maždaug 2026 metais Vilniuje vidutinis jų amžius bus 2-3 metai (skamba kaip kosmosas, bet tai, kaip matome, jau vykdoma dabar kaip ir suplanuota, nes miestas užaugintas iki to)
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Vilniaus viešasis transportas
Collapse
X
-
Parašė Valdemar Rodyti pranešimą<...>Čia mūsų diegiamos naujoviškos jungtys, pro kurias troleibusai pravažiuoja gerokai greičiau ir sklandžiau (juk būtent sulėtėjimas ties jungtimis ir erzina, kai važiuoji paskui troleibusą).<...>
- 3 patinka
Comment
-
Kažin ar TIME nesprogs smegenys dabar?
Kol kas dar laukiu visos informacijos, bet jau dabar aišku, kad padariau klaidą vertindamas Vilniaus viešojo transporto pirkimus. Tai pirmas epizodas, kurį trinu. Taip pat padarysiu naują, kai tik turėsiu visus atsakymus iš VVT ir kitų šaltinių. Labai gaila, kad savo žioplumu įdaviau rimtus kozirius ne kartą viešai melavusiems politikams. Jiems niekada neteko atsakyti už savo melą, mano klaidos, man kainuoja labai daug. Vėlgi, galiu kaltinti tik save ir savo neatidumą. Dėl to atsiprašau ir vis dar tikiu, kad tiesa yra svarbu.
https://www.15min.lt/naujiena/aktual...ida-56-1986488
- 6 patinka
Comment
-
Apie troleibusu pirkima idomus pora komentaru:
Paskutinis taisė SoulMulticast; 2022.12.28, 13:58.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą
Comment
-
Parašė Sula Rodyti pranešimąBet tiems seniems naujiems 41 troleibusui ateinančiais metais jau bus 5-6 metai.
Ir berods, bendras poreikis maršrutams yra 240-250 troleibusų.
Čia neskaitant galimos plėtros.
Comment
-
Dalis naujų troleibusų bus triašiai, tad komfortas keleiviams padidės vien dėl to.
Kita vertus, galėtų nenurašyt tų 2006 metų gamybos Soliarių, kurie dar tikrai nekelia daug problemų, tai tuomet liktų resursų troleibusų tinklo plėtrai. Nes kitu atveju matematika paprasta: 159 nauji troleibusai + 41 "senas naujas" Soliaris = iš viso 200 troleibusų parke, tai ne tik kad nebus iš ko plėstis, bet dar klausimas ar atgimtų tokie "laikinai uždaryti" maršrutai kaip T14
Comment
-
Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
Bendras didžiausias poreikis maršrutams yra 190 troleibusai (2020 ruduo). Tada gaunasi, kad pilnas troleibusų kiekis yra 190+10% rezervo = 209 troleibusai.
Čia neskaitant galimos plėtros.
- 3 patinka
Comment
-
Beje, dabar peržiūrėjau JUDU Darnaus judumo planą iki 2024m. Viešojo transporto optimizacijos skiltyje yra įdomių perliukų, kurie dar nebuvo aptarti šiame forume:
Nauji maršrutai (žemėlapyje pažymėti žaliai) - OK, 3 maršrutai į Kelmijos sodus, Ivaniškes ir Riovonis yra likę iš to privežamųjų maršrutų konkurso, kurį šiemet laimėjo Kautra, ir ko gero 123-125 maršrutai startuos kažkada po Naujųjų, bet kas čia per naujas žaliai pažymėtas maršrutas iš Grigiškių žiedo pro Gariūnus iki Gerosios Vilties gatvės ???
Esamų VT maršrutų korekcijos - iš žemėlapio eina suprasti, jog 41 bus pratęstas gilyn į Užusienį, 89 į Paupį, taip pat naujas viešasis transportas Vaduvos gatvėje (labai tikiuosi kad ten turimas omenyje 24 maršrutas, nes jeigu paleis kažkurį iš autobusų, kurie iš Žemųjų Panerių dabar važiuoja kažkur į priemiestį, tai Vaduvos gatvės gyventojams daug naudos iš to nebus).
O šiaip tai kaip suprantu šiame žemėlapyje mėlynai yra vaizduojamos dabartinės VT trasos, t.y. galima nuspėti tik kurie maršrutai bus koreguojami, bet ne kaip konkrečiai. Tai kaip suprantu, korekcijos palies 20, 23, 37, 38, 54, 75. Kiek sunkiau yra suprasti čia vaizduojamus Žaliųjų Ežerų krypties maršrutus: spėju, kad turimi omenyje 65, 66, 76
- 1 patinka
Comment
-
Pirksime mažiau, brangesnių troleibusų, nes kažkam laidai yra negražu. 91 neužteks net pakeisti čekoslovakiškiems. Šimašiui reikėtu gero antausio už tokių naujienų vadinima "geromis".
Parašė digital Rodyti pranešimąTroleibusai sensta žymiai lėčiau, negu autobusai (ir čia forume ne kartą apie tai kalbėta), todėl transporto "draugų" paskutinis komentaras atrodo keistokai (jie turėtų tokius dalykus žinoti).
- 3 patinka
Comment
-
Dėl troleibusų greičio, šiaip jie gali važiuoti greit. Pats neseniai važiavau kažkuriuo trūlu Savanorių pr., tai spaudė ir virš 60km/h vietomis. Problema, kaip suprantu, yra iešmai ir panašūs dalykai, kurie būna sankryžose/žieduose. Buvo rašyta, kad vykdomas ar tai jau įvykdytas kažkoks tų dalykų "modernizavimas". Tai ar situacija jau pagerėjo? Ar kur nors trūlai važiuoja greičiau ten, kur anksčiau važiuodavo labai lėtai? Pilaitis, lyg susigaudai tuose dalykuose? Kaip dabar tiksliai yra?
- 2 patinka
Comment
-
Iš Šimašius fb citatos kuri čia jau buvo kelta:
Ketvirta, jau turbūt matėte va tokius [ < ] ženklus ant kontaktinio tinklo daug kur mieste. Čia mūsų diegiamos naujoviškos jungtys, pro kurias troleibusai pravažiuoja gerokai greičiau ir sklandžiau (juk būtent sulėtėjimas ties jungtimis ir erzina, kai važiuoji paskui troleibusą).
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimąDėl troleibusų greičio, šiaip jie gali važiuoti greit. Pats neseniai važiavau kažkuriuo trūlu Savanorių pr., tai spaudė ir virš 60km/h vietomis. Problema, kaip suprantu, yra iešmai ir panašūs dalykai, kurie būna sankryžose/žieduose. Buvo rašyta, kad vykdomas ar tai jau įvykdytas kažkoks tų dalykų "modernizavimas". Tai ar situacija jau pagerėjo? Ar kur nors trūlai važiuoja greičiau ten, kur anksčiau važiuodavo labai lėtai? Pilaitis, lyg susigaudai tuose dalykuose? Kaip dabar tiksliai yra?
Deja, didžiausia problema, kiek tenka matyti, yra sovietinis mentalas tiek tarp vairuotojų, tiek tarp tinklą prižiūrinčių darbutuojų. Labai daug vairuotojų, net ir praėjusių mokymus, naujuosius iešmus ir toliau treat'ina kaip senuosius ir pristabdo beveik iki nulio.
Yra problemų su iešmais, pakabintais 2022 vasarą, kai kurie buvo pakabinti labai ir labai nekokybiškai (buvome čia kalbėję apie iešmą prie Spaudos rūmų, kažkuris entuziastas į fb buvo įkėlęs daug daugiau nevykusių pavyzdžių). Bet dabar žiemą atsirado naujas iešmas Kareivių gatvėje, vizualiai pakabintas labai neblogai, tai yra vilties, kad ir kitus anksčiau ar vėliau sutvarkys.
Dar viena problema - Kaune, kur irgi tinklas modernizuojamas - daromi projektai ir tinklas modernizuojamas ištisomis atkarpomis, keičiant ne tik iešmus, bet ir visus posūkius, stulpų konfigūraciją ir t.t. Vilniuje to daryti nesivarginama ir daromaiš akies, labai minimaliai pritaikant šalia esančius tinklo elementus.
- 9 patinka
Comment
-
Parašė Edd Rodyti pranešimąIš Šimašius fb citatos kuri čia jau buvo kelta:
Reiks atkreipti dėmesį kas per [ < ] ženklai.
- 1 patinka
Comment
Comment