Ar planuojama atnaujinti naktinių autobusų eismą? Bent jau vasaros laikotarpiu?
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Vilniaus viešasis transportas
Collapse
X
-
Parašė transit Rodyti pranešimąAr planuojama atnaujinti naktinių autobusų eismą? Bent jau vasaros laikotarpiu?
- 3 patinka
Comment
-
Man po ilgos pertraukos užsienyje grįžus į Vilnių tai apgailėtinai atrodo visa ši VT situacija. Labai simptomiška, kad mėnesį šitos problemos tęsiasi. Suprantu, kad 2-3 pirmos dienos nuo tos gegužės dienos gali būti su kokiom techninėm problemom, bet kai iki šiol švieslentės rodo beleką? Jei rūpėtų keleiviai, tai suprogramuotų, kad tiesiog švieslentės rodytų pagal tvarkaraštį autobusus, o ne pagal realų laiką...
- 12 patinka
Comment
-
Parašė liootas Rodyti pranešimąMan po ilgos pertraukos užsienyje grįžus į Vilnių tai apgailėtinai atrodo visa ši VT situacija. Labai simptomiška, kad mėnesį šitos problemos tęsiasi. Suprantu, kad 2-3 pirmos dienos nuo tos gegužės dienos gali būti su kokiom techninėm problemom, bet kai iki šiol švieslentės rodo beleką? Jei rūpėtų keleiviai, tai suprogramuotų, kad tiesiog švieslentės rodytų pagal tvarkaraštį autobusus, o ne pagal realų laiką...
Not at all.
Bet iš kitos pusės, reikia žinoti ir užkulisius. Gali būti ir taip, kad normaliai įgyvendinti projektą trukdo postaliniai susitarimai VMSe.
Comment
-
Bet kuriam produktui ar paslaugai taikomas metodas, vadinamas "Dogfooding", kai produktą kurianti organizacija išsamiai išbando produktą, kad suprastų klaidas ir pagerintų jo tinkamumą naudoti.
Deja, mašinų mylėtojams JUDU tai nerūpi, nes jie patys paslaugomis nesinaudoja, turi savo mašiną. Savivaldybė taip pat laikosi tokio paties požiūrio, todėl nemanau, kad bus kokių nors patobulinimų.
Tiesiog šokiruoja, kad sostinėje nėra nė vieno, kuris turėtų didesnę viešojo transporto viziją.
- 9 patinka
Comment
-
Man įdomu, ar tie sprendimų priėmėjai/įgyvendintojai buvę kada užsienyje, net ir artimame, ir ar bandė ten naudotis VT? Nes va kaip tik grįžau iš Lenkijos, į kurią pasirinkau važiuoti pirmyn ir atgal traukiniu iki Krokuvos, hell yeah važiavimas 12 valandų, bet tema apie Vilniaus VVT. Reikėtų pradėti, kad Vilnius, lyginant su Krokuva, apskritai neturi jokio reikšmingo vidaus susisiekimo geležinkeliais. Krokuvos stotis nauja, moderni, įsikūrusios kartu autobusų (dviaukštė!) ir geležinkelio stotys + bilekokios marios žmonių praeina dėl prie stoties pristatyto "akropolio". Nepaisant to parkavimo vietų tiesą pasakius net ir nepamačiau, nors kalbant apie Vilniaus geležinkelio stotį atsimenu vieną iš konceptų, kad "virš peronų bus daugiaaukštis parkingas"
Korkuvos pagrindinė stotis bilekaip gerai sujungia senamiestinę dalį su "naujamiesčiu", ir abiejose stoties pusėse yra esminės jungtys su miesto VVT.
VT galutinėse stotelėse autobuso ar tramvajaus tablo rodo, kada išvyks (čia ne kaip pas pas mus kaip durnelis spėlioji, kada bus nuotaika vairuotojui išvykti iš paskutinės stotelės). Ir kiek mačiau visose stotelėse tablo veikia, cirkų nėra.
Net nesigilindamas kokios čia tvarkos pas juos, su google susiradau reikalingą maršrutą (beje google gana tiksliai atvaizdavo atvykimo laikus, turbūt todėl, kad šešis kartus per metus nekeičia tvarkaraščių), nuėjau į tramvajaus stotelę, radau bilietų pardavimo aparatą, pasispaudęs knopkutę persijungiau į EN kalbą, supratau, kokio bilieto reikia (20 min - 4 PLN), kortele prie aparato, bilietėlis iškrito, parašyta ant bilieto kitos pusės - "pažymėti bilietą", į komposterį įkišau ir baigta. Ačiū Dievuliui, kad Vilnius daėjo iki apmokėjimo banko kortelėmis, bet daug miestų tame buvo jau prieš daug daug metų...
Atkreipsiu kiekviename tramvajuje yra bilietų pardavimo aparatas, priimantis ir kortele ir cash. Nžn dėl autobusų, bet tikėtina, kad irgi visi, nes net ir toks puskaimis kaip Zakopanė miesto autobusuose taip pat turi bilietų pardavimo aparatus (atkreipsiu dėmesį, kad nekalbu apie dušmanų maršrutus, vežančius į pasivaikščiojimus po kalnus, kur tik cash).
Pats judėjimas Krokuvoje: šiaip žiauriai mandagūs ir atidūs vairuotojai, pvz., sustoja prieš perėjas, tramvajaus stoteles, kai tramvajus išleidžia keleivius tiesiai į gatvę. Lietuvoje būtų didelis pasipiktinimas, kodėl čia taip turi daryti, taigi "maaašina rejkę pravažoti o če pistėji trūgdo". Jau ką kalbėti, kad ten, kur draudžia eismas važiuoti tramvajaus bėgiais, Krokuvoje nepamačiau tokio vairuotojo, kad sukčiautų - visi važiuoja per "pakeltą" gatvės ruožą (žr. šitą vietą).
Tramvajaus kelionei duodu 9 balus - tikrai nepalyginsi su kratymusi autobusais, važiuoja greitai, trūkumas vienintelis - bildėjimas, kuris, tikėtina, būtų mažesnis, jei infrastruktūra būtų maksimaliai kokybiškai įrengta. Tinklas akivaizdžiai išplėtotas, ir turbūt kad tiems, kas su automobiliu, tai yra iššūkių ir kur palikti ir kaip pravažiuoti, bet kad kai yra toookio gerumo veikiantis VT tinklas, tai nafig tas automobilis? Ir toks dar ant viršaus - senamiestyje galima pamatyti nebent šiukšlininkų ir tarnybų automobilius, viskas, ne kaip Vilniuje pro pat katedrą eina tranzitinis maršrutas Pasienio terasų ar Benkartų slėnio link. O jei Pilies g. neįvažiuosi su savo X5 tai irgi ne žmogus esi.
Žodžiu, taip arti, o skiria šviesmečiai
Ačiū kad išklausėt
- 17 patinka
Comment
-
Ar m.ticket appsas veikia kaip veikęs? Kažkoks informacinis jovalas su VVT paskutiniu metu. Išvis neaišku, kaip kas veikia, ar išvis veikia? Ką tiksliai daro tie nauji komposteriai? Ar nors vienas veikia? Ar tik kai kurie veikia? Dabar, tiesą sakant, elementariai nežinau, ką reikia daryti tiesiog norint važiuoti autobusu.
- 3 patinka
Comment
-
Apskritai manau, kad neturėtume net lyginti Lenkijos viešojo transporto su Lietuva. Varšuva, Krokuva turi puikų viešąjį transportą, palyginti su Vilniumi ir Kaunu. Vairuotojai važiuoja gražiai, nėra atsitiktinio stabdymo, ir nors Varšuvoje keliai platūs, jie gerai atskirti ir automobiliai neužvažiuoja ant viešojo transporto juostų. Nakties ir dienos skirtumas tarp Lenkijos ir Lietuvos, mūsų administratoriai čia nusprendė užsimerkti ir užsikimšti akis ir ausis.
- 6 patinka
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimąAr m.ticket appsas veikia kaip veikęs? Kažkoks informacinis jovalas su VVT paskutiniu metu. Išvis neaišku, kaip kas veikia, ar išvis veikia? Ką tiksliai daro tie nauji komposteriai? Ar nors vienas veikia? Ar tik kai kurie veikia? Dabar, tiesą sakant, elementariai nežinau, ką reikia daryti tiesiog norint važiuoti autobusu.
Nauji mačiau kaip ir veikia. Beveik visada.
- 3 patinka
Comment
-
Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą
Trafi veikia, m.Ticket irgi turėtų veikti, aš jį naudoju kai Trafi neleidžia apmokėti, iki 5€. Apmoki m.Ticket, bilietus pasiima Trafi.
Nauji mačiau kaip ir veikia. Beveik visada.
- 1 patinka
Comment
-
Na su app nebuvo išvis jokių pokyčių. Komposteriai kiek matau daugiau mažiau jau pradeda visada veikti. Žmonės lyg irgi mokosi naudoti.
O tai koks VT Lenkijoje tai mums tik pavydėti. Prie Varšuvos ir Krokuvos drąsiai pridėčiau ir Gdanską, kur viskas taip pat pakankamai gerai padaryta.
- 3 patinka
Comment
-
Šiaip kartais tikrai kyla mintis, kad gal VMS tikslingai siekia atgrasyti žmones nuo naudojimosi VT? Kaip kitaip paaiškinti tokį absurdą ir apsileidimo? Net kai ES kone per prievartą siūlo finansavimą kam tik nori, o miesto finansinė situacija turbūt geriausia nuo pat Gedimino laikų.
- 16 patinka
Comment
-
Parašė rmss Rodyti pranešimą
Važiavau praeitą savaitę ir Trafi neveikė bilieto aktyvavimas, metė klaidą "Could not activate ticket" ar kažką pan. Šiaip turėjau kišenėj centų bilietui iš vairuotojo, bet specialiai nepirkau, būtų įdomu pasiginčyt su kontrole tokiu atveju. Tiesa, po valandos pažiūrėjau appsą, bilietas buvo nuskaičiuotas, tai vadinasi back end kažkas suvaikščiojo.
Comment
Comment