Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Nikas Rodyti pranešimą

    Oh cmon! Ilgas greitasis autobusas kas kelias minutes, A juostos + VT šviesoforai užtikrins puikų susisiekimą tarp hub'ų daugeliui metų į priekį. Būtų tik noro ką nors daryti, o ne svajoti apie metro ir piešti naujas schemas.
    Kodėl tuomet pas mus nėra puikiųjų greitųjų autobusų?
    Jokių metro ir negali būti daugeliui metų į ateity tiesiog dėl techninių ir politinių priežasčių.

    Comment


      Parašė Sula Rodyti pranešimą

      Kodėl tuomet pas mus nėra puikiųjų greitųjų autobusų?
      Jokių metro ir negali būti daugeliui metų į ateity tiesiog dėl techninių ir politinių priežasčių.
      Yra, bet per mažai ir dar mažiau dedikuotų A linijų, matyt, bijant automobilinkų pasipiktinimo, kad iš jų liniją atėmė. Per mažas visuomenės spaudimas gerinti VT automobilinkų sąskaita.

      Comment


        Parašė ifl Rodyti pranešimą

        Yra, bet per mažai ir dar mažiau dedikuotų A linijų, matyt, bijant automobilinkų pasipiktinimo, kad iš jų liniją atėmė. Per mažas visuomenės spaudimas gerinti VT automobilinkų sąskaita.
        Suprantama kodėl nėra to visuomenės spaudimo. Nes Vilniuje deja, dabar automobiliai yra praktiškai kiekvienoje šeimoje, viešojo transporto tvarkymas ir padarymas normaliu yra ilgas procesas, dividentus atnešantis po kelių metų (jei ne po dešimtmečio), o neigiamos pasekmės nuo vienos iš juostų atidavimo viešąjam pasijaus čia ir dabar. O niekas, suprantama, nenori aukoti dabartinio komforto dėl ateities perspektyvų. Dėl to tokį nepopuliarų sprendimą gali atlikti nebent VMS, prieš tai sukaupusį didelį politinį kapitalą.

        P.S. Kad juostos atidavimas viešąjam sukelia katastrofą automobiliams čia ne aš sugalvojau, turime recent pavyzdį - sankryža prie Mindaugo tilto, kur atvažiuojant nuo Žaliojo tilto viena iš dviejų juostų skirtų važiuoti tiesiai neseniai buvo atiduoda viešąjam. Tai dabar ten mašinos stovi net vėlai vakare, nes per vos pora sekundžių degantį žalią signalą per sankryžą pravažiuoti spėja 2-3 automobiliai maksimum (o kai pasninga - iš viso, vos vienas spėja). Suprantama kad susidūrę su tokiomis problemomis automobilistai į bet kokį A juostų plėtimą žiūri kaip bulius į raudoną skudurą.

        P.P.S. Tuo nebandau pasakyti kad nereikia plėsti A juostų tinklo, tik sakau kad tai ne toks paprastas dalykas, kaip daugumai atrodo. Nes čia ne vien politinis sprendimas, tam turi būti paruošta infrastruktūra - kaip tarkime Antakalnyje link centro, kur daug tranzitinio eismo (ten apsimokėtų A juosta) - prieš ją įvedant reikėtų užtikrinti kad antros juostos neblokuotų sukantys į kairę. Šiose vietose, pavyzdžiui:

        https://maps.app.goo.gl/XtLAKNkx9YU8WVmq5
        https://maps.app.goo.gl/q2VLbM3H7nUhkeJV8
        https://maps.app.goo.gl/ZnRhhyMghLCimHSq6

        Tam reikia šiek tiek išplėsti tose vietose gatvę, kad atsirastų nauja juosta posūkiui į kairę. Bet tada yra neišvengiamas konfliktas su vietiniais gyventojais ir dendrofilais (kurgi be jų). Kitaip tariant, sudėtingas procesas.
        Paskutinis taisė Maalinauskas; 2024.01.02, 12:09.

        Comment


          Mane šokiruoja, kad vis dar tiek daug automobilių važiuoja tranzitu per centrą. Žygimantų g., B.Radvilaitės. Tilto g. ir nereguliuojama sankryža prie Katedros yra išvis kažkoks nesusipratimas. Suprantu, kad gal kažkam pasitaikė gyventi Senamiestyje ir dirbti kokiuose Avižieniuose, bet kokio velnio grūstis į Senamiestį automobiliu? Ten, didžiausios VT koncentracijos zonoje tranzito išvis neturėtų būti. Tą galėtų sureguliuoti visiškas prioritetas VT A juostų ir šviesoforų pavidalu (ir žiedo prie Operhauzo panaikinimu) bei koks nors pravažiavimo apmokestinamas ala congestion charge arba Stokholmo variantas.

          Comment


            Turbūt dalinai dėl Petro ir Povilo tilto su abiem žiedais kamščių. Gaunasi greičiau nukirst kampą per senamiestį nei važiuoti teisingai pro aplink.

            Comment


              Parašė ifl Rodyti pranešimą

              Yra, bet per mažai ir dar mažiau dedikuotų A linijų, matyt, bijant automobilinkų pasipiktinimo, kad iš jų liniją atėmė. Per mažas visuomenės spaudimas gerinti VT automobilinkų sąskaita.
              Man atrodo, kad vien A linijų nepakanka. Ir ne tik automobilininkų sąskaita. Galėtų ir turėtų būti apskritai dedikuotos A gatvės, A viadukai, A tuneliukai, tikros A stotys/persėdimai/perėjimai jeigu jau mes bandom imituoti BRT. Jeigu pradursi padangas automobilistui, nebus to vis vieną. Tarpuvartėje prispaudus Benkunską, gal kažkas pajudės, bet vargu.
              Tai kas yra dabar, tai nedaug skiriaisi nuo ką turėjom jau Vilniuje dar prieš 50 metų. A juostų nereikėjo, ir taip gatvės beveik pustuštės buvo.

              Paskutinis taisė Sula; 2024.01.02, 12:44.

              Comment


                Parašė Sula Rodyti pranešimą

                Man atrodo, kad vien A linijų nepakanka. Ir ne tik automobilininkų sąskaita. Galėtų ir turėtų būti apskritai dedikuotos A gatvės, A viadukai, A tuneliukai, tikros A stotys/persėdimai/perėjimai jeigu jau mes bandom imituoti BRT. Jeigu pradursi padangas automobilistui, nebus to vis vieną. Tarpuvartėje prispaudus Benkunską, gal kažkas pajudės, bet vargu.
                Tai kas yra dabar, tai nedaug skiriaisi nuo ką turėjom jau Vilniuje dar prieš 50 metų. A juostų nereikėjo, ir taip gatvės beveik pustuštės buvo.

                Aš nežinau, kas buvo prieš 50 metų, nes nebuvau gimęs, bet lyginant su tuo, kas buvo prieš 30 metų - kamštyje Ikaruse bendrame sraute - situacija dabar žymiai geresnė. Aišku, visuomet norisi metro, greitųjų tramvajų ir t.t., bet bent jau pradžiai padarykime, kad esamas VT važiuotų greitai.

                Comment


                  Parašė ifl Rodyti pranešimą

                  Aš nežinau, kas buvo prieš 50 metų, nes nebuvau gimęs, bet lyginant su tuo, kas buvo prieš 30 metų - kamštyje Ikaruse bendrame sraute - situacija dabar žymiai geresnė. Aišku, visuomet norisi metro, greitųjų tramvajų ir t.t., bet bent jau pradžiai padarykime, kad esamas VT važiuotų greitai.
                  Kadangi jau buvau gimęs, tai galiu pasakyti, kad įsėdus Erfurto stotelėjė 21-uoju greituoju atsidurdavau dabartinėje Pylimo g. maždaug per 17 min. Patogu greitai nusigauti iki bibliotekos.

                  Prieš 30 metų kamščių mieste dar nebuvo. Bet buvo tragiška padėtis su pačiu VT. Kartą iš paskaitų pėsčiomis grįžau namo greičiau nei atvažiavo autobusas. Automobilių srautai pradėjo augti sparčiau apie 1997-1999 m., o boomino prieš 2008 m. krizę.

                  Comment


                    Parašė Sula Rodyti pranešimą

                    Kadangi jau buvau gimęs, tai galiu pasakyti, kad įsėdus Erfurto stotelėjė 21-uoju greituoju atsidurdavau dabartinėje Pylimo g. maždaug per 17 min. Patogu greitai nusigauti iki bibliotekos.

                    Prieš 30 metų kamščių mieste dar nebuvo. Bet buvo tragiška padėtis su pačiu VT. Kartą iš paskaitų pėsčiomis grįžau namo greičiau nei atvažiavo autobusas. Automobilių srautai pradėjo augti sparčiau apie 1997-1999 m., o boomino prieš 2008 m. krizę.
                    Važinėdamas į mokyklą 90'aisiais jau sėdėdavau kamščiuose. Tik negalėčiau dabar jau įvertinti, kaip augo srautai.

                    Comment


                      Viešinami projektai naujiems autobusų maršrutų paketams:

                      https://pirkimai.eviesiejipirkimai.l...asp?PID=745756

                      Comment


                        Parašė Garbanius Rodyti pranešimą
                        Viešinami projektai naujiems autobusų maršrutų paketams:

                        https://pirkimai.eviesiejipirkimai.l...asp?PID=745756
                        Kas įdomu, kad 4G maršrutui numatyti minimum 6 vnt. metrobusų (24m ilgio).

                        Comment


                          Įdomu dar ir tai, kad planuojama reikšmingai dažninti kai kurių maršrutų kursavimą. Pavyzdžiui, 11 maršrutui numatyti 4 išvykimai per valandą piko metu kas 11-16 min, kai dabar yra 2. Analogiška situacija ir su dalimi kitų maršrutų, pavyzdžiui 55. Gerai dar ir tai, kad nepastebėjau, jog mainais į dažnesnį kursavimą būtų masiškai mažinama transporto priemonių talpa.

                          Klausimas - kas galėtų pretenduoti, ypač turint omeny jog reikės ir naujų 24 metrų autobusų? Ar Transrevis galėtų lįsti į tą pačią duobę? Be jo ir Kautros pretendentų nelabai matau.

                          Comment


                            Parašė sleader Rodyti pranešimą

                            Kas įdomu, kad 4G maršrutui numatyti minimum 6 vnt. metrobusų (24m ilgio).
                            Turbūt todėl, kad ilgas troleibusas nepasiteisino (neva netilpo stotelėse?), tai bandys 6 ilgus autobusus. Logiška ir nuoseklu much.

                            Comment


                              Smagu, kad turistai važiuodami iš oro uosto galės sudalyvauti ekskursijoje ratais kvadratais po Naujininkus

                              ​​​​​​ Click image for larger version

Name:	sketch-1704406712181~2.png
Views:	483
Size:	2,91 MB
ID:	2101683

                              Comment


                                Taip pat pastebėjau, kad III pakete keli maršrutai baigiasi Iešminininkų g. Ten jokio žiedo nėra. Gal žinot, kaip ten? Negi planuojama Tūkstantmečio g. geležinkėlio stotis? https://100minciu.wordpress.com/2022...m-ju-reikia/#3

                                Comment


                                  Parašė frefromwig Rodyti pranešimą
                                  Taip pat pastebėjau, kad III pakete keli maršrutai baigiasi Iešminininkų g. Ten jokio žiedo nėra. Gal žinot, kaip ten? Negi planuojama Tūkstantmečio g. geležinkėlio stotis? https://100minciu.wordpress.com/2022...m-ju-reikia/#3
                                  Tikrai įdomūs maršrutai, ypač gana dažnai kursuojantis Santariškės-Antakalnis-Goštauto-Iešmininkų. Dalį nuo Santariškių iki Antakalnio suprantu, susisiekimo ten kaip ir nėra. Bet įdomu kam skirta antra maršruto dalis nuo Antakalnio iki Iešmininkų (per Geležinio vilko pr. ir Pietario g.) - vienintelė į galvą ateinanti mintis yra palengvinti Antakalnio susisiekimą su Naujamiesčiu. Dvarčionys-Olandų-Iešmininkų lyg ir suprantamas - nukirsti kampą nuo Antakalnio/Saulėtekio iki Stoties. Bet tikrai - kodėl būtent iki Iešmininkų?

                                  Comment


                                    Dar vienas įdomesnis pastebėtas variantas: Oro uostas – Centras – Europos aikštė - Šnipiškės Baigiasi Žalgirio g., Geležinio Vilko g., Ozo g., Kernavės g., Linkmenų g. Taip gaunasi, kad iš Ozo g. turėtų išsukti link Compensos, tai taip gaunasi, kad planuojama įrengti stotelę ar galinį sustojimą. Įdomu kur tai būtų ir kaip sutvakytų tą gatvę.

                                    Taip pat panašu, kad paaliau išstenėtas maršrutas, kuris eitų aplink centrą, pagaliau Šnipiškės būtų sujungtos su Naujamiesčiu per Geležinio vilko tiltą, tik panašu, kad nebus galimybės važiuojant šiuo maršrutu patogiai pasiekti ministerijų miestelio (nebent ties GV tiltu įrengs stotelę, bet nepanašu, kad yra kur).

                                    Comment


                                      Iš pirmo paketo:

                                      1.7.1. Keleivių salono grindys turi būti padengtos vientisa, neslidžia, nesunkiai valoma, atsparia
                                      dilimui, ugniai, cheminėms valymo priemonėms ir atmosferos poveikiui, viešajam transportui skirta
                                      PVC danga.
                                      Turbūt nežinojo, jog PVC skirta lauko sąlygoms, o viduje medžiaga yra kenksminga. VT aišku nuolat varstomos durys, bet palikus atstovai 6-ioms valandoms prie +30°C ir iškart įsėdus nesinorėtų nuodytis. Ypač vaikams blogai.

                                      Šaltinis apie vandens vamzdžius, bet medžiagos garuoja ir sausoje aplinkoje:
                                      Polyvinyl chloride (PVC) <...> contain elevated levels of vinyl chloride. <...> Vinyl chloride is a toxic chemical with known carcinogenic effects.

                                      https://www.epa.gov/sites/default/fi...ndleaching.pdf
                                      ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                                      Comment


                                        Parašė Garbanius Rodyti pranešimą
                                        Viešinami projektai naujiems autobusų maršrutų paketams:
                                        https://pirkimai.eviesiejipirkimai.l...asp?PID=745756
                                        O wow.... Tai ko savivaldybė nepaskelbė kažkur iš anksto, kad atidaro pluoštą naujų maršrutų??? III paketas yra naujų maršrutų dream team Šiaip lyg ir kuriamos papildomos jungtys, kurių nėra, pvz., Karoliniškės - Lazdynai - Vikingų slėnis – Liepkalnis; BET tai Tūkstantmečio g. praskirs ekspresu be sustojimo Vilkpėdėje??? O tai gal būtų buvęs geriau ekspreso praskridimas iki oro uosto, o ne kokio tais Liepkalnio???
                                        Na žinokit man Vilniaus VT zoologijos sodas pasipildo naujais egzotiniais egzemplioriais. Ir turiu jausmą, kad brangiai perkami egzotiniai gyvūnai netinkamose sąlygose nugaiš
                                        Ps. O tai kur ta maršrutų reforma, kad troleibusų ir autobusų numeracija nebesidubliuotų?

                                        Comment


                                          Parašė Rijikas Rodyti pranešimą
                                          Ps. O tai kur ta maršrutų reforma, kad troleibusų ir autobusų numeracija nebesidubliuotų?
                                          ten pat kur ir naujieji troleibusai - slapiose sapnuose

                                          Comment

                                          Working...
                                          X