O man idomu, kas bus daromu su Volvo autobusai ir is Norvegijos pirktais MAN'ais? Yra kazkokiu realiu planu juos atnaujint, nes ju gyvavimo laikas, yapc Volvo jau gerokai i pabaiga eina?
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Vilniaus viešasis transportas
Collapse
X
-
Parašė TrippleA Rodyti pranešimąO man idomu, kas bus daromu su Volvo autobusai ir is Norvegijos pirktais MAN'ais? Yra kazkokiu realiu planu juos atnaujint, nes ju gyvavimo laikas, yapc Volvo jau gerokai i pabaiga eina?
Comment
-
Ir taip ir ne. Gal ir pabūsiu velnio advokatu, bet šiaip kaip šitie 2004-2006 autobusai atrodo ir važiuoja dar visai pusėtinai. Pvz Kaune kaip tik tokio pat amžiaus autobusai jau pridavinėjami į laužyną. Klaipėdoj kitais metais gavus paskutinius elektrinius, dabartinių 2002-2005m likimas panašus. Vakaruos autobusu nuima iš apyvartos po 13metų maždaug, Skandinavijoj po 10metų.Paskutinis taisė Garbanius; 2023.12.13, 18:35.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimą
Autobusai paprastai nėra kaip nors atnaujinami. VVT pagrindinė problema, kad jie net nėra tinkamai prižiūrimi ir yra techniškai netvarkingi.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Garbanius Rodyti pranešimąIr taip ir ne. Gal ir pabūsiu velnio advokatu, bet šiaip kaip šitie 2004-2006 autobusai atrodo ir važiuoja dar visai pusėtinai. Pvz Kaune kaip tik tokio pat amžiaus autobusai jau pridavinėjami į laužyną. Klaipėdoj kitais metais gavus paskutinius elektrinius, dabartinių 2002-2005m likimas panašus. Vakaruos autobusu nuima iš apyvartos po 13metų maždaug, Skandinavijoj po 10metų.
Comment
-
Parašė TrippleA Rodyti pranešimą
As kalbejau apie nauju pirkima, kaip atjaunima. Truputi ne ta zodi pavartojau.
Comment
-
Parašė Garbanius Rodyti pranešimąVėlgi, kokia ta priežiūra įsivaizduoji? Kad išpjauti katalizatoriai ir išoperuoti visokie EGR, tai tik sveikiau senam motorui, užtat dar jie vis važiuoja
Comment
-
Parašė Garbanius Rodyti pranešimąIr taip ir ne. Gal ir pabūsiu velnio advokatu, bet šiaip kaip šitie 2004-2006 autobusai atrodo ir važiuoja dar visai pusėtinai. Pvz Kaune kaip tik tokio pat amžiaus autobusai jau pridavinėjami į laužyną. Klaipėdoj kitais metais gavus paskutinius elektrinius, dabartinių 2002-2005m likimas panašus. Vakaruos autobusu nuima iš apyvartos po 13metų maždaug, Skandinavijoj po 10metų.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimą
Kuo tiksliai sveikiau senam ir gerai bei tinkamai prižiūrimam motorui?
Comment
-
Parašė Garbanius Rodyti pranešimą
Paklausiu dar syki, ką tu laikai gerai prižiūrėtu motoru?
Comment
-
Parašė Horn Rodyti pranešimąTai kad tie Volvo man rodos be kondiškių, sėdynės baisios ir jeigu teisingai pamenu viduj garso izoliacija nuo variklio irgi labai bloga. Tik kuo greičiau keisti.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė Kecal Rodyti pranešimąGal VVT neturi normalaus biudžeto remontams? Ar jų meistreliai tiesiog nemoka su naujesne technika dirbti?
- 5 patinka
Comment
-
Ok, kadangi šiek tiek teko paskaityti mokslingų ir protingų straipsnių, sugalvojau, kad šie straipsniai tiks prie Vilniaus viešojo transporto ir metro temos. Kodėl? Visų pirma metro tema vėl iškilo, kadangi jį planuojama panaudoti kaip priešlėktuvines slėptuves. Na o dabar grįžtame prie straipsnių. Yra toks terminas "Acceptable walking distance", t.y. toks atstumas kai ilgesnis ėjimas skatina pereiti prie kito transporto. Ar teko tokius tyrimus rasti Lietuvoje? Užsienio literatūra rašo, kad šis atstumas yra 1/4 - 1/2 mylia, arba iki 600 metrų arba iki 10 min. Taigi, grįžtant prie metro Vilniuje - kokį keleivių srautą gali generuoti Vilniaus metro stotelės atsižvelgiant į "acceptable walking distance"? Ar yra iš vis toks tyrimas Lietuvoje? Nes gal būt Lietuvoje toks atstumas yra tik 150 metrų?
- 2 patinka
Comment
Comment