Parašė ssnaiperis
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Vilniaus viešasis transportas
Collapse
X
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Geresnis klausimas kam reikalingi elektriniai autobusai ir dar ne mieste. Kaip tie Kautros mikriukai po laukus važinėjantys.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė TIME Rodyti pranešimą
ten irgi gyvena zmones, tas "siaures asigalis" nera toliau nuo centro nei kokia Jeruzale ir tuose mikrikuose visada yra zmoniu
Kad yra žmonių tai matau. Vietiniams visai malonu. Iš Jeruzalės atvažiuot grybaut irgi patogu. Bet kai centre važinėja smirdantys dyzeliniai autobusai ir dar n problemų su jų dažnumu - ar tikrai turim pinigų finansuoti ELEKTRINIUS autobusus į laukus? Žiūrint į tokį resursų skirstymą - visai suprantu miestiečių verkimą, kad kaimiečiai parazitauja.
- 3 patinka
Comment
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Tas „šiaurės ašigalis“ kilometrais 2x toliau nei Jeruzalė.
Kad yra žmonių tai matau. Vietiniams visai malonu. Iš Jeruzalės atvažiuot grybaut irgi patogu. Bet kai centre važinėja smirdantys dyzeliniai autobusai ir dar n problemų su jų dažnumu - ar tikrai turim pinigų finansuoti ELEKTRINIUS autobusus į laukus? Žiūrint į tokį resursų skirstymą - visai suprantu miestiečių verkimą, kad kaimiečiai parazitauja.
Comment
-
Parašė TIME Rodyti pranešimą
Pasiziurejau, nuo Rokantiskiu kapiniu, kur vaziuoja 119 iki Rotuses aikstes 7.1km, nuo Jeruzales baznycios iki Rotuses aikstes 10km. Nebent, centru kazkokia kita vieta laikote. O ten ir taip resursai minimalus- nera saligatviu, apsvietimo, nera jokio autobuso i stoti, kas butu labai logiska
Comment
-
Nežinau ar čia tinkama tema, bet neseniai buvus Tauragėje supratau, kad Vilnius net ir iš čia turi ko pasimokyti VT (600K miestas iš 20K miestelio). Ir ne, kalbėsiu ne apie nemokamą VT(su kuriuo galima maždaug 30km nuo miesto nuvažiuot). Neseniai buvo minėti cilindrai su tvarkaraščiais. Tai mano nuostabai, šis miestelis jų yra atsisakęs ir kaip normaliuose miestuose yra lentelės su tvarkaraščiais, visose nors kiek prie centro esančiose stotelėse (turbūt kokiose min. 15) yra iškabinti gražūs, patogūs skaityti ekranai (gaila nuotraukos savo neturiu). Tai va palyginimui:
- 13 patinka
Comment
-
Parašė Riedutis Rodyti pranešimąNežinau, ar labai yra reikalo "stumti" ant Vilniaus šia tema. Aplink centrą, kiek teko atkreipt dėmesį, stotelėse tos švieslentės taip pat naudojamos jau ne vienerius metus.
Vilniaus pavyzdžiai iš Google Streetview:
2. Vilniuje santykinai mažai švieslenčių.
Iš 2020 m. straipsnio:
Iš viso Vilniuje šiuo metu keleivių informavimo švieslentės veikia 41 stotelėje, per 2021 m. jų mieste jau bus virš 60, o iki 2030 m. visame mieste planuojama turėti virš 170 švieslenčių
Skaitykite daugiau: https://www.delfi.lt/miestai/vilnius....d?id=85658991
Kaip rašo karolis1993 , Kaunas vien dabar įsirenginėja 100 švieslenčių (nors jokio patvirtinančio straipsnio dabar nerandu), o Vilnius po 8 metų planuos turėti iš viso tik 170.
Paskutinis taisė taccido; 2022.10.10, 17:42.100 minčių – miestai, transportas ir idėjos
- 5 patinka
Comment
-
Jeigu jau prakalbom apie švieslentes, tai geriausios yra Kaune (pakabinimas yra kitas klausimas). Jos yra LED tipo, dėl to daug lengviau įskaitomos iš tolo, nuo saulės neatsiranda juodi plėmai ir svarbiausia - nėra jokio informacinio triukšmo apie žaliąsias bangas, dviračius ir rebrandingus. Kartais genialumas slypi paprastume.
- 12 patinka
Comment
-
Parašė taccido Rodyti pranešimąVilniuje santykinai mažai švieslenčių
Iš https://portal.sisp.lt/portal/apps/M...ae48a93fce1434
- 3 patinka
Comment
-
https://kaunas.kasvyksta.lt/2022/09/...austos-duobes/
„Kauno savivaldybės administracija modernizuoja viešojo transporto stoteles. Jose bus įrengta 100 naujų švieslenčių. Būtent dabar kai kuriose sustojimo vietose atliekamas elektros privedimas. Užbaigti visus darbus planuojama kitų metų pavasarį“, – teigė jis.
- 1 patinka
Comment
-
Kiek procentų stotelių yra švieslentės.
Vilniuje 2021 m. 4,2 % (60/1420).
Vilniuje 2022 m. 5,3 % (75/1420).
Vilniuje 2030 m. 10,8 % (170/1571).
Panevėžyje 10 % (23/228).
Alytuje 17 % (20/117).
Jonavoje 52 % (20/38). „Šiuo metu informacinės švieslentės sumontuotos 20-tyje stotelių iš mieste esančių 38-nių. “ https://www.lkva-asociacija.lt/2022/...alus-dizainas/
-----------------------------------
Kiek Kaune dabar yra švieslenčių? 2008 m. buvo 35. Dabar bus įrengta 100. Stotelių skaičius neaiškus – darnaus judumo planas internete neprieinamas.
Klaipėdoje 2019 m. įrengtos 7 švieslentės. Stotelių skaičiaus darnaus judumo plane nerandu.
Šiauliuose iš viso yra 358 stotelės – ar ten išvis yra švieslenčių? Jokių straipsnių nerandu.
Tauragė: yra 13 švieslenčių (be autobusų stoties).
Marijampolė: kol kas veikia 10 švieslenčių (rugpjūtis 2022 m.).Paskutinis taisė taccido; 2022.10.10, 18:25.100 minčių – miestai, transportas ir idėjos
- 3 patinka
Comment
-
Štai ir vėl VT tvarkaraščių genialumas. Šiuo metu į Žemuosius Panerius vorele važiuoja T6 ir T12. Po jų - apie 10 min. pertrauka iki T6. Jau matau kaip trūksta vairuotojų.
Ką daryti? T6 paleisti iš Žirmūnų iki Gerosios Vilties, T12 iš Žemųjų Panerių iki Pylimo g. per Pamėnkalnio g.
Arba T6 irgi nuleisti žemyn Kudirkos g. Gauname jog šie maršrutai bent 4 stoteles važiuoja kartu. Kam reikia, tas ras būdų persėsti. Tuo pačiu sutrumpinam maršrutų ridas ir taip sumažiname intervalus. Tam tereikia dešiniųjų iešmų iš Basanavičįaus g. į Kudirkos g. ir iš Kudirkos g. į Pamėnkalnio g.Paskutinis taisė ejs-ejs; 2022.10.11, 00:16.
Comment
-
Parašė Ignalina Rodyti pranešimąT20 likęs tik pertraukiamas, tad jis nekompensuotų T12 panaikinimo.
Comment
-
Žemieji Paneriai turi potencialo. Tad mano siūlymas yra ne kirpti mašrutus pusiau, bet ne piko metu leisti mažiau transporto priemonių (kaip daroma ir dabar) ir sutrumpinti jų maršrutus, tarkim pavadinant T12A ir T6A. Gal galima atrasti ir daugiau tokių maršrutų, tuo pačiu ne piko metu miesto tarnsportą organizuojant privežamųjų maršrutų arba vidinio transporto mazgų principu. Aišku, patogu kai gali nepersėdęs nuvažiuoti iš Taboro į Riešę ir iš Lentvario į Nemenčinę, bet visada to reikia?
- 1 patinka
Comment
-
12 maršrutas dabar yra vienintelis, kuris Žirmūnų branduolį (tarp Kareivių ir Tuskulėnų g.) sujungia su Žaliojo tilto st., Centro poliklinikos stotelėmis. Manau, tai svarbus maršrutas, geriau būtų pjauti 20, nes į Stotį iš Šiaurės miestelio galima nuvažiuoti įsėdus tiek į 12, tiek į 17 ir persėdus ties Žaliuoju tiltu į 1G/53 arba ties Mindaugo tiltu į 2 troleibusą.
Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimąŽemieji Paneriai turi potencialo. Tad mano siūlymas yra ne kirpti mašrutus pusiau, bet ne piko metu leisti mažiau transporto priemonių (kaip daroma ir dabar) ir sutrumpinti jų maršrutus, tarkim pavadinant T12A ir T6A. Gal galima atrasti ir daugiau tokių maršrutų, tuo pačiu ne piko metu miesto tarnsportą organizuojant privežamųjų maršrutų arba vidinio transporto mazgų principu. Aišku, patogu kai gali nepersėdęs nuvažiuoti iš Taboro į Riešę ir iš Lentvario į Nemenčinę, bet visada to reikia?
Idealiai tai geriausia būtų, jeigu Trakų rajono maršrutai būtų integruoti į bendrą Vilniaus VT sistemą, ir būtų galima naudotis tais maršrutais važiuojant tarp Vaduvos st. ir Stoties
Comment
-
Parašė Zefyras Rodyti pranešimą12 maršrutas dabar yra vienintelis, kuris Žirmūnų branduolį (tarp Kareivių ir Tuskulėnų g.) sujungia su Žaliojo tilto st., Centro poliklinikos stotelėmis. Manau, tai svarbus maršrutas, geriau būtų pjauti 20, nes į Stotį iš Šiaurės miestelio galima nuvažiuoti įsėdus tiek į 12, tiek į 17 ir persėdus ties Žaliuoju tiltu į 1G/53 arba ties Mindaugo tiltu į 2 troleibusą.
Parašė Zefyras Rodyti pranešimąVakaruose dažnai taip ir būna - tik kai kurie reisai važiuoja iki tolimesnių stotelių. Klausimas, kiek dažnai transportas turi kursuoti Savanorių pr., kiek darbuotojų jis aptarnauja. Galbūt būtų geriau pratęsti užmiesčio maršrutus arčiau miesto, o ne išlaikyti dažną kursavimą link Žemųjų Panerių vardan persėdimo į tolimesnius maršrutus.
Idealiai tai geriausia būtų, jeigu Trakų rajono maršrutai būtų integruoti į bendrą Vilniaus VT sistemą, ir būtų galima naudotis tais maršrutais važiuojant tarp Vaduvos st. ir Stoties
Comment
Comment