A33 gal tik praeitą vasarą buvo susitvarkęs, karantino, po karantino ir streiko metu žiauriai neaiškiai važinėdavo, nei su stops.lt, nei su stotelių tvarkaraščiais nesutapdavo atvykimo/išvykimo laikai.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Vilniaus viešasis transportas
Collapse
X
-
Parašė eigh Rodyti pranešimąKas vėl vyksta? Stops.lt matau, kad prie dalies maršrutų rašoma, kad tam tikri reisai nevažiuoja, rytojui apskritai yra įkelti laikini tvarkaraščiai. Trūksta autobusų ar vairuotojų?
Sistema, ant kurios 2020 metais buvo padėtas b*bys, eilinį kartą braška per siūles.Paskutinis taisė Pilaitis; 2024.01.22, 16:26.
- 13 patinka
Comment
-
Tikriausiai pokyčiai gali būti susiję su ūkininkų streiku.
https://madeinvilnius.lt/transportas...ismo-ribojimu/
Comment
-
Parašė urbanis Rodyti pranešimąTikriausiai pokyčiai gali būti susiję su ūkininkų streiku.
https://madeinvilnius.lt/transportas...ismo-ribojimu/
Comment
-
Realiai ši situacija parodo, kad vieno dabar pašalinto forumiečio siūlytos nelietuvių atliekamos studijos nieko vertos, nes net jeigu įvyktų stebuklas ir Systra arba Cowi (kas, tikrai nesiginčiju, autoretingos kompanijos) parengtų Vilniui VT studiją, ji vis tiek keliautų į stalčių, nes tramvajus dažniausiai yra grynai politinis sprendimas, o vietiniams politikams yra visiškai px.
Pirmasis žingsnis artimiausiais metais turėtų būti daug didesnės piniginės sumos pumpavimas į VVT ir JUDU, siekiant pakelti atlyginimus bei gerinti darbo sąlygas. Tai pritrauktų motyvuotus darbuotojus ir būtų galima išmesti dabartines perdylas, kas pagaliau išspręstų ir vairuotojų trūkumą, ir blogą remonto kokybę. Nuo to, ar tau dėl darbuotojų trukūmo neatvažiuos autobusas, ar tramvajus, skirtumas mažas.
- 6 patinka
Comment
-
Nemanau kad ten kadrų klausimas. Problema man atrodo yra tame, jog kalbama apie kažkokį "darnų judumą" be kažkokių rimtesnių veiksmų, o tą darnų judumą bando parduoti, panašiai kaip pieno pirkėjams bandytų įsiūlyti pirkti tik ekologišką pieną. Tarsi galima suderinti važiavimą automobiliu visur ir adekvatų VT ir kitų mikromobilumo priemonių lygį. Tuo tarpu tikrai aktualūs VT veiksniai, tokie kaip greitis, paslaugos prieinamumas, punktualumas nutylimi. Skelbiama apie neįvykstančius reisus lyg tai būtų normalu, kai kurie vykstai neįvyksta ir apie juos neskelbiama, tvarkaraščio nesilaikoma (išvykimai ankstesni), o neduok dieve pagalvoti apie investicijas į tramvajų ir metro.
- 6 patinka
Comment
-
Parašė Zefyras Rodyti pranešimąNemanau kad ten kadrų klausimas. (...)
Comment
-
Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
Ne, pirmoje vietoje tai yra kadrų klausimas. Palyginti su 2020 vasariu trūksta apie 300 vairuotojų (neskaičiuojant naujų 2022 metais atsiradusių Kautros minibusikų). Taip pat nuo 2020 vasaros nebuvo nupirkta nė vieno naujo autobuso (vėlgi neskaitant Kautros, kuri išvažiavo į visiškai naujus specifinius maršrutus), todėl naturalu, kad ir remonto bei patikimumo faktoriai žymiai suprastėjo.
Dėl vairuotojų negaliu ginčytis. Turbūt yra algos klasuimas.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė urbanis Rodyti pranešimąTikriausiai pokyčiai gali būti susiję su ūkininkų streiku.
https://madeinvilnius.lt/transportas...ismo-ribojimu/
Comment
-
JUDU algos geros. Judumo ekspertų algos riba yra ties ≈ 3 500 Eur (bruto). VT vairuotojų su visokiais viršvalandžiais sakykim ≈ 2 000 Eur (bruto). Esmė, kad JUDU nepriklausomai, kad ten daug kas dirba su didesniu nei bakalauro išsilavinimu, visiškai nesusitvarko su darbu. PVZ. jau aptarta Kęstučio g., faktai:- mikromobilumui skirta infra neatitinka STR;
- VT vakarais stringa;
- į prašymą panaikinti dviračių juostas įrengiant "A" juostą atsakė, kad planai tą numato 2030 m.
- norint daryti anksčiau – pasakė, reikėtų kreiptis į VMS, nes tai politinis sprendimas, t. y. patys nesikreipė, tad gerai jiems ir taip;
- dviračių juostos Bendrąjame plane toje gatvėje net nenumatytos;
- Dviračių takų spec. plane yra nupieštos, net ne kaip magistralinė (pagrindinė), o tik, kaip tarprajoninė jungtis, kuri dar ir užsibaigia be pratęsimo, bet JUDU šią jungtį įvardijo, kaip tranzitui skirtą;
- realybėje 50 % žmonių jomis net nesinaudoja, vaikai foto renkasi neteisėtai minti siauresniu šaligatviu su stulpais, o į juostą pervažiavo – paradoksalu – tik pačioje pavojingiausioje juostos vietoje, nes fiziškai net nelabai tilptų tarp parkingo ir pastato;
- tuo tarpu VT keleiviai vasarą dūsta / žiemą šunta pilname trumpame troleibuse tiesiog užstrigusiame Žvėryne.
♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚
- 3 patinka
Comment
-
Ką tikrai reikia daryti, tai mažinti VVT skirtą ridą ir per per kokius 10 metų panaikinti tokią įstaigą. Privatūs nauju konkursavimu tikėtina laimės savo dalis, jog galės kokybiškai teikti paslaugas. O VVT visada tūko, trūksta ir truks tiek vairuotojų, tiek ir normalių transporto priemonių.
Ir visi didesni sprendimai priimami Konstitucijos pr. (ar tai būtų Žvėryno paminėtas atvejis, ar koks 3G stabdymas Saltoniškių st., ar A juostos).
Comment
-
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimąČia rimtu veidu pasakojama kad 1200 EUR į rankas dirbant 12+ val per parą kartais ir 6 dienas per savaitę yra geri atlyginimai darbui, kuris neša atsakomybę visą laiką vairuoti miesto sąlygomis su keleiviais? Tai beje yra mažiau nei šalies (net ne Vilniaus) vidurkį.
Parašė dondc Rodyti pranešimąJUDU algos geros. Judumo ekspertų algos riba yra ties ≈ 3 500 Eur (bruto).
Po 12+ h vairuoja tik su naujais trūlikais. Tie kur veža per piką dirba panašiai, kaip oficinis darbas: tik darbo dienomis (net neina į darbą šventine darbo dieną), dirba po maždaug 9 h vietoj įprastų ofisinių 8 h.
---
Pritariu, kad VVT geriau laiko frontą, nei Transrevisai su savo rugsėjo mėn. cirkais ir masiškai priimtais juodaodžiais. Aš nerasistas, bet matyt nebe reikalo lietuviai labiau privengia privatininkų, nes ten dar blogiau nei VVT.
Dar esmė, kodėl tas VT toks perpildytas ir tokia kankinama patirtis keleiviui. Pvz. minėto to paties 7 troleibuso kelionė:- žiede / parke pradedama kelionė laiku;
- kol nuvažiuoja iki stoties dažniausiai jau vėluoja porą min., nes kažkur mažiau, bet kažkur daugiau pastringama su mašinomis, nes nėra "A" juostų, nei vieno VT šviesoforo maršrute, nėra net "vaflių" Liubarto tilto apačioj, o ten mašinos užkemša privažiavimą iki VT stotelės, nes preišais raudonas šviesoforas joms. Pagal grafiką lyg ir viskas savo vietoj, bet realybėje VT stovi neprivažiavęs tuščios stotelės;
- iš anksto skubėti nesigautų, nes pvz. į Pylimo g. įvažiuoti per anksti trūlas negali, nes tikėtina, jog nuo Jogailos g. kiti trūlai vėluoja ir skubės, kurie per anksti įvažiavusių trūlų neaplenks;
- stoty ten nieks nestovi, nes nėra atskiros infros tam, o trūlų labai daug naudojasi tais pačiais laidais – išleidžia / įleidžia žmones ir važiuoja toliau, todėl vėlavimui nurašyti laiko nėra kaip, taip kaip būtų žiede pvz. Pašiluose ar Saulėteky;
- pavėlavus įvažiuot į stotį, stotelėse laukiantys keleiviai nesulipa laiku, per papildomą laiką į stoteles prieina kiti JUDU neplanuoti keleiviai ir visi sisigrūda trūlike, kuris paskaičiuotas mažesniam keleivių skaičiui;
- trūlikas jau stoty turėjęs poros min. vėlavimą gaišta daugiau laiko laipindamas didesnį ir nenumatytą kiekį žmonių, taip gaišta dar daugiau nesuplanuoto laiko;
- istorija kartojasi kiekvienoj sekančioj stotelėj;
- pikas, "A" juostų ir VT šviesoforų ir "vaflių" nuo stoties nėra, vėluojama dar labiau, jau pvz. 6–8 min., nes vakarinis pikas mašinos dar labiau užkemša centrą;
- Žvėryne ar Jasinskio g. žmonės jau netelpa, nes VT surinko neplanuotus keleivius ankstesnėse stotelės, nes vėlavo, o per tą laiką stotelės prisipildė papildomais žmonėmis;
- Kęstučio g. perpildytas trūlikas atsiremia į mašinų kamštį ir visos "silkės statinėj kaifuoja" nevažiuodami, bet beveik stovėdami vietoj.
- vairuotojas baigęs maršrutą žiede ne visada turi laiko pailsėt / parūkyt / nueit į WC. Kartais jie dar paveržia ratų varžtus ir keičia "ūsų" galvutes.
- atėjus į stotelę nesulaukia laiku VT;
- vėluojantis VT dar yra ir perpildytas: variantas a) telpi ir grūdies, var. b) gali net netilpt;
- tilpęs – šunti pilnam VT, netilpęs dar pašąlsi kojas lauke.
♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚
- 12 patinka
Comment
-
Parašė dondc Rodyti pranešimą[*]į prašymą panaikinti dviračių juostas įrengiant "A" juostą atsakė, kad planai tą numato 2030 m.
Kęstučio g. A + vienos krypties centro link + A; Vytauto ir Sėlių - vienos krypties iš centro?
Šiaip, nemanau jog tai būtų sprendimas. IMHO, užkiša Narbuto g, viršus ir Sėlių / Narbuto šviesoforas. Vienas iš variantų - nesimaivyti ir Narbuto / Piltaitės pr. padaryti pagrindiniu srautu. Kam reikia pasisukti ar mėgsta važiuoti ne per estakadą - palauks. Kitas žingsnis būtų VT tunelis iš Sėlių g. į Narbuto g., išlendantis kažkur ties Paribio g, galu.
Comment
-
Parašė Horn Rodyti pranešimąKą tikrai reikia daryti, tai mažinti VVT skirtą ridą ir per per kokius 10 metų panaikinti tokią įstaigą. Privatūs nauju konkursavimu tikėtina laimės savo dalis, jog galės kokybiškai teikti paslaugas. O VVT visada tūko, trūksta ir truks tiek vairuotojų, tiek ir normalių transporto priemonių.
Ir visi didesni sprendimai priimami Konstitucijos pr. (ar tai būtų Žvėryno paminėtas atvejis, ar koks 3G stabdymas Saltoniškių st., ar A juostos).Lietuva visiems.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė dondc Rodyti pranešimą
Taip nesakiau, sakiau:
VT vairuotojai minėti atskirai tik trečiame sakinyje. VT vairuotojai dirba ne JUDU.
Po 12+ h vairuoja tik su naujais trūlikais. Tie kur veža per piką dirba panašiai, kaip oficinis darbas: tik darbo dienomis (net neina į darbą šventine darbo dieną), dirba po maždaug 9 h vietoj įprastų ofisinių 8 h.
---
Pritariu, kad VVT geriau laiko frontą, nei Transrevisai su savo rugsėjo mėn. cirkais ir masiškai priimtais juodaodžiais. Aš nerasistas, bet matyt nebe reikalo lietuviai labiau privengia privatininkų, nes ten dar blogiau nei VVT.
Dar esmė, kodėl tas VT toks perpildytas ir tokia kankinama patirtis keleiviui. Pvz. minėto to paties 7 troleibuso kelionė:- žiede / parke pradedama kelionė laiku;
- kol nuvažiuoja iki stoties dažniausiai jau vėluoja porą min., nes kažkur mažiau, bet kažkur daugiau pastringama su mašinomis, nes nėra "A" juostų, nei vieno VT šviesoforo maršrute, nėra net "vaflių" Liubarto tilto apačioj, o ten mašinos užkemša privažiavimą iki VT stotelės, nes preišais raudonas šviesoforas joms. Pagal grafiką lyg ir viskas savo vietoj, bet realybėje VT stovi neprivažiavęs tuščios stotelės;
- iš anksto skubėti nesigautų, nes pvz. į Pylimo g. įvažiuoti per anksti trūlas negali, nes tikėtina, jog nuo Jogailos g. kiti trūlai vėluoja ir skubės, kurie per anksti įvažiavusių trūlų neaplenks;
- stoty ten nieks nestovi, nes nėra atskiros infros tam, o trūlų labai daug naudojasi tais pačiais laidais – išleidžia / įleidžia žmones ir važiuoja toliau, todėl vėlavimui nurašyti laiko nėra kaip, taip kaip būtų žiede pvz. Pašiluose ar Saulėteky;
- pavėlavus įvažiuot į stotį, stotelėse laukiantys keleiviai nesulipa laiku, per papildomą laiką į stoteles prieina kiti JUDU neplanuoti keleiviai ir visi sisigrūda trūlike, kuris paskaičiuotas mažesniam keleivių skaičiui;
- trūlikas jau stoty turėjęs poros min. vėlavimą gaišta daugiau laiko laipindamas didesnį ir nenumatytą kiekį žmonių, taip gaišta dar daugiau nesuplanuoto laiko;
- istorija kartojasi kiekvienoj sekančioj stotelėj;
- pikas, "A" juostų ir VT šviesoforų ir "vaflių" nuo stoties nėra, vėluojama dar labiau, jau pvz. 6–8 min., nes vakarinis pikas mašinos dar labiau užkemša centrą;
- Žvėryne ar Jasinskio g. žmonės jau netelpa, nes VT surinko neplanuotus keleivius ankstesnėse stotelės, nes vėlavo, o per tą laiką stotelės prisipildė papildomais žmonėmis;
- Kęstučio g. perpildytas trūlikas atsiremia į mašinų kamštį ir visos "silkės statinėj kaifuoja" nevažiuodami, bet beveik stovėdami vietoj.
- vairuotojas baigęs maršrutą žiede ne visada turi laiko pailsėt / parūkyt / nueit į WC. Kartais jie dar paveržia ratų varžtus ir keičia "ūsų" galvutes.
- atėjus į stotelę nesulaukia laiku VT;
- vėluojantis VT dar yra ir perpildytas: variantas a) telpi ir grūdies, var. b) gali net netilpt;
- tilpęs – šunti pilnam VT, netilpęs dar pašąlsi kojas lauke.
Mano greita idėja būtų tokia:
telpa 3 juostos. Kodėl vidurinė juosta negalėtų būti dvikryptė A juosta, reguliuojama VT šviesoforu? O kompensacija dviratininkams galėtų būti Birutės g. pavertimas dviračių gatve arba geresnės sąlygos Vytauto g.100 minčių – miestai, transportas ir idėjos
Comment
-
Parašė taccido Rodyti pranešimą
Gerai išdėstyti argumentai už A juostas.
Mano greita idėja būtų tokia:
telpa 3 juostos. Kodėl vidurinė juosta negalėtų būti dvikryptė A juosta, reguliuojama VT šviesoforu? O kompensacija dviratininkams galėtų būti Birutės g. pavertimas dviračių gatve arba geresnės sąlygos Vytauto g.
Kai A juosta atsiranda gatvės viduryje, gaunasi kaip tramvajaus reguliavimas, t.y. visos TP turi praleisti į VT ir iš jo einančius pėsčiuosius.
Man labiau būtų priimtinas Kęstučio ir Vytauto g. pavertimas vienpusėmis, tuo labiau kad Žvėrynas gan tankiai "susiūtas" skersinėmis jungtimis. Ir dviračiams turi būti leista važiuoti A juostomis.
- 1 patinka
Comment
Comment