Dar viena diena, kai meras ir savivaldybė miega https://www.facebook.com/photo/?fbid...34105598829911
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Vilniaus viešasis transportas
Collapse
X
-
Parašė transit Rodyti pranešimąDar viena diena, kai meras ir savivaldybė miega https://www.facebook.com/photo/?fbid...34105598829911
- 5 patinka
Comment
-
Administravimo titanas su fejerverkais galynėjasi, o mes plebsai kažkokiom smulkmenom kaip VT užsiėmę.
https://www.15min.lt/naujiena/aktual...isu-56-2107808
Jau kelias dienas skelbiama, kad kai kuriuose Vilniaus autobusų maršrutuose nebus dalies planuotų reisų, koreguojami tvarkaraščiai. Taip yra dėl to, kad dalį sostinės maršrutų aptarnaujanti UAB „Transrevis“ pritrūko vairuotojų. Sankcijomis dėl to miestas kol kas negrasina, tariamasi, kaip su tuo susitvarkyti. Bendrovės vadovas viliasi, kad sprendimų turės jau kitą savaitę.
- 14 patinka
Comment
-
Parašė VLR Rodyti pranešimąAtsimenu Šimašius viename interviu prieš baigiant kadenciją teigė, kad Vilniaus VT yra ‘aukštumoje’ (ar kažkaip panašiai). Kam dar kyla abejonių, kad tas žmogus yra visiškas asilas?
98% of residents are happy with life in Vilnius, making us the happiest capital in the EU! In the meantime, Lithuania was ranked the happiest among neighbouring countries, according to a UN report published in 2020.
- 5 patinka
Comment
-
-
Parašė VLR Rodyti pranešimąAtsimenu Šimašius viename interviu prieš baigiant kadenciją teigė, kad Vilniaus VT yra ‘aukštumoje’ (ar kažkaip panašiai). Kam dar kyla abejonių, kad tas žmogus yra visiškas asilas?
- 2 patinka
Comment
-
Parašė Kaid Rodyti pranešimą
Turbūt piko metu nematėte, kas darosi A juostose Ozo g.(iki ir už radaro), Kalvarijų g. ir Konstitucijos pr.
Comment
-
Vilniuje ir Kaune bus bandomas vandeniliu varomas autobusas
Vandeniliu varomas autobusas Kaune riedės nuo šeštadienio iki pirmadienio, o Vilniuje - nuo antradienio iki penktadienio
Vilniaus savivaldybė rugpjūčio pabaigoje pranešė planuojanti įsigyti 16 vandeniliu varomų autobusų, kurie pakeis dyzelinius – miesto taryba pritarė žaliojo vandenilio gamybos ir panaudojimo tiek viešajame, tiek miestiečių transporte vystymui. Viso projekto vertė viršys 8 mln. eurų.
Comment
-
VLR, labai lietuviška - nespręsti jokių problemų, atvirai nenagrinėti gerųjų pavyzdžių, neieškoti geriausios sprendimo, o tiesiog šlangą įmesti ir problemą perduoti ateities kartoms, kai jau bus ne tik prieš kitus gėda, bet ir prieš save. JAu man nebeaišku, į kokią šalį orientuojamės viešojo transporto srityje.
- 9 patinka
Comment
-
Parašė R.D. Rodyti pranešimąVLR, labai lietuviška - nespręsti jokių problemų, atvirai nenagrinėti gerųjų pavyzdžių, neieškoti geriausios sprendimo, o tiesiog šlangą įmesti ir problemą perduoti ateities kartoms, kai jau bus ne tik prieš kitus gėda, bet ir prieš save. JAu man nebeaišku, į kokią šalį orientuojamės viešojo transporto srityje.
- 7 patinka
Comment
-
Parašė Silber418 Rodyti pranešimą
Puikus pastebėjimas. Ne tik VT srityje, bet ir kitose su infrastruktūra susijusiose srityse. Dar būdamas studentu siūliau panagrinėti gerąsias praktikas ir tai nesudomino nė vienos organizacijos (Kam to reikia? Mes patys viską žinome. Visvien brangu bus įgyvendinti ir t.t.). Žinau žmogų, kuris pasiūlė konkretų sprendimą vienai aktualių problemų ir atsakymai buvo tokie patys. Geriau nieko neveikti.
- 13 patinka
Comment
-
Parašė Silber418 Rodyti pranešimąPuikus pastebėjimas. Ne tik VT srityje, bet ir kitose su infrastruktūra susijusiose srityse. Dar būdamas studentu siūliau panagrinėti gerąsias praktikas ir tai nesudomino nė vienos organizacijos (Kam to reikia? Mes patys viską žinome. Visvien brangu bus įgyvendinti ir t.t.). Žinau žmogų, kuris pasiūlė konkretų sprendimą vienai aktualių problemų ir atsakymai buvo tokie patys. Geriau nieko neveikti.
Comment
-
Niekas apie vairuotojų algas nekalba, o dėl vairuotojų trūkumo motyvuoja, jog D kategorija galima nuo 24 metų o ne 18. APGAILĖTINAS pasiteisinimas! Pirmiausia vežami žmonės, o ne bulvės piemenų, o antra ir svarbiausia manau valdžiažmogiai dar vis "tarybiškai" mąsto, kad lengviausia naudoti/išnaudoti/versti vergauti būtent jaunus žmones. Jauni gal būt dirba iš idėjos, dėl motyvacijos, dėl patinkančio darbo jau nekalbant apie pinigus. Tokius idėjinius žmones lengviausia šlykščiai ir sakyčiau netgi brutaliai išnaudoti, priversti iki nualinimo vergauti, ir tokių pavyzdžių Lietuvoje yra tikrai ne vienas ir kas keisčiausia netgi valstybinėse įstaigose. Pridedu nuorodą į video: https://fb.watch/m-f-_dFej6/ pagrindinė mintis nuo 2:09 min. p.s. jaunime, užtenka užsimerkti ir vergauti, bijoti žodžio pasakyti darbdaviui vien dėl idėjos dirbant tą darbą ar ir baimės būti išgrūstam. Aš kalbu apskritai apie visas sritis, ne vien tik VT. Pradėkime vertinti patys save, kelkime karteles ir neleiskime būti išnaudojamiems. Vergovės laikai seniai jau pasibaigė, nors panašu LT nusikalstamai korumpuoti valdžiažmogiai to nesupranta, jie tik tuo ir naudojasi. Yra idėjinių vergų-valio, naudokimės jais ir laikykimės ant jų, numesdami kaip šuniui, dar apgraužtą smirdantį kaulą.Paskutinis taisė UAB Susisiekimas; 2023.09.12, 00:46.
- 7 patinka
Comment
-
https://www.lrt.lt/naujienos/eismas/...asti-uzsienyje
Na sakyčiau neblogai žurnalistas surašė, nes šiaip didelis skandalas, kad vežėjas negali įvykdyti to ką žada, bet savivaldybė į problemą nusispjauna, ir dar turbūt kaip nors susiveiks sutarties pratęsimą su Transreviu. Kita vertus jei ne Transrevis, tai kas bus naujasis vežėjas, aptarnaujantis tuos maršrutus?
Tai žodžiu reikėtų kad daugiau panašių straipsnių eitų, nes kitaip Kenkunskui neatrodo, kad čia yra "problema", nes vandeniliniais autobusais viską išspręs
- 14 patinka
Comment
-
V. Dapkus patikino, kad įmonė stengiasi surasti naujų darbuotojų ir taip įgyvendinti įsipareigojimus dėl keleivių vežimo. Kaip vieną galimų išeičių „Transrevis“ atstovas įvardijo vairuotojus iš užsienio, taip pat nuolat palaikomas ryšys su Užimtumo tarnyba.
„Šiuo metu kalbame su Migracijos tarnyba ir bandome atsivežti piliečius iš trečiųjų šalių įdarbinti. Su Užimtumo tarnyba jau seniai vyksta darbas. Tiesiog vietinėje rinkoje jau nelabai yra tų vairuotojų, kurie norėtų dirbti. Mes bandėme atsivežti vairuotojus iš kitų rajonų, bet jiems per sunku Vilniuje.
Tenka pripažinti, kad sudaryti maršrutų grafikai yra tam tikrose vietose „paspausti“. <...> Bet mes kiekvieną rudenį susiduriame su šia problema ir ji kiekvienais metais sprendžiama“, – aiškino V. Dapkus.
Keistas dėdė.
- 5 patinka
Comment
-
O man atrodo, kad problema yra atskleista čia:<...> Iki pandemijos problemų neturėjome. Bet kai buvo smarkiai sumažinti maršrutų išleidimai, atsirado problemų, nes vairuotojai keitė savo darbo specifiką, vieni tapo tolimųjų reisų vairuotojais, kiti statybininkais ir panašiai“, – portalui dėstė V. Dapkus.
„Krugovaja poruka“ visame gražume.
O gal kas netingi pažiūrėti kokios baudos buvo numatytos vežėjo konkurse? Numanau, kad jos vis tik buvo numatytos, bet „žurnalistai“ apie tai paklausti nedrįsta.
- 5 patinka
Comment
Comment