Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Antakalnyje prie žiedo planavo P+R, tai kaip ir vystoma, ar jau persigalvojo?

    Comment


      Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

      Teisingai - tramui vairuotojų nereikia. Tramus sėkmingai vairuoja ir robotas, kur yra naujesnės linijos įrengiamos. Be to, trame telpa kelis kartus daugiau žmonių, todėl tokio varianto kad "fiziškai netilpo" būtų daug lengviau išvengti.
      Įdomu kur čia tramvajai (ne metro) yra robotų vairuojami? Norėčiau išbandyti, bet kol kas iš kokių 20+ miestų kur teko tramvajum važiuoti dar neteko be vairuotojo. O dėl to "telpa du kartus daugiau žmonių" tipinio savivaldybės darbuotojo galvoje būtų lygu "galima du kartus praretinti reisus" ko pasekoje visvien netilptų tik laukti reiktų dvigubai ilgiau.

      Comment


        Parašė Resutas Rodyti pranešimą
        Tukstantmečio gatvėje tikrai labai gerai būų turėti maršrutą. Įsisvaizduokite kažkas gyvena Liepkalnyje, o dirba tarkim Lazdynuose. Automobiliš 5min max, autobusų valanda važiuoti dabar.
        Tikrai taip. Pvz. Karoliniškės - > Kirtimai, Lazdynai -> Kirtimai – su automobiliu nuvažiuoju per 15 min., autobusais reiktų apie valandą. Maršruto ten labai reiktų.

        Lietuva visiems.

        Comment


          Toks maršrutas pagerintų susisiekimą su oro uostu ir IKEA. Reikia IKEA administarcija jungti prie šito reikalo

          Comment


            Parašė Bluefox Rodyti pranešimą

            Visiškai pritariu tokio maršruto reikalingumui, pačiam apie poreikį sujungti Visorius/Bajorus/Riešę su miesto Centru greita jungtimi mintis kabėjo jau kurį laiką...
            Toks maršrutas būtų superinis!, Dėkui už iniciatyvą. Tik, deja, jau matau atmazą, kad Gel. VIlko gatvė yra greito eismo ir VT kursavimas joje dėl to yra negalimas

            Comment


              Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
              "Kodėl jūs važinėjat mašinomis? Keliaukit viešuoju!"
              Švieslentėje nėra 6g 18:28, 18 18:40, 6g 18:53.
              nusiųskit susisiekimo paslaugoms, duos baudas vežėjams jei neatvažiavo.
              jei atvažiavo tegu susitvarko švieslentes

              Comment


                Parašė Resutas Rodyti pranešimą
                Toks maršrutas pagerintų susisiekimą su oro uostu ir IKEA. Reikia IKEA administarcija jungti prie šito reikalo
                Buvo pusiau-oficialių minčių dėl maršruto Lazdynai - Tūkstantmečio g. - IKEA/Liepkalnis, tai gal ir atsiras toks kažkada. Tik duodu 100%, kad nekursuos dažnai ir geriausiu atveju bus midibusas be stotelių Tūkstantmečio gatvėje (nes A kategorija).

                Parašė jan Rodyti pranešimą

                Švieslentėje nėra 6g 18:28, 18 18:40, 6g 18:53.
                nusiųskit susisiekimo paslaugoms, duos baudas vežėjams jei neatvažiavo.
                jei atvažiavo tegu susitvarko švieslentes
                Esama bilieto sistema, su kuria surišti GPS davikliai, jau baigia išdvėsti. Dėl to labai didelė transporto priemonių dalis yra ''vaiduokliai'', kurių nemato nei trafi, nei švieslentės. Duodu 80%, kad taip buvo ir šiuo atveju. VVT šį mėnėsį situacija su vairuotojais daugiau mažiau stabili, nors aišku iki 2019 stabilumo dar labai labai toli.

                Comment


                  Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
                  Esama bilieto sistema, su kuria surišti GPS davikliai, jau baigia išdvėsti. Dėl to labai didelė transporto priemonių dalis yra ''vaiduokliai'', kurių nemato nei trafi, nei švieslentės. Duodu 80%, kad taip buvo ir šiuo atveju. VVT šį mėnėsį situacija su vairuotojais daugiau mažiau stabili, nors aišku iki 2019 stabilumo dar labai labai toli.
                  Situaciją žino forumo nariai, nu ir dar kokiu max. 100 kitų žmonių. Kiti atėję į stotelę ir pamatę 48 min tiesiog apsisuks ir išeis atgal namo / į citybee / į bolt'ą / į savo auto ir net nebandys loterijos "atvažiuos ar neatvažiuos". Jei sistema dvesia, tai geriau jau švieslentėse rodytų tiesiog grafikus, o ne tokias nesąmones kaip dabar. Aj, nors pas mus viskas per aną galą, kas tie vt keleiviai, pakentės mėnesį, uoj, nauja sistema pilnai nesiderina su švieslentėmis, pakentės ir dar kelis.

                  Comment


                    Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą

                    Esama bilieto sistema, su kuria surišti GPS davikliai, jau baigia išdvėsti. Dėl to labai didelė transporto priemonių dalis yra ''vaiduokliai'', kurių nemato nei trafi, nei švieslentės. Duodu 80%, kad taip buvo ir šiuo atveju. VVT šį mėnėsį situacija su vairuotojais daugiau mažiau stabili, nors aišku iki 2019 stabilumo dar labai labai toli.
                    Niekas nestovės stotelėje ir nespėlios ar suplanuotas autobusas yra vaiduoklis ar išvis neatvažiuos. Per pastarąjį mėnesį jau buvo man atvejų, kai išvis neatvažiuodavo autobusas, o stotelėje laukiau, nes galvojau, kad vaiduoklis.

                    Comment


                      Parašė Valdemar Rodyti pranešimą

                      Niekas nestovės stotelėje ir nespėlios ar suplanuotas autobusas yra vaiduoklis ar išvis neatvažiuos. Per pastarąjį mėnesį jau buvo man atvejų, kai išvis neatvažiuodavo autobusas, o stotelėje laukiau, nes galvojau, kad vaiduoklis.
                      Transrevio isprichvatizuoti marsrutai nepopuliariais laikais labai megsta tiesiog neatvaziuoti. 114 pavyzdziui, apie kazkokias sankcijas neteko girdeti dar nei karto, o privaciai imonei kiekvienas neivykdytas marsrutas yra kastu mazinimas ir pelno didinimas, tai sukuria paskatas ir toliau taip elgtis

                      Comment


                        Parašė TIME Rodyti pranešimą

                        Transrevio isprichvatizuoti marsrutai nepopuliariais laikais labai megsta tiesiog neatvaziuoti. 114 pavyzdziui, apie kazkokias sankcijas neteko girdeti dar nei karto, o privaciai imonei kiekvienas neivykdytas marsrutas yra kastu mazinimas ir pelno didinimas, tai sukuria paskatas ir toliau taip elgtis
                        Transrevio elektormikrobusiniai 12* dar labai mėgsta taupyt važiuodami itin itin lėtai. Netikrinau pagal grafiką ar nevėluoja, bet vakarais kai matyt jau važiuoja link parko tai nuo santariškių būna ir 30km/h ritasi. Kur leidžiama 70km/h ir normalūs autobusai ~ 60 važiuoja. Niekaip neprisiruošiu patikrint pagal laikus ar pieno riebumo grafikas paskaičiuotas, ar tiesiog nebeskuba ir taupo aliektrą.

                        Comment


                          Ten Kautros mikrobai, ne Transrevio. Nežinau ar specialiai, bet ištemptais grafikais sena bėda ir VVT.

                          Comment


                            Parašė TIME Rodyti pranešimą

                            Transrevio isprichvatizuoti marsrutai nepopuliariais laikais labai megsta tiesiog neatvaziuoti. 114 pavyzdziui, apie kazkokias sankcijas neteko girdeti dar nei karto, o privaciai imonei kiekvienas neivykdytas marsrutas yra kastu mazinimas ir pelno didinimas, tai sukuria paskatas ir toliau taip elgtis
                            Dėl papildomų baudų neteko girdėti ir man, bet patikslinsiu, jog kiekvienas neįvykdytas maršrutas mažina ridą, dėl ko vežėjas negauna pajamų už km.

                            Comment


                              Vienu žodžiu, tema tiktų ir LT įvaizdžiui. Apsilankė šiomis dienomis Vilniuje toks žinomas amerikietis, didelis Ukrainos draugas Paul Massaro (pristatyti turbūt nereiks). Soc. tinkluose pridėjo foto dėl kurių šiek tiek gėda pasidarė:

                              Twitter:
                              Click image for larger version  Name:	Pirmas.jpg Views:	1 Size:	231,5 kB ID:	2050743
                              Komentarai:
                              Click image for larger version  Name:	antras.jpg Views:	1 Size:	137,4 kB ID:	2050744 Click image for larger version  Name:	trečias.jpg Views:	1 Size:	57,4 kB ID:	2050742 Click image for larger version  Name:	ketvirtas.jpg Views:	1 Size:	38,5 kB ID:	2050741

                              John, VLR, taccido
                              Paskutinis taisė R.D.; 2023.05.14, 19:42.

                              Comment


                                Kas dar liūdniau, tai, panašu, Benkunskas iki pat kadencijos galo jos ant "nupirkome 150 naujų troleibusų" arkliuko, pateikdamas tai kaip "wow kosmosas" pavyzdį, kaip buvo sutvarkytas Vilniaus VT. O šiaip tai ką čia bepasakysi. Esam visiškai lygiaverčiai Kišiniovo ir Skopjės/Tiranos/Prištinos draugai VT srityje be jokios šviesos tunelio gale anytime soon.

                                Comment


                                  Šiaip tai Škodos ne tarybinė technika, o konkrečiai šitas trulikas 1999m. Ir taip, sunkiai LT su VT, bet per porą metų vaizdas pasikeis.

                                  P.S. Kad vienintelis normalus VT yra bėginis, o visa kita mikruškės, galit nerašyt.

                                  Comment


                                    Parašė Garbanius Rodyti pranešimą
                                    P.S. Kad vienintelis normalus VT yra bėginis, o visa kita mikruškės, galit nerašyt.
                                    Vienintelis normalus VT yra bėginis, o visa kita - mikruškės.

                                    Comment


                                      Parašė Garbanius Rodyti pranešimą
                                      Ir taip, sunkiai LT su VT, bet per porą metų vaizdas pasikeis.
                                      Pasikeitimas bus pagrinde tik kosmetinis. Nu maždaug kaip sovietinio daugiabučio renovacija, kas yra geriau, nei iki tol, bet fundamentaliai tai visvien bus šūdinas sovietinis daugiabutis. Nauji troleibusai Vilniuje (kaip ir nauji autobusai) bus tik nedidelis kokybinis pokytis, kuris padarys VT šiek tiek geresniu, nei iki tol, bet tai nebus fundamentalus pokytis ir Vilniaus VT toliau liks vienas šūdiniausių Europoje kartu su Kišiniovais ir Tiranomis.

                                      Comment


                                        Neseniai buvau mažame Vokietijos miestelyje, kuriame gyventojų skaičius mažesnis nei Kaune, o VT lygis gerokai lenkė net Vilnių. Deja, čia žmonės džiaugiasi nedideliais patobulinimais, o Vakarų Europa VT srityje yra daugelį metų priekyje. Visiškai nėra jokios vizijos ir jokios atsakomybės.

                                        Comment


                                          Parašė transit Rodyti pranešimą
                                          Neseniai buvau mažame Vokietijos miestelyje, kuriame gyventojų skaičius mažesnis nei Kaune, o VT lygis gerokai lenkė net Vilnių. Deja, čia žmonės džiaugiasi nedideliais patobulinimais, o Vakarų Europa VT srityje yra daugelį metų priekyje. Visiškai nėra jokios vizijos ir jokios atsakomybės.
                                          butu gerai, kad tik Vakaru Europa - absoliuti dauguma ex komunistiniu miestu turi nepalyginamai geresni VT

                                          Comment

                                          Working...
                                          X