Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Gal jau nebesikartok.

    Comment


      Parašė UAB Susisiekimas Rodyti pranešimą
      Kada pagaliau vairuotojai baigs "barakadinuotis" nuo keleivių!? Mašina nr. 4505.
      Nepatinka, nevažiuok! Asmeniškai man tai netrukdo, jų užsibarikadavimai. Tikrai suprantu ir palaikau vairuotojus!

      Comment


        Parašė 2107 Rodyti pranešimą

        Nepatinka, nevažiuok! Asmeniškai man tai netrukdo, jų užsibarikadavimai. Tikrai suprantu ir palaikau vairuotojus!
        Labiau nusikalbėti manau buvo jau nebeįmanoma. Yra tam taisyklės, yra konstrukcijoje numatytos priekinės durys ir aplamai, čia net kalbos negali būti. Svarbiausia keleivių patogumas ir komfortas, juk dėl keleivių ir dirbama. O vairuotojai kurie nenori dirbti, tingi ar panašiai tegul nedirba arba ieškosi kito darbo. Niekas neverčia.

        Comment


          Tuomet paskui neverkit, kai autobusai ims važinėti kartą į valandą!

          Comment


            Parašė 2107 Rodyti pranešimą
            Tuomet paskui neverkit, kai autobusai ims važinėti kartą į valandą!
            Nebus taip tikrai, niekas nepergyvena. Yra kam patinka ir kas noriai ir atsakingai dirba. Dabartiniai tinginiai irgi bumba, viskuo nepatenkinti, bet kažkodėl neišeina jei jau taip blogai, dirba...
            Paskutinis taisė UAB Susisiekimas; 2024.03.17, 22:27.

            Comment


              Parašė UAB Susisiekimas Rodyti pranešimą

              Nebus taip tikrai, niekas nepergyvena. Yra kam patinka ir kas noriai ir atsakingai dirba. Dabartiniai tinginiai irgi bumba, viskuo nepatenkinti, bet kažkodėl neišeina jei jau taip blogai, dirba...
              Nu kaip čia pasakius... Pergyvena koks 99% viešojo transporto keleivių. Vairuotojų trūkumas dabar toks kritinis, kad turbūt kiekvieną dieną viename ar kitame maršrute pasitaiko pagal tvarkaraštį nevykdomų reisų, JUDU yra pastoviai priversti perdarinėti tvarkaraščius ir VT sistema šiuo metu iš principo yra nepatikima.

              Kažkoks labai vaikiškas požiūris pas tamstą - "nepatinka, tai tegul nedirba". Nu OK, išeis net ir dabartiniai vairuotojai, kas tada vykdys reisus ? Negi nematote, koks katastrofiškas dabar vairuotojų trūkumas, kad net ir jau egzistuojančių skylių neina užpildyti, o jūs siūlote daryti naujas skyles ? Geriau jau tegul atvažiuoja su užbarikaduotom priekinėm durim, negu neatvažiuoja išvis

              Comment


                Tai kad miestiečiai "pergyvena" ar jaučia "gilų susirūpinimą" yra tik jų pačių problema - t.y. pilietinės pozicijos neturėjimas. Lygiai taip pat, kaip dėl sutrešusių troleibusų ir visų kitų bėdų. VVT dirba miestiečiams, išlaikoma iš biudžeto, todėl jeigu neatvyksta autobusai, nereikia galvoti apie vairuotojų darbo sąlygas ir išlygas, o reikalauti VMS ir VVT, kad jie deramai dirbtų savo darbą.
                Vien matant kiek VVT adminstracijoje chebros, visokios valdybos, kur nariams tai yra penktas darbas ir tikrai nerūpi VVT paslaugų kokybė (aišku niekas iš jų VVT gyvenime nesinaudoja) tai nenuostabu, kad vairuotojų atlyginimams nelieka pinigų.

                Comment


                  Net jeigu VVT atlyginimus pakeltų x2 ar dar daugiau aš neabejoju, jog paslaugos kokybei tai įtakos beveik neturėtų. Na užsipildytų tos laisvos vietos ir tiek. Bet VVT ne ta kontora, kuri atleidinėtų darbuotojus už skundus ar prasižengimus, nes reiktų kariauti su profsajunga, reiktų vykdyti naujų darbuotojų paieškas. Kam to reik, jeigu yra dirbančių (kad ir beviltiškai blogai).
                  P.S. Esu iš to 1% keleivių, kurių kasdien naudojasi VT ir nejaučia didelio diskomforto, dėl vairuotojų trūkumo, nes gyvenu mieste.

                  Comment


                    Parašė UAB Susisiekimas Rodyti pranešimą

                    Pasiųs jie tave gražioj formoj ant trijų raidžių kaip mane, kad pasiuntė dėl visokių nesąmoningų plakatų klijavimo keleiviui prieš pat nosį. Arba tarpusavyje pabumbės tuo žodžiu, kaip kažkoks vvt vairuotojas viešai pasakė-"pridurkai".
                    Neparašiau, bet jūsų minimo plakato mano žiniomis vasario viduryje jau turėjo nebūti.

                    Comment


                      Parašė Horn Rodyti pranešimą
                      Net jeigu VVT atlyginimus pakeltų x2 ar dar daugiau aš neabejoju, jog paslaugos kokybei tai įtakos beveik neturėtų. Na užsipildytų tos laisvos vietos ir tiek. Bet VVT ne ta kontora, kuri atleidinėtų darbuotojus už skundus ar prasižengimus, nes reiktų kariauti su profsajunga, reiktų vykdyti naujų darbuotojų paieškas. Kam to reik, jeigu yra dirbančių (kad ir beviltiškai blogai).
                      P.S. Esu iš to 1% keleivių, kurių kasdien naudojasi VT ir nejaučia didelio diskomforto, dėl vairuotojų trūkumo, nes gyvenu mieste.
                      Jeigu reisų mažės dėl vairuotojų trūkumo ir senų mašinų, tai nebus diskomforto?
                      Kokybė priklauso nuo darbo organizacijos ir tikslinių investicijų. Vairuotojus jau samdo iš Gabono.

                      Comment


                        Parašė Horn Rodyti pranešimą
                        Net jeigu VVT atlyginimus pakeltų x2 ar dar daugiau aš neabejoju, jog paslaugos kokybei tai įtakos beveik neturėtų. Na užsipildytų tos laisvos vietos ir tiek. Bet VVT ne ta kontora, kuri atleidinėtų darbuotojus už skundus ar prasižengimus, nes reiktų kariauti su profsajunga, reiktų vykdyti naujų darbuotojų paieškas. Kam to reik, jeigu yra dirbančių (kad ir beviltiškai blogai).
                        P.S. Esu iš to 1% keleivių, kurių kasdien naudojasi VT ir nejaučia didelio diskomforto, dėl vairuotojų trūkumo, nes gyvenu mieste.
                        Ant smūgio kokybė nepagerės. Bet ilgainiui atsiras galimybė tiek išmest visiškus chamus, tiek patys darbuotojai pradės labiau vertinti geriau apmokamą darbo vietą bei turės daugiau motyvacijos. Abu dalykai gali atsirasti tik jei nėra problemų rast darbuotojų. O šitą problemą labai gerai sprendžia būtent atlyginimo dydis.

                        Comment


                          Parašė Sula Rodyti pranešimą

                          Jeigu reisų mažės dėl vairuotojų trūkumo ir senų mašinų, tai nebus diskomforto?
                          Kokybė priklauso nuo darbo organizacijos ir tikslinių investicijų. Vairuotojus jau samdo iš Gabono.
                          Ir tie vairuotojai iš Gabono, žymiai geriau dirba nei kad mūsų chamai!

                          Comment


                            Parašė UAB Susisiekimas Rodyti pranešimą

                            Ir tie vairuotojai iš Gabono, žymiai geriau dirba nei kad mūsų chamai!
                            Natūralu, kad uždirbdami jų suvokimu neblogą algą ir būdami labai priklausomi nuo darbdavio malonės bus labiau motyvuoti.

                            Comment


                              Parašė UAB Susisiekimas Rodyti pranešimą

                              Ir tie vairuotojai iš Gabono, žymiai geriau dirba nei kad mūsų chamai!
                              Aš, aišku, retokai važinėju VVT, bet niekada nekilo kažkokių pretenzijų dėl pačio vairavimo. Lyginant su tuo kas buvo 70-90-aisias, tai iš vis super.
                              Vienintėlis dalykas, tai gal pastabėlė dėl švaros, bet nežinau, kiek už tai atsakingas vairuotojas.

                              Comment


                                Parašė UAB Susisiekimas Rodyti pranešimą

                                Ir tie vairuotojai iš Gabono, žymiai geriau dirba nei kad mūsų chamai!
                                Sako Gabone ieško. Dirba iš Ganos.

                                Parašė Sula Rodyti pranešimą

                                Aš, aišku, retokai važinėju VVT, bet niekada nekilo kažkokių pretenzijų dėl pačio vairavimo. Lyginant su tuo kas buvo 70-90-aisias, tai iš vis super.
                                Vienintėlis dalykas, tai gal pastabėlė dėl švaros, bet nežinau, kiek už tai atsakingas vairuotojas.
                                Vairuotojas turi surinkti šiukšles VT žieduose kiekvieno maršruto pabaigoje. Kaip buvo 70–90-aisiais? Be kamščių neturėjo būti poreikio draskytis. Teoriškai, kaip per sviestą turėjo būt.
                                ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                                Comment


                                  Parašė dondc Rodyti pranešimą

                                  Sako Gabone ieško. Dirba iš Ganos.

                                  Vairuotojas turi surinkti šiukšles VT žieduose kiekvieno maršruto pabaigoje. Kaip buvo 70–90-aisiais? Be kamščių neturėjo būti poreikio draskytis. Teoriškai, kaip per sviestą turėjo būt.
                                  Būdavo įvairiai. Retkarčiais link 80-ųjų pabaigos jau ir kamštukai atsirasdavo. Topas, kai 80-aisiais T16 važiuodavo nenutrūkstama eile, bet tekdavo "įspardyti" keleivius , kad užsidarytų durys.
                                  70-aisias daug kur antraeiliais reisais važinėdavo baisiai nepatogūs Lviv atobusai. Vasarą juose pragaras. Bilietukus raudavom iš vienintelės "automatinės" kasos. Tuose maršrutuose ir dažnis buvo labai menkas. 1-2 reisai per valandą, jau neblogai. Su 23-iu iki JTS Žirmūnuose nuo Lazdynų važiuodavau 45-50 min. Kita vertus, 29-as iš Bukčių visada buvo apytuštis.
                                  1990 metais po paskaitų nuo universiteto, jei pavėluodavau, tai eidavau pėsčiomis. Autobusas pasivydavo jau ties Kosmonautų pr., kai jau iki namų 10-15 min. O kartais iš viso neatvažiuodavo. Trolikai visi sausakimši.
                                  Užtat atgaiva buvo greitieji autobusai. 21-u greituoju nuo "Paparčio" iki "Kronikos" per 15 min. su vėjeliu.
                                  Paskutinis taisė Sula; 2024.03.19, 12:48.

                                  Comment


                                    Parašė mantasm Rodyti pranešimą

                                    Ant smūgio kokybė nepagerės. Bet ilgainiui atsiras galimybė tiek išmest visiškus chamus, tiek patys darbuotojai pradės labiau vertinti geriau apmokamą darbo vietą bei turės daugiau motyvacijos. Abu dalykai gali atsirasti tik jei nėra problemų rast darbuotojų. O šitą problemą labai gerai sprendžia būtent atlyginimo dydis.
                                    Su privačiais vežėjais visiškai sutinku su tuo ką parašėt. Jie gauna baudas ir bent truputį prižiūri kokybę. Tik gal įkainis dabar "suvaldytas", kai DU didėjo žymiai sparčiau, nei infliacija.
                                    Su VVT be šansų, jog jie kažką keistų. Baudų jie negauna, chamas tai chamas, bet dirba ir nereik ieškoti kito darbuotojo, nereik su profsajunga tampytis dėl vieno ar kito atleidimo, kas išties nėra paprasta, net ir norint kažką pakeisti.

                                    Comment


                                      Parašė dondc Rodyti pranešimą

                                      Sako Gabone ieško. Dirba iš Ganos.



                                      Vairuotojas turi surinkti šiukšles VT žieduose kiekvieno maršruto pabaigoje. Kaip buvo 70–90-aisiais? Be kamščių neturėjo būti poreikio draskytis. Teoriškai, kaip per sviestą turėjo būt.
                                      Pilna vairuotojų darbų kur net ik šiukšles turi surinkti, bet ir mašinos saloną mazgoti kas kart po darbo pamainos.

                                      Comment


                                        Jeigu lietuviai vairuotojai tokie išskirtiniai ir žiemą pakelia sunkiau nei skandinavai, tuomet reikėtų pakoreguoti taisykles pagal tai ir užklijuoti įlipti draudžiančius lipdukus ant priekinių durų.

                                        Jeigu autobusų inžinieriai tokie kvaili, kad nesugeba apsaugoti vairuotojo kabinos nuo pašalinės šviesos tamsiu paros metu - tuomet reikia vieningo sprendimo ir įmontuoti kokias nors žaliuzes arba gražiai apklijuoti tą kabiną.

                                        Blogiausia, kai vairuotojai apsiklijuoja savo kabiną varliukais ir kažkokiom plokštėm, o keleiviai turi spėlioti ar atidarys priekines duris ar ne.

                                        Tiesa, įtariu, kad mūsų vairuotojai nei labiau trapūs nei skandinavai, nei autobusus kuriantys inžinieriai durni. Turbūt kaltos keistos panetkės ir priežiūros stoka.
                                        Paskutinis taisė eigh; 2024.03.19, 17:38.

                                        Comment


                                          Parašė Horn Rodyti pranešimą
                                          P.S. Esu iš to 1% keleivių, kurių kasdien naudojasi VT ir nejaučia didelio diskomforto, dėl vairuotojų trūkumo, nes gyvenu mieste.
                                          Aš irgi naudojuosi VT beveik kasdien, ir turiu pastebėti, kad kuo toliau tuo labiau tai darosi kantrybės reikalu. Aš aišku naudojuosiu tik pagrindiniais maršrutais, tokiais kaip 3G ar 53, tai jeigu vieno reiso nebūna, neproblema minučių bėgyje sulaukti kito, tačiau tikslios kelionės šitaip susiplanuosi. Jeigu darbe turi būti 9:00, tai planuokis atvykimą 8:40, nes o ką žinai, ar autobusas atvažiuos ar neatvažiuos. Trafi irgi grybauja, rodo reisus-vaiduoklius (spėju ima teorinį laiką, ir turi praeiti šiek tiek laiko, kol sugaudo ar atitinkamam teoriniam laikui yra GPS signalas, ar nėra)

                                          Ką noriu pasakyti - tikslių ir detalių kelionių planavimui VVT tampa nebetinkamu. Todėl nenuostabu, kad tai vis labiau tampa entuziastų reikalu.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X