Čia tas pats vadovas kur visai neseniai buvo paskirtas ir forume visi rašė kaip dabar viskas pagerės?
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Vilniaus viešasis transportas
Collapse
X
-
Didžiausia Vilniaus VT problema išspręsta, sveikinu visus:
https://judu.lt/wp-content/uploads/2...hema.-2023.pdf
https://judu.lt/viesojo-transporto-k...sporto-schema/
- 9 patinka
Comment
-
Parašė Ignalina Rodyti pranešimąDidžiausia Vilniaus VT problema išspręsta, sveikinu visus:
https://judu.lt/wp-content/uploads/2...hema.-2023.pdf
https://judu.lt/viesojo-transporto-k...sporto-schema/
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Ignalina Rodyti pranešimąDidžiausia Vilniaus VT problema išspręsta, sveikinu visus:
- 10 patinka
Comment
-
Nesuprantu, kam ta kvaila ironija. Schemos atnaujinimas tikrai yra geras dalykas, ir jis niekaip nesusijęs su kito pobūdžio VT plėtra (iš kai kurių jūsų komentarų galima pagalvoti, kad šita nauja schema yra priežastis kodėl Vilniuje mes neturim tramvajaus, ar kažkas panašaus)
Man labai patiko, kad pagaliau bus pradėtos žymėti vienakryptės stotelės. Taip pat, nors ir smulkmena, bet maloni, kad žymimas laikas, kiek užtrunka pereiti nuo vienos stotelės iki kitos (arba pvz. iki traukinių stoties) - šitaip bus lengviau susiplanuoti persėdimus
- 8 patinka
Comment
-
Jei gerai suprantu, tai schemoje neteisingai pažymėti geležinkelio sustojimų tipai. Lentvaris, Naujoji Vilnia, Paneriai, Kirtimai taip pat yra stotys, o Vokė, Pavilnys ir Oro uostas stotelės. Pagal schema atrodo, kad tik Vilniaus stotis yra ne stotelė.
Ir kaip kažkas minėjo, abstrakti schema tinka bėginiam transportui. Žmogus dažniausiai neieško stotelės (kitaip nei metro stoties, kuri ir būna nurodoma prie dominančio adreso), o vietos realiame žemėlapyje IR stotelės arčiausiai tos vietos. Tokiame pritaikyme ši schema mažai naudinga.
O dėl ironijos: schema yra gerai, tačiau ji yra n-ojo prioriteto darbas, kai VVT yra aibė trūkumų, kuriems tikrai reikia specialistų dėmesio. O čia gi JUDU skirs sau tūkstantines premijas kaip už super svarbu pasiekimą, kai de facto VVT nesikeičia NIEKAS.Paskutinis taisė Nikas; 2023.12.28, 21:31.
- 10 patinka
Comment
-
Parašė 10.000 Rodyti pranešimąNesuprantu, kam ta kvaila ironija. Schemos atnaujinimas tikrai yra geras dalykas, ir jis niekaip nesusijęs su kito pobūdžio VT plėtra (iš kai kurių jūsų komentarų galima pagalvoti, kad šita nauja schema yra priežastis kodėl Vilniuje mes neturim tramvajaus, ar kažkas panašaus)
- 4 patinka
Comment
-
Parašė Maalinauskas Rodyti pranešimą
Man atrodo ta ironija kyla iš maksimalizmo ir noro turėti viską čia ir dabar. Deja, dominuojantis reiškinys (iš ten ir visi tie originalūs bajeriukai apie eksvaldą ir pan.). Galbūt dėl to kad ilgus metus niekas nebuvo daroma (o jei ir daroma, tai geriau nebūtų daroma iš viso). Bet principe tai nėra sveika pozicija, nes taip galima kritikuoti bet ką, iki begalybės: sutvarkė asfaltą - kodėl ne šaligatvį? Sutvarkė šaligatvį - kodėl pigios plytelės? Padarė iš granito - kodėl švaistomi pinigai, kai Tarandėje iš viso nėra šaligatvių? Ir taip galima kritikuoti be galo. O objektyviai žiūrint, jei šiuo metu tegali padaryti nedaug, tai geriau padaryti tą nedaug, nei nieko nedaryti iš viso. Kaip sakė vienas klasikas - jeigu šalyje yra dvi problemos: ekonomika ir nuplyšusi saga ir mes šiuo metu negalime sutvarkyti ekonomikos, tai bent prisiūkime sagą.
Man atrodo, kad tai tik pranešimas vardan pranešimo, o tai visai nedžiugina ir verta kritikos.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė KEdas Rodyti pranešimą
O galite pakomentuoti kuo ši nauja schema yra geresnė už senąją? Ir kodėl PR medžiagoje siūloma teikti pasiūlymus, jei PDF-ai pagaminti 2023-11-08, t.y. beveik prieš mėnesį?
Man atrodo, kad tai tik pranešimas vardan pranešimo.
Comment
-
Na, toną visada užduoda atsakingų institucijų ir politikų komunikacija, kur dažniau būna tik tuščias PR, o visokie menkniekiai ar maži pataisymai sureikšminami kaip neeilinis pasiekimas. Tie patys 500 km asfalto atrodo gerai kaip šūkis, bet realybėje matosi, kad tas asfaltavimas ir takų perklojimas daromas atmestinai, nesprendžiant senų klaidų. Žiniasklaidoje tas klausimas net nediskutuojamas. Judu taip pat pagarsėję kalbėjimu apie tai, kaip stengiasi gerinti VT paslaugą Vilniuje, nors tos paslaugos lygis išties žemas palyginus su kitais Europos miestais.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė Zefyras Rodyti pranešimąNa, toną visada užduoda atsakingų institucijų ir politikų komunikacija, kur dažniau būna tik tuščias PR, o visokie menkniekiai ar maži pataisymai sureikšminami kaip neeilinis pasiekimas.
Comment
-
Parašė Maalinauskas Rodyti pranešimą
Man atrodo ta ironija kyla iš maksimalizmo ir noro turėti viską čia ir dabar. Deja, dominuojantis reiškinys (iš ten ir visi tie originalūs bajeriukai apie eksvaldą ir pan.). Galbūt dėl to kad ilgus metus niekas nebuvo daroma (o jei ir daroma, tai geriau nebūtų daroma iš viso). Bet principe tai nėra sveika pozicija, nes taip galima kritikuoti bet ką, iki begalybės: sutvarkė asfaltą - kodėl ne šaligatvį? Sutvarkė šaligatvį - kodėl pigios plytelės? Padarė iš granito - kodėl švaistomi pinigai, kai Tarandėje iš viso nėra šaligatvių? Ir taip galima kritikuoti be galo. O objektyviai žiūrint, jei šiuo metu tegali padaryti nedaug, tai geriau padaryti tą nedaug, nei nieko nedaryti iš viso. Kaip sakė vienas klasikas - jeigu šalyje yra dvi problemos: ekonomika ir nuplyšusi saga ir mes šiuo metu negalime sutvarkyti ekonomikos, tai bent prisiūkime sagą.
- 12 patinka
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimą
Šiaip tai svarbu kvestionuoti, kur leidžiami mūsų sumokėtų mokesčių pinigai rekordiniame miesto biudžete. Kai kiti panašaus dydžio miestai su panašiu biudžetu gretimose šalyse tvarkosi geriau, netūraliai kyla nepasitenkinimas ir klausimai. Tai dar labiau amplifikuoja mero kategoriškas tokių klausimų ignoravimas. Tai here you go, iš čia ir tokia "nesveika" reakcija bei kritika.
Comment
-
Parašė Maalinauskas Rodyti pranešimą
Priežastis suprantu, bet tai nereiškia kad kiekvieno sprendimo ironizavimas ir netgi išjuokimas yra teisinga. Yra konstruktyvi kritika, yra ne.
- 12 patinka
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimą
Konstruktyvios kritikos tiek šitame forume, tiek kitur yra išsakyta ir kasdien išsakoma paklodžių paklodės, su nuotraukomis, konkrečiais pasiūlymais ir, be abejo, pranešimais per tvarkaumiesta.lt ir kitais kanalis. Vilniaus savivaldybė dirba klaikiai, apsileidimas yra baisus, akivaizdžios visuotinės sisteminės nekompetencijos apraiškos. Deja tokia yra liūdna Vilniaus 2023 metų realybė, kad savivaldybė yra nusiritusi iki tokio lygio, kad nuolatinės pašaipos ir paironizavimai yra norma.
Bet siūlau grįžti prie schemos, nenukrypstant į offtopic'ą.
Comment
-
Parašė Maalinauskas Rodyti pranešimą
Konstruktyviai kritikai pretenzijų neturiu
Bet siūlau grįžti prie schemos, nenukrypstant į offtopic'ą.
Comment
-
Parašė KEdas Rodyti pranešimą
O kokia prasmė prie jos grįžti? Manote, kad schemos aptarimas kažkaip pagerins VT būklę ar tikitės, kad ją kas nors taisys pagal čia išsakytas pastabas?
Comment
-
Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
Na pridiskuotas visas puslapis, bet kažkokių išsakytų pastabų čia nebuvo.
Gal nepastebėjote FB įrašo, tačiau ten JUDU.lt parašė kai ką, kas ir iššaukė tokią „nekonstruktyvią“ diskusiją:
Comment
Comment