Jeigu norite pokyčių VT, kreipkitės ir raginkit savo išrinktus tarybos narius. Ateities Vilniaus komitetas užprašė parengti VT studiją vizijai iki 2050 metų, ji bus rengiama:
Eilinį kartą kuriamos studijos 20+ metų nes žinoma kad galima bus ilgai nieko nedaryti ir sakyti visiems kad palauktų. VT viziją reikia turėti pradžiai iki 2030. Ir ne, "atnaujinsime 50% autobusų" nėra vizija.
Jie tikisi nieko kardinalaus nedarant numušti automobilių dalį iki 30 procentų?
Ne, jie tikisi retinant VT maršrutus numuštį automobilių dalį. Šiai pautomobilių dalis turbūt sumažėjo dėl pandemijos ir nuotolinio darbo čia, nes savivaldybė tai imasi kaip tik skatinimo veiksnių.
Įdomiau, kad žada numušti vaikštančių pėsčiomis kiekį. Matyt vaikščiojimo sąskaita sumažėjo VT naudotojų tarp 2017 ir 2022.
Pagal dviračių procentuotę, suprantu, kad skaičiai paimti iš DJMP, tai gaunasi, kad jų keisti negali, nes planai jau patvirtinti. Likus didesnei pėsčiųjų procentuotei, gausis tiesiog, kaip "viršytas planas". All good.
Eilinį kartą kuriamos studijos 20+ metų nes žinoma kad galima bus ilgai nieko nedaryti ir sakyti visiems kad palauktų. VT viziją reikia turėti pradžiai iki 2030. Ir ne, "atnaujinsime 50% autobusų" nėra vizija.
Kai tokie terminai, bus galima jau rašyti nesąmones apie autonominius automobilius ir kitokį mėšlą. Spėju bus kažkas panašaus į prisegtą nuotrauką.
O šiaip jei darys vietiniai, o ne normali užsienio kompanija, kuri yra dariusi panašias vizijas ES miestuose, bus eilinis dėmesio nevertas mėšlas, kaip ir dauguma VMS 'studijų'.
Šiaip random pastebėjimas iš vakar dienos. Stanevičiaus gatvėje, Jovaro stotelėje su techninės pagalbos autobusu stovėjo Volvo 7700 su į autobuso kėbulą keistai sulindusiu rartu (padanga nebuvo nuleista). Panašu, kad autobusui bevažiuojant ratas tiesiog faking NULŪŽO. Aišku, matyt nėra nieko tokio, ko nesutvarkytų VVT šaltkalvis Juzefas ar suvirintojas Antanas.
Šiaip random pastebėjimas iš vakar dienos. Stanevičiaus gatvėje, Jovaro stotelėje su techninės pagalbos autobusu stovėjo Volvo 7700 su į autobuso kėbulą keistai sulindusiu rartu (padanga nebuvo nuleista). Panašu, kad autobusui bevažiuojant ratas tiesiog faking NULŪŽO. Aišku, matyt nėra nieko tokio, ko nesutvarkytų VVT šaltkalvis Juzefas ar suvirintojas Antanas.
Pora medvarzciu, lipnios juostos ir viskas bus sutaisyta. Standartine Lietuvos VT praktika.
Kadangi paskutiniu metu tenka kasdien naudotis viešuoju, pastebėjau, kad kas trečias vairuotojas net nesistengia sustoti, kuo arčiau bordiūro. Viena iš priežasčių būtų prastai įrengtos stotelės ar jų įvažos, bet ir iš pačių vairuotojų jaučiasi, jog nelebai rūpi.
Pavyzdys:
Esu vieną panašią nuotrauką nusiuntęs per tvarkauvilnių, nagrinėja mėnesį jau
Randat kuo skųstis. Mane 11 troleibuso vairuotoja Kaune buvo pagrobusi ir vežiojo po Kauną prieš mano valią, o čia mat sustojo ne prie pat stotelės. Ko dar užsimanysit? Gal nedūmijančių autobusų arba veikiančių oro kondicionierių vasarą?
Kadangi paskutiniu metu tenka kasdien naudotis viešuoju, pastebėjau, kad kas trečias vairuotojas net nesistengia sustoti, kuo arčiau bordiūro. Viena iš priežasčių būtų prastai įrengtos stotelės ar jų įvažos, bet ir iš pačių vairuotojų jaučiasi, jog nelebai rūpi.
Esu vieną panašią nuotrauką nusiuntęs per tvarkauvilnių, nagrinėja mėnesį jau
Panašu jog kažkas stovėjo kitoje stotelėje ir nuvažiavo.
Padorių peronų autobusams padaryti nesugebame, bet keista parkingo aikštelę stoties žiede laikome.Reiktų užmesti akį ką amžinątilsi Hadid siūlo.
Panašu jog kažkas stovėjo kitoje stotelėje ir nuvažiavo.
Padorių peronų autobusams padaryti nesugebame, bet keista parkingo aikštelę stoties žiede laikome.Reiktų užmesti akį ką amžinątilsi Hadid siūlo.
Hadid projektas VT nieko gero nesiūlo, net elementarus stogas virš peronų nenumatomas. Jau nekalbant apie daugiau mažiau adekvatų ir saugų praėjimą nuo stotelių iki geležinkelio stoties.
Hadid projektas VT nieko gero nesiūlo, net elementarus stogas virš peronų nenumatomas. Jau nekalbant apie daugiau mažiau adekvatų ir saugų praėjimą nuo stotelių iki geležinkelio stoties.
Pasiskaičius čia visų, tai VT planuotojai blogai planuoja, vairuotojai blogai vairuoja, šaltkalviai blogai remontuoja. Įdomu, ką patys dirbate. Niurnėjimo specialistais? Nes kažkaip iš postų abejočiau pačių kvalifikacija kažką padaryti gerai apart pastarojo
Pasiskaičius čia visų, tai VT planuotojai blogai planuoja, vairuotojai blogai vairuoja, šaltkalviai blogai remontuoja. Įdomu, ką patys dirbate. Niurnėjimo specialistais? Nes kažkaip iš postų abejočiau pačių kvalifikacija kažką padaryti gerai apart pastarojo
Tai pasakykit pagal kokius parametrus VT Vilniaus galėtume įvertinti, kaip viena pirmaujančių bent jau regione? Gal yra toks reitingas, kad užčiauptumėt kritikus?
Vairuotojai (tikrai ne visi) vairuoja blogai ir patys net nesigėdina to parodyti, nes kviečiasi žurnalistus ir komentuoja straipsniams kaip jie pusę valandos negali pro žiedą pravažiuoti. Prisiminkime memu tapusią Janiną.
Remontų kokybę galima nesunkiai irgi matyti. Gal labiau remonto kultūrą, kai ant šviesių apdailos panelių matosi purvinų pirštų antspaudai, tos pačios panelės po remonto nebūna tinkamai atstatytos ar pritvirtintos, bei kai kur įsukami medvaržčiai, kur jų neturi būti. Jau neminesim, kad per Covid net ir po pusmečio nuo dezinfekcinių priemonių atsiradimo, jų talpos būdavo pritvirtintos tiesiog apvyniojant lipnia juosta belekaip.
Pasiskaičius čia visų, tai VT planuotojai blogai planuoja, vairuotojai blogai vairuoja, šaltkalviai blogai remontuoja. Įdomu, ką patys dirbate. Niurnėjimo specialistais? Nes kažkaip iš postų abejočiau pačių kvalifikacija kažką padaryti gerai apart pastarojo
Ne prie ko čia forumiečių dirbami darbai...
Tokios mintys kyla kai apsilankai užsienio šalyse ir išbandai VT.
Siūlyčiau pirma išbandyti tiek mūsų, tiek kitų šalių VT, pakaktų į Lenkiją nuvažiuoti. Skirtumas yra milžiniskas tiek įrengtos infrastruktūros, tiek TP būklės, tiek vairuotojų kultūros, tiek visos organizacinės schemos.
Remontų kokybę galima nesunkiai irgi matyti. Gal labiau remonto kultūrą, kai ant šviesių apdailos panelių matosi purvinų pirštų antspaudai, tos pačios panelės po remonto nebūna tinkamai atstatytos ar pritvirtintos, bei kai kur įsukami medvaržčiai, kur jų neturi būti. Jau neminesim, kad per Covid net ir po pusmečio nuo dezinfekcinių priemonių atsiradimo, jų talpos būdavo pritvirtintos tiesiog apvyniojant lipnia juosta belekaip.
Nėra ko lipni juosta nesutvarkytų. Beveik visuose naujuose Solaris autobusuose senų komposterių skylės sutvarkytos taip (nu nes turėklų ir juostos spalvos sutampa):
Comment