Prisimenat tas prieš 10 metų sklandžiusias sapaliones, neva atnaujinti KT kainuos 300 melejonų litų (87 mln. eurų)? Kad neva 95% tinklo yra nusidevėję?
Tai va. Kaunas dar 2018 pasitivirtino kontaktinio tinklo atnaujinimo planą.
Įvertinusi pernelyg lėtą troleibusų judėjimą kontaktinio tinklo sankirtose, bendrovė lygiagrečiai, kol bus nupirkti nauji troleibusai, deda dideles pastangas į troleibusų linijos kontaktinio tinklo atnaujinimą, padėsiantį keleiviams užtikrinti didesnį kelionių komfortą ir greitį, o vairuotojams – saugesnį ir smagesnį judėjimą miesto gatvėmis.
„,Bendrovė jau ėmėsi įgyvendinti pokyčius, kuriuos rekomenduoja transporto specialistai, – sako troleibusų parko vadovas Saulius Alekna. – Naujausi techniniai sprendimai jau leidžia troleibusams tokiose vietose judėti 50 kilometrų per valandą ir net didesniu greičiu. Keleiviams tokie pakeitimai beveik nepastebimi, tačiau labai svarbūs prie troleibusų vairo sėdintiems žmonėms ir eismą mieste tvarkantiems specialistams.“
Bendrovė patvirtino troleibusų važiavimo greičio didinimo rekonstruojant troleibusų linijų kontaktinį tinklą veiksmų planą, kuris bus vykdomas iki 2022 metų. Darbams atlikti numatyta išleisti 2 mln. eurų.
Daugiau negu 10 metų dėl visiškos egZpertų nekompetencijos ir politinio neįgalumo troleibusai buvo keikiami kaip lėti ir tarp keleivių, ir automobilistų. Ilgą laiką vis buvo bandoma nurašyti troleibusus kaip reikalaujančius didelių išlaidų tinklo atnaujinimui. O čia bac - pasirodo, kauniečiams tereikėjo dviejų milijonų eurų, kad tinklas atrodytų štai taip?
Šita informacija šiek tiek klaidinanti. Pas mus Kaune kontaktinis tinklas pilnai atnaujintas tik centrinėje dalyje. Visur kitur tik perdažyti stulpai ir kai kuriose sankryžose pakeisti iešmai.
Šita informacija šiek tiek klaidinanti. Pas mus Kaune kontaktinis tinklas pilnai atnaujintas tik centrinėje dalyje. Visur kitur tik perdažyti stulpai ir kai kuriose sankryžose pakeisti iešmai.
Draugystės žiedas, 6ojo forto žiedas, Taikos prospektas, Lukšio gatvė - lyg ir ne centras?
Biškį kitas klausimas dėl VT. Jau žinom, kad autobusų vairuotojai yra niekaip neatsakingi dėl autobusų techninio tvarkingumo. O kaip yra, pavyzdžiui, su važiavimu per raudoną šviesoforą? Konkrečiai ties Licėjaus stotele važiuojant į Akropolio pusę, kur yra šviesoforas. Likus maždaug 20 metrų iki sankryžos ir jau degant raudonai (NE mirksint žaliai ar degant geltonai, o degant raudonai) 53 autobuso vairuotojas mina gazą, padidina greitį ir tiesiog varo per raudoną su žmonių pilnu autobusu. Panašų atvejį anksčiau matėm berods su troleibusu, kai kažkas nufilmavo ir paviešino. Tada buvo teisinamasi, kad vairuotojas "nepamatė". Bet akivaizdu, kad grubūs KET pažeidimai, kaip kad važiavimas per raudoną, yra sistematiški ir nuolatiniai. Ar VVT vairuotojams galioja kažkokios KET išimtys dėl atsakomybės?
Iš kitos pusės galiu rekomenduoti šviesoforą ties IKI Pylimo g. prie MO. Nuolat turbūt koks min. 20-30% automobilių nė nebando stoti prie raudonos, laimingi važiuoja srautu.
Aiškinajame rašte nurodyta, kad Gerosios Vilties ir Čiurlionio gatve numatoma paleisti VT, bet kaip jie kirs Geležiaką, jeigu tas naujasis tunelis į Čiurliono gatvelę neves - taip ir nesupratau.
Stotelė projektuojama įvažoje, perono ilgis 20 m, taip pat perspektyvinių maršrutų aptarnavimui namatyta stotelė M.K.Čiurlionio gatvėje, šioje gatvėje numatoma nedidelis eismo intensyvumas, todėl stotelė projektuojama be įvažos, perono ilgis 20 m., taip projektuojama autobusų sustojimo stotelė atkarpoje su apsisukimu arčiau Vingio parko, šioje atkarpoje numatomas tik viešojo transporto eismas, toliau einantis vidine teritorijos gatve Eigulių gatvės link. Naujas maršrutas teritorijos viduje kuriamas patogiam gyventojų bei lankytojų judėjimui viešuoju transportu.
Panašu, kad numatoma kažkas tokio:
T.y. kadangi Gerosios Vilties ir Čiurlionio gatvės jungties neturės, tai ir jokio maršruto iš Savanorių pr., kuris jau dabar yra nebloga VT ašis ir ateityje turėtų potencialo tapti tramvajaus linija, nebus. Lygiai kaip ir neaišku, kaip tas maršrutas pateks iš Vingio kvartalo į Centrą.
Klausimas, kam reikalingas toks maršrutas dėl kryžiuko.
Kažkuriame iš brėžinių dar buvo numatyta stotelė kvartalo viduje (raudonas taškas), bet kadangi ten jau kito projekto ribos, nieko daugiau apie ją nėra nurodyta.
Aš visgi suprantu, kad maršrutas eis per tą vidinę gatvelę ir iki žiedo su Eigulių g. VT stotelė gatvelės projekte yra/buvo numatyta ties tuo trikampiu pastatu, virš žodžio "Papildoma" tavo vaizde.
Aš visgi suprantu, kad maršrutas eis per tą vidinę gatvelę ir iki žiedo su Eigulių g. VT stotelė gatvelės projekte yra/buvo numatyta ties tuo trikampiu pastatu, virš žodžio "Papildoma" tavo vaizde.
Tai dėl šito viskas aišku. Gal netiksliai buvau išsireiškęs, nes mane labiausiai domina, kaip tas maršrutas iki vidinės gatvelės pateks ir kaip iš jos išvažiuos. Jeigu jungtys numatomos tik su GV ir be kairiųjų posūkių, tai toks maršrutas nieko vertas.
Tai į vidinę gatvelę pateks kaip tu nurodei - nuo GV, suks į dešinę į Vingio parką, tada pro mini žiedą į vidinę gatvelę, tada pro Eigulių g. O tada geras klausimas kaip, priklausys kur jis toliau turi važiuot. Jeigu į centrą, statyčiau ant Elektrinės g. ir išvažiavimo į žiedą. Arba jeigu į kitą pusę - tai pro Savanorių žiedą, tada į Eigulių g. pro kalyklą, tada pro tą pačią gatvelę, dešinį posūkį į GV ir žiede apsisukt ir varyt į centrą.
Bet čia aš spėlioju, gal paviešins planus vėliau. Arba galima gal užklaust Judu.
Tai į vidinę gatvelę pateks kaip tu nurodei - nuo GV, suks į dešinę į Vingio parką, tada pro mini žiedą į vidinę gatvelę, tada pro Eigulių g. O tada geras klausimas kaip, priklausys kur jis toliau turi važiuot. Jeigu į centrą, statyčiau ant Elektrinės g. ir išvažiavimo į žiedą. Arba jeigu į kitą pusę - tai pro Savanorių žiedą, tada į Eigulių g. pro kalyklą, tada pro tą pačią gatvelę, dešinį posūkį į GV ir žiede apsisukt ir varyt į centrą.
Bet čia aš spėlioju, gal paviešins planus vėliau. Arba galima gal užklaust Judu.
Na taip, bet sutik - toks maršrutas iš GV būtų daug mažiau patrauklus, negu kad iš Savanorių prospekto, kur yra n+1 persėdimo galimybių. Lygiai kaip ir sukinėjimasis per Savanorių žiedą neatrodo efektyvus laiko požiūriu.
Atnaujintas VT plėtros planas yra paskelbtas JUDU Darnaus judumo plane, apie kurį rašiau praėjusią savaitę. Tik tiek, kad ten numatytas autobusų maršrutas Gerosios Vilties gatvėje veda ne į Centrą, o į Grigiškes
Nauji maršrutai (žemėlapyje pažymėti žaliai) - OK, 3 maršrutai į Kelmijos sodus, Ivaniškes ir Riovonis yra likę iš to privežamųjų maršrutų konkurso, kurį šiemet laimėjo Kautra, ir ko gero 123-125 maršrutai startuos kažkada po Naujųjų, bet kas čia per naujas žaliai pažymėtas maršrutas iš Grigiškių žiedo pro Gariūnus iki Gerosios Vilties gatvės ???
Esamų VT maršrutų korekcijos - iš žemėlapio eina suprasti, jog 41 bus pratęstas gilyn į Užusienį, 89 į Paupį, taip pat naujas viešasis transportas Vaduvos gatvėje (labai tikiuosi kad ten turimas omenyje 24 maršrutas, nes jeigu paleis kažkurį iš autobusų, kurie iš Žemųjų Panerių dabar važiuoja kažkur į priemiestį, tai Vaduvos gatvės gyventojams daug naudos iš to nebus).
O šiaip tai kaip suprantu šiame žemėlapyje mėlynai yra vaizduojamos dabartinės VT trasos, t.y. galima nuspėti tik kurie maršrutai bus koreguojami, bet ne kaip konkrečiai. Tai kaip suprantu, korekcijos palies 20, 23, 37, 38, 54, 75. Kiek sunkiau yra suprasti čia vaizduojamus Žaliųjų Ežerų krypties maršrutus: spėju, kad turimi omenyje 65, 66, 76
T.y. kadangi Gerosios Vilties ir Čiurlionio gatvės jungties neturės, tai ir jokio maršruto iš Savanorių pr., kuris jau dabar yra nebloga VT ašis ir ateityje turėtų potencialo tapti tramvajaus linija, nebus. Lygiai kaip ir neaišku, kaip tas maršrutas pateks iš Vingio kvartalo į Centrą.
Klausimas, kam reikalingas toks maršrutas dėl kryžiuko.
Kažkuriame iš brėžinių dar buvo numatyta stotelė kvartalo viduje (raudonas taškas), bet kadangi ten jau kito projekto ribos, nieko daugiau apie ją nėra nurodyta.
Tokiais maršrutais, kurie pirmyn atgal ta pačia gatve važinėja, niekas nesinaudos, nes tesugaištamas laikas. Taip pat protingesnės galvos būtų galbūt kur nors toje teritorijoje arba arčiau elektrinės rezervavusios vietą VT žiedui, kur būtų galima nukreipti kai kuriuos maršrutų reisus, pvz. 4 troleibusą, kuris savaitgaliais tik iki Savanorių žiedo važiuoja, arba kai kuriuos reisus iš 6, 12.
normalu kad iš stoties į europos aikštę greičiausia yra 1g ir peškom nuo žaliojo tilto?
Na pirmu atveju tu paėmei NDG stotelę, kurioje nestoja 3g, su kuriuo galima persėsti prie Žaliojo tilto, bet taip pat ten važiuoja ir 43, 52 ir 56, antru atveju jau daug kalbėta kad reikalingas persėdimo hubas Lvivo stotelėje.
Na pirmu atveju tu paėmei NDG stotelę, kurioje nestoja 3g, su kuriuo galima persėsti prie Žaliojo tilto, bet taip pat ten važiuoja ir 43, 52 ir 56, antru atveju jau daug kalbėta kad reikalingas persėdimo hubas Lvivo stotelėje.
o kodėl neįmanoma be persėdimo nuvažiuoti iš miesto stoties į nmc?
o kodėl neįmanoma be persėdimo nuvažiuoti iš miesto stoties į nmc?
Būdavo seniau 43 autobusas link stoties berods. bet liko sutrumpintas. Na bet aš nežinau ar persėdimas labai daug ką reiškia. Jeigu transportas kursuotų stabiliu taktu ir pakankamai dažnai, tai toks persėdimas neturėtų per daug užtrukti.
Comment