Parašė 2107
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Vilniaus viešasis transportas
Collapse
X
-
Parašė 2107 Rodyti pranešimąNes nėr ko kaip durniams stovėt ir žiopsot! Salonai pustušciai būna, o prieky minia stovi mat keleivių kontrolę medžioja.
- 8 patinka
Comment
-
Parašė UAB Susisiekimas Rodyti pranešimąKada pagaliau baigsis VVT vairuotojų barikadavimasis nuo žmonių? Jau ne pirmą mašiną matau kuo labiau užbarikaduota nuo keleivių. Nesuprantu, kaip valdžia nieko nesako. Turiu galvoje net apsauginį stiklą, kad tik keleivis nematytų net kelio...
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
Nežinau, kiek tame yra tiesos, bet jau iš kelių tarpusavyje nesusijusių šaltinių esu girdėjęs, kad ''5 ta pačia kryptim per minutę o vėliau pusvalandis skylė'' daroma specialiai, nes toks yra nurodymas iš viršaus. Kiek tame tiesos - nežinau, take with grain of salt.
Comment
-
Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
Buvo kalbama, kad taip grafikai sudėliojami dėl kontrolės darbo patogumo - atvažiuoji į stotelę, per kelias minutes visus sugaudai, ir važiuoji į kitą.
Comment
-
Parašė luknas Rodyti pranešimąVT stolelėse sudėti ritiniai grafikai, kurie skiriasi nuo internete skelbiamų. Gal yra taupomas popierius, bet gal tada stotelės galėtų būti visai be grafikų, kurie klaidina….
Dar būna, kad važiuoji autobuse, balso pranešimas viena sako, švieslente salone kita rodo, o realybeje esi trečioje vietoje
- 7 patinka
Comment
-
Parašė Nerijus_kns Rodyti pranešimą
Kaune taip, atokesniuose kampeliuose kur numatyti vienkartiniai patikrinimai pvz Naktigones g.- stangiamsi, kad atvyktu 17 ir 39 ar (ir) 19 ir 33 arba ju variacijos, taip pat ir kituose taskuose. praeita savaite Romainiu antrose kapinese stovejo ir lauke 39 ir 17 ( juk yra nemazai laiku, kai intervalas iki 10 min)100 minčių – miestai, transportas ir idėjos
- 12 patinka
Comment
-
Parašė taccido Rodyti pranešimą
Sunku patikėti, kad tvarkaraščiai sudarinėjami pagal kontrolės patogumą. Tai gal ir Maxima turėtų atsivežti prekių tik tomis dienomis, kai parduotuvėje sėdi filialo vadovas. Kai jo nėra, tegul parduotuvė užsidaro, nes dar įvyks kokie sukčiavimai. Debilizmas aukščiausiame lygyje.
- 5 patinka
Comment
-
Parašė Zefyras Rodyti pranešimą
Beje, nesu kažkur pastebėjęs užsienyje, kad kontrolė veiktų tokiu gaujos ir taškiniu metodu kaip Vilniuje - būtent autobusiukas, įlipa bent 5, neleidžia išvažiuot, prievarta išsodina. Daugiau yra tekę susidurti su įlipančiais kontrolieriais, kurie tik tam tikru momentu išsitraukia pažymėjimą ir ima tikrinti bilietus. O vietoje stoviniuojantys daugiau pasitaiko ten, kur yra pvz. metro ir nėra turniketų.
Pritariu, kad šitą kalėjimo stiliaus kontrolę reikia radikaliai reformuoti. Reikėtų pasiimti kokius 20 miestų su išvystytu VT iš Vakarų Europos ir perimti kontrolės patirtį iš jų. Abejoju, ar kas nors kontroliuoja panašiai kaip Vilnius.
Pirmas klausimas, tai kiek ta kontrolė išvis atsiperka. Atseit per mėnesį surašo 6000 protokolų. Baudos 16-30 €, naujai įvestas „kontrolės bilietas“ 8 €. Čia varganos sumos už darbuotojo sugaištas 15 min., kylančius ginčus, kartais agresiją, dėl kurios kiti keleiviai patiria diskomfortą ir gaišta laiką.
Atseit 2016 m. Vilniuje surinko pusę milijono už baudas. Aišku, VT finansavimas apgailėtinas ir kažkokia kontrolė turi būti, kad žmonės apskritai pirktų bilietus. Bet ar verta per pykčius ir muštynes kovoti už tuos varganus pusę milijono. Tikslas turi būti toks, kad VT būtų normaliai finansuojamas ir 8 eurų išsimušimas iš zuikio nebūtų prioritetas. Tas komposterių užblokavimas, durų užblokavimas, 5 stambūs vyrukai su geltonom liemenėm sukuria kalėjimo atmosferą, kuri neadekvatiem žmonėm iššaukia agresiją ir tada visas autobusas jaučiasi tarsi dalyvautų laidos „Farai“ filmavime. Ir visa tai dėl 8-30 €?
Todėl mano pasiūlymas būtų toks – kontrolieriai tikrintų tik eidami važiuojančiame autobuse, būtų apsirengę kaip normalūs žmonės, komposteriai nebūtų blokuojami. Kai kurie zuikiai, matydami kontrolę kitame autobuso gale spėtų atsižymėti bilietus arba net išlipti kažkurioje stotelėje – jau geriau tegul gėdingai sprunka arba paskubomis nusiperka bilietą, nekėlę skandalo ir visų negaišindami.
Toliau. Jeigu pričiumpa be bilieto, tu turi su bauda automatiškai nusipirkti ilgalaikį bilietą. Pvz. 3 mėnesių. Manau, tai veiktų prieš chroniškus zuikius, kurie tikisi praslysti.
Pavyzdys – tave pričiumpa pirmą kartą be bilieto – turi mokėti 2x mėnesinio bilieto kainą (t y. automatiškai perki mėnesinį bilietą ir tokio paties dydžio baudą už tai, kad jo neturėjai).
Pričiumpa antrą kartą – moki 2x trijų mėnesių bilieto kainą ir gauni trijų mėnesių bilietą.
Pričiumpa trečią kartą – moki 2x pusmečio (o gal ir metinio) bilieto kainą ir gauni atitinkamą bilietą.
Jeigu kokia tetulė dievagojasi, kad rankinuke ieškojo kortelės ir nespėjo pasižymėti, tai nereikia su ja ginčytis ir vestis į autobusiuką, o tiesiog liepti prie akių atsižymėti tą savo kortelę.
Tiesa, galbūt tada bus labai daug besiteisinančių ir chroniški zuikiai stengsis prie kontrolieriaus akių atsižymėti tik vienkartinį bilietą negaudami už tai jokios nuobaudos (neaišku, ar jie kiekvieną savaitę taip teisinasi ir pasižymi po vienkartinį, ar tik pirmą kartą). Todėl gal ir būtų galima blokuoti komposterius. Tokiu atveju kontrolierius su aparatu nuskaitinėja visų keleivių korteles, ir jeigu pas kažką nėra pažymėtas joks bilietas, sistema automatiškai nuperka savaitinį bilietą. Kortelės savininkui automatiškai atsiunčiama el. sąskaita arba popierinis laiškas (nesinaudojantiems kompu). Kortelės savininkas gali sumokėti tą sumą kitą kartą pildydamasis kortelę internete/kioske arba pasirinkti automatinį nuskaitymą nuo el. bankininkystės, bet jei per pusę metų to nepadarys, tai gaus baudą panašiu principu, kaip už greičio viršijimą (nes kortelės turėtų būti vardinės).
Aišku, jeigu kontrolierius nuskaito kortelę be jokio galiojančio bilieto antrą kartą, atitinkamai automatiškai nuperkamas mėnesinis bilietas už 2x kainą, o jei trečią kartą, tai pusmetinis bilietas už 2x kainą.
Jeigu kažkas nepasiėmęs nei kortelės, nei telefono, bet turi galiojantį bilietą (o tai turbūt bus retas atvejis), tai įrodęs savo tapatybę galėtų gauti tik dieninio ar savaitinio bilieto baudą.
Rekordinis zuikis buvo baustas 368 kartus:
https://kauno.diena.lt/naujienos/vil...-kartus-839608
Jeigu baudos išrašymas truko 10 min., tai kontrolieriai sugaišo virš 60 valandų su tuo vienu žmogumi, kad kiekvieną kartą gautų varganus 24 ar 30 €.
Pagal mano siūlomą variantą, jis būtų nubaustas maksimum 3-4 kartus, nes po kiekvienos baudos jis gautų vis ilgesnio galiojimo bilietą. T.y. visi chroniški zuikiai ir užmaršuoliai važinėtų su metiniais bilietais
Ai, ir dar kontrolieriai turėtų baigti tuos nesąmoningus vandens ir gėlių dalinimus.Paskutinis taisė taccido; 2023.02.02, 03:29.100 minčių – miestai, transportas ir idėjos
- 9 patinka
Comment
-
Pamiršot paminėti, kad facebooke yra grupė "Pranešk, kur keleivių kontrolė", su daugiau nei 100 tūkst. narių, tai labai nesunkiai galima išvengti nemalonaus pokalbio su kontrole. Tačiau jei kontrolė būtų atsitiktinė, o ne su busiku, ta Facebook grupė būtų mažai naudingaPaskutinis taisė Kaid; 2023.02.02, 07:48.
- 1 patinka
Comment
-
Įdomu, kad apie bilietų kontrolės neatsiperkamumą kalba ir Osle. Kaip tik neseniai skaičiau straipsnį, kad nežino nė ką daryt
Paskaičiuota, kad 2021 metais buvo išleista 10 mln. eurų ant bilietų kontrolės, o nors baudos ir didelės, siekia apie 100€, iš baudų surinkta 5,7 mln. Tad nueita į 4,3 mln. eurų minusą.
(straipsnis norvegų kalba)
Comment
-
Čia su tokiais klausimais praleidžiamas sunkiai pamatuojamas faktorius, kad dingus kontrolei, tie žmonės, kurie dabar sąžiningai žymi bilietus, galimai konvertuotųsi į zuikius.
Tai "durnuoju" matuoti kontrolės naudą tik "kiek eurų pririnkau iš zuikių" yra, na, durna. Nes kontrolė ne tik kad šiuo atveju generuoja atskiras pajamas, bet ir palaiko kontrolės aplinką, kuri padeda užtikrinti tęstinį sąžiningų keleivių sąžiningumą.
- 11 patinka
Comment
-
Romos autubusuose panasiai kaip Vilniuje, daznai dar agresyvesni - bilietukus reikia pirkti tabako parduotuvese/kioskuose. Viena ankstyva ryta jie dar nedirbo, "prigauta" mergina bande ta paaiskinti, bet kontrolierius net neklause ir dave bauda.
Prancuzijos tarpmiestiniuose traukiniuose yra dar griezciau - kartu su kontrolieriais ilipa "traukiniu policija", kuri turi ir tazeri ir banana, atrodo gana baisiai. Esu mates kaip vienas keleivis su neteisingu bilietu pradejo gincytis ir ji tiesiogine prasme sulaike - galva ant kedes ir rankos uz nugaros - ir isvede is traukinio. Turbut gavo bauda ne tik uz vaziavima be bilieto, bet ir priesinimasi policijai. Prancuzijos miestuose metro irgi veikia randominiu principu, kuomet kontrole laukia prie isejimo is stociu,bet niekada nezinai kuriose stotyse bus konkrecia diena. Tiesa, autobusu ir tramvaju de facto netikrina niekada, dauguma vaziuoja be bilieto jais (isskyrus tie, kurie veza i oro uosta ir pan. brangesni autobusai)
Comment
-
Parašė Riedutis Rodyti pranešimąČia su tokiais klausimais praleidžiamas sunkiai pamatuojamas faktorius, kad dingus kontrolei, tie žmonės, kurie dabar sąžiningai žymi bilietus, galimai konvertuotųsi į zuikius.
Tai "durnuoju" matuoti kontrolės naudą tik "kiek eurų pririnkau iš zuikių" yra, na, durna. Nes kontrolė ne tik kad šiuo atveju generuoja atskiras pajamas, bet ir palaiko kontrolės aplinką, kuri padeda užtikrinti tęstinį sąžiningų keleivių sąžiningumą.
- 3 patinka
Comment
-
Parašė taccido Rodyti pranešimą
Rygoj labai panaši kontrolė, taip pat vyrukai su geltonom liemenėm.
Pritariu, kad šitą kalėjimo stiliaus kontrolę reikia radikaliai reformuoti. Reikėtų pasiimti kokius 20 miestų su išvystytu VT iš Vakarų Europos ir perimti kontrolės patirtį iš jų. Abejoju, ar kas nors kontroliuoja panašiai kaip Vilnius.
Pirmas klausimas, tai kiek ta kontrolė išvis atsiperka. Atseit per mėnesį surašo 6000 protokolų. Baudos 16-30 €, naujai įvestas „kontrolės bilietas“ 8 €. Čia varganos sumos už darbuotojo sugaištas 15 min., kylančius ginčus, kartais agresiją, dėl kurios kiti keleiviai patiria diskomfortą ir gaišta laiką.
Atseit 2016 m. Vilniuje surinko pusę milijono už baudas. Aišku, VT finansavimas apgailėtinas ir kažkokia kontrolė turi būti, kad žmonės apskritai pirktų bilietus. Bet ar verta per pykčius ir muštynes kovoti už tuos varganus pusę milijono. Tikslas turi būti toks, kad VT būtų normaliai finansuojamas ir 8 eurų išsimušimas iš zuikio nebūtų prioritetas. Tas komposterių užblokavimas, durų užblokavimas, 5 stambūs vyrukai su geltonom liemenėm sukuria kalėjimo atmosferą, kuri neadekvatiem žmonėm iššaukia agresiją ir tada visas autobusas jaučiasi tarsi dalyvautų laidos „Farai“ filmavime. Ir visa tai dėl 8-30 €?
Todėl mano pasiūlymas būtų toks – kontrolieriai tikrintų tik eidami važiuojančiame autobuse, būtų apsirengę kaip normalūs žmonės, komposteriai nebūtų blokuojami. Kai kurie zuikiai, matydami kontrolę kitame autobuso gale spėtų atsižymėti bilietus arba net išlipti kažkurioje stotelėje – jau geriau tegul gėdingai sprunka arba paskubomis nusiperka bilietą, nekėlę skandalo ir visų negaišindami.
Toliau. Jeigu pričiumpa be bilieto, tu turi su bauda automatiškai nusipirkti ilgalaikį bilietą. Pvz. 3 mėnesių. Manau, tai veiktų prieš chroniškus zuikius, kurie tikisi praslysti.
Pavyzdys – tave pričiumpa pirmą kartą be bilieto – turi mokėti 2x mėnesinio bilieto kainą (t y. automatiškai perki mėnesinį bilietą ir tokio paties dydžio baudą už tai, kad jo neturėjai).
Pričiumpa antrą kartą – moki 2x trijų mėnesių bilieto kainą ir gauni trijų mėnesių bilietą.
Pričiumpa trečią kartą – moki 2x pusmečio (o gal ir metinio) bilieto kainą ir gauni atitinkamą bilietą.
Jeigu kokia tetulė dievagojasi, kad rankinuke ieškojo kortelės ir nespėjo pasižymėti, tai nereikia su ja ginčytis ir vestis į autobusiuką, o tiesiog liepti prie akių atsižymėti tą savo kortelę.
Tiesa, galbūt tada bus labai daug besiteisinančių ir chroniški zuikiai stengsis prie kontrolieriaus akių atsižymėti tik vienkartinį bilietą negaudami už tai jokios nuobaudos (neaišku, ar jie kiekvieną savaitę taip teisinasi ir pasižymi po vienkartinį, ar tik pirmą kartą). Todėl gal ir būtų galima blokuoti komposterius. Tokiu atveju kontrolierius su aparatu nuskaitinėja visų keleivių korteles, ir jeigu pas kažką nėra pažymėtas joks bilietas, sistema automatiškai nuperka savaitinį bilietą. Kortelės savininkui automatiškai atsiunčiama el. sąskaita arba popierinis laiškas (nesinaudojantiems kompu). Kortelės savininkas gali sumokėti tą sumą kitą kartą pildydamasis kortelę internete/kioske arba pasirinkti automatinį nuskaitymą nuo el. bankininkystės, bet jei per pusę metų to nepadarys, tai gaus baudą panašiu principu, kaip už greičio viršijimą (nes kortelės turėtų būti vardinės).
Aišku, jeigu kontrolierius nuskaito kortelę be jokio galiojančio bilieto antrą kartą, atitinkamai automatiškai nuperkamas mėnesinis bilietas už 2x kainą, o jei trečią kartą, tai pusmetinis bilietas už 2x kainą.
Jeigu kažkas nepasiėmęs nei kortelės, nei telefono, bet turi galiojantį bilietą (o tai turbūt bus retas atvejis), tai įrodęs savo tapatybę galėtų gauti tik dieninio ar savaitinio bilieto baudą.
Rekordinis zuikis buvo baustas 368 kartus:
https://kauno.diena.lt/naujienos/vil...-kartus-839608
Jeigu baudos išrašymas truko 10 min., tai kontrolieriai sugaišo virš 60 valandų su tuo vienu žmogumi, kad kiekvieną kartą gautų varganus 24 ar 30 €.
Pagal mano siūlomą variantą, jis būtų nubaustas maksimum 3-4 kartus, nes po kiekvienos baudos jis gautų vis ilgesnio galiojimo bilietą. T.y. visi chroniški zuikiai ir užmaršuoliai važinėtų su metiniais bilietais
Ai, ir dar kontrolieriai turėtų baigti tuos nesąmoningus vandens ir gėlių dalinimus.
Comment
-
Parašė Nerijus_kns Rodyti pranešimą
Kiek zinau, buvo dokumentas, kad bilietu patikra vykdoma tik stovinciame autobuse / troleibuse .. Tas pats ir Kautroje, ir kituose autobusuose.
Comment
-
Tas taisykles, nuo sovietmečio nepasikeistas turbūt, jau seniausiai reiktų peržiūrėt. Nežinau koks tikslas SĮSP, ar galvoti kaip pagerinti VT eismą, nuimant reikalavimą transportui kiekvienoje įvažoje stoti - ir duris atidarinėti, nors nėra nei vieno keleivio, ar darbinti komunikacijos specialistus, kad šie tekstukus rašinėtų, kad visi patenkinti, pakeitimai tik sukeltų sumaištį...
Pagal galiojančias keleivių ir bagažo vežimo taisykles, viešasis transportas turi sustoti ir išlaipinti/įlaipinti žmones kiekvienoje stotelėje. Viešasis transportas sustoja ir atidaro duris stotelėse net tais atvejais, kai nėra norinčių įlipti arba išlipti.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
Dokumentas nėra ant akmens iškaltas. Jį galima pakeisti.
Comment
Comment