Elektromobiliai/elektrobusai su savo ekologija- tik opiumas liaudžiai. Iš tikrųjų tai labai brangi ir labai neefektyvi technologija. Šveicarai perka naujus dyzeliinius autobusus ir nesuka galvos. Mum vienintelė blogybė,iš ES negautume lėšų. Netgi hibridam(kokie nupirkti Kaune) jau nebeskiriami ES pinigai. Lieka nebent dujiniai, bet jie šiaip brangesni, trumpesnis eksplotavimo periodas ir prie dabartinių dujų kainų, dar brangiau eksplotuojami už dyzelį.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Vilniaus viešasis transportas
Collapse
X
-
Pirmoji zona turėtų tikrai apimti greitųjų autobusų maršrutus: taigi, ir Pilaitę, Santariškės. Dėl Naujosios Vilnios nesu tikras, turbūt irgi.
Suprantu, kad zonų sistema naudojama visuose normaliuose miestuose. Bet tai miestai, kurie turi bent kokį bėginį transportą su pirmumo teise arba atskira trasa nuo automobilių. Tada VT zonos skatina žmones apsigyventi ne priemiesčiuose, o pačiame mieste. O jei nori gyventi priemiestyje, tai yra prabanga, nes turėsi daugiau mokėti už VT, o dar ir sunaudosi daugiau laiko važiuoti į darbą.
Bet įdomu, kaip tai veiks Vilniuje, kur VT populiarumas yra mažas. Jau ir dabar VT nesugeba konkuruoti su automobiliu nuo centro toliau esančiuose rajonuose. Persodinti Balsių gyventoją iš mašinos į autobusą jau dabar yra labai sunku. Dabar dargi bilietas bus brangesnis, taigi, 0% tikimybės, kad kas apart studentų ir pensininkų Balsiuose rinksis autobusą.
Tad pirmiau turi būti VT plėtra (bėginio transporto Vilniuje atsiradimas), o tada - bilieto zonų atsiradimas. Dabar VMS ir Susisiekimo paslaugos/Judu kaip ir laikosi tokio eiliškumo, tik jų supratimas, kas yra "VT plėtra" yra labai ribotas. A juostos ir nauji autobusai nepadarė kokybinio šuolio Vilniaus VT.
- 6 patinka
Comment
-
Ko cia mes kalbam apie ekologija, kaip Lietuvos miestai net elementaraus smelio po zemos nesugeba susluoti ir visus metus tiesiog kvepuojam dulkes. Ir dabar visi nauji autobusai yra taisomi tiesiog lipnia juosta ir skrepliais suklijuota. Jauciu po metu visi naujai pirkti elektriniai autobusai bus tiesiog varomi ant Juozo is Karmelavos imontuotu LPG varikliu.
- 6 patinka
Comment
-
Parašė liootas Rodyti pranešimą(...) A juostos ir nauji autobusai nepadarė kokybinio šuolio Vilniaus VT.
Lyginant su Vokietija ar Lenkija - mūsų VT yra dugne. Lyginant su mūsų VT prieš 10 metų - gerų pokyčių labai daug.
Kame aš matyčiau didžiulę problemą - kuo toliau, tuo mažiau lieka kompetetingų darbuotojų (arba daugiau įtakos turi politikai) susisiekimo srityje. Kiek nuneša stogą, kai judu net nesugeba tinkamai suprogramuoti tvarkaraščių atvaizdavimo per apylankas arba laiku įkelti pasikeitusius tvarkaraščius - to ankščiau nebuvo.
- 4 patinka
Comment
-
Parašė MindesAcc Rodyti pranešimąKo cia mes kalbam apie ekologija, kaip Lietuvos miestai net elementaraus smelio po zemos nesugeba susluoti ir visus metus tiesiog kvepuojam dulkes. Ir dabar visi nauji autobusai yra taisomi tiesiog lipnia juosta ir skrepliais suklijuota. Jauciu po metu visi naujai pirkti elektriniai autobusai bus tiesiog varomi ant Juozo is Karmelavos imontuotu LPG varikliu.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimąTaip, pavasarinės smėlio audros yra geras pavyzdys, kaip bukai ir be jokios logiškos priežasties ignoruojamas vienas didžiausių taršos šaltinių mieste ir tik kai koks neapsikentęs žurnalistas parašo piktą straipsnį savo portale, VMS/Grinda ką nors išbezda apie tai, kaip jie vat jau dabar tuoj pradės šluoti gatves, kurių, žinoma, visvien nešluoja ir toliau leidžia vykti taršai.Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
Comment
-
Parašė Arunasx Rodyti pranešimąO dabar pavasaris ar ruduo? Kiek atsimenu tikrai buvo nupirkta ne viena smėlio surinkimo mašina ir tikrai mačiau kaip vėlai vakare surinkinėjo. Tai nereikia jau taip aklai varyti kad visai nešluoja.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė liootas Rodyti pranešimąA juostos ir nauji autobusai nepadarė kokybinio šuolio Vilniaus VT.
Kai dar reikėdavo iš Pašilaučių iki Ozo g. galo senovėje važiuoti VT į mokyklą (prie Compensos), tuometinis "geriausias" variantas būdavo nebekursuojantis 45 autobusas (pakeitė 5G). Šita kelionė ryte trukdavo apie 50 minučių (iš namų išeidavau apie 07:00, ir kelios minutės iki 08:00 būdavau mokykloje). Dabar ši kelionė trunka ~25 minutes.
Čia tik vienas pavyzdys, bet jis konkrečiai paneigia tavo tuščią teiginį.
- 5 patinka
Comment
-
Parašė Petr Rodyti pranešimą
Nemanau, kad į 2035 galima orientuotis, nes su dabartinėmis technologijomis uždrausti vidaus degimo varikliu de facto neįmanoma. Čia daugiau tiesiog orientavimas į ekologišką transportą.
Gerai atsiminame, kad AE buvo keikiama ES politiniu mąstu tik prieš kelis metus, kai dabar lyg ruošimasi vėl gaivinti AE. Šiknoj aišku lieka tie, kurie uždarė atomines elektrines.
Viskas, tai yra patvirtinta - nuo 2035m jie yra uzdraudziami. Tiesa, tai lies tik naujai registruojamas masinas. Jei spesi uzregistruoti automobili/autobusa su vidaus degimo variklio iki 2035m. dar galesi vaziuot
Comment
-
Parašė Ignas3310 Rodyti pranešimąNumatomame būsimame VT plane pažymėta maršruto korekciją einanti per Manufaktūrų g. ir Paupį. Galbūt yra informacijos koks tai maršrutas?
Bet su tokiais tvarkaraščiais, galima sakyti, kad nevažiuos joks maršrutas
- 6 patinka
Comment
-
Sakyčiau planuose trūksta hub'o būtent Žaliojo tilto-Konstitucijos pr. sankryžos zonoje. Nuo ten reikalinga kokybiška VT jungtis su tarpmiestinio transporto hub'u (Stotis).
Jau dabar Pylimo gatvėje VT turėtų turėti rimtesnį pirmumą per VT šviesoforus ir A juostas. Perspektyvoje LRT jungtis (tramvajus, ar net požeminis tramvajus).
- 4 patinka
Comment
-
Bent kaip as matau visa tai, tai si reforma isves Vilniaus VT is post-sovietio i normalu vakarietiska. Isnyks supuve troleibusai ir dumijantys autobusai, atsiras daugiau BRT juostu, todel pageres praleidumus ir galima sakyt, kad nebeliks bomzatransporto etiketes. Si reforma pagrinde pagerins susisiekima miesto centre ir centro periferijoj (miegamuju rajonu ziedas ir labiau izoliuoti populiacijos zidiniai, tokie kaip Pilaite, Santariskes, Naujoji Vilia, galbut ir Lentvaris). Problema, kurios si reforma nesprendzia, tai Mass Rapid Transit, kai gali greit nusigaut is vieno miesto kampo i kita arba is tolimiasniu pakrasciu i centra. Norint igyvendinti tai, reikalinga Metro sistema arba MetroTram (tramas centro periferijoj ir uz miesto keliauja pavirsium, o centre keli km tuneliu po zeme). Dar taip pat gerai ziuretusi troleibusu tinklo ispletimas iki Santariskiu, Pilaites ir gal kokio Oro uosto, bet tai galima atlikti paraleliai nuo visos reformos.
P.S. Jei kas sakysit, kam Vilniuj reikia MRT ateity, nes Lietuvoj gyventoju neliks, tai paziurekit, kiek Lietuvoj per metus gyventoju isaugu ir, pagalvokit, koks augimas (ypac Vilniuj) bus, kai baigsis karas Ukrainoj, energetikos infiliacijos krizes.Paskutinis taisė TrippleA; 2022.11.14, 04:18.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė Resutas Rodyti pranešimąO tai yr anormalus dokumentas apie planuojamus pokyčius ar tik TV3 straipsnis?
Comment
-
Na mane bent jau džiugina, kad kalbama rimtai apie geležinkelio ir rajonų bent kažkokį integravimą. Nes va pritariant visai miesto VT kiritkai, jus pameginkite pasinauduoti rajono autobusais, kur net kainos neaišku kokios važiuojant, o persėdimas yra kažkas iš fantastikos, o stotelių pavadinimu tiesiog neegzistuoja fiziškai niekur.Paskutinis taisė Resutas; 2022.11.14, 08:27.
Comment
-
Parašė VLR Rodyti pranešimą
Ohoho kokia plėtra ir kokie ambicingi planai (ES sostinėje, neturinčioje nei vieno VT hub’o ir nei vienos tikra pirmumo teise važiuojančios VT linijos)!
Parašė Resutas Rodyti pranešimąNa mane bent jau džiugina, kad kalbama rimtai apie geležinkelio ir rajonų bent kažkokį integravimą.Paskutinis taisė Sula; 2022.11.14, 09:45.
- 3 patinka
Comment
Comment