Ne kartą buvo kalbėta, kad grafikai sudaromi taip dėl kontrolės darbo patogumo. Atvažiavai, patikrinai visus pravažiuojančius per kelias minutes, ir važiuoji toliau.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Vilniaus viešasis transportas
Collapse
X
-
Parašė taccido Rodyti pranešimąTikrai viskas ne ok, jeigu iš namų turiu išeiti 13 min. anksčiau, kad nepavėluočiau, nes normalus tvarkaraštis nepateikiamas. Tikra „pažanga“ (kuri Vilniuje jau buvo)
(Foto kažkur iš FB platybių, nebeatseku)
Comment
-
Parašė Myliu miestus Rodyti pranešimąKlausimas. O gal yra planuojama padaryti bilietų pirkimo automatus stotelėse (kaip pvz. Rygoje ar Paryžiuje)?
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimą
O kaip tu pats manai, ar yra tokių planų? Na, tarkim, jei reiktų lažintis iš dėžės alaus, už kurį variantą statytum?
Comment
-
Parašė digital Rodyti pranešimąVakar buvo gedimas (rašė žiniasklaida), šiandien veikia. Jungtis reikia tik per mobilius duomenis, wifi netinka.
Comment
-
Padėjo programėlės laikinosios atminties išvalymas ir paleidimas vien tik mobiliųjų duomenų veikimu. Ir, žinoma, po šito užteko perkrauti telefoną
Sįsp sakė, kai susisiekė, jog čia telefono problema galėjo būti ir siūlė kreiptis pas operatorių dėl neva blogos sim kortos (kas gaunasi didžiausias briedas)
- 2 patinka
Comment
-
Parašė Horn Rodyti pranešimąTikrai labai labai įdomu - o kodėl jūs naudojat m.Ticket, o ne Trafi? Kažkas mačiau dėl 5eur limito. Kokios kitos priežastys?
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Horn Rodyti pranešimąTikrai labai labai įdomu - o kodėl jūs naudojat m.Ticket, o ne Trafi? Kažkas mačiau dėl 5eur limito. Kokios kitos priežastys?
Comment
-
Parašė Maalinauskas Rodyti pranešimą
Aš pvz net nežinojau, kad galima su Trafi. O ir kam jį naudoti, kai yra oficialus apps'as (kiek ten atnaujinami third party apps'ai geras klausimas).
- 3 patinka
Comment
-
Aha, man tas 5 eurų Trafi limitas irgi kvailai atrodo. Na, tiems kas perka mėnesinius bilietus tai gal ir nieko, bet aš dažniausiai kelionėms viešuoju transportu perku trumpalaikio galiojimo bilietus, tai visąlaik tik su m.Ticket
Kita tema: JUDU šiandien paviešino viešojo transporto organizavimo planus NATO viršūnių susitikimui. Panašu, kad nekursuos tik 3, 16, 18 ir 20 troleibusai - tai įdomu kaip bus su kitais, žinant tai kad senos Škodos nekursuos - turės mažinti kitų reisų dažnumą ?
- 2 patinka
Comment
-
„Mes gyvename visiškoje nežinioje dėl įmonės ateities. 2024 m. pavasarį baigiasi sutartis su savivaldybe ir įmonės vadovai mums nesako, ar jie ruošiasi dalyvauti konkurse teikti viešojo transporto paslaugas, ar ne. Apskritai įmonė su darbuotojais nesitaria. Pavyzdžiui, naujoji bilietų sistema: atėję į darbą vieną rytą radome ją jau sumontuotą. Jokių mokymų, jokio pasitarimo, kaip naudotis šia sistema, nebuvo – pats turi viską suprasti ir išsiaiškinti. O sistema gan prasta: kai nutrūksta internetas, visame autobuse išsijungia komposteriai, todėl sistemą reikia iš naujo paleisti. Vieną dieną viskas veikia, o kitą tenka keturis ar penkis kartus perkrovinėti sistemą. Tai – papildomas stresas vairuotojams.
Antra problema, kuri yra bendra visam sektoriui, – tragiškas vairuotojų trūkumas. Mūsų įmonėje dirba apie 170 vairuotojų. Kiekvieną rytą maždaug 16-oje maršrutų neišvažiuoja autobusai, tiesiog nėra, kas juos vairuotojų. Apie 40 proc. vairuotojų yra pensinio amžiaus, 30 proc. – „nestabilūs“, t.y. tokie, kurie gali dingti savaitei. Ir tik likę 30 proc. yra darbingi, dar ne pensinio amžiaus žmonės. Dalis vairuotojų yra iš VVT, jie ateina pas mus užsidirbti papildomai.
Dėl to mes esame nuolat verčiami dirbti viršvalandžius. Mūsų vairuotojai dirba nuo 200 iki 250 valandų, nors mėnesio norma yra apie 170 valandų. Kai kurie vairuotojai per mėnesį turi vos keturias laisvas dienas.“
Darbo istorijų rubrikoje kviečiame skaityti interviu su Janina Mankiene, kuri vairuoja vieną iš UAB "Transrevis" autobusų Vilniuje. Praeitą žiemą Vilniaus viešasis transportas vairuotojai pasiekė istorinę pergalę ir iškovojo kolektyvinę sutartį, tačiau Janinos įmonėje tokios sutarties vis dar nėra. Su Janina kalbamės apie tai, kodėl privačios įmonės gali pasiūlyti beveik perpus mažesnius vežimo įkainius ir ką turėtų daryti Vilniaus miesto savivaldybė, jeigu iš tikrųjų norėtų užtikrinti sąžiningą konkurenciją.
Su Janina kalbasi Jurgis Valiukevičius
- 7 patinka
Comment
-
Parašė Košutas Rodyti pranešimąO, GPB, viešojo transporto ekspertai.
- 1 patinka
Comment
Comment