

                                    Esu jaunesnis, bet spėju 80-aisiais 14TR troleibusai buvo naujuteliai (nors aišku buvo ir senesnių 9TR) ir bendrai infra turėjo būti daug tvarkingesnė. O štai Basanavičiaus kalneliai, įdomu, ar visada ten buvo?
                                    Ne, Basanavičiaus gatvės kalneliai atsirado nuo kreivarankės priežiūros
                                    Kažkuriais metais (gal porą metų atgal) tvarkė kažką Basanavičiaus gatvės pradžioje, bet taip ir paliko vilniečiams ir svečiams įprastus kalnelius
                                    Daugiau mano nuotraukų >>
                                    Mano rajonas ir apylinkės >>

                                    Comment


                                      Parašė Piteris Rodyti pranešimą
                                      Informacija iš vz.lt. UAB „Vilniaus viešasis transportas“ bandymams perduotas „Fencer F1 Integral EV“ žemagrindis elektrinis autobusas, kuris balandžio 11–24 dienomis važinėja 10-uoju maršrutu.
                                      „Fencer“ autobusai gaminami, naudojant švedų kompanijos „Scania“ važiuokles bei pavaros sistemas ir kinų „Higer Buses“ kėbulus. Šiuo metu Vilniaus viešojo transporto sistemoje važinėja 25 mažieji elektriniai autobusai, iki 2028 metų planuojama įsigyti dar 297 elektrinius autobusus.
                                      Gal kas žino jo garažinį numerį?

                                      Comment


                                        Parašė UAB Susisiekimas Rodyti pranešimą

                                        Gal kas žino jo garažinį numerį?
                                        Nėra numatytas.

                                        Comment


                                          "Na, šiandien autobusų parkas Vilniuje yra vienas iš naujausių Europoje, o kitų metų liepos mėnesį bus ir troleibusų parkas vienas iš naujausių." - spėkit kieno citata (2017)

                                          Čia vienas iš tų "naujausių" autobusų

                                          Comment

                                          Working...
                                          X