Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Pagal FB išeina kad žmonės schema nesinaudoja ne todėl kad nežino kaip skaityti ar ji prastai padaryta ar dar kas nors. Tiesiog todėl, kad sena.

    Comment


      Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
      Pagal FB išeina kad žmonės schema nesinaudoja ne todėl kad nežino kaip skaityti ar ji prastai padaryta ar dar kas nors. Tiesiog todėl, kad sena.
      Būtent! O schemą pakeitė tik tam, kad būtų nauja ir kontrastinga. Ir visai dzin, kad ta senoji buvo rengta su tokiais pačiais lozungais ir daryta pagal Londono pavyzdį.
      Dar labiau siutina, kad tokius pokičius pristato vos ne kaip revoliuciją VT organizavime.

      Comment


        Kokiu tikslu autobusų ir troleibusų maršrutai vaizduojami skirtingomis spalvomis? Kodėl kitomis spalvomis neišskirti privežamieji maršrutai, elektrobusų maršrutai?

        Comment


          Parašė Briedis Rodyti pranešimą
          Kokiu tikslu autobusų ir troleibusų maršrutai vaizduojami skirtingomis spalvomis? Kodėl kitomis spalvomis neišskirti privežamieji maršrutai, elektrobusų maršrutai?
          Tai čia neišspręsta problema. Vis dar dubliuojasi maršrutų numeriai, o kodėl, neaišku. Turbūt dar vienas sovietinis paveldas, ir tiek.

          Comment


            Tas išskyrimas per se nėra blogas, problema besidubliuojantys numeriai. Be to, labai sunku tokioje schemoje susekti, kur tie maršrutai važiuoja. Būtų geriau, jei kiekviena linija turėtų savo spalvą - bet tada neturėtų būti besidubliuojančių maršrutų numerių.

            Comment


              Parašė Zefyras Rodyti pranešimą
              Tas išskyrimas per se nėra blogas, problema besidubliuojantys numeriai. Be to, labai sunku tokioje schemoje susekti, kur tie maršrutai važiuoja. Būtų geriau, jei kiekviena linija turėtų savo spalvą - bet tada neturėtų būti besidubliuojančių maršrutų numerių.
              Kai turi virš 30 skirtingų maršrutų, nerasi pakankamai skirtingų spalvų kiekvienam kad pakankamai skirtųsi viena nuo kitos ir dar labiau neklaidintu. Sakyčiau spalvomis max apie 15 maršrutų aiškiai įmanoma paženklinti, bandyti su daugiau bergždžias darbas. Spalvomis paprastai išskiriama bėginio transporto žemėlapiuose, kur paprastai būna gerokai mažiau skirtingų maršrutų.

              Comment


                Įdomumo dėlei - štai taip atrodo Oslo autobusų schema. Skirtingos spalvos maršrutams, jos kažkiek kartojasi, bet susigaudyti daug lengviau nei vilnietiškajame variante. Stotelės nėra pažymėtos, tik didesnės gatvės ir rajonai. Schema kabo visose stotelėse. Tai panašu, kad žemėlapis skirtas greitai užmetus akį susigaudyti, maždaug kokio autobuso numerio tau reikia, bet jei nori detalių - lįsk į appsą. Aišku, svarbu paminėti, kad Oslas turi 5 metro linijas su 101 stotele ir 6 tramvajaus linijas, tai autobusai nėra pagrindinė susisiekimo priemonė.

                Spauskit ant paveikslėlio pasididint:

                Click image for larger version

Name:	oslo.png
Views:	703
Size:	299,1 kB
ID:	2100027

                Nemanau, kad vilnietiškoji yra tokia prasta, bet labai sutinku su visais, kurie kvestionuoja jos reikalingumą.

                Comment


                  Parašė ignaloidas Rodyti pranešimą

                  Kai turi virš 30 skirtingų maršrutų, nerasi pakankamai skirtingų spalvų kiekvienam kad pakankamai skirtųsi viena nuo kitos ir dar labiau neklaidintu. Sakyčiau spalvomis max apie 15 maršrutų aiškiai įmanoma paženklinti, bandyti su daugiau bergždžias darbas. Spalvomis paprastai išskiriama bėginio transporto žemėlapiuose, kur paprastai būna gerokai mažiau skirtingų maršrutų.
                  Paryžius ir kiti Prancūzijos miestai kažkaip sugeba išskirti spalvomis visus autobusų maršrutus.

                  Comment


                    Parašė Kecal Rodyti pranešimą

                    Tai čia neišspręsta problema. Vis dar dubliuojasi maršrutų numeriai, o kodėl, neaišku. Turbūt dar vienas sovietinis paveldas, ir tiek.
                    Prisimenu kai prieš daugiau nei dešimtmetį šiame forume pasiūliau idėja sujungti maršrutus į bendrą numeraciją kiek daug buvo pasipiktinusių su argumentu, kad dar niekas troleibuso su autobusu nesupainiojo ir kokia gera ši besidubliuojanti sistema.

                    Comment


                      Parašė liootas Rodyti pranešimą
                      Įdomumo dėlei - štai taip atrodo Oslo autobusų schema.

                      Nemanau, kad vilnietiškoji yra tokia prasta, bet labai sutinku su visais, kurie kvestionuoja jos reikalingumą.
                      Atrodo, kad čia daug mažiau lygiagrečių besidubliuojančių maršrutų - susijungia tik prie galinių, didesnių stotelių. Ir taip, tokia schema atrodo visai aiški, nereikia sekti kuria mėlyna linija nusuka skaičiukai.

                      Comment


                        Parašė Nikas Rodyti pranešimą

                        Atrodo, kad čia daug mažiau lygiagrečių besidubliuojančių maršrutų - susijungia tik prie galinių, didesnių stotelių. Ir taip, tokia schema atrodo visai aiški, nereikia sekti kuria mėlyna linija nusuka skaičiukai.
                        Tai jeigu kuris gyvas sulauksime tramvajaus, o gal net ir metro, taip pat ir Vilniuje sumažės besidubliuojančių autobusų maršrutų.

                        Comment


                          Parašė Kecal Rodyti pranešimą

                          Tai jeigu kuris gyvas sulauksime tramvajaus, o gal net ir metro, taip pat ir Vilniuje sumažės besidubliuojančių autobusų maršrutų.
                          Oh cmon! Ilgas greitasis autobusas kas kelias minutes, A juostos + VT šviesoforai užtikrins puikų susisiekimą tarp hub'ų daugeliui metų į priekį. Būtų tik noro ką nors daryti, o ne svajoti apie metro ir piešti naujas schemas.

                          Comment


                            Parašė Visdarlietus Rodyti pranešimą
                            Prisimenu kai prieš daugiau nei dešimtmetį šiame forume pasiūliau idėja sujungti maršrutus į bendrą numeraciją kiek daug buvo pasipiktinusių su argumentu, kad dar niekas troleibuso su autobusu nesupainiojo ir kokia gera ši besidubliuojanti sistema.
                            Prisimenu priešingai. Absoliuti dauguma buvo už tai, kad besidubliuojančių maršrutų numerių neturi būti. Gal archyvuose rasite tas diskusijas? Būtų įdomu paskaitinėti.

                            Kaunas numeracijos problemą išsprendė, o Vilnius, matyt, ieško savito, unikalaus problemos sprendimo būdo.

                            Comment


                              Parašė Briedis Rodyti pranešimą
                              Prisimenu priešingai. Absoliuti dauguma buvo už tai, kad besidubliuojančių maršrutų numerių neturi būti. Gal archyvuose rasite tas diskusijas? Būtų įdomu paskaitinėti.
                              Turbūt bus šioje temoje - Viešojo transporto maršrutų numeracija

                              Comment


                                Parašė Kecal Rodyti pranešimą

                                Tai jeigu kuris gyvas sulauksime tramvajaus, o gal net ir metro, taip pat ir Vilniuje sumažės besidubliuojančių autobusų maršrutų.
                                Nebūtina sulaukti, pertvarką galima vykdyti jau dabar: įvesti stuburinius dažnai važiuojančius maršrutus, pirkti troleibusus su autonomine eiga (ir taip pakeisti daugybę autobusų maršrutų), kurti patogius persėdimus sankryžose ir galinėse pagrindinių maršrutų stotelėse.
                                Jeigu Vilniaus VT „ekspertai“ užsibrėžtų elementarų tikslą sukurti sistemingą tvarkaraštį, kad būtų efektyviai panaudojamos transporto priemonės, tai jie būtų PRIVERSTI mažinti maršrutų skaičių ir efektyvinti tinklą, mažinti dubliavimąsi. Raktinis žodis: taktinis tvarkaraštis. Tačiau kai viena gatve važiuoja 10 skirtingų autobusų maršrutų, kurių intervalai svyruoja kažkur tarp 8-13, 26-71 ir 43-81 minučių (be sistemos), tai nei žmonėms tai aišku, nei schemoje glaustai pavaizduosi...

                                Neturi būti nė vieno maršruto, kurio kursavimas būtų retesnis nei 15 min.

                                Pavyzdys: Bratislava, perėmusi visas gerąsias praktikas su taktiniu tvarkaraščiu, STOP mygtukais ir t. t.
                                100 minčių – miestai, transportas ir idėjos

                                Comment


                                  Parašė taccido Rodyti pranešimą

                                  Nebūtina sulaukti, pertvarką galima vykdyti jau dabar: įvesti stuburinius dažnai važiuojančius maršrutus, pirkti troleibusus su autonomine eiga (ir taip pakeisti daugybę autobusų maršrutų), kurti patogius persėdimus sankryžose ir galinėse pagrindinių maršrutų stotelėse.
                                  Aš tai nesuprantu, kodėl Vilniuje jau 30 metų sustabdytas troleibusų tinklo plėtimas. Čia laukiam tramvajaus tiek laiko?

                                  Comment


                                    Parašė ifl Rodyti pranešimą

                                    Aš tai nesuprantu, kodėl Vilniuje jau 30 metų sustabdytas troleibusų tinklo plėtimas. Čia laukiam tramvajaus tiek laiko?
                                    Man atrodo niekas nesupranta, kas vyksta šitam mieste.
                                    Nors gal supranta - nieko nevyksta.

                                    Comment


                                      Tam tikra troleibusų tinklo plėtra vis dėlto vyko. 1996 troleibusų eismas pratęstas nuo Justiniškių iki Pašilaičių (Skalvių st.), 1997 atidarytas Šilo tiltas ir kartu su juo - 19 troleibusas, 1998 pastatyta linija į Saulėtekį, 2004 įrengtas troleibusų žiedas Šiaurės miestelyje.

                                      Labiau ar mažiau pažengusiose stadijose buvo troleibusų tinklo pratęsimai į Santariškes tiek Kalvarijų, tiek Ateities gatvėmis, taip pat Naugarduko gatve iki Geležinkeliečių ligoninės, linijos įrengimas Lukšio g. tarp Kalvarijų ir J. Kubiliaus gatvių. Pirmųjų 3 paminėtų trasų įrengimui buvo rengiamas pirkimas jau 2008, tačiau sutrukdė merų pasikeitimai ir finansinė krizė, o 2011 atėjo Zuokas, nekentęs troleibusų.

                                      Prie to pačio:
                                      1998 panaikinta tik vasaromis naudota linija tarp Antakalnio ir Valakampių;
                                      2000 panaikinti troleibusai į Paupį;
                                      2002 panaikinti troleibusai Gedimino pr. tarp Kudirkos aikštės ir Mindaugo tilto;
                                      2013 panaikinti troleibusai Naugarduko g. tarp Švitrigailos ir Žemaitės gatvių.

                                      Comment


                                        Parašė ifl Rodyti pranešimą

                                        Aš tai nesuprantu, kodėl Vilniuje jau 30 metų sustabdytas troleibusų tinklo plėtimas. Čia laukiam tramvajaus tiek laiko?
                                        Svetainėje troleibusas.lt gana detaliai aprašyta, kokios nesąmonės vyko su troleibusais. Pvz. šitame straipsnyje:
                                        Atnaujintas Bendrasis planas padės sunaikinti troleibusus? (2017)

                                        100 minčių – miestai, transportas ir idėjos

                                        Comment


                                          Parašė taccido Rodyti pranešimą

                                          Nebūtina sulaukti, pertvarką galima vykdyti jau dabar: įvesti stuburinius dažnai važiuojančius maršrutus, pirkti troleibusus su autonomine eiga (ir taip pakeisti daugybę autobusų maršrutų), kurti patogius persėdimus sankryžose ir galinėse pagrindinių maršrutų stotelėse.
                                          Arba tesiog... pratęsti troleibūsų tinklą kaip civilizuotose šalyse.

                                          Parašė taccido Rodyti pranešimą
                                          Neturi būti nė vieno maršruto, kurio kursavimas būtų retesnis nei 15 min.
                                          Čia Vilniuje yra misija neįmanoma.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X