Čia užvežė kokso ar kažko kitokio kad staiga visi pradėjo rašyti kuo mandresnes fantazijas?
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Vilniaus viešasis transportas
Collapse
X
-
Parašė Sula Rodyti pranešimąNew Vasiuki projekto vizijos įsibėgėja
O dabar grįžtam prie gimtųjų ЛАЗ-Витовт.
Comment
-
Parašė Arunasx Rodyti pranešimąČia užvežė kokso ar kažko kitokio kad staiga visi pradėjo rašyti kuo mandresnes fantazijas?
- 8 patinka
Comment
-
Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą
Kolegos, jūs į vertikalų gabaritą kada nors pažiūrėjote? Maksimum kas ten tilps, įvertinus ir posūkį ties Pakalnės g. - tramvajus. Ir tai KT bus prispaustas prie tunelio lubų.
https://citify.eu/lt/gelezinio-vilko...elio-remontas/
Pvz. Leipcigo Citytunnelyje elektrinis bėgis pakabintas 5,10 m aukštyje. Minimalus elektros bėgio sistemos aukštis 600 mm prie 25 kV įtampos. Taip išeina, kad trūksta apie 70 cm, reikėtų tiek nukasti nuo paviršiaus. Nežinau, kiek tą sunku įgyvendinti, bet įtariu, kad pigiau ir lengviau, nei keli kilometrai naujų tunelių uždaruoju būdu po Nerimi ir miestu.
Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą
Pakišus "tranzitinį" LR tarp stočių ir NMC po Pylimo ir A. Jakšto g, jau būtų sprendžiamos gal rimtos miesto problemos. 3,3 km tunelių, iš kurių apie 1 km įrengiami uždaru būdu, likę - seklieji tudneliai po esama gatve (ir gal komunikacijomis, bet nebūtinai).
Viename iš projektų nagrinėjome parkavimą po Konstitucijos pr. Bet lygiai taip pat įmanoma ir ten nuleisti LR ar kitas VT linijas. 1,8 km ilgio tunelis išspendžia VT po Konstitucijos prospektu nuo žiedo iki prokuratūros.100 minčių – miestai, transportas ir idėjos
- 5 patinka
Comment
-
Parašė Pilaitis Rodyti pranešimąPlanuojamas naujas žiedinis abipusis maršrutas Stotis - Olandų g. - Žalgirio g. - GV - Žemaitės g. - Stotis. Galbūt tokiu būdu bandoma kažkaip pagerinti turbūt blogiausia miesto branduolio dalyje VT Žalgirio gatvėje, bet pagal asmeninius stebėjimus - ten reikia kokio nors labai dažnai kursuojančio maršruto iš šiaurės. Dabartinis maršrutas tiesiog dubliuotų viską, kas pasitaiko.
taccido John VLR
Taip pat labai didelis pliusas, kad GV, t.y. centro pakrastyje atsirastų antras maršrutas, dabar yra tik 24. Tas pats yra ir su Tuskulėnų g., kuri taip pat VT prasme yra nepilnavertiška, nors jungia tankiai apgyvendintas teritorijas su pagrindiniais miesto maršrutais.
- 5 patinka
Comment
-
Parašė taccido Rodyti pranešimą
Pagal citify, tunelio aukštis 5 m:
https://citify.eu/lt/gelezinio-vilko...elio-remontas/
Pvz. Leipcigo Citytunnelyje elektrinis bėgis pakabintas 5,10 m aukštyje. Minimalus elektros bėgio sistemos aukštis 600 mm prie 25 kV įtampos. Taip išeina, kad trūksta apie 70 cm, reikėtų tiek nukasti nuo paviršiaus. Nežinau, kiek tą sunku įgyvendinti, bet įtariu, kad pigiau ir lengviau, nei keli kilometrai naujų tunelių uždaruoju būdu po Nerimi ir miestu.
Parašė taccido Rodyti pranešimąMiesto VT po Konstitucijos pr. visiškai nereikia kišti po žeme, pločio pakankamai, gali važiuoti gatvės viduriu. Nebent minėtasis utopinis variantas su geležinkeliu teorijoje.
Comment
-
Parašė Skeptikas Rodyti pranešimą
Aš šį maršrutą vertinčiau net labai teigiamai, iš esmės tai bus maršrutas, kuris žiedu važiuos aplink centrinę miesto dalį, kur daugumoje VT labai trūksta. Svarbiausia, kad būtų pakankamai tankus, o ne 1-2 autobusai per valandą. Dabar iš Žalgirio g., ypač ties jau tankiai apgyvendintomis teritorijomis Linkmenų g. tiesiogiai nėra galimybės pasiekti pvz. seimo, būsimo ministerijų miestelio, daugėliui reikia pėdinti apie kilometrą link Saltoniškių, Kalvarijų g. ar Konstitucijos pr. All in all, gaunasi truputį greičiau nei tiesiog eitum pėsčiomis, o už automobilį 3-4 kartus lėčiau.
Taip pat labai didelis pliusas, kad GV, t.y. centro pakrastyje atsirastų antras maršrutas, dabar yra tik 24. Tas pats yra ir su Tuskulėnų g., kuri taip pat VT prasme yra nepilnavertiška, nors jungia tankiai apgyvendintas teritorijas su pagrindiniais miesto maršrutais.
Be to, Stotis kaip galutinis kelionės taškas kažkaip irgi nenatūralus, praktiškai nėra nei vieno maršruto, kuriam Stotis nebūtų galutinė stotelė (turbūt tik 13 autobusas), tai, kad bus maršrutas, kertantis stotį bet nebaigiantis maršruto, irgi nebloga žinia.
- 5 patinka
Comment
-
Parašė DeSadas Rodyti pranešimąsvaigsta zmones... priminkit kiek gmp pasilieka vilniuje?
- 8 patinka
Comment
-
Troleibusų finansavimo sutarties pasirašymas ir spaudos konferencija
Spaudos konferencijoje pasisakys: Remigijus Šimašius, Vilniaus miesto meras. Darius Aleknavičius, UAB „Vilniaus viešasis transportas“ generalinis direktorius. Trumpai pristatys artimiausius VVT planus dėl parkų ir transporto priemonių atnaujinimo, VVT strateginius tikslus iki 2030 m.
Skaitykite daugiau: https://www.delfi.lt/video/aktualijo....d?id=93094583
- 5 patinka
Comment
-
Vilniaus savivaldybė pasirašė sutartį dėl 91 troleibuso įsigijimo: pirmieji sostinę pasieks 2024 m. vasarą
Bendrovė „Vilniaus viešasis transportas“ (VVT) paskelbė viešąjį konkursą 91 autonominės ridos troleibusui įsigyti ir pradėjo pirmąjį troleibusų atnaujinimo etapą. Po sutarčių pasirašymo tarp Europos rekonstrukcijos ir plėtros banko (ERPB), Vilniaus miesto savivaldybės ir VVT bei pirkimo laimėtojo nustatymo, pirmieji troleibusai Vilnių pasieks 2024 metų vasarą. Pristatymas vyks partijomis po 20, 35 ir 36 troleibusus, o visos transporto priemonės bus pristatytos 2025 metų pirmąjį ketvirtį. Pirkimo laimėtojas bus nustatytas balandžio 19–20 dienomis.
ERPB suteiks bendrovei iki 38,23 mln. eurų dydžio paskolą, kurią sudarys iki 30,58 mln. eurų dalis iš ERPB nuosavų lėšų ir partnerių lėšos iki 7,65 mln. eurų, kurias suteiks Taivano tarptautinis bendradarbiavimo ir plėtros fondas.
- 3 patinka
Comment
-
Parašė VLR Rodyti pranešimą
Aš tau daviau pavyzdį miesto, kurio biudžetas yra vos ne identiškas Vilniaus (apie 1.2 milijardo eurų) ir kuris stato šiuo metu 40 km metro. Daviau ir kitų pavyzdžių. Tas tavo vaikščiojimas po transporto temas ir bėdavojimas apie pinigų nebuvimą kitus vadinant kvailiais ar svaigėjais tave tose temose paverčia tiek pat laukiamu, kiek laukiamas yra bezdalas mažame lifte.Paskutinis taisė Silber418; 2023.04.18, 13:09.
Comment
-
Parašė Silber418 Rodyti pranešimą
Jeigu turite omenyje Belgrado miestą, metro sistemos statybas ten finansuoja prancūzai. Skolinama suma - 3 mlrd. eurų ar pan. Kiek anksčiau forume esu rašęs apie šią naujieną.
- 5 patinka
Comment
-
Parašė Zefyras Rodyti pranešimą
Na, nesuprantu kodėl sovietmečiu niekas nepagalvojo apie bėgius palei vakarinius mikrorajonus pvz. kokios nors Ukmergės link.
https://100minciu.wordpress.com/2022...eik-realybe-5/
Deja, sovietmečiu klestėjo mikrorajoninis urbanizmas, kurio kertinė dalis buvo milžiniški keliai. Dėl mažo automobilių skaičiaus šalyje tuo metu, toks automobilistinis urbanizmas davė pakankamai pakenčiamus rezultatus. To meto planuotojai ir atsakingi žmonės, kurių dauguma turėjo automobilius, tiesiog paišydavo sau ir dar keliems procentams išrinktųjų milžiniškus kelius, kurie likdavo pustuščiai, tad jais lakstyti (ypač girtam ir neprisisegus diržų) buvo pakankamai smagu. Tais keliais jie paleisdavo autobusus be A juostų, kurie, dėl mažo automobilių skaičiaus, važinėdavo pakankamai greitai ir patikimai.
Mano nuomone, jei sovietų laikais automobilių skaičius būtų buvęs toks, koks yra dabar, sovietai tokių nesąmonių nebūtų darę ir jau būtume turėję kelias rimto transporto linijas. Sovietų planavime (kurį vertinčiau gal 3/10) vis tiek buvo gerokai daugiau racijos nei dabartinių kaušų ir analfabetų ‘transporto politikoje’, kur autobusų pakeitimas yra laikomas rimtu proveržiu. Teisybę pasakius, nelabai įsivaizduoju blogesnio varianto nei dabartiniai nevykėliai ir jų šūdo malimas. Turime blogiausią situaciją su miesto transporto strategija ne tik ES, bet, greičiausiai, ir visoje Europoje. Tai yra katastrofa šitam miestui ir to pasėkmes srėbsim kartomis.Paskutinis taisė VLR; 2023.04.19, 10:54.
- 14 patinka
Comment
-
Parašė Skeptikas Rodyti pranešimą
Aš šį maršrutą vertinčiau net labai teigiamai, iš esmės tai bus maršrutas, kuris žiedu važiuos aplink centrinę miesto dalį, kur daugumoje VT labai trūksta. Svarbiausia, kad būtų pakankamai tankus, o ne 1-2 autobusai per valandą. Dabar iš Žalgirio g., ypač ties jau tankiai apgyvendintomis teritorijomis Linkmenų g. tiesiogiai nėra galimybės pasiekti pvz. seimo, būsimo ministerijų miestelio, daugėliui reikia pėdinti apie kilometrą link Saltoniškių, Kalvarijų g. ar Konstitucijos pr. All in all, gaunasi truputį greičiau nei tiesiog eitum pėsčiomis, o už automobilį 3-4 kartus lėčiau.
Taip pat labai didelis pliusas, kad GV, t.y. centro pakrastyje atsirastų antras maršrutas, dabar yra tik 24. Tas pats yra ir su Tuskulėnų g., kuri taip pat VT prasme yra nepilnavertiška, nors jungia tankiai apgyvendintas teritorijas su pagrindiniais miesto maršrutais.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė Pilaitis Rodyti pranešimąTaigi, jokio rimto VT maršruto Šiaurinėje gatvėje nėra numatoma, taigi matyt dėl to ir atsisakyta A juostų.
Taip kad, chebrytė, nusiraminkite, kol jūs čia dešimtimis puslapių diskutuojate apie tai, kaip medeliai trukdys tramvajų tiesti, krachaborai iš VMS ir Susisiekimo paslaugų viskuo pasirūpino - numatoma tikrai kieta maršrutų pertvarka, su šūsnio privežamųjų maršrutų trumpinimų iki kalabybiškių ir visko-ko-galima dubliuojančių naujų maršrutų atidarymu.
Apskritai, mūsuose didelė problema yra tai, kad kai kurie maršutai yra nei privežamieji, nei pagrindiniai. Kaip pavyzdys galėtų būti mano jau minėtas 26, taip pat ir 52. VMS planuoja šį maršrutą sutrumpinti, matyt laikydami jį privežamuoju - atseit Tarandės gyventojai atvažiuoja iki miesto, ir tuomet jau gali tęsti kelionę kitais maršrutais. Realybė yra ta, kad iki Tarandės su 52 važiuoja gal koks 10-15% keleivių - absoliuti dauguma žmonių šiaip jau išlipa Pašilaičiuose/Perkūnkiemyje/Fabijoniškėse. Dėl to 52 maršruto trumpinimas turėtų būti svarstytinas tik tuo atveju, jei 3G būtų pratęstas tolyn Ukmergės gatve, įrengiant naują autobusų žiedą kur nors ties sankryža su Vakariniu aplinkkeliu/Mykolo Lietuvio gatve.
- 5 patinka
Comment
-
Parašė Silber418 Rodyti pranešimą
Jeigu turite omenyje Belgrado miestą, metro sistemos statybas ten finansuoja prancūzai. Skolinama suma - 3 mlrd. eurų ar pan..
Serbijos biudžeto pajamos: 15 milijardo eurų
Belgrado biudžetas: 1,28 milijardo eurų
ES fondai: nėra
Skolinimosi reitingas: BB+
Lietuvos biudžeto pajamos: 15,5 milijardo eurų
Vilniaus biudžetas: 1,21 milijardo eurų
ES fondai: galimi
Skolinimosi reitingas: A+
Vienam žmogui skaičiuojant, Lietuvos biudžetai yra daugiau nei dvigubai didesni, o ES finansavimas gali sumažinti projekto kainas ir daugiau nei dvigubai. Ir čia niekas nesiūlo irgi kalti 40km. metro, siūloma tik susitvarkyti kamienines linijas ir pasistatyti pusėtina transporto mazgą ES sostinėje.
Serbija yra žymiai blogesnėje finansinėje situacijoje nei Lietuva, bet kažkaip sugeba sukalti visai neblogų projektų paskutiniu metu. Duok tokiems Serbams Lietuvos biudžetus vienam žmogui ir jie pradės vytis vengrijas ir čekijas. Duok lietuviui tokį biudžetą ir jis pravalgys tuos pinigus ar pristatys kelių, nes yra kaimietis, nesuprantantis kaip turi veikti miestas.
- 12 patinka
Comment
-
Parašė Silber418 Rodyti pranešimą
Tarp kitko, ar liko Vilniaus gatvėse Vitovtų? Nelabai prisimenu, ar teko gyvai matyti.
- 1 patinka
Comment
-
VLR
,,Mano nuomone, jei sovietų laikais automobilių skaičius būtų buvęs toks, koks yra dabar, sovietai tokių nesąmonių nebūtų darę ir jau būtume turėję kelias rimto transporto linijas. Sovietų planavime (kurį vertinčiau gal 3/10) vis tiek buvo gerokai daugiau racijos nei dabartinių kaušų ir analfabetų ‘transporto politikoje’, kur autobusų pakeitimas yra laikomas rimtu proveržiu. Teisybę pasakius, nelabai įsivaizduoju blogesnio varianto nei dabartiniai nevykėliai ir jų šūdo malimas. Turime blogiausią situaciją su miesto transporto strategija ne tik ES, bet, greičiausiai, ir visoje Europoje. Tai yra katastrofa šitam miestui ir to pasėkmes srėbsim kartomis.''
10 balų. Į dešimtuką.
- 12 patinka
Comment
Comment