Didinti maršrutų skaučių ir dažnį, žinoma, yra geriau, nei išvis nieko nedaryti, bet čia yra maždaug tas pats, kas gydyti sunkų plaučių uždegimą geriant žolelių antpilą. Vilniui realiai reikalinga plaučių transplantacija, jei tęsti šitą analogiją.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Vilniaus viešasis transportas
Collapse
X
-
Parašė Horn Rodyti pranešimą
Liūdniausia, jog dar net nepaleistas viešasis pirkimas likusiems naujiems trūlikams, tai kaip minimum čekoslovakiški (kad ir "geriausios būklės") bus iki kokių 2027m.
Deja, bet tai tik signalas, kad matyt ir naujos transporto priemonės, pasibaigus garantiniam, pavirs kibirais.Paskutinis taisė Petr; 2024.03.29, 20:30.
Comment
-
Objektyviai žiūrint, ta tradicija naujas transporto priemones versti kibirais galioja ne tik Lietuvai. Toje pačioje Prahoje (kur būnu dažnai, bent po kelias dienas kas keli mėnesiai) prisižiūriu visko - tiek transporto priemonių taisymo izoliacija, tiek užkišto popieriaus vietoje specialių stiklą laikančių gumų. Dažnai važiuojant per kalnelius viskas barška, kaip ir pas mus.
P.S. Čia aš aišku ne apie metro/tramvajus kalbu o apie autobusus - tramvajai/metro pas juos dažniausiai yra geros būklės.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimąDidinti maršrutų skaučių ir dažnį, žinoma, yra geriau, nei išvis nieko nedaryti, bet čia yra maždaug tas pats, kas gydyti sunkų plaučių uždegimą geriant žolelių antpilą. Vilniui realiai reikalinga plaučių transplantacija, jei tęsti šitą analogiją.Paskutinis taisė VLR; 2024.03.28, 20:24.
- 6 patinka
Comment
-
Pilzeno gatvėse testuojami nauji troleibusai: paaiškėjo, kada atvyks į Vilnių (video)
Nauja „Vilniaus viešojo transporto“ troleibusų era prasidės šią vasarą. Pagal bendrovės „Vilniaus viešasis transportas“ ir „Škoda Group“ dar 2023 m. pasirašytą sutartį, pirmosios 20 transporto priemonių sostinės gatves pasieks šių metų rugpjūtį. Kiti 71 pagal sutartį užsakyti troleibusai Vilniuje keliones pradės 2025 m. sausio-kovo mėn. Bendra sutarties vertė siekia daugiau nei 52 mln. Eur.
„Naujieji troleibusai ne tik prisidės prie vis sparčiau Vilniuje įgyvendinamų tvarių sprendimų, bet ir užtikrins komfortiškesnes bei patrauklesnes keliavimo sąlygas Vilniaus miesto gyventojams bei svečiams. Griežtai laikomės darbų plano – pirmasis „Škoda 32Tr“ troleibusas jau yra pagamintas, taip pat dar 12 yra gamybos procese. Sostinės gatvėse šįmet riedės dalis naujų troleibusų, o antruoju etapu sulauksime dar 71 – taip atnaujinsime didžiąją troleibusų parko dalį“, – pažymi UAB „Vilniaus viešojo transporto“ direktorius Ignas Degutis.
Jis dalinasi, jog „Škoda Group“ jau vykdo visus privalomuosius bandymus pirmajam troleibusui, kurie leis įvertinti transporto priemonės patikimumą, saugumą ir eksploatacines savybes – tik tada transporto priemonei bus išduodamas patvirtinimo sertifikatas (atlikta homologacija), taip patvirtinant jo tinkamumą sklandžioms kelionėms Vilniaus gatvėse. Tiek pirmojo, tiek visų kitų naujai pagamintų troleibusų patikrinimai bus atliekami Pilzene, Čekijoje.Primename, jog nauji „Škoda 32Tr“ modelio troleibusai bus žemagrindžiai, 12 m ilgio bei riedantys autonomine eiga, todėl galės nuvažiuoti iki 20 km be kontaktinio tinklo. Troleibusuose bus įdiegta saugumo sistema – SOS ir A juostos mygtukai, fiksuojantys įvykius vaizdo įraše, taip pat apsauga nuo susidūrimo ir automatinis gaisro gesinimas.Paskutinis taisė digital; 2024.04.03, 14:32.
- 8 patinka
Comment
-
Įsižiūrėjus, aišku, kodėl toks šlykštus:- labiausiai ne į temą tas geltonos juostos kampas priekyje – aš būčiau užapvalinęs, kaip juostos gale užsilenkia į viršų, tai čia į apačią tokiu pat radiusu;
- ventiliacijos grotelės už priekinio rato – net dabartinės mūsų Škonos nudašo tokias groteles ta pačia spalva, kad neišsiskirtų, dabar išsiskiria, kaip pvz. "Artery" grotelės architektūroje;
- per aukšta, dėl to gremėzdiška "karūna" ant stogo – reikėjo tada juodą plotą tuputį kilstelt tuo pat 45° kampu ir ovaliu radiusu ten kur išplatėja. Būtų gavęsis toks retro streamline dizainas – galėtume bent apsimesti, jog esame prie prosperity ir trūlikai middleclass'ui:
Streamlining was associated with prosperity and an exciting future. This hope resonated with the American middle class, the major market for consumer products.
https://mediakron.bc.edu/fashiondeco...eamline-design
♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚
Comment
-
Parašė dondc Rodyti pranešimąĮsižiūrėjus, aišku, kodėl toks šlykštus:
...
- 13 patinka
Comment
-
Juk buvo vykdytas viešasis pirkimas, laimėjo mažiausia kaina. Pirkime neįrašysi modernus / nemodernus dizainas, tai subjektyvus vertinimas. Lısti į dizaino detales irgi gali būti rizikinga, nes tada lengva apskųsti, kad diskriminuojamas tam tikras gamintojas.. įdomu, kaip va tokių situacijų išvengti?
- 1 patinka
Comment
-
Pasiūlo originalų dizainą 3-jų spalvų ir po 2 spalvas vienai detalei. VVT paskaičuoja, kad galėtų paimti pigiau. Atšaukia konkursą. Naujame nurodo viso 2 spalvos ir visos detalės vienspalvės. Škoda vėl dalyvauja pakoregavus ir atpiginus.
Beje, originaliam dizaine vidurinės juostos viršutinis kampas ties priekiniu ratu yra užapvalintas. VVT turbūt su Paint'u pabaksojo "kibiriuko" įrankiu, tai taip ir liko status kampas... Na ir reikia, kad atitiktų konkurso sąlygas – 1 spalva vienai detalei.♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚
Comment
-
Parašė Nikas Rodyti pranešimąCmon, žmonės. Na taip, pasenęs ir šiaip pigus dizainas, ypač priekio. Bet tai tokia smulkmena, lyginant, kad naujų trūlų baisiai per mažai ir dar keletą metų vilniečiai važinės 40 metų senumo trantalais ir jokių didesnių pokyčių VVT artimiausiais metais nenusimato.
- 8 patinka
Comment
-
Parašė Košutas Rodyti pranešimą
Sutinku, kritikuoti ir vertinti dizainą ir spalvas yra kosmodromas, žinant, kad vienintelis kriterijus lochovozams yra ar jie užsidega važiuojant į kalną, ar ne .
- 1 patinka
Comment
Comment