Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Didinti maršrutų skaučių ir dažnį, žinoma, yra geriau, nei išvis nieko nedaryti, bet čia yra maždaug tas pats, kas gydyti sunkų plaučių uždegimą geriant žolelių antpilą. Vilniui realiai reikalinga plaučių transplantacija, jei tęsti šitą analogiją.

    Comment


      Daugiau maršrutų ir dažnis ok, bet svarbiausia, kad nevažiuotų traukinuko principu. O to paskutiniais metais pasigendu
      Daugiau mano nuotraukų >>
      Mano rajonas ir apylinkės >>

      Comment


        Parašė Horn Rodyti pranešimą

        Liūdniausia, jog dar net nepaleistas viešasis pirkimas likusiems naujiems trūlikams, tai kaip minimum čekoslovakiški (kad ir "geriausios būklės") bus iki kokių 2027m.
        Daugelio miestų praktika rodo, kad transporto būklė nebūtinai priklauso nuo jo amžiaus. Puikus pavyzdys Usti nad Labem, kur ką tik pasibaigė 15Tr eksploatavimas.

        Deja, bet tai tik signalas, kad matyt ir naujos transporto priemonės, pasibaigus garantiniam, pavirs kibirais.
        Paskutinis taisė Petr; 2024.03.29, 20:30.

        Comment


          Objektyviai žiūrint, ta tradicija naujas transporto priemones versti kibirais galioja ne tik Lietuvai. Toje pačioje Prahoje (kur būnu dažnai, bent po kelias dienas kas keli mėnesiai) prisižiūriu visko - tiek transporto priemonių taisymo izoliacija, tiek užkišto popieriaus vietoje specialių stiklą laikančių gumų. Dažnai važiuojant per kalnelius viskas barška, kaip ir pas mus.
          P.S. Čia aš aišku ne apie metro/tramvajus kalbu o apie autobusus - tramvajai/metro pas juos dažniausiai yra geros būklės.

          Comment


            Gaila nenufotkinau, bet pernai Šveicarijoj važiavau traukiniu, kur WC skilęs unitazo dangčio laikiklis kaip mūsuose buvo sukniedytas skardos gabalu

            Comment


              Parašė John Rodyti pranešimą
              Didinti maršrutų skaučių ir dažnį, žinoma, yra geriau, nei išvis nieko nedaryti, bet čia yra maždaug tas pats, kas gydyti sunkų plaučių uždegimą geriant žolelių antpilą. Vilniui realiai reikalinga plaučių transplantacija, jei tęsti šitą analogiją.
              Smagu, kad kažkas daroma. Savaime aišku tai tėra tingus bandymas be fantazijos ir biudžeto skyrimo išspręsti rimtas problemas. Jis tikrai nesuveiks, tačiau jo nesuveikimas gali būti visai neblogas būdas atvesti vietinius automaroziukus link proto. Yra priežastis, kodėl nei Vienas Vilniaus dydžio ar didesnis ES miestas nenaudoja autobusų kaip stuburinės transporto priemonės. Vairuotojų trūkumas, užgrūstas centras, per didelės 'einamosios' išlaidos, sunkiai formuojami mazgai, avaringumas, prastos darbo sąlygos, prastas komfortas ir milijonas kitų problemų išlįs bandant tai daryti. Tikėkimės tik, kad šis sumanymas bus įgyvendintas kuo greičiau, tad greičiau išlįs ir problemos. Tada galėsime perkelti diskusiją į kiek aukštesnį lygį. Tokį, kuriame niekas rimtu veidu neišjunginės siūlymų naudoti geriausias ES transporto sistemų praktikas, nes paDIdinSIm auTObuSų daŽNį.
              Paskutinis taisė VLR; 2024.03.28, 20:24.

              Comment


                Pilzeno gatvėse testuojami nauji troleibusai: paaiškėjo, kada atvyks į Vilnių (video)
                Nauja „Vilniaus viešojo transporto“ troleibusų era prasidės šią vasarą. Pagal bendrovės „Vilniaus viešasis transportas“ ir „Škoda Group“ dar 2023 m. pasirašytą sutartį, pirmosios 20 transporto priemonių sostinės gatves pasieks šių metų rugpjūtį. Kiti 71 pagal sutartį užsakyti troleibusai Vilniuje keliones pradės 2025 m. sausio-kovo mėn. Bendra sutarties vertė siekia daugiau nei 52 mln. Eur.

                „Naujieji troleibusai ne tik prisidės prie vis sparčiau Vilniuje įgyvendinamų tvarių sprendimų, bet ir užtikrins komfortiškesnes bei patrauklesnes keliavimo sąlygas Vilniaus miesto gyventojams bei svečiams. Griežtai laikomės darbų plano – pirmasis „Škoda 32Tr“ troleibusas jau yra pagamintas, taip pat dar 12 yra gamybos procese. Sostinės gatvėse šįmet riedės dalis naujų troleibusų, o antruoju etapu sulauksime dar 71 – taip atnaujinsime didžiąją troleibusų parko dalį“, – pažymi UAB „Vilniaus viešojo transporto“ direktorius Ignas Degutis.

                Jis dalinasi, jog „Škoda Group“ jau vykdo visus privalomuosius bandymus pirmajam troleibusui, kurie leis įvertinti transporto priemonės patikimumą, saugumą ir eksploatacines savybes – tik tada transporto priemonei bus išduodamas patvirtinimo sertifikatas (atlikta homologacija), taip patvirtinant jo tinkamumą sklandžioms kelionėms Vilniaus gatvėse. Tiek pirmojo, tiek visų kitų naujai pagamintų troleibusų patikrinimai bus atliekami Pilzene, Čekijoje.
                Primename, jog nauji „Škoda 32Tr“ modelio troleibusai bus žemagrindžiai, 12 m ilgio bei riedantys autonomine eiga, todėl galės nuvažiuoti iki 20 km be kontaktinio tinklo. Troleibusuose bus įdiegta saugumo sistema – SOS ir A juostos mygtukai, fiksuojantys įvykius vaizdo įraše, taip pat apsauga nuo susidūrimo ir automatinis gaisro gesinimas.
                Paskutinis taisė digital; 2024.04.03, 14:32.

                Comment


                  Įsižiūrėjus, aišku, kodėl toks šlykštus:
                  • labiausiai ne į temą tas geltonos juostos kampas priekyje – aš būčiau užapvalinęs, kaip juostos gale užsilenkia į viršų, tai čia į apačią tokiu pat radiusu;
                  • ventiliacijos grotelės už priekinio rato – net dabartinės mūsų Škonos nudašo tokias groteles ta pačia spalva, kad neišsiskirtų, dabar išsiskiria, kaip pvz. "Artery" grotelės architektūroje;
                  • per aukšta, dėl to gremėzdiška "karūna" ant stogo – reikėjo tada juodą plotą tuputį kilstelt tuo pat 45° kampu ir ovaliu radiusu ten kur išplatėja. Būtų gavęsis toks retro streamline dizainas – galėtume bent apsimesti, jog esame prie prosperity ir trūlikai middleclass'ui:
                  Streamlining was associated with prosperity and an exciting future. This hope resonated with the American middle class, the major market for consumer products.
                  https://mediakron.bc.edu/fashiondeco...eamline-design
                  Click image for larger version  Name:	Screenshot (3).png Views:	0 Size:	529,5 kB ID:	2121945
                  ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                  Comment


                    O gal kas zinot, kaip su pirkimu 60-70 troleibusu, kur su sujungimu, dar liaudiskai vadinamu garmoske? Ar kas nors vyksta del to? Ar kazkokiu realiu planu skelbta buvo?

                    Comment


                      Parašė dondc Rodyti pranešimą
                      Įsižiūrėjus, aišku, kodėl toks šlykštus:
                      ...
                      Ir šiaip dizainas atrodo ne kaip 2020s europietiškų autobusų/troleibusų, o kaip early 2000s kinietiškų autobusų/troleibusų dizainas. Turint omeny, kad šitie trūlai realiai pradės važinėti Vilniuje 2025-2026, tai apima toks labai nemalonus beviltiškumo jausmas. Darom kažką, kas turėjo būti padaryta prieš minimum 15 metų, ir tai nepilnai, nes perkamas mažesnis skaičius troleibusų, nei važinėja supuvusių Škodų ir jau senų Solaris. Ir dar pačių troleibusų dizainas pasenęs kokiais 20 metų. Tiesiog liūdna, beviltiška ir apgailėtina

                      Comment


                        Palyginimas su gamykliniu išdažymu.

                        Parašė digital Rodyti pranešimą

                        Comment


                          Ar nebus taip, kad VVT patys "nusidažė" taip? Skelbė ir atšaukinėjo konkursus ne kartą. Ta pati detalė virš langų mūsų nudažyta 1 spalva, tai būtų pigiau nei originale 2 spalvos tai pačiai detalei.
                          ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                          Comment


                            Juk buvo vykdytas viešasis pirkimas, laimėjo mažiausia kaina. Pirkime neįrašysi modernus / nemodernus dizainas, tai subjektyvus vertinimas. Lısti į dizaino detales irgi gali būti rizikinga, nes tada lengva apskųsti, kad diskriminuojamas tam tikras gamintojas.. įdomu, kaip va tokių situacijų išvengti?

                            Comment


                              Pasiūlo originalų dizainą 3-jų spalvų ir po 2 spalvas vienai detalei. VVT paskaičuoja, kad galėtų paimti pigiau. Atšaukia konkursą. Naujame nurodo viso 2 spalvos ir visos detalės vienspalvės. Škoda vėl dalyvauja pakoregavus ir atpiginus.

                              Beje, originaliam dizaine vidurinės juostos viršutinis kampas ties priekiniu ratu yra užapvalintas. VVT turbūt su Paint'u pabaksojo "kibiriuko" įrankiu, tai taip ir liko status kampas... Na ir reikia, kad atitiktų konkurso sąlygas – 1 spalva vienai detalei.
                              ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                              Comment


                                Cmon, žmonės. Na taip, pasenęs ir šiaip pigus dizainas, ypač priekio. Bet tai tokia smulkmena, lyginant, kad naujų trūlų baisiai per mažai ir dar keletą metų vilniečiai važinės 40 metų senumo trantalais ir jokių didesnių pokyčių VVT artimiausiais metais nenusimato.

                                Comment


                                  Ko trūksta, kad tas "spoleris" virš priekinio lango būtų juodas, kaip ir originaliame dizaine. Daugiau visa kita pagal mūsišką dizainą. Aišku nekalbant apie tai, kad pats dizainas atgyvenęs ir ta gelsva dalis visiškai nereikalinga.

                                  Comment


                                    Parašė Nikas Rodyti pranešimą
                                    Cmon, žmonės. Na taip, pasenęs ir šiaip pigus dizainas, ypač priekio. Bet tai tokia smulkmena, lyginant, kad naujų trūlų baisiai per mažai ir dar keletą metų vilniečiai važinės 40 metų senumo trantalais ir jokių didesnių pokyčių VVT artimiausiais metais nenusimato.
                                    Sutinku, kritikuoti ir vertinti dizainą ir spalvas yra kosmodromas, žinant, kad vienintelis kriterijus lochovozams yra ar jie užsidega važiuojant į kalną, ar ne .

                                    Comment


                                      Parašė Košutas Rodyti pranešimą

                                      Sutinku, kritikuoti ir vertinti dizainą ir spalvas yra kosmodromas, žinant, kad vienintelis kriterijus lochovozams yra ar jie užsidega važiuojant į kalną, ar ne .
                                      Bužinskai čia tu?

                                      Comment


                                        Visiškai jokio skirtumo dizainas. Kuo pigesnis, tuo geriau.

                                        Džiaugiuosi būsimais naujais troleibusais. Tikiuosi kontaktinio tinklo plėtimo.

                                        Comment


                                          Vaikams vaikiškas dizainas

                                          Click image for larger version

Name:	Ekrano kopija 2024-04-04 152101.png
Views:	371
Size:	126,5 kB
ID:	2122075

                                          Comment

                                          Working...
                                          X