Gal kas landžiojat po tarptautinių viešųjų pirkimų portalą ir matėt ar paleistas jau ir ilgų trūlikų pirkimas? Nes tylu, tai jaučių bala žino kada jie bus.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Vilniaus viešasis transportas
Collapse
X
-
Tie kas vis klausia kam reikalingi tramvajai, kuom jum blogi autobusai, paaiskinkite kaip vienam zmogui uzstumti vezimeti su vaiku i autobusa, kai jis sustoja tokiu atstumu nuo bordiuru? Nuotrauka is 4g ir taip jis stojo kiekvienoje stoteleje.
Vasara, silta, velus vakaras, niekas nemaiso privaziuot arciau. Bet nx&j reikia?
- 10 patinka
Comment
-
Dar trumpinant važiavimo laiką gali nesiparkuot prie pat borto, nors vakare turbūt neskubėjo niekur šiuo atveju.
Osle išvažos → kalbat apie įvažas → realybėje pervažos (kaip Karoliniškėse, kai pirmoj juostoj parkuojamasi, tai trūlikams dar reikia pervažiavus parkingo juostą įvažiuoti dar giliau ):
https://www.google.com/maps/@54.6930...8192?entry=ttu
Vienas forumietis dviračių tako PP lyg ir siūlė daryti išvažą, bet VMS nieko nekeis.♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚
- 2 patinka
Comment
-
Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimąTie kas vis klausia kam reikalingi tramvajai, kuom jum blogi autobusai, paaiskinkite kaip vienam zmogui uzstumti vezimeti su vaiku i autobusa, kai jis sustoja tokiu atstumu nuo bordiuru? Nuotrauka is 4g ir taip jis stojo kiekvienoje stoteleje.
Vasara, silta, velus vakaras, niekas nemaiso privaziuot arciau. Bet nx&j reikia?
- 2 patinka
Comment
-
Arba įvažos būna spinduliuose, kas fiziškai neįmanoma sustoti palei bordiūrą, nes autobusas neišsilenkia
PVZ.:
Stotis https://www.google.com/maps/@54.6706...6656?entry=ttu
Senoji plytinė https://www.google.com/maps/@54.7242...!1e3?entry=ttu
- 3 patinka
Comment
-
Parašė Kaid Rodyti pranešimą
Pvz. atsisakyti žiedinės sankryžos principo ir pietinę žiedo pusę (arčiausiai stoties pastato) skirti VT padarant kelias platformas skirtingiems maršrutams, o tranzito eismui palikti šiaurinę pusę, sumažinant eismo juostų skaičių į po vieną kiekviena kryptimi.Paskutinis taisė eigh; 2023.08.28, 15:36.
- 7 patinka
Comment
-
Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimąTie kas vis klausia kam reikalingi tramvajai, kuom jum blogi autobusai, paaiskinkite kaip vienam zmogui uzstumti vezimeti su vaiku i autobusa, kai jis sustoja tokiu atstumu nuo bordiuru? Nuotrauka is 4g ir taip jis stojo kiekvienoje stoteleje.
Vasara, silta, velus vakaras, niekas nemaiso privaziuot arciau. Bet nx&j reikia?
Esu aprašęs tinklaraščio straipsnyje, kaip turi atrodyti stotelės ir spec. borteliai.
>>> Kaip turi atrodyti stotelė?
Keletas vaizdų:
100 minčių – miestai, transportas ir idėjos
- 12 patinka
Comment
-
Parašė rmss Rodyti pranešimąKlausimas išvis ar mus jau išrasta šita technologija?Paskutinis taisė Kaid; 2023.08.29, 08:29.
- 4 patinka
Comment
-
Parašė Kaid Rodyti pranešimą
Jei klausimas, ar pas mus išrasta. Atsakymas - taip, Kaune yra: https://www.google.com/maps/@54.9011...8192?entry=ttu
- 4 patinka
Comment
-
Taip, autobusas viską gali, ką gali tramvajus (teoriškai). Realybė yra ta, kad nutiesus tramvajaus liniją, tramvajai stotų idealioje įlipimui ir išlipimui pozicijoje nei daugiau nei mažiau 100% sustojimų. Su autobusais taip tikrai nebus ir negali būti.Paskutinis taisė VLR; 2023.08.29, 23:09.
- 4 patinka
Comment
-
Parašė VLR Rodyti pranešimąTaip, autobusas viską gali, ką gali tramvajus (teoriškai). Realybė yra ta, kad nutiesus tramvajaus liniją, tramvajai stotų idealioje įlipimui ir išlipimui pozicijoje nei daugiau nei mažiau 100% sustojimų. Su autobusais taip tikrai nebus ir negali būti.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė VLR Rodyti pranešimąTaip, autobusas viską gali, ką gali tramvajus (teoriškai). Realybė yra ta, kad nutiesus tramvajaus liniją, tramvajai stotų idealioje įlipimui ir išlipimui pozicijoje nei daugiau nei mažiau 100% sustojimų. Su autobusais taip tikrai nebus ir negali būti.
Atkreipsiu dėmesį, kad tokie dalykai yra tikrai ne daugumoje miestų, o tik tuose, kurie specialiai dėjo pastangas. Bet bortelių pakeitimas (stotelių įvažų panaikinimai ir/arba pagerinimai) ir darbuotojų apmokymas yra mizerna suma, kurią Vilnius tikrai galėtų sau leisti. Net Alytus rekonstravo vos ne visas savo VT stoteles įrengdamas neįgaliųjų taktilines plyteles (deja, be spec. bortelių) už ES lėšas.
Susikvietus visus darbuotojus su Janinomis reikėtų padaryti „mini-egzaminą“, kad kiekvienas vairuotojas po kartą tinkamai privažiuotų prie bortelio ir pranešti, kad nuo šiol už netinkamą privažiavimą (tam pritaikytose stotelėse) minusuojama iš algos (privatiems vežėjams: mažinamos atsiskaitymo sumos).Paskutinis taisė taccido; 2023.08.30, 00:01.100 minčių – miestai, transportas ir idėjos
- 2 patinka
Comment
-
Dar kitas dalykas. Kaip vairuotojai apmokomi Vilniuje? Štai pvz. čia autobusų vairuotojai turi atlikti 8 pratimus, pvz. manevruoti esant slidžiai dangai, sustoti kreivėje ir pan. Kiti vairuotojai tuo metu sėdi salone ir turi patirti savo kailiu, kaip jaučiasi keleiviai stabdant nuo 50 km/h iki 0.
Tai apie ką galima kalbėti, jeigu Lietuvoje turbūt net nėra REIKALAVIMO vairuotojams sustoti kuo patogiau. Spec. bortai juokingas sumas kainuoja (daugelis dabartinių bortelių ir taip keičiami), reikia tik imti ir daryti. Taip kad mažiau pezalų, kad kažkas neįmanoma, nes yra miestų, kur šitie dalykai 20 metų veikia.
100 minčių – miestai, transportas ir idėjos
- 9 patinka
Comment
-
Parodau pirmus pasitaikiusius video, kad būtų suvokiama darbo kultūra.
Kiek autobusas gali būti nutolęs nuo bortelio (kai bortelis paprastas)? Vokietis vairuotojas blogeris sako, kad maždaug iki 30 cm.
https://www.youtube.com/shorts/9M9w73mSWRY
O čia iš miesto su spec. borteliais. Kitas vairutojas blogeris aprodo savo prenumeratoriams autobuso saloną, ir štai kaip autobusas sustojęs. Matyt, iš įpročio sustojo arti, nors jis tik filmuoja filmuką prieš išvažiuodamas į pirmą reisą.
https://www.youtube.com/watch?v=JcIm...nel=CaptainJet
Lietuvoje sustoja už 50-70 cm, o kartais ir per metrą.100 minčių – miestai, transportas ir idėjos
- 15 patinka
Comment
-
Likus vos 2 (!) dienoms iki sezono pradžios, šiandien paskelbti nauji tvarkaraščiai. Nepaisant to, absoliuoti dauguma jų - copypaste iš kažkurių metų, su tomis pačiomis sisteminėmis klaidomis, kurios taisytos tuo metu galiojusiame tvarkaraštyje, bet į serverį nepersikėlė.
Didesni pasikeitimai (neskaitant reisų dažninimo):- A9 maršrute po tuo pačiu numeriu įvedami reisai Zuikių g. - Salininkai. Jie reikšmingai prailgins maršruto darbo laiką - paskutinis reisas į Baltąją Vokę 19 (14 savaitgaliais) valandą, tuo tarpu į Salininkus - 22 ir 19 atitinkamai.
- Grįžta 69 mokykliniai reisai per S. Stanevičiaus gatvę, taip pat T16 vėl kursuos iki vidurnakčio.
- Pagaliau T20 kursuos visą dieną, tiesa, dienos metu 2-3 reisai per valandą. Ir kažkodėl tai nerašoma naujienų pranešime.
- Atsiranda naujas, niekur prieš tai viešai nefigūravęs Kautros aptarnaujamas 125 maršrutas Kaimelio žiedas - Fabijoniškių žiedas - Visorių sodai - Bajorai - Mokslininkų g. - Visoriai.
Paskutinis taisė Pilaitis; 2023.08.30, 11:02.
- 4 patinka
Comment
-
Atskirai man norėtųsi paminėti mini-interviu su VT vadove naujienų pranešime:
„Planuojant šių metų rudens sezono tvarkaraščius buvo vertinami vežėjų resursai, o taip pat ir vairuotojų trūkumas. (...) Tikimės keleivių kantrybės ir supratingumo. O trumpesnėms kelionėms rekomenduojame rinktis alternatyvius judėjimo būdus – pėsčiomis, dviračiais ar paspirtukais.“, – sako JUDU (SĮ Susisiekimo paslaugos) Viešojo transporto organizavimo vadovė Loreta Levulytė- Staškevičienė.
- 28 patinka
Comment
Comment