Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė lanxtot Rodyti pranešimą
    Gal kas gali paaiškinti, kodėl Vlasavos Isuzu atkeliavo į Transrevį Vilniuje, o Vlasavoje liko seni trantai? Juk Transreviui autobusų, skirtingai nei vairuotojų, atrodo, netrūksta. Be to, ką jie planuoja daryti su tuo Cityportu? https://fotobus.msk.ru/photo/3036612/ Ar jie rimtai jį valkios 14 maršrutu? Aš puikiai suprantu, kad Transrevyje visiška betvarkė, bet negalėjo gi į 55 išleisti?
    Matyt Vlasavai tapo nereikalingas vienas Isuzu, ir nusprendė perduoti į Vilnių, kur remonto prasme jį remontuoti paprasčiau, kadangi yra krūva kitų tokios pačios firmos autobusų.
    Taip, šis didelis Isuzu darbuosis darbo dienomis 14-am maršrute. 55-as pasižymi didesniais srautais, nei 14 maršrutas, tad šis Isuzu vargiai susitvarkytų su srautais.
    Daugiau mano nuotraukų >>
    Mano rajonas ir apylinkės >>

    Comment


      Parašė ssnaiperis Rodyti pranešimą

      Matyt Vlasavai tapo nereikalingas vienas Isuzu, ir nusprendė perduoti į Vilnių, kur remonto prasme jį remontuoti paprasčiau, kadangi yra krūva kitų tokios pačios firmos autobusų.
      VISI 4 Vlasavos Isuzu (3 Citybusai ir 1 Cityportas) be priežasties nukeliavo į Transrevį. Praeitais metais į Vlasavą atkeliavo Latvijoje dirbę Berkhofai, tačiau jie dar senesni. Be to, visi Isuzu puikavosi Vlasavos atributika, o Berkhofai iki šiol balti. Nežinau ką tas B-Bus sumanė, todėl ir klausiu. Juk gi Transreviui autobusų netrūksta.

      Taip, šis didelis Isuzu darbuosis darbo dienomis 14-am maršrute. 55-as pasižymi didesniais srautais, nei 14 maršrutas, tad šis Isuzu vargiai susitvarkytų su srautais.
      Tai galėtų savaitgaliais į 55 išleisti, nes dabar dideli orą vežioja.

      Comment


        O kodėl netrūksta? Rezervas nebegalinis, vietoj to, kad “dasipirktų” naujų, atsivarė iš Palangos, kur jaunas amžius nėra svarbesnis reikalavimas

        Comment


          Taigi Transrevis pagal dabartinius beprotiškai sukarpytus grafikus darbo dienomis išleidžia 54 Isuzu. Realiai išvažiuoja mažiau, nes vis kerpami reisai. Netgi neseniai A62 vieną 1 pamainos autobusą buvo nukirpę, išėjo, kad ryte, kai reikia į darbą, važiuoja kas 2 valandas. Tai kam jiems dar autobusų jei jų net nepanaudoja?

          Comment


            Citybusai atvaryti prieš metus, kuomet dar nebuvo tokio vairuotojų trūkumo.O šiaip nežinau jų logikos.

            Comment


              Parašė lanxtot Rodyti pranešimą

              VISI 4 Vlasavos Isuzu (3 Citybusai ir 1 Cityportas) be priežasties nukeliavo į Transrevį. <...>
              Šiaip pačio pirmo Citibuso atsiradimą Transrevyje pateisinčiau - pakaitalas avarijoje sudaužytui 7047-am, kuriam net vairo kolonėlė buvo išlėkusi iš autobuso.
              Daugiau mano nuotraukų >>
              Mano rajonas ir apylinkės >>

              Comment


                Parašė digital Rodyti pranešimą
                Bent jau su RIMI appsu nereikia jo atsidaryti - užtenka pridėti atrakintą telefoną prie terminalo. Labai norėčiau tikėtis, kad ir čia taip bus.
                Taip, išbandžiau, tikrai jūsų tiesa. Taip išeina terminalas siųsdamas užklausą išsiunčia ir kokio app duomenų prašo.

                Comment


                  Parašė 10.000 Rodyti pranešimą

                  Struktūrinė reforma buvo atlika 2013m., jos metu buvo sukurti stuburiniai G maršutai, kurių pagrindu dabartiniai bendrojo plano sprendiniai ir numato naujos VT rūšies maršrutų kūrimą (na, neskaitant pavienių pokyčių, tokių kaip Fabijoniškių maršruto pratęsimas iki Perkūnkiemio ir pan). Naujai struktūrinei reformai nėra jokios būtinybės. Šimašiaus administracija darbavosi su VT plėtra į miesto pakraščius, pernai metais JUDU buvo paskelbusi ir apie tam tikrą besidubliuojančių maršrutų optimizaciją, nors su šiuo klausimu pastaruoju metu šiek tiek pritilo
                  Iškart atsiprašau moderatorių už tai, kad atsakinėju į kelių savaičių senumo pranešimą, bet tik dabar pamačiau, kad pacitavote mano postą.

                  Kaip minėjo kiti forumo lankytojai, jūsų minėta reforma įvyko jau seniai - kad ir kaip neįtikėtinai skamba, nuo 2013 m. praėjo 10 metų.

                  Vilniuje radosi nauji rajonai, o keliautojų srautai keičiasi. Dabar jau ir kai kurie priemiesčiai miesto šiaurėje ir pietryčiuose galėtų būti verti savo greitųjų maršrutų, nauji rajonai (tokie kaip Paupys ir tolesnė jo dalis) beveik šokiruojančiai nepritaikyti viešajam transportui, nors yra beveik miesto centre. Jau nekalbu apie “senesnius” rajonus (prasiplėtusi Pilaitė, Lazdynėliai, Perkūnkiemis), kurie vis dar absoliučiai patogiai nepasiekiami. Didelė problema ir persėdimas, kuris 2013 m. reforma buvo sutvarkytas labai pusėtinai.

                  Plius tokios problemos, kaip visose stotelėse stojantis VT (STOP mygtukai), tuščiai besivelkantis VT (grafikai), krūmuose reikalus darantys vairuotojai (darbo sąlygos), chaotiškos A juostos ir jokio prioriteto VT.

                  Taigi: taip, stuburas yra. Bet praėjus dešimtmečiui, kai dalis miesto praktiškai neatpažįstamai pasikeitė, būtina pritartinti VT prie naujų gyventojų ir pasikeitusių realijų, o tai pavyktų pasiekti tik pokyčiais, kurie tikrai prilygtų Zuoko reformai.
                  Paskutinis taisė eigh; 2023.04.16, 00:56.

                  Comment


                    Jau įjungti nauji komposteriai
                    Attached Files

                    Comment


                      Nusiraminkit, nieko kardinaliai pagerinančio VT maršrutų tinklą nenumatoma.

                      Pagal vieną insiderinį šaltinį, naujojoje pertvarkoje su 15 naujų maršrutų - didžioji dalis naujų bus tik privežamieji iš priemiesčių iki artimiausios ''esamos stotelės'' (konkrečiai: Buivydiškių ir Narkyčių sankryža - Gilužio g. - Bitėnų žiedas, Ateities žiedas - Visorių g. - B. Krivicko g. - M. Lietuvio g. - Bajorai/Bukiškis ir t.t.).

                      Šiaurinėje gatvėje numatoma paleisti 56 (tarp Ukmergės ir Stanevičiaus gatvių), 73 (vietoj Buivydiškių bus paleistas per Ukmergės, Šiaurinę, Justiniškių gatvę ir toliau senąja trasa) ir 75, kuris nuo Stanevičiaus gatvės pilnai važiuos per Šiaurinę gatvę ir toliau kažkaip važiuos į Pilaitę per Zujūnus. Taigi, jokio rimto VT maršruto Šiaurinėje gatvėje nėra numatoma, taigi matyt dėl to ir atsisakyta A juostų.

                      Toliau, nežinia kam, bet numatomas naujas maršrutas Stotis - Olandų g. - Antakalnio g. - Valakampių tiltas - Pramogų arena - Santariškės. Jeigu jau tikrai norėjo pagerinti susisiekimą, tai galėjo sulyg su naujų autonominių troleibusų atėjimu paleisti ''pagreitintą'' 2 troleibusą per Olandų gatvę - to jau turbūt dešimtmetį prašo studentai. Dabar bus maršrutas, dubliuojantis ir 50, ir 5G ir 1G.

                      Planuojamas naujas žiedinis abipusis maršrutas Stotis - Olandų g. - Žalgirio g. - GV - Žemaitės g. - Stotis. Galbūt tokiu būdu bandoma kažkaip pagerinti turbūt blogiausia miesto branduolio dalyje VT Žalgirio gatvėje, bet pagal asmeninius stebėjimus - ten reikia kokio nors labai dažnai kursuojančio maršruto iš šiaurės. Dabartinis maršrutas tiesiog dubliuotų viską, kas pasitaiko.

                      Iš tų planuojamų greitųjų maršutų vienas bus Gerosios Vilties - Gariūnai - Grigiškės. Labai tikėtina, kad jis praleis 2-3 stoteles savo trasoje - tikrai labai reikalingas pakeitimas vietoje 29 autobuso.

                      Ketinama panaikinti 2, T12 ir 23 maršrutus. Kalbant apie esamų maršutų ''korekcijas'' - daugiausia, deja, tai reiškia trumpinimus. Neaišku kokia logika remiantis, bet bent jau būta minčių apie 12, 19 ir 82 maršruto trumpinimą iki naujojo VVT parko Liepkalnio gatvės kalabybiškėse, o iki ten pratęsti 1G. 27 ir 37 autobusus ketinama sutrumpinti vietoje Kalvarijų turgaus iki Petro ir Povilo bažnyčios, kur nėra jokių adekvačių persėdimo galimybių. 26 norima sutrumpinti iki Santariškių. 38 autobusą norima vietoj Antakalnio sutrumpinti iki Saulėtekio. Trumpinti norima ir 52 (iki Skalvių žiedo vietoje Centro) ir 63, kuris maršrutą baigtų ne esamame persėdimų taške, o prie Outleto. 78 maršrutas prasidėtų ne Stotyje, o Naujininkuose.

                      Iš geresnių naujienų - 4G maršrutą norima iškelti iš Vydūno gatvės į Pilaitės prospektą ir rimtai svarstoma juo paleisti trigubus autobusus. Taip pat į Vaduvos gatvę, kur su gatvės pertvarkymu atsirado stotelės, ketinama paleisti 24 autobusą.

                      Taip pat, Susisiekimo paslaugų vadovas, pristatydamas maršrutų privatizacijos siūlymą tarybai, viešai pareiškė, kad jokių troleibusų maršrutų pratęsimu naudojant autonominę baterijų ridą nenumatoma, nes jie perkami visų pirma tam, kad demontuoti kontaktinį tinklą centre.

                      Taip kad, chebrytė, nusiraminkite, kol jūs čia dešimtimis puslapių diskutuojate apie tai, kaip medeliai trukdys tramvajų tiesti, krachaborai iš VMS ir Susisiekimo paslaugų viskuo pasirūpino - numatoma tikrai kieta maršrutų pertvarka, su šūsnio privežamųjų maršrutų trumpinimų iki kalabybiškių ir visko-ko-galima dubliuojančių naujų maršrutų atidarymu.

                      taccido John VLR
                      Paskutinis taisė Pilaitis; 2023.04.16, 19:20.

                      Comment


                        Parašė lanxtot Rodyti pranešimą

                        VISI 4 Vlasavos Isuzu (3 Citybusai ir 1 Cityportas) be priežasties nukeliavo į Transrevį. Praeitais metais į Vlasavą atkeliavo Latvijoje dirbę Berkhofai, tačiau jie dar senesni. Be to, visi Isuzu puikavosi Vlasavos atributika, o Berkhofai iki šiol balti. Nežinau ką tas B-Bus sumanė, todėl ir klausiu. Juk gi Transreviui autobusų netrūksta.



                        Tai galėtų savaitgaliais į 55 išleisti, nes dabar dideli orą vežioja.
                        Su priežastimi. Isuzu byra ir rūdija tiesiog akyse, o jiems vos 6 metai. Todėl ir atvaro iš lėto tokius pačius autobusus iš kitų regionų. VMS ir JUDU arba to nekontroliuoja, arba kam reikia patepta.

                        Standartinio dydžio atvarytas dėl 14 maršuto, kuriame yra labai didžiuliai moksleivių srautai. Tik įdomu, kaip bus su apmokėjimu - toks kuro vis dėlto vartoja daugiau už midibusą.

                        Į 55 jo paleisti negalima, nes pagal sutartį ten privalo važiuoti dvigubi autobusai.

                        Comment


                          Reikia manyti su nauja sutartim bus naujų ir pokyčių? Pvz teko šiandien naudotis BOLT, nes ir taip varganu grafiku važiuojantis A11 neatvažiavo. Išvis kokios rimtos baudos jiems taikomos?

                          Comment


                            Ima pavyzdį iš Kauno- VT organizavimas, kaip nereikia daryti.

                            Comment


                              Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
                              Taip kad, chebrytė, nusiraminkite, kol jūs čia dešimtimis puslapių diskutuojate apie tai, kaip medeliai trukdys tramvajų tiesti, krachaborai iš VMS ir Susisiekimo paslaugų viskuo pasirūpino - numatoma tikrai kieta maršrutų pertvarka, su šūsnio privežamųjų maršrutų trumpinimų iki kalabybiškių ir visko-ko-galima dubliuojančių naujų maršrutų atidarymu.
                              Taigi daugiau yra geriau.

                              Kas geriau, kai neatvažiuoja vienas, ar kai neatvažiuoja abu?
                              Paskutinis taisė ejs-ejs; 2023.04.16, 18:35.

                              Comment


                                Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą

                                Taigi daugiau yra geriau.

                                Kas geriau, kai neatvažiuoja vienas, ar kai neatvažiuoja abu?
                                Elaborate, arba bent išverskite į lietuvių kalbą

                                Comment


                                  Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą

                                  Taigi daugiau yra geriau.

                                  Kas geriau, kai neatvažiuoja vienas, ar kai neatvažiuoja abu?
                                  Nieko prieš daugiau neturėčiau, jeigu adekvatūs intervalai tarp abiejų maršrutų būtų. Gaunasi, jog maršrutai abu važiuoja 90proc trasos, pas abu intervalai +-30-40min, bet važiuoja vos ne kartu (2-5min skirtumu) ir paskui kūkuok sau zablūdiškėse gerą pusvalandį, laukdamas kito autobuso.
                                  Daugiau mano nuotraukų >>
                                  Mano rajonas ir apylinkės >>

                                  Comment


                                    Parašė Valdemar Rodyti pranešimą
                                    Jau įjungti nauji komposteriai
                                    Kažin, ką jie gali kompostuoti?..

                                    Comment


                                      Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
                                      Nusiraminkit, nieko kardinaliai pagerinančio VT maršrutų tinklą nenumatoma.

                                      Pagal vieną insiderinį šaltinį, naujojoje pertvarkoje su 15 naujų maršrutų - didžioji dalis naujų bus tik privežamieji iš priemiesčių iki artimiausios ''esamos stotelės'' (konkrečiai: Buivydiškių ir Narkyčių sankryža - Gilužio g. - Bitėnų žiedas, Ateities žiedas - Visorių g. - B. Krivicko g. - M. Lietuvio g. - Bajorai/Bukiškis ir t.t.).

                                      Šiaurinėje gatvėje numatoma paleisti 56 (tarp Ukmergės ir Stanevičiaus gatvių), 73 (vietoj Buivydiškių bus paleistas per Ukmergės, Šiaurinę, Justiniškių gatvę ir toliau senąja trasa) ir 75, kuris nuo Stanevičiaus gatvės pilnai važiuos per Šiaurinę gatvę ir toliau kažkaip važiuos į Pilaitę per Zujūnus. Taigi, jokio rimto VT maršruto Šiaurinėje gatvėje nėra numatoma, taigi matyt dėl to ir atsisakyta A juostų.

                                      Toliau, nežinia kam, bet numatomas naujas maršrutas Stotis - Olandų g. - Antakalnio g. - Valakampių tiltas - Pramogų arena - Santariškės. Jeigu jau tikrai norėjo pagerinti susisiekimą, tai galėjo sulyg su naujų autonominių troleibusų atėjimu paleisti ''pagreitintą'' 2 troleibusą per Olandų gatvę - to jau turbūt dešimtmetį prašo studentai. Dabar bus maršrutas, dubliuojantis ir 50, ir 5G ir 1G.

                                      Planuojamas naujas žiedinis abipusis maršrutas Stotis - Olandų g. - Žalgirio g. - GV - Žemaitės g. - Stotis. Galbūt tokiu būdu bandoma kažkaip pagerinti turbūt blogiausia miesto branduolio dalyje VT Žalgirio gatvėje, bet pagal asmeninius stebėjimus - ten reikia kokio nors labai dažnai kursuojančio maršruto iš šiaurės. Dabartinis maršrutas tiesiog dubliuotų viską, kas pasitaiko.

                                      Iš tų planuojamų greitųjų maršutų vienas bus Gerosios Vilties - Gariūnai - Grigiškės. Labai tikėtina, kad jis praleis 2-3 stoteles savo trasoje - tikrai labai reikalingas pakeitimas vietoje 29 autobuso.

                                      Ketinama panaikinti 2, T12 ir 23 maršrutus. Kalbant apie esamų maršutų ''korekcijas'' - daugiausia, deja, tai reiškia trumpinimus. Neaišku kokia logika remiantis, bet bent jau būta minčių apie 12, 19 ir 82 maršruto trumpinimą iki naujojo VVT parko Liepkalnio gatvės kalabybiškėse, o iki ten pratęsti 1G. 27 ir 37 autobusus ketinama sutrumpinti vietoje Kalvarijų turgaus iki Petro ir Povilo bažnyčios, kur nėra jokių adekvačių persėdimo galimybių. 26 norima sutrumpinti iki Santariškių. 38 autobusą norima vietoj Antakalnio sutrumpinti iki Saulėtekio. Trumpinti norima ir 52 (iki Skalvių žiedo vietoje Centro) ir 63, kuris maršrutą baigtų ne esamame persėdimų taške, o prie Outleto. 78 maršrutas prasidėtų ne Stotyje, o Naujininkuose.

                                      Iš geresnių naujienų - 4G maršrutą norima iškelti iš Vydūno gatvės į Pilaitės prospektą ir rimtai svarstoma juo paleisti trigubus autobusus. Taip pat į Vaduvos gatvę, kur su gatvės pertvarkymu atsirado stotelės, ketinama paleisti 24 autobusą.

                                      Taip pat, Susisiekimo paslaugų vadovas, pristatydamas maršrutų privatizacijos siūlymą tarybai, viešai pareiškė, kad jokių troleibusų maršrutų pratęsimu naudojant autonominę baterijų ridą nenumatoma, nes jie perkami visų pirma tam, kad demontuoti kontaktinį tinklą centre.

                                      Taip kad, chebrytė, nusiraminkite, kol jūs čia dešimtimis puslapių diskutuojate apie tai, kaip medeliai trukdys tramvajų tiesti, krachaborai iš VMS ir Susisiekimo paslaugų viskuo pasirūpino - numatoma tikrai kieta maršrutų pertvarka, su šūsnio privežamųjų maršrutų trumpinimų iki kalabybiškių ir visko-ko-galima dubliuojančių naujų maršrutų atidarymu.

                                      taccido John VLR

                                      Prašom pateikti oficialią informacijos šaltinio nuorodą.
                                      Gerbkite kitų forumo narių nuomones.

                                      Comment


                                        Nieko gero nežada ir Vilniaus tarybos koalicijos sutartis:

                                        Delfi skelbia Vilniaus valdžios sutartą planą miestui: kas keisis

                                        7. Nupirkti mažiausiai 159 naujus autonominės ridos troleibusus ir atnaujinti kontaktinį tinklą.
                                        8. Įgyvendinti Darnaus judumo planą ir užtikrinti, kad visos naujai įsigyjamos viešojo transporto priemonės būtų netaršios. Konkursuoti atnaujinamus ir naujus maršrutus.
                                        9. Išplėsti greitųjų autobusų maršrutų skaičių, prioritetą skiriant pietinei miesto daliai.
                                        10. Plėsti A juostų tinklą.
                                        11. Užtikrinti viešojo transporto stotelių tinklo plėtrą bei gerinti laukimo patirtį viešojo transporto laukimo paviljonuose (stotelėse).
                                        12. Pritaikyti viešąjį transportą žmonėms su negalia.
                                        13. Plėsti viešojo transporto jungtis su pakraščio seniūnijomis ir naujais gyvenamųjų namų kvartalais.
                                        14. Bendradarbiaujant su UAB „LTG Link“, siekti integruoti esamus geležinkelio maršrutus su miesto viešojo transporto tvarkaraščiais ir bilietais ir pasiūlyti naujus maršrutus iš stoties į Naująją Vilnią, Pavilnį, Trakų Vokę, Salininkus ir Panerius bei Vilniaus rajoną.
                                        Žodžiu, nulis proveržio ir vilkimasis toje pačioje vietoje. Reaguojant į ankstesnius postus šioje temoje: žiauriai stebina planai pirkti autonominės raidos troleibusus, bet nepratęsti VT tinklo, o tiesiog nuimti KT centrinėje miesto dalyje. Lyg troleibusai važiuotų prestižinėmis Gedimino pr., Pilies g. ar sukiotųsi kažkur aplink rotušę. Ne, troleibusai Vilniuje važiuoja beveik tranzitine Pylimo g., kur yra daug baisesnių dalykų nei laidai virš gatvės, Žygimantų g., kur turbūt 99,99 proc. vilniečių pravažiavę tik mašina, išklerusiomis Basanavičiaus ir Kauno gatvėmis. Kam ten trukdo tie laidai - niekas normaliai taip ir nepaaiškino.

                                        Pasikartosiu - man atrodo, kad Vilnius smarkiai pralošia kovą su miesto pakraščių įtraukimu, kur VT yra apgailėtinas. Maršrutai turi būti ne trumpinami, o kaip tik - dažninami ir, jei reikia, keičiami į greituosius, kad taptų patogu į darbą iš priemiesčių. O dabar, jei tikrai yra planai trumpinti pvz. 52 iki Pašilaičių, tai reikštų, kad Tarandės gyventojams vietoje tiesioginio susisiekimo su centru reiktų persėsti - sunku suprasti, kaip tai padidins VT patrauklumą. Jeigu tas persėdimas vyktų kokiame nors VT hub'e su stogu virš galvos ir kas 5 min. kursuojančiais maršrutais į miesto centrą - ok, bet dabar viskas vyks turbūt skersvėjų pučiamoje Ukmergės g., ir dar džiaukitės, jei išlipus iš 52 maršruto eiti į kitą stotelę persėdimui.

                                        LTG priemiestinių maršrutų integracija - įdomesnis koalicijos įsipareigojimas, bet esu gana skeptiškas, kad tai bus tikrai populiari paslauga. Daugiau prošvaisčių matau tik po kažkada planuojamos stoties pertvarkos, kai persėdimai taps patogūs ir po stogu.

                                        Comment


                                          Sėkmingai integracijai su geležinkeliais reiktų geležinkelių tinklo plėtimo. Sakykim pajungt Grigiškes, Nemenčinę. Aišku šiais laikais nutiest 10km bėgių yra tolygu kosmodromo statyboms.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X