Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Įdomu - čia jūs patys naudojatės tvarkaraščiais cilindruose (stotelėse) ar bobutes atstovaujate? Nes į ekranus aš užmetu akį, bet cilindrą paskutinį kartą žiūrėjau maždaug 1758 metais
    Kiek matau kas žiūri stotelėse cilindrus, tai man jie nepanašūs į miestai.net komantatorius. Bet sutinku, jog tokių dar yra. Ką su tokiasi daryti jau reiktų pasverti. Pakeisti nuolat besikeičiančius popierinius tvarkaraščius čia belenkiek darbo ir pinigų.

    Comment


      Aš naudoju.

      Comment


        Stovint prie stotelės atsisukti cilindrą ir pasižiūrėti į reikiamą tvarkaraštį užtrunka 5 sekundes. Ilgiau negu pasižiūrėti į švieslentę, bet palyginti su telefonu, tai tikrai cilindras (ar tiesiog iškabintas tvarkaraštis) daug patogiau. Atsirakinti telefoną, įsijungti internetą, susirasti appsą, susirasti meniu tvarkaraštį užtrunka tikrai ilgiau. Aišku važiuojant su persėdimais arba renkantis tarp skirtingų variantų tai tikrai patogiau naudotis greičiausio maršruto funkcija. Visai patogu yra nuskenuoti QR kodą, kuris automatiškai nukreipia į virtualią švieslentę.
        Gaila kad Lietuvoje stotelėse nėra mygtuko, kurį paspaudus balsas pasako, už kelių minučių atvyksta maršrutai. Būtų labai patogu senjorams ar žmonėms su regos sutrikimais

        Comment


          Parašė Zefyras Rodyti pranešimą
          Atsirakinti telefoną, įsijungti internetą, susirasti appsą, susirasti meniu tvarkaraštį užtrunka tikrai ilgiau.
          Atrakinu telefoną (internetas įjungtas visada), apsas ant desktopo - paleidimui 1 paspaudimas, spaudžiu ant artimiausios stotelės žemėlapyje ir matau artimiausius visų maršrutų atvykimus. Man taip žymiai greičiau, negu sukti cilindrą ir žiūrėti kelis maršrutus (labai dažnai tinka keli).

          Comment


            Parašė Zefyras Rodyti pranešimą
            Stovint prie stotelės atsisukti cilindrą ir pasižiūrėti į reikiamą tvarkaraštį užtrunka 5 sekundes. Ilgiau negu pasižiūrėti į švieslentę, bet palyginti su telefonu, tai tikrai cilindras (ar tiesiog iškabintas tvarkaraštis) daug patogiau. Atsirakinti telefoną, įsijungti internetą, susirasti appsą, susirasti meniu tvarkaraštį užtrunka tikrai ilgiau. Aišku važiuojant su persėdimais arba renkantis tarp skirtingų variantų tai tikrai patogiau naudotis greičiausio maršruto funkcija. Visai patogu yra nuskenuoti QR kodą, kuris automatiškai nukreipia į virtualią švieslentę.
            Gaila kad Lietuvoje stotelėse nėra mygtuko, kurį paspaudus balsas pasako, už kelių minučių atvyksta maršrutai. Būtų labai patogu senjorams ar žmonėms su regos sutrikimais
            Pirmiausia, programėlė yra kelio ės planavimui, o ne tvarkaraščio pažiūrėjimui, tai palyginimas nėra validus. Iš esmės su programėle susiplanuoji kelionę dar iki niėjimo iki stotelės. Dažnai vazinėju autobusų, tai tiesą pasakius apskritai buvau pamiršęs apie cilindrus. Kitas dalykas, labai daug žingsnių prikūrei, kas šiais laikais išjungia mobiliajame internetą? Kitas dalykas, jei dažnai naudojiesi programėlė, tai iškart žinai kur ji yra, atsidaro ją, pagal žemėlapį ir geolokaciją iškart turi stotelę kurioje esi paspaudus iškart rodo artimiausiu metu atvažiuojančius autobusus. Tai yra max 5 sekundžių reikalas.

            Dėl pačių cilindrų, tai viskas su jais normaliai, pagrindinė jo UX problema yra accessibility, t.y. tekstas per mažas turintiems prastą regėjimą, taip pat gali būti sunkiai pasiekiami sėdint invalido vežimėlyje.

            Man pačiam labiausiai nepatinka tos sprendimas kai tvarkaraštis būna tik iš 1 pusės pavėsinėje, teko su tuo susidurti, tai piko metu turi stumdyti žmonės, kad pažiūretum tvarkaraštį, o jei dar prastas oras, tai visi dar ir piktai nužiūrinėja. O kalbant apie ekranus, tai Helsinkis turi gerą variantą, kiekvienoje stotelėje po mažiuką nespalvotą ekraną ir jame keičiasi 5 artimiausių autobusų laikai. Paprasta, pigu ir aišku.

            Comment


              Parašė mantasm Rodyti pranešimą

              Kaip pažiūrėti kitus maršrutus? Irgi nehigieniškai liesti tvarkaraštį?
              Kai rodomi artimiausi atvykimai, sukioti cilindrą ar maigyti mygtukus didelio poreikio nebelieka. Todėl stotelėse su švieslentėmis daugumoje atvejų jie ir nėra montuojami

              Comment


                Parašė Ignalina Rodyti pranešimą

                Kai rodomi artimiausi atvykimai, sukioti cilindrą ar maigyti mygtukus didelio poreikio nebelieka. Todėl stotelėse su švieslentėmis daugumoje atvejų jie ir nėra montuojami
                Jeigu nori pažiūrėti ne artimiausius?

                Comment


                  Dėl to ir sakiau, kad didelio poreikio nelieka, o ne kad visai nelieka. Tačiau pagrinde grafikai stotelėse yra naudojami pasižiūrėti artimiausiems išvykimams. Jei kyla noras analizuoti grafikus, tą geriau daryti internete ar telefone.
                  Perjungiant grafiką e popieriuje kontakto gerokai mažiau, nes mygtukas spaudžiamas vienu pirštu. Norint pasukti pripuvusį cilindrą, reikia visos rankos.

                  Comment


                    Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
                    Dėl to ir sakiau, kad didelio poreikio nelieka, o ne kad visai nelieka. Tačiau pagrinde grafikai stotelėse yra naudojami pasižiūrėti artimiausiems išvykimams. Jei kyla noras analizuoti grafikus, tą geriau daryti internete ar telefone.
                    Perjungiant grafiką e popieriuje kontakto gerokai mažiau, nes mygtukas spaudžiamas vienu pirštu. Norint pasukti pripuvusį cilindrą, reikia visos rankos.
                    Ir jei nori pažiūrėt ntąjį maršrutą - maigyt n+k kartų? Su sąlyga, kad neprašoksi. Vėsesnėj temperatūroj, tikėtina, epopierius lėtai vartysis.

                    Comment


                      Tuomet galima sudėti tvarkaraščius lentoje ant paviljono sienos, ir e popieriu palikti tik švieslentės funkcijai atlikti.

                      Comment


                        Parašė Horn Rodyti pranešimą
                        Įdomu - čia jūs patys naudojatės tvarkaraščiais cilindruose (stotelėse) ar bobutes atstovaujate? Nes į ekranus aš užmetu akį, bet cilindrą paskutinį kartą žiūrėjau maždaug 1758 metais
                        Kiek matau kas žiūri stotelėse cilindrus, tai man jie nepanašūs į miestai.net komantatorius. Bet sutinku, jog tokių dar yra. Ką su tokiasi daryti jau reiktų pasverti. Pakeisti nuolat besikeičiančius popierinius tvarkaraščius čia belenkiek darbo ir pinigų.
                        Viešpatie aukštielnykas... Kiek kartų reikės kartoti, kad tvarkaraštis turi keistis kartą per metus, jei ne rečiau.
                        Tokiu atveju el. popierius visiškai netenka prasmės.
                        Artimiausiems laikams pažiūrėti dažnai naudojamose stotelėse turi būti švieslentės. Vidutiniškai naudojamose – gali būti ir nespalvotos, mažesnės, pigesnės. Bet būtinai su bėgančia eilute apie eismo trikdžius/pokyčius. Rečiausiai naudojamose stotelėse – tik popieriniai tvarkaraščiai.
                        100 minčių – miestai, transportas ir idėjos

                        Comment


                          Parašė taccido Rodyti pranešimą

                          Viešpatie aukštielnykas... Kiek kartų reikės kartoti, kad tvarkaraštis turi keistis kartą per metus, jei ne rečiau.
                          Tokiu atveju el. popierius visiškai netenka prasmės.
                          Artimiausiems laikams pažiūrėti dažnai naudojamose stotelėse turi būti švieslentės. Vidutiniškai naudojamose – gali būti ir nespalvotos, mažesnės, pigesnės. Bet būtinai su bėgančia eilute apie eismo trikdžius/pokyčius. Rečiausiai naudojamose stotelėse – tik popieriniai tvarkaraščiai.
                          Nesutinku, jog miestas turi būti toks nelankstus. Man čia primena atsisakymo sukioti laiką vasarą ir žiemą, bei likti tik prie žiemos laiko, bei vasarą atsisakyti ilgų šviesių vakarų.
                          Būna prašymų iš įvairių įstaigų, remontų, renginių. Tie patys po covid didėjantys keleivių srautai, tai negi dabar laukti metus, jog padaryti didesnį išleidimą vien dėl popierinių tvarkaraščių stotelėse, į kuriuos dalis nebežiūri jau keletą amžių?
                          El.popierius prasmę turi, nes jame tvarkaraščiai atsinaujintų nuotoliniu būdu automatiškai.

                          Comment


                            Čia aiškiai yra kainos-naudos klausimas.
                            Kiek kainuotų didelės e-popieriaus švieslentės, prijungimas prie tinklo ir galimų gedimų šalinimas, palyginus su MMA gaunančio žmogaus nusiuntimu pakeisti popierinį tvarkaraštį eilėje stotelių?
                            Kiek tai atneštų naudos palyginus su paprastu popieriumi?
                            Jei būtume Norvegija, gal ir gera idėja būtų visur turėti hi-tech švieslentes ir e-popieriaus lentas. Dabar tikrai atrodo mažos naudos ir mažo prioriteto klausimas.

                            Comment


                              Parašė taccido Rodyti pranešimą

                              Viešpatie aukštielnykas... Kiek kartų reikės kartoti, kad tvarkaraštis turi keistis kartą per metus, jei ne rečiau.
                              Tokiu atveju el. popierius visiškai netenka prasmės.
                              Artimiausiems laikams pažiūrėti dažnai naudojamose stotelėse turi būti švieslentės. Vidutiniškai naudojamose – gali būti ir nespalvotos, mažesnės, pigesnės. Bet būtinai su bėgančia eilute apie eismo trikdžius/pokyčius. Rečiausiai naudojamose stotelėse – tik popieriniai tvarkaraščiai.
                              Vien atskiras vasarinis tvarkaraštis reiškia keitimą 2x per metus. Kas yra logiška, nes vasarą srautai gerokai persiskirsto.

                              Comment


                                Parašė Horn Rodyti pranešimą

                                Nesutinku, jog miestas turi būti toks nelankstus. Man čia primena atsisakymo sukioti laiką vasarą ir žiemą, bei likti tik prie žiemos laiko, bei vasarą atsisakyti ilgų šviesių vakarų.
                                Būna prašymų iš įvairių įstaigų, remontų, renginių. Tie patys po covid didėjantys keleivių srautai, tai negi dabar laukti metus, jog padaryti didesnį išleidimą vien dėl popierinių tvarkaraščių stotelėse, į kuriuos dalis nebežiūri jau keletą amžių?
                                El.popierius prasmę turi, nes jame tvarkaraščiai atsinaujintų nuotoliniu būdu automatiškai.
                                Turi omenyje logišką geografiškai teisingą sprendimą?

                                Tia kad per covid reikėjo nesumažinti maršrutų, o kaip tik juos didinti, kad autobuse būtų galima išlaikyti saugų atstumą.

                                Parašė mantasm Rodyti pranešimą

                                Vien atskiras vasarinis tvarkaraštis reiškia keitimą 2x per metus. Kas yra logiška, nes vasarą srautai gerokai persiskirsto.
                                nelogiška, nes vasara neturėtu būti mažinami maršrutai.

                                Comment


                                  Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

                                  Turi omenyje logišką geografiškai teisingą sprendimą?

                                  Tia kad per covid reikėjo nesumažinti maršrutų, o kaip tik juos didinti, kad autobuse būtų galima išlaikyti saugų atstumą.



                                  nelogiška, nes vasara neturėtu būti mažinami maršrutai.
                                  Kiek žmonių, tiek nuomonių. Aš už suretinimą covid laikotarpiu ir vasarą. Atrodo logiška net nevertinant, jog miestas kol kas neturi nei transporto priemonių, nei vairuotojų.
                                  Bet niekaip nepateisinu čekoslovakiškų troleibusų, lėtos A juostų plėtros (platinant gatves, jeigu neužtenka kiaušų atimti juostų iš vairuotojų), tramvajaus neprojektavimo.

                                  Jeigu siūlysite turėti ir tą, ir tą tai aš tada dar noriu kiekvienos kelionės metu tailandietės, kuri darytų galvos masažą (aišku už 29 €/mėn)

                                  Comment


                                    Parašė Horn Rodyti pranešimą

                                    Kiek žmonių, tiek nuomonių. Aš už suretinimą covid laikotarpiu ir vasarą. Atrodo logiška net nevertinant, jog miestas kol kas neturi nei transporto priemonių, nei vairuotojų.
                                    Bet niekaip nepateisinu čekoslovakiškų troleibusų, lėtos A juostų plėtros (platinant gatves, jeigu neužtenka kiaušų atimti juostų iš vairuotojų), tramvajaus neprojektavimo.

                                    Jeigu siūlysite turėti ir tą, ir tą tai aš tada dar noriu kiekvienos kelionės metu tailandietės, kuri darytų galvos masažą (aišku už 29 €/mėn)
                                    kaip yra logiška skatinti pavojingą situaciją (covid atveju) ir skatinti automobilizmą (vasara)?

                                    Sakai visur kur normalus VT tailandienės masažą daro?

                                    Comment


                                      Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

                                      kaip yra logiška skatinti pavojingą situaciją (covid atveju) ir skatinti automobilizmą (vasara)?

                                      Sakai visur kur normalus VT tailandienės masažą daro?
                                      Sakau, jog reikia racionaliai elgtis su sąnaudomis. Man asmeniškai VT vasara yra žymiai geresnis, nei dabar rudenį, nes jis tuštesnis. Dabar piko metu tikrai sunku įlipti į autobusą. Aš pasakyčiau mes vasarą skatiname naudotis VT, o va dabar dalis VT naudotojų gali sėsti į automobilį. Pastebėjimui ~50% dirbančiųjų ofisinių Vilniuje kurie į darbą vyksta VT turi ir asmeninį automobilį ir tikiu, jog dalis jų dabar tikrai spjaus į silkių statines. Negali vasarą ir rudenį būti vienodas išleidimas. Kaip ir negali miestas būti nelankstus dėl kažkokių popierinių tvarkaraščių stotelėse.

                                      Covid atvejį reiktų nagrinėti labai daug kampų, pvz vairuotojai taip pat sirgo, o naujus ne per savaitę apmokysi. Niekas nežinojo kaip reikia elgtis. Popierinius bilietus irgi pavojinga pardavinėti, bet ir dabar pardavinėja. Iki pirmo nelaimingo atsitikimo.

                                      Comment


                                        Parašė Horn Rodyti pranešimą

                                        Sakau, jog reikia racionaliai elgtis su sąnaudomis. Man asmeniškai VT vasara yra žymiai geresnis, nei dabar rudenį, nes jis tuštesnis. Dabar piko metu tikrai sunku įlipti į autobusą. Aš pasakyčiau mes vasarą skatiname naudotis VT, o va dabar dalis VT naudotojų gali sėsti į automobilį. Pastebėjimui ~50% dirbančiųjų ofisinių Vilniuje kurie į darbą vyksta VT turi ir asmeninį automobilį ir tikiu, jog dalis jų dabar tikrai spjaus į silkių statines. Negali vasarą ir rudenį būti vienodas išleidimas. Kaip ir negali miestas būti nelankstus dėl kažkokių popierinių tvarkaraščių stotelėse.

                                        Covid atvejį reiktų nagrinėti labai daug kampų, pvz vairuotojai taip pat sirgo, o naujus ne per savaitę apmokysi. Niekas nežinojo kaip reikia elgtis. Popierinius bilietus irgi pavojinga pardavinėti, bet ir dabar pardavinėja. Iki pirmo nelaimingo atsitikimo.
                                        Jeigu retiname maršrutus tai kaip tik neskatiname vartoti. Esmė yra ne vien tuštumas, bet ir tai kad 30 minučių niekas nelaukia autobuso.

                                        O kas liečia sąnaudas tai jau buvo lyginta su kitų Baltijos šalių sostinėmis ir Vilnius skiria kartais mažesnį procentą nuo biudžeto viešajam transportui.

                                        Comment


                                          Parašė Horn Rodyti pranešimą
                                          Jeigu siūlysite turėti ir tą, ir tą tai aš tada dar noriu kiekvienos kelionės metu tailandietės, kuri darytų galvos masažą (aišku už 29 €/mėn)
                                          Masažo jam prisireikė... Troleibusan, Basanavičiaus g. į viršų ir bus masažas. Visam kūnui.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X