Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Kristupas0220 Rodyti pranešimą

    O tuo metu, kaip dar buvo tie raudoni skylamušiai, tie, tuomet dar naujieji geltonieji komposteriai, jie veikė ar ne? Kodėl jų eros pradžia laikomi 2012 metai, jei kaip ir sakiau, jie sumontuoti buvo dar anksčiau - apie 2009 metus?
    Vilniecio kortele buvo paleista 2012 metu vasara. Ka jie iki tol veike nezinau.

    Comment


      Apie keleiviui draugiškus tvarkaraščius... Visiškai nesuderinti persėdimai vienoje pagrindinių "persėdimų stotelių" Vilniuje. Atvažiavus į Teodoro Narbuto st. iš Žvėryno pusės ir norint persėsti į transportą, kuris važiuoja nuo Konstitucijos pr. pusės artimiausio transporto reikia laukti 17 minučių! SEPTYNIOLIKA minučių Europos sostinėje... O po to vaidinama, kad nesuprantama kodėl žmonės nesinaudoja viešuoju transportu...
      Attached Files

      Comment


        Parašė John Rodyti pranešimą

        Jep, iki šito jau dasikasiau. Tokie FAQai man kažkodėl asicijuojasi su kita ypač gedinga Lietuvos praktika tualetuose komunikuoti, kad "negalima mesti tualetinio popieriaus į tualetą, nes tualetas gali užsikimšti". Somalia vibes
        Paprastai yra sakoma taip: jeigu reikia aiškinimų/mokymų, kaip naudotis sistema, tai ta sistema yra prasta (norėčiau rašyti kitą žodį).

        Comment


          Parašė Valdemar Rodyti pranešimą
          Apie keleiviui draugiškus tvarkaraščius... Visiškai nesuderinti persėdimai vienoje pagrindinių "persėdimų stotelių" Vilniuje. Atvažiavus į Teodoro Narbuto st. iš Žvėryno pusės ir norint persėsti į transportą, kuris važiuoja nuo Konstitucijos pr. pusės artimiausio transporto reikia laukti 17 minučių! SEPTYNIOLIKA minučių Europos sostinėje... O po to vaidinama, kad nesuprantama kodėl žmonės nesinaudoja viešuoju transportu...
          Nežinau, kiek tame yra tiesos, bet jau iš kelių tarpusavyje nesusijusių šaltinių esu girdėjęs, kad ''5 ta pačia kryptim per minutę o vėliau pusvalandis skylė'' daroma specialiai, nes toks yra nurodymas iš viršaus. Kiek tame tiesos - nežinau, take with grain of salt.

          Comment


            Parašė cozzamarra Rodyti pranešimą

            Paprastai yra sakoma taip: jeigu reikia aiškinimų/mokymų, kaip naudotis sistema, tai ta sistema yra prasta (norėčiau rašyti kitą žodį).
            Tai nėra čia ko slėpti. Dabartinė Vilniaus viešojo transporto sistema, įskaitant bilieto sistemą, yra visiškas gaidys.

            Comment


              Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą

              Nežinau, kiek tame yra tiesos, bet jau iš kelių tarpusavyje nesusijusių šaltinių esu girdėjęs, kad ''5 ta pačia kryptim per minutę o vėliau pusvalandis skylė'' daroma specialiai, nes toks yra nurodymas iš viršaus. Kiek tame tiesos - nežinau, take with grain of salt.
              JEI tai būtų tiesa, tai kokiu tikslu tai būtų daroma?

              Comment


                Berniukai iš icor/rubicon ar kokio baltcap užsigeidė privatizuoti VT, Šimašius užduotį vykdo? Atseit, „ateina privatus investuotojas, VT pakels į kitą lygį“.

                Comment


                  Parašė Valdemar Rodyti pranešimą
                  Apie keleiviui draugiškus tvarkaraščius... Visiškai nesuderinti persėdimai vienoje pagrindinių "persėdimų stotelių" Vilniuje. Atvažiavus į Teodoro Narbuto st. iš Žvėryno pusės ir norint persėsti į transportą, kuris važiuoja nuo Konstitucijos pr. pusės artimiausio transporto reikia laukti 17 minučių! SEPTYNIOLIKA minučių Europos sostinėje... O po to vaidinama, kad nesuprantama kodėl žmonės nesinaudoja viešuoju transportu...
                  Kaip jau esu rašęs, turi būti taktinis tvarkaraštis. Jis užtikrintų maksimalų laukimo laiką. Kodėl pvz. 4G važiuoja sekmadieniais tarp 17-20 val. kas 17-26 min., o tarp 20-22 val. jau kas 15-17 min.? Ir kaip išvis gali magistralinis maršrutas tokiu dažniu važiuoti. Tokių nesąmonių neturi būti.

                  Kaip sukurti tobulą autobusų tvarkaraštį Lietuvos miestams?

                  Kaip veikia tvarkaraštis, prikeliantis keleivius iš mirusiųjų
                  100 minčių – miestai, transportas ir idėjos

                  Comment


                    Parašė Kristupas0220 Rodyti pranešimą

                    O tuo metu, kaip dar buvo tie raudoni skylamušiai, tie, tuomet dar naujieji geltonieji komposteriai, jie veikė ar ne? Kodėl jų eros pradžia laikomi 2012 metai, jei kaip ir sakiau, jie sumontuoti buvo dar anksčiau - apie 2009 metus?
                    Nes jie n-metų po sumontavimo neveikė.
                    ~2009-20011 įlipus į autobusą, jame galėdavai rasti "tarybinių" raudonų skylamušių, geltonų automatizuotų skylamušių (kurie įkaldavo 2 skylutes ir datą su laiku) IR naujus "touch" komposterius. Pastarieji buvo sumontuoti daugelį metų iki kol pradėjo veikti, o iki jų veikimo VT važinėdavo su visais trimis (nes ir automatizuoti skylamušiai kartais uždusdavo).

                    Comment


                      Parašė TIME Rodyti pranešimą

                      Vilniecio kortele buvo paleista 2012 metu vasara. Ka jie iki tol veike nezinau.
                      Taigi tąsėsi iki tol mažiausia porą metų su galimais sprendiniais (buvo kažkokie skandaliukai) ir vis tiek gavosi ne kas.
                      Žadėta, kad dar tobulins, bet iki šiol virš 10 metų nieko nepasikeitė.
                      Paskutinis taisė Sula; 2023.01.29, 22:11.

                      Comment


                        Parašė Sula Rodyti pranešimą

                        Taigi tąsėsi iki tol mažiausia porą metų su galimais sprendiniais (buvo kažkokie skandaliukai) ir vis tiek gavosi ne kas.
                        Žadėta, kad dar tobulins, bet iki šiol virš 10 metų nieko nepasikeitė.
                        "Tobulinimas" manau buvo buvo galimybė pirkti mėnesinius/savaitinius/dieninius bilietus be idiotiškų apribojimų, kaip kad galiojimas tik nuo mėnesio pirmos iki paskutinės dienos.

                        Comment


                          Parašė Valdemar Rodyti pranešimą
                          Apie keleiviui draugiškus tvarkaraščius... Visiškai nesuderinti persėdimai vienoje pagrindinių "persėdimų stotelių" Vilniuje. Atvažiavus į Teodoro Narbuto st. iš Žvėryno pusės ir norint persėsti į transportą, kuris važiuoja nuo Konstitucijos pr. pusės artimiausio transporto reikia laukti 17 minučių! SEPTYNIOLIKA minučių Europos sostinėje... O po to vaidinama, kad nesuprantama kodėl žmonės nesinaudoja viešuoju transportu...
                          Nelabai matau kur ten tos 17 minučių laukimo, jei 19 troleibusas rodoma jog bus už 5 min. Juk 19 irgi atvažiuoja nuo Konstitucijos pr. pusės. Nebent specialiai norite laukti būtent 4G/30/T9.

                          Comment


                            Parašė Kristupas0220 Rodyti pranešimą

                            Nelabai matau kur ten tos 17 minučių laukimo, jei 19 troleibusas rodoma jog bus už 5 min. Juk 19 irgi atvažiuoja nuo Konstitucijos pr. pusės. Nebent specialiai norite laukti būtent 4G/30/T9.
                            "Specialiai noriu laukti" 4G/30, nes kiti namo nenuveš

                            Comment


                              Man įspūdingiausia toje "naujoje" bilietų sistemoje buvo tai, kad norėdamas aktyvuoti tinkamą bilietą aš turiu išsiaiškinti, kiek laiko truks kelionė be persėdimų. Genialu.

                              Comment


                                Parašė MikasRidikas Rodyti pranešimą
                                Man įspūdingiausia toje "naujoje" bilietų sistemoje buvo tai, kad norėdamas aktyvuoti tinkamą bilietą aš turiu išsiaiškinti, kiek laiko truks kelionė be persėdimų. Genialu.
                                Tuo pačiu (buvo) lavinami vilniečių protiniai gabumai.

                                Comment


                                  Parašė MikasRidikas Rodyti pranešimą
                                  Man įspūdingiausia toje "naujoje" bilietų sistemoje buvo tai, kad norėdamas aktyvuoti tinkamą bilietą aš turiu išsiaiškinti, kiek laiko truks kelionė be persėdimų. Genialu.
                                  Įdomus ir kitas dalykas. Sistema bilietus "pamato" tik po paros-dviejų, o kontrolė mato iš karto? Dar mačiau porą kartų ginčų dėl to užsibaigusio laiko. Berods kontrolė nebaudė, jei vėlavimas proto ribose, bet vis vieną bereikalingi nemalonumai. Aš pats žymiu papildomą bilietą, jeigu praeina laikas.

                                  Comment


                                    Parašė MikasRidikas Rodyti pranešimą
                                    Man įspūdingiausia toje "naujoje" bilietų sistemoje buvo tai, kad norėdamas aktyvuoti tinkamą bilietą aš turiu išsiaiškinti, kiek laiko truks kelionė be persėdimų. Genialu.
                                    Pasiruoškite naujausiai sistemai, kur mokėti už kelionę turėsite minučių tikslumu!

                                    Comment


                                      Parašė MikasRidikas Rodyti pranešimą
                                      Man įspūdingiausia toje "naujoje" bilietų sistemoje buvo tai, kad norėdamas aktyvuoti tinkamą bilietą aš turiu išsiaiškinti, kiek laiko truks kelionė be persėdimų. Genialu.
                                      Norėta nukopijuoti geras sistemas kur galima persėsti per X laiko. O gavosi kaip visada.

                                      Comment


                                        Kada pagaliau baigsis VVT vairuotojų barikadavimasis nuo žmonių? Jau ne pirmą mašiną matau kuo labiau užbarikaduota nuo keleivių. Nesuprantu, kaip valdžia nieko nesako. Turiu galvoje net apsauginį stiklą, kad tik keleivis nematytų net kelio...
                                        Paskutinis taisė UAB Susisiekimas; 2023.01.30, 15:05.

                                        Comment


                                          Nes nėr ko kaip durniams stovėt ir žiopsot! Salonai pustušciai būna, o prieky minia stovi mat keleivių kontrolę medžioja.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X