Parašė taccido
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Vilniaus viešasis transportas
Collapse
X
-
- 3 patinka
-
Parašė Horn Rodyti pranešimąKą tikrai reikia daryti, tai mažinti VVT skirtą ridą ir per per kokius 10 metų panaikinti tokią įstaigą. Privatūs nauju konkursavimu tikėtina laimės savo dalis, jog galės kokybiškai teikti paslaugas. O VVT visada tūko, trūksta ir truks tiek vairuotojų, tiek ir normalių transporto priemonių.
Ir visi didesni sprendimai priimami Konstitucijos pr. (ar tai būtų Žvėryno paminėtas atvejis, ar koks 3G stabdymas Saltoniškių st., ar A juostos).
Parašė dondc Rodyti pranešimą
Taip nesakiau, sakiau:
VT vairuotojai minėti atskirai tik trečiame sakinyje. VT vairuotojai dirba ne JUDU.
Po 12+ h vairuoja tik su naujais trūlikais. Tie kur veža per piką dirba panašiai, kaip oficinis darbas: tik darbo dienomis (net neina į darbą šventine darbo dieną), dirba po maždaug 9 h vietoj įprastų ofisinių 8 h.
VT vairuotojų su visokiais viršvalandžiais sakykim ≈ 2 000 Eur (bruto).stoty ten nieks nestovi, nes nėra atskiros infros tam, o trūlų labai daug naudojasi tais pačiais laidais – išleidžia / įleidžia žmones ir važiuoja toliau, todėl vėlavimui nurašyti laiko nėra kaip, taip kaip būtų žiede pvz. Pašiluose ar Saulėteky;
Comment
-
Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą
Koks didesnis šio sprendimo vaizdas?
Kęstučio g. A + vienos krypties centro link + A; Vytauto ir Sėlių - vienos krypties iš centro?
Šiaip, nemanau jog tai būtų sprendimas. IMHO, užkiša Narbuto g, viršus ir Sėlių / Narbuto šviesoforas. Vienas iš variantų - nesimaivyti ir Narbuto / Piltaitės pr. padaryti pagrindiniu srautu. Kam reikia pasisukti ar mėgsta važiuoti ne per estakadą - palauks. Kitas žingsnis būtų VT tunelis iš Sėlių g. į Narbuto g., išlendantis kažkur ties Paribio g, galu.
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
Stotyje tikrai stovi, kartais net išlipdami nusiimti ūsus, kad kitas pravažiuotu, dėl infrastruktūros tokios kokią turim. Ypač vakarais kai gryžtu traukiniu tai būna, kad troleibuse prasėdžiu dar kokius 15 min., kol pradedame važiuoti. Gerai bent kad į vidų įleidžia.
♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚
- 2 patinka
Comment
-
Parašė dondc Rodyti pranešimą
Darnaus judumo mieste planas nurodo drausti tranzitą D kat. Vytauto ir Sėlių g. Nors DJMP nurodė žemesnės kategorijos dviračių eismą Kęstučio g., bet net plane ties Liubarto g. jis nutrūksta, o Bendrasis planas nenumato dviračių juostų Kęstučio g. visai. Tad kaip ir akivaizdu, kaip turėtų būti. Valdemar geriausias siūlymas, reversinė juosta centre (nes ryte retais atvejais kartais irgi gali pastrigti trūlai, pvz. užsilaiko toje Sėlių/Kęstučio g. sankryžoj, kai mašinos irgi užblokuoja laukdamos), bet keisti kryptį tik kartą per dieną, o dviračiai Birutės g., Latvių g. padaryt dviračių gatve.
Tranzitą Sėlių g. bus įmanoma uždrausti kai Žvėrynas įgaus kitą išvažiavimą į Narbuto g. Kitaip tai tas pats, kas uždrausti lietų. Reversinio eismo juosta Kęstučio g. per visą Žvėryną būtų toks ... įdomus atvejis. Gal ir būtų įmanoma, pvz paleidus troleibusus su autonomine eiga. Kitaip neaišku ar troleibuso ūsa nekabintų didesnių gabaritų TP, kas nubraukia visus A juostos privalumus.
O DJMP yra lengvai pakeičiamas dokumentas, bile tik būtų poreikis. BP sprendiniai gal keičiami sunkiau, bet nėra nieko neįmanomo.
Comment
-
Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą
Važinėjau vasarą paneriu iš NMC per Vingio parką, tai nemačiau jokio apkrovimo skersinėse gatvėse. Gal laikas buvo netinkamas? Tad jei labai norisi - ženklas "Gyvenamoji zona" ir dėkingi rinkėjai.
Tranzitą Sėlių g. bus įmanoma uždrausti kai Žvėrynas įgaus kitą išvažiavimą į Narbuto g. Kitaip tai tas pats, kas uždrausti lietų. Reversinio eismo juosta Kęstučio g. per visą Žvėryną būtų toks ... įdomus atvejis. Gal ir būtų įmanoma, pvz paleidus troleibusus su autonomine eiga. Kitaip neaišku ar troleibuso ūsa nekabintų didesnių gabaritų TP, kas nubraukia visus A juostos privalumus.
O DJMP yra lengvai pakeičiamas dokumentas, bile tik būtų poreikis. BP sprendiniai gal keičiami sunkiau, bet nėra nieko neįmanomo.
Reversinė troleibusų juosta Ciūriche:
100 minčių – miestai, transportas ir idėjos
- 2 patinka
Comment
-
2024 metai. Šiaurės Europa.
Važiuojant troleibusu vilnietei prireikė skėčio – vanduo ne lašėjo, o tekėjo pro viešojo transporto stogą
„Kad Vilniaus transporto būklė apverktina niekam ne naujiena. Troleibusas, kurio garažo numeris yra 1610, kursuoja 6 ar 12 maršrutu. Pirmadienį 01.15 tarp 17:00 ir 18:00 val. jame „reikėjo skėčio”. Per stogo sujungimus vanduo ne tai kad lašėjo, o rimtai tekėjo. 01.17, kai ryte temperatūra -16, tarp 7,50 ir 8,30 val. situacija neapsakoma. Bent jau būtų įjungtas šildymas, bet nesivarginta padaryti net to”
- 12 patinka
Comment
-
Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą
Važinėjau vasarą paneriu iš NMC per Vingio parką, tai nemačiau jokio apkrovimo skersinėse gatvėse. Gal laikas buvo netinkamas? Tad jei labai norisi - ženklas "Gyvenamoji zona" ir dėkingi rinkėjai.
Tranzitą Sėlių g. bus įmanoma uždrausti kai Žvėrynas įgaus kitą išvažiavimą į Narbuto g. Kitaip tai tas pats, kas uždrausti lietų. Reversinio eismo juosta Kęstučio g. per visą Žvėryną būtų toks ... įdomus atvejis. Gal ir būtų įmanoma, pvz paleidus troleibusus su autonomine eiga. Kitaip neaišku ar troleibuso ūsa nekabintų didesnių gabaritų TP, kas nubraukia visus A juostos privalumus.
O DJMP yra lengvai pakeičiamas dokumentas, bile tik būtų poreikis. BP sprendiniai gal keičiami sunkiau, bet nėra nieko neįmanomo.
Sėlių g. patikslinu tik – pusė jos yra D kat., pusė – C kat. Ten kur trūlai, ten visur C.
Net esmaoj padėty trūlai apvažiuoja prisiparkavusius sunkvežimius. Fūros neapvažiuotų, bet ten stovi ženklas draudžiantis net įprastiems sunkvežimiams įvažiuot. Dar idomus momentas, VMS dviračių gatvių standartas numato dviračių juostas tik 30 km/h gatvėse, o Kęstučio g. 40 km/h. Tiesa, STR numato iki 50 km/h.
Beje atrašė iš Statybos inspekcijos: kelio ženklinimo nelaiko statybomis, todėl atsisakė nagrinėti skundą. Dabar VMS tie nauji pranešimai pending (kabo), suprantu, JUDU persiuntė VMS infros skyriui nagrinėti.
Dėl "A" juostos centre, vienintelė blogybė, kad brangiau įgyvendint ir mašinoms turėtų nebelikti visai galimybių sukti abejomis kryptimis. Darant normaliai. Įrengus siūlytą "A" juostą tik vienoj pusėj – mašinos galėtų kaip ir anksčiau išsukti bent viena kryptimi netrukdant VT.
Zonos pagaiba Liubarto tilto viduryje:
Forume išsakyti nuogąstavimai, kad STR galbūt turi omeny "A" juostas tame 174. punkte, galėtų būti paneigti, nes VMS gatvių standarte dvi atskiros sąvokos toje pačioje legendoje "A" juosta ir VT juostos, o 40 km/h greičio nėra nurodyta, bet pagal bendrąsias taisykles, visuomenėje įprasta apvalinti į didesnę pusę, tai 40 km/h labiau apvalinant į 50 km/h, o ne į 30 km/h, gaunasi, kad net tas standartas netiesiogiai prieštarauja dviračių juostoms Kęstučio g., o schemoje kairėje autobusas pavaizduotas "viešojo transporto juostoje" su punktyru, todėl ten ne "A" juosta, nes būtų ištisinė, tad sąvokos tikrai skiriasi:
♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚
- 2 patinka
Comment
-
Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimąIr dviračiams turi būti leista važiuoti A juostomis.
Comment
-
Parašė dondc Rodyti pranešimą
Comment
-
Parašė ifl Rodyti pranešimą
O kodėl dabar neleidžiama?
kalvarijų g mačiau rugsėjį super tėvelį mynė dviračiu a juosta iš paskos dviems savo vaikams su dviratukais ir šalia lekia autobusas 7 kartais greičiau.
tokiose gatvėse su a juostom dviratistams ne vieta, turi būti įrengti atskirti takai jiems.
jeigu viešojo eismas būtų organizuojamas gatvių viduriu tuomet galėtų pirmose juostose įrenginėti bendro eismo juostas o dabar arba painiojasi autobusams arba išvis savižudžiai mina antra juosta o juos automobiliai dideliu greičiu lenkia per a juostą iš dešinės
- 4 patinka
Comment
-
Parašė jan Rodyti pranešimą
trukdo autobusams. Autobusai kur a juosta gerai įsibegėja paskui dėl visokių dviratistų reikia staigiai stabdyti ir manevruoti.
kalvarijų g mačiau rugsėjį super tėvelį mynė dviračiu a juosta iš paskos dviems savo vaikams su dviratukais ir šalia lekia autobusas 7 kartais greičiau.
tokiose gatvėse su a juostom dviratistams ne vieta, turi būti įrengti atskirti takai jiems.
jeigu viešojo eismas būtų organizuojamas gatvių viduriu tuomet galėtų pirmose juostose įrenginėti bendro eismo juostas o dabar arba painiojasi autobusams arba išvis savižudžiai mina antra juosta o juos automobiliai dideliu greičiu lenkia per a juostą iš dešinės
Pvz.:
دائما الليتوانيه
- 3 patinka
Comment
-
Parašė arsiakas Rodyti pranešimąMan visai patinka Madrido variantas, kur A juosta yra griežtai autobusams ir taxi, ir iš jos nedaromi jokie dešinieji posūkiai. Kai kurios būna atskirtos plastmasiniais bortais. Pirma auto juosta visada skirta dviračiams, paspirtukams, mopedams, ir toje juostoje greitis ribojamas iki 30. Jei yra daugiau nei viena juosta automobiliams, tuomet ten greitis ribojamas iki 50 km/h.
Comment
-
Parašė jan Rodyti pranešimątrukdo autobusams. Autobusai kur a juosta gerai įsibegėja paskui dėl visokių dviratistų reikia staigiai stabdyti ir manevruoti.
kalvarijų g mačiau rugsėjį super tėvelį mynė dviračiu a juosta iš paskos dviems savo vaikams su dviratukais ir šalia lekia autobusas 7 kartais greičiau.
tokiose gatvėse su a juostom dviratistams ne vieta, turi būti įrengti atskirti takai jiems.
jeigu viešojo eismas būtų organizuojamas gatvių viduriu tuomet galėtų pirmose juostose įrenginėti bendro eismo juostas o dabar arba painiojasi autobusams arba išvis savižudžiai mina antra juosta o juos automobiliai dideliu greičiu lenkia per a juostą iš dešinės
Pvz kas man trukdo dabartiniame KET - negalima A juosta važiuoti Pylimo gatve Nors galima Pamėnkalnio gatve.
Comment
-
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
Kad kolkas matome tik tai, kad privatizuotuose maršrutuose situacija blogesnė. Beje kaip tik vakar mačiau kaip transrevis užsikosėjo melynais dūmais ir užgeso bandydamas pervažiuoti sankryžą. Tai techninė būklė pas juos kaži ar geresnė.
Transporto priemonės ne itin patinka lyginant su naujom VVT, bet c'mon kiek pas VVT šiūkšlių važiuoja. Ir pagalvokite kada VVT keis triašius trūlikus, ir tada pagalvokite kada pakeis senus autobusus ir kokio jie bus lygio.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą
Mūsiškės KET tokiao, kad negali riboti greičio vienoje juostoje, jei ji neatskirta "kietais" elementais; turi riboti vienoje kryptyje.
Comment
-
Parašė arsiakas Rodyti pranešimą
Man visai patinka Madrido variantas, kur A juosta yra griežtai autobusams ir taxi, ir iš jos nedaromi jokie dešinieji posūkiai. Kai kurios būna atskirtos plastmasiniais bortais. Pirma auto juosta visada skirta dviračiams, paspirtukams, mopedams, ir toje juostoje greitis ribojamas iki 30. Jei yra daugiau nei viena juosta automobiliams, tuomet ten greitis ribojamas iki 50 km/h.
Comment
-
Parašė Horn Rodyti pranešimą
Tikrai nepasakyčiau, jog privačiuose blogesnė. VVT vairuotojų niekada neužteko. Jų trūko prieš 5 metus, dabar daug trūksta ir truks ateityje. Turit idėjų kaip tą išspręs? O kaip seksis Transreviui su užsieniečiais matysim. Abejoju ar teoriškai gali dar būti blogesnė darbo kokybė už vietinių herojų. Plius privatiems padės tikėtina didesnis įkainis po naujo konkursavimo.
Transporto priemonės ne itin patinka lyginant su naujom VVT, bet c'mon kiek pas VVT šiūkšlių važiuoja. Ir pagalvokite kada VVT keis triašius trūlikus, ir tada pagalvokite kada pakeis senus autobusus ir kokio jie bus lygio.
Jo, turiu idėją kaip išspręsti vairuotojų trūkumą. Nelaikyti jų vergais. Mokėti atsakomybę ir darbo krūvį atitinkančius atlyginimus. Įrengti poilsio stoteles kurios nėra tik kilnojamas tualetas žiede.
- 4 patinka
Comment
Comment