Parašė Horn
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Vilniaus viešasis transportas
Collapse
X
-
Parašė Ignalina Rodyti pranešimąVilniuje lipimas per priekines duris bet kuriame maršrute stebina. Vairuotojai vis dar piktybiškai jų neatidarinėja, net ir pabeldus.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė Ignalina Rodyti pranešimąVilniuje lipimas per priekines duris bet kuriame maršrute stebina. Vairuotojai vis dar piktybiškai jų neatidarinėja, net ir pabeldus.♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚
- 3 patinka
Comment
-
Parašė dondc Rodyti pranešimąSpėju atšaukė papildymą pinigais, kad neužtrukti ilgiau prie bilieto aktyvavimo, kol ten sumaigo (pasirenka).♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚
Comment
-
Parašė Ignalina Rodyti pranešimąTik "gudresni" vairuotojai, deja, stoja taip, kad pirmos durys būtų ties žole/purvynu/medžiu/reklaminiu stendu/you name it, kad keleiviai net nebandytų prie jų prieiti.
Comment
-
Parašė UAB Susisiekimas Rodyti pranešimą
Ir neatidarinės, ir elgsis nemandagiai, grubiai, su keleiviais kaip su gyvuliais. Aišku, aš kalbu ne apie visus vairuotojus, bet deja tokių vis dar dauguma...reikia, kad vairuotojai suprastų/įsisąmonintų vieną labai paprastą dalyką: niekas per prievartą ar surišęs jų dirbti neverčia, nepatinka-pendelis šiknon-laisvas. Arba trumpiau tariant: nepatinka-nedirbk. Kol šito nesupras, tol taip ir tęsis.
- 3 patinka
Comment
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Kol nebus kitokios algos, tol niekas nesikeis.
Comment
-
Parašė Pilaitis Rodyti pranešimąRealiai ši situacija parodo, kad vieno dabar pašalinto forumiečio siūlytos nelietuvių atliekamos studijos nieko vertos, nes net jeigu įvyktų stebuklas ir Systra arba Cowi (kas, tikrai nesiginčiju, autoretingos kompanijos) parengtų Vilniui VT studiją, ji vis tiek keliautų į stalčių, nes tramvajus dažniausiai yra grynai politinis sprendimas, o vietiniams politikams yra visiškai px.
Pirmasis žingsnis artimiausiais metais turėtų būti daug didesnės piniginės sumos pumpavimas į VVT ir JUDU, siekiant pakelti atlyginimus bei gerinti darbo sąlygas. Tai pritrauktų motyvuotus darbuotojus ir būtų galima išmesti dabartines perdylas, kas pagaliau išspręstų ir vairuotojų trūkumą, ir blogą remonto kokybę. Nuo to, ar tau dėl darbuotojų trukūmo neatvažiuos autobusas, ar tramvajus, skirtumas mažas.
Tavo minėtos studijos darymas, tuo tarpu, kainuotų centus miesto lygiu, ypač su ES parama. Tokios studijos nauda gal ir nebūtų gaunama iš karto, bet ji būtų labai naudinga debatuose ir naratyvo formavime. Dabartiniai VMS žmonės nuolatos 'atsimušinėja' ta dabartine 'studija', kur surašyti kažkokie nesąmoningi skaičiai. Pakalnio, Benkunsko ir kt. VMS žmonių atsakymuose apie transportą, praktiškai, visada rasi tą amžiną ir viską nugalintį 'nepakankami srautai' argumentą, kuris yra būtent iš tos šleivos studijos. Jei naujausia studija, daryta kietos tarptautinės kompanijos, sakytų, kad dabartinis miesto tankis ir potencialūs srautai yra gerokai svarbiau ir, kad kietą transportą reikia tiesti dabar (ir tai yra būtent tai, ką tokia studija pasakytų), tie žmogeliukai prarastų šitą pasiteisinimą ir būtų galima bent jau išjungti tas jų nesąmones diskutuojant. Ir taip, tai būtų žingsnis į priekį net jei ta studija ir nugultų į stalčių.
- 4 patinka
Comment
-
Parašė UAB Susisiekimas Rodyti pranešimą
Tegul eina kur didesnės algos-niekas juk nieko nelaiko. Kažkodėl yra ir mandagių, normalių vairuotojų kurie tikrai gerai dirba.
O kai darbuotojas dirba tik dėl to, kad reikia uždirbti pinigų iš kurių reikia pragyventi. Tada vairuotojai neprisigalvoja papildomų darbų kurie nepriklauso (bendravimas su keleiviais išskyrus klausimai susiję su atsiskaitymu už kelionę).
- 1 patinka
Comment
-
Parašė UAB Susisiekimas Rodyti pranešimą
Tegul eina kur didesnės algos-niekas juk nieko nelaiko. Kažkodėl yra ir mandagių, normalių vairuotojų kurie tikrai gerai dirba.
Comment
-
Parašė egiscrypth Rodyti pranešimą
taip, nes yra tik vienetai darbuotojų kurie dirba, nes jiems tas darbas patinka nežiūrint į jo pobūdį, atlygio dydį ir pan.
O kai darbuotojas dirba tik dėl to, kad reikia uždirbti pinigų iš kurių reikia pragyventi. Tada vairuotojai neprisigalvoja papildomų darbų kurie nepriklauso (bendravimas su keleiviais išskyrus klausimai susiję su atsiskaitymu už kelionę).
- 1 patinka
Comment
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Tai ir išeina. Apart kelių idėjinių lieka tokie, kurių kitur nesamdytų. Bet kaip matom net ir tokių pakankamai neprirenka.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė egiscrypth Rodyti pranešimą
o kas gali norėti ten ateiti dirbti? Jei rytinė pamaina tai reikia keltis į darbą jau kokią 3 ryto (jei darbas prasideda kokią 4 ryto), jei po pietinė pamaina tai darbas tęsiasi iki vidurnakčio. Darbas ir šeštadienį ir sekmadienį, švenčių dienomis. Jei skaičiuojamas atlyginimas būtų už normalias 168 valandas tai jis sudarytų išvis apie 1110 eurų.
Comment
-
Parašė UAB Susisiekimas Rodyti pranešimą
Tai daug kur panašūs atlyginimai. Aš turiu pvz kur darbas daug sunkesnis, daug sudėtingesnis, atsakingesnis ir taip skaičiuojant irgi susidarytų tik 1100 eur ir klausimas ar dar ir tiek susidarytų.
Comment
-
Parašė egiscrypth Rodyti pranešimą
Na ar toks darbas tada sukele daug laimės? Manau tam dirbi kad reikia tik
Comment
-
Parašė UAB Susisiekimas Rodyti pranešimą
Na darbas yra darbas, o ne laimės ieškojimas. Dirba žmonės, už tą 1100 eur/mėn pavertus į 168 val ir dieną, ir naktį, ir būna vos ne visas 24 val ir nesiskundžia niekas.
Comment
Comment