Lietuvoje viena didžiausių problemų manau yra ta, kad kaip sovietmečiu buvo gigantomanija, taip dabar su projektais. Ir čia ne tik su VT. Suprantu, kad jau dabar nusidėvėjimas didelis ir reikia keisti didelį kiekį visko, bet kas toliau? Jokių plėtros strategijų, jokio planinio parko papildymo ir plėtros transporto vienetais. Jokio tolesnio tolygaus atnaujinimo. Padarom didelį projektą, nusifotografuojam ir iki surūdijimo, tada galvosim vėl apie gigantišką naujų pirkimo projektą.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Vilniaus viešasis transportas
Collapse
X
-
Parašė felar Rodyti pranešimąVidutinė vieno iešmo kaina yra 7220,8 Eur
Pranešime teigiama, kad artimiausiu metu populiariausiuose troleibusų maršrutuose planuojama įrengti naujus kontaktinių tinklų iešmus. Jie leis sklandžiau įveikti sankryžas, kuriose susikerta troleibusų linijos. Tai reiškia, kad prieš įvažiuojant į sankryžą, troleibusas taip žymiai nemažins greičio, kaip yra iki šiol, o tai padės pagreitinti keliones.
- 8 patinka
Comment
-
Parašė Visdarlietus Rodyti pranešimąLietuvoje viena didžiausių problemų manau yra ta, kad kaip sovietmečiu buvo gigantomanija, taip dabar su projektais. Ir čia ne tik su VT. Suprantu, kad jau dabar nusidėvėjimas didelis ir reikia keisti didelį kiekį visko, bet kas toliau? Jokių plėtros strategijų, jokio planinio parko papildymo ir plėtros transporto vienetais. Jokio tolesnio tolygaus atnaujinimo. Padarom didelį projektą, nusifotografuojam ir iki surūdijimo, tada galvosim vėl apie gigantišką naujų pirkimo projektą.
- 8 patinka
Comment
-
Iš žinomo kanadiečio, gyvenančio Vilniuje vlogo "Lithuania Explained" apie Vilniaus viešąjį transportą
"Among The Worst In Europe?" Evaluating Vilnius Public Transportation
https://www.youtube.com/watch?v=iT-HPueP3nU
Awhile back I put out a video discussing things that made Lithuania seem futuristic and mentioned that Vilnius’ old trolleybuses were the opposite of futuristic. One person commented that public transport in Lithuania is among the worst in Europe and that this was a measurable objective reality. This video unpacks that statement and examines Vilnius transportation.
- 17 patinka
Comment
-
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
Kad labiau liliputmanija dabar yra, kai tramvajaus projektas kurį vakaruose pradeda nuo 100 tūkst gyventojų meistai lietuvoje laikoma megaprojektu kuris neįgyvendinamas.
Comment
-
Parašė R.D. Rodyti pranešimąIš žinomo kanadiečio, gyvenančio Vilniuje vlogo "Lithuania Explained" apie Vilniaus viešąjį transportą
"Among The Worst In Europe?" Evaluating Vilnius Public Transportation
https://www.youtube.com/watch?v=iT-HPueP3nU
Rekomenduoju pažiūrėti apie mūsų VT užseniečio akimis John, taccido, digital, Creatium
Paskutinis taisė SoulMulticast; 2023.10.29, 22:28.
- 21 patinka
Comment
-
Parašė R.D. Rodyti pranešimąIš žinomo kanadiečio, gyvenančio Vilniuje vlogo "Lithuania Explained" apie Vilniaus viešąjį transportą
"Among The Worst In Europe?" Evaluating Vilnius Public Transportation
https://www.youtube.com/watch?v=iT-HPueP3nU
Rekomenduoju pažiūrėti apie mūsų VT užseniečio akimis John, taccido, digital, Creatium
- 8 patinka
Comment
-
Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą
biski offtopic, bet koks fantastiskas kadras ten vaziuojant senam trului prie Kalvariju turgaus kur prie pat kelio prekiauja visa eile baracholschiku. Ar 93 ar 2023, jokio skirtumo per 30 metu. Nulis progreso.
- 3 patinka
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimą
Žinomo kanadiečio video minimas Jonas yra yours truly
Net jei būtų neminėję vardo, didelė tikimybė, kad iš minčių dėstymo stiliaus spėčiau būtų šiam forume rašantis forumietis, pvz. VLR ar taccido.
Apie Kauną patiko, kad VT yra ok, su kuo šiaip sutinku, tik reisai reti už Centro ribų, pvz. į oro uostą, su kuo irgi sutinku.Paskutinis taisė PoDV; 2023.10.29, 23:51.
- 4 patinka
Comment
-
per lrt savaite interviu su statybininku lobistu, kad reikia metro. Gerai, kad lobistams (nors ir is savanaudisku tikslu) pavyko atgaivinti ideja
. Nepatinka, nes vos ne pagrindinis argumentas yra sleptuves - i tai VMS konservai gali atsakyti, kad galim keleta sleptuviu tiesiog iskasti, o VT pilnai uztenka autobusu, nes "kaip mes per 30 metu patobulejom", visi su masinom vazineja, o prie ruso tik kas 10 masina turejo, cia mazdaug progresyvumo simbolis. Klimato kaita, uzterstumas, socialinis mobilumas - tai problemos, kurias tik metro ar panasi sistema (kaip greitasis tramvajus) issprestu, o ne sleptuves
- 4 patinka
Comment
-
Parašė PoDV Rodyti pranešimą
Apie Kauną patiko, kad VT yra ok, su kuo šiaip sutinku, tik reisai reti už Centro ribų, pvz. į oro uostą, su kuo irgi sutinku.
- 9 patinka
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimąNenorėčiau nuskambėti kaip Kauno heiteris, bet tokių teiginių fone reikia konstatuoti faktą, kad Kauno VT yra visiškas gaidys fair and square, kaip ir Vilniaus. Ar ten kažkokie autobusai biškiuką naujesni, ar senesni, yra visiškai neesminis dalykas. Ne autobusų/troleibusų amžius yra Vilniaus/Kauno VT problemų priežastis.
Comment
-
Parašė DJ+ Rodyti pranešimą
Ką konkrečiai reikėtų padaryti kad nebūtų (cituoju) "visiškas gaidys"?
- 6 patinka
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimąPadindinti dažnius, įrengti centrinį hubą, padidinti maršrutų skaičių. Įrengti normalų oro uosto maršrutą.
Comment
-
Parašė DJ+ Rodyti pranešimą
Visi geri. Bet Kaune ir Vilniuje turbūt reikėtų išspręsti kelias struktūrines problemas iki didesnio maršrutų skaičiaus. Tos strukrūrinės problemos yra neefektyviai padarytas gatvių tinklas ir žema gyventojų koncentracija. Turim daug nenaudojamo ploto. Visokių pievų kur nieko nevyksta, nelogiškai plačių gatvių ir pan.
- 5 patinka
Comment
-
Parašė Kitas Džiugas Rodyti pranešimąGal kanadietis yra ir šiame forume?
Comment
-
Parašė acetonas Rodyti pranešimą
Vilniuje yra tikrai bent 4 VT šviesoforai.
♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚
Comment
-
Parašė dondc Rodyti pranešimą
Pirmasis ir atsiradęs iš karto buvo Kareivių g. "T" formos sanryžoje važiuojant A juosta, kur mašinoms nei kiek nesutrukdė. Kur kiti 3?
Comment
Comment