Gal jau nebesikartok.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Vilniaus viešasis transportas
Collapse
X
-
Parašė UAB Susisiekimas Rodyti pranešimąKada pagaliau vairuotojai baigs "barakadinuotis" nuo keleivių!? Mašina nr. 4505.
Comment
-
Parašė 2107 Rodyti pranešimą
Nepatinka, nevažiuok! Asmeniškai man tai netrukdo, jų užsibarikadavimai. Tikrai suprantu ir palaikau vairuotojus!
- 6 patinka
Comment
-
Parašė 2107 Rodyti pranešimąTuomet paskui neverkit, kai autobusai ims važinėti kartą į valandą!Paskutinis taisė UAB Susisiekimas; 2024.03.17, 22:27.
Comment
-
Parašė UAB Susisiekimas Rodyti pranešimą
Nebus taip tikrai, niekas nepergyvena. Yra kam patinka ir kas noriai ir atsakingai dirba. Dabartiniai tinginiai irgi bumba, viskuo nepatenkinti, bet kažkodėl neišeina jei jau taip blogai, dirba...
Kažkoks labai vaikiškas požiūris pas tamstą - "nepatinka, tai tegul nedirba". Nu OK, išeis net ir dabartiniai vairuotojai, kas tada vykdys reisus ? Negi nematote, koks katastrofiškas dabar vairuotojų trūkumas, kad net ir jau egzistuojančių skylių neina užpildyti, o jūs siūlote daryti naujas skyles ? Geriau jau tegul atvažiuoja su užbarikaduotom priekinėm durim, negu neatvažiuoja išvis
- 5 patinka
Comment
-
Tai kad miestiečiai "pergyvena" ar jaučia "gilų susirūpinimą" yra tik jų pačių problema - t.y. pilietinės pozicijos neturėjimas. Lygiai taip pat, kaip dėl sutrešusių troleibusų ir visų kitų bėdų. VVT dirba miestiečiams, išlaikoma iš biudžeto, todėl jeigu neatvyksta autobusai, nereikia galvoti apie vairuotojų darbo sąlygas ir išlygas, o reikalauti VMS ir VVT, kad jie deramai dirbtų savo darbą.
Vien matant kiek VVT adminstracijoje chebros, visokios valdybos, kur nariams tai yra penktas darbas ir tikrai nerūpi VVT paslaugų kokybė (aišku niekas iš jų VVT gyvenime nesinaudoja) tai nenuostabu, kad vairuotojų atlyginimams nelieka pinigų.
- 7 patinka
Comment
-
Net jeigu VVT atlyginimus pakeltų x2 ar dar daugiau aš neabejoju, jog paslaugos kokybei tai įtakos beveik neturėtų. Na užsipildytų tos laisvos vietos ir tiek. Bet VVT ne ta kontora, kuri atleidinėtų darbuotojus už skundus ar prasižengimus, nes reiktų kariauti su profsajunga, reiktų vykdyti naujų darbuotojų paieškas. Kam to reik, jeigu yra dirbančių (kad ir beviltiškai blogai).
P.S. Esu iš to 1% keleivių, kurių kasdien naudojasi VT ir nejaučia didelio diskomforto, dėl vairuotojų trūkumo, nes gyvenu mieste.
- 4 patinka
Comment
-
Parašė UAB Susisiekimas Rodyti pranešimą
Pasiųs jie tave gražioj formoj ant trijų raidžių kaip mane, kad pasiuntė dėl visokių nesąmoningų plakatų klijavimo keleiviui prieš pat nosį. Arba tarpusavyje pabumbės tuo žodžiu, kaip kažkoks vvt vairuotojas viešai pasakė-"pridurkai".
Comment
-
Parašė Horn Rodyti pranešimąNet jeigu VVT atlyginimus pakeltų x2 ar dar daugiau aš neabejoju, jog paslaugos kokybei tai įtakos beveik neturėtų. Na užsipildytų tos laisvos vietos ir tiek. Bet VVT ne ta kontora, kuri atleidinėtų darbuotojus už skundus ar prasižengimus, nes reiktų kariauti su profsajunga, reiktų vykdyti naujų darbuotojų paieškas. Kam to reik, jeigu yra dirbančių (kad ir beviltiškai blogai).
P.S. Esu iš to 1% keleivių, kurių kasdien naudojasi VT ir nejaučia didelio diskomforto, dėl vairuotojų trūkumo, nes gyvenu mieste.
Kokybė priklauso nuo darbo organizacijos ir tikslinių investicijų. Vairuotojus jau samdo iš Gabono.
Comment
-
Parašė Horn Rodyti pranešimąNet jeigu VVT atlyginimus pakeltų x2 ar dar daugiau aš neabejoju, jog paslaugos kokybei tai įtakos beveik neturėtų. Na užsipildytų tos laisvos vietos ir tiek. Bet VVT ne ta kontora, kuri atleidinėtų darbuotojus už skundus ar prasižengimus, nes reiktų kariauti su profsajunga, reiktų vykdyti naujų darbuotojų paieškas. Kam to reik, jeigu yra dirbančių (kad ir beviltiškai blogai).
P.S. Esu iš to 1% keleivių, kurių kasdien naudojasi VT ir nejaučia didelio diskomforto, dėl vairuotojų trūkumo, nes gyvenu mieste.
- 5 patinka
Comment
-
Parašė Sula Rodyti pranešimą
Jeigu reisų mažės dėl vairuotojų trūkumo ir senų mašinų, tai nebus diskomforto?
Kokybė priklauso nuo darbo organizacijos ir tikslinių investicijų. Vairuotojus jau samdo iš Gabono.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė UAB Susisiekimas Rodyti pranešimą
Ir tie vairuotojai iš Gabono, žymiai geriau dirba nei kad mūsų chamai!
Comment
-
Parašė UAB Susisiekimas Rodyti pranešimą
Ir tie vairuotojai iš Gabono, žymiai geriau dirba nei kad mūsų chamai!
Vienintėlis dalykas, tai gal pastabėlė dėl švaros, bet nežinau, kiek už tai atsakingas vairuotojas.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė UAB Susisiekimas Rodyti pranešimą
Ir tie vairuotojai iš Gabono, žymiai geriau dirba nei kad mūsų chamai!
Parašė Sula Rodyti pranešimą
Aš, aišku, retokai važinėju VVT, bet niekada nekilo kažkokių pretenzijų dėl pačio vairavimo. Lyginant su tuo kas buvo 70-90-aisias, tai iš vis super.
Vienintėlis dalykas, tai gal pastabėlė dėl švaros, bet nežinau, kiek už tai atsakingas vairuotojas.♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚
Comment
-
Parašė dondc Rodyti pranešimą
Sako Gabone ieško. Dirba iš Ganos.
Vairuotojas turi surinkti šiukšles VT žieduose kiekvieno maršruto pabaigoje. Kaip buvo 70–90-aisiais? Be kamščių neturėjo būti poreikio draskytis. Teoriškai, kaip per sviestą turėjo būt.
70-aisias daug kur antraeiliais reisais važinėdavo baisiai nepatogūs Lviv atobusai. Vasarą juose pragaras. Bilietukus raudavom iš vienintelės "automatinės" kasos. Tuose maršrutuose ir dažnis buvo labai menkas. 1-2 reisai per valandą, jau neblogai. Su 23-iu iki JTS Žirmūnuose nuo Lazdynų važiuodavau 45-50 min. Kita vertus, 29-as iš Bukčių visada buvo apytuštis.
1990 metais po paskaitų nuo universiteto, jei pavėluodavau, tai eidavau pėsčiomis. Autobusas pasivydavo jau ties Kosmonautų pr., kai jau iki namų 10-15 min. O kartais iš viso neatvažiuodavo. Trolikai visi sausakimši.
Užtat atgaiva buvo greitieji autobusai. 21-u greituoju nuo "Paparčio" iki "Kronikos" per 15 min. su vėjeliu.Paskutinis taisė Sula; 2024.03.19, 12:48.
- 5 patinka
Comment
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Ant smūgio kokybė nepagerės. Bet ilgainiui atsiras galimybė tiek išmest visiškus chamus, tiek patys darbuotojai pradės labiau vertinti geriau apmokamą darbo vietą bei turės daugiau motyvacijos. Abu dalykai gali atsirasti tik jei nėra problemų rast darbuotojų. O šitą problemą labai gerai sprendžia būtent atlyginimo dydis.
Su VVT be šansų, jog jie kažką keistų. Baudų jie negauna, chamas tai chamas, bet dirba ir nereik ieškoti kito darbuotojo, nereik su profsajunga tampytis dėl vieno ar kito atleidimo, kas išties nėra paprasta, net ir norint kažką pakeisti.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė dondc Rodyti pranešimą
Sako Gabone ieško. Dirba iš Ganos.
Vairuotojas turi surinkti šiukšles VT žieduose kiekvieno maršruto pabaigoje. Kaip buvo 70–90-aisiais? Be kamščių neturėjo būti poreikio draskytis. Teoriškai, kaip per sviestą turėjo būt.
Comment
-
Jeigu lietuviai vairuotojai tokie išskirtiniai ir žiemą pakelia sunkiau nei skandinavai, tuomet reikėtų pakoreguoti taisykles pagal tai ir užklijuoti įlipti draudžiančius lipdukus ant priekinių durų.
Jeigu autobusų inžinieriai tokie kvaili, kad nesugeba apsaugoti vairuotojo kabinos nuo pašalinės šviesos tamsiu paros metu - tuomet reikia vieningo sprendimo ir įmontuoti kokias nors žaliuzes arba gražiai apklijuoti tą kabiną.
Blogiausia, kai vairuotojai apsiklijuoja savo kabiną varliukais ir kažkokiom plokštėm, o keleiviai turi spėlioti ar atidarys priekines duris ar ne.
Tiesa, įtariu, kad mūsų vairuotojai nei labiau trapūs nei skandinavai, nei autobusus kuriantys inžinieriai durni. Turbūt kaltos keistos panetkės ir priežiūros stoka.Paskutinis taisė eigh; 2024.03.19, 17:38.
- 8 patinka
Comment
-
Parašė Horn Rodyti pranešimąP.S. Esu iš to 1% keleivių, kurių kasdien naudojasi VT ir nejaučia didelio diskomforto, dėl vairuotojų trūkumo, nes gyvenu mieste.
Ką noriu pasakyti - tikslių ir detalių kelionių planavimui VVT tampa nebetinkamu. Todėl nenuostabu, kad tai vis labiau tampa entuziastų reikalu.
- 5 patinka
Comment
Comment