Parašė Garbanius
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Vilniaus viešasis transportas
Collapse
X
-
John , autobusas buvo su balta ar su oranžine švieslente?
Visos VVT transporto priemonės, pirktos naujos 2017 ir vėliau, turi baltas. Toks gana nesunkus požymis atskirti, kur yra naujas, o ne perdažytas raudonai naudotas autobusas.
Jeigu tai buvo su oranžine - čia buvo autobusas, 2007-2017 važinėjęs Osle. Ten su priežiūra irgi nekažką, o dar kai jiem dabar gaunasi po 15 metų, tai jau nėra kažkas labai neįprasto (nors aišku to toleruoti negalima).
Jeigu tai buvo autobusas su balta švieslente - tai pramušėm naują dugną. Panašiai, kaip dabar ant apynaujų 2004-2006 gamybos Solaris troleibusus kabina sovietinius (!) ūsų virvių vyniojimo būgnus nuo Škodų.
- 1 patinka
Comment
-
Deja, neatkreipiau dėmesio, kokios spalvos buvo švieslentė. Bet emenu tai, kad priekyje, kairėje pusėje arčiausiai vairuotjo esanti gana plati sėdynė yra vientisa ir nelabai aišku, ar jis skirta vienam, ar dviem žmonėms ir kad arčiau vairuotojo kabinos esanti erdvė atitverta kažkokiais lyg automatiniais varteliais bei kad priekinių durų kažkodėl neatidarinėjo stotelėse. Rimti autobusistai turėtų galėti identifikuoti tikslų modelį pagal šituos atributus
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimąRimti autobusistai turėtų galėti identifikuoti tikslų modelį pagal šituos atributus
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
Na tai čia dvigubas dujinis MANas, pagamintas 2020 m. išties nusiritom į visišką dugną
Dabar lauksim, kada ir jiems pradės eiti juodi dūmai ir kėbulo defektai remontuojami medvaržčiais.Paskutinis taisė John; 2022.10.04, 16:15.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Garbanius Rodyti pranešimąDėl estetikos dar klausimas, kas didesnę vizualinę taršą sukelia, man paskutinė foto- net baisiau už geltonus perėjos ženklus.
Parašė JuliusVNO Rodyti pranešimąNeseniai Minske žiūrėjau, kaip atrodo jų stotelės, tai jokių cilindrų taip pat nebuvo. Tai net į rytus nevisur tie cilindrai. Tvarkaraščiai stotelės viduje ant sienos, o ant artimiausio stulpo daugumoje stotelių dar kabo ekranas (toks Kauno stiliaus) rodantis už kiek minučių autobusas. Bet kitas dalykas, manau su laiku apskritai mažės šitų fizinių tvarkaraščių poreikis, nes padaugės ekranų, o taip pat vis daugiau žmonių naudojasi Trafi ar kitomis programomis, kurios rodo tiesioginius tvarkaraščius
O programėlės – tik pateisinimas nevykėliškam VT organizavimui, kai taktinio tvarkaraščio nebuvimą, informacijos nesąmoningą pateikimą bandoma kompensuoti kažkokia super duper programėle. Popierinis tvarkaraštis vis tiek bus, kad ir kiek švieslenčių stotelėje būtų prikabinta – ir akivaizdu, kad dabartinis popierinių tvarkaraščių pateikimas yra Š.Paskutinis taisė taccido; 2022.10.04, 23:29.100 minčių – miestai, transportas ir idėjos
- 5 patinka
Comment
-
Parašė RiedisGal situacija pagerės su autonominiais troleibusais, nes turėtų paleisti šia kryptim.Parašė Sula Rodyti pranešimą
Iš kur tokios žinios?
Kokiu maršrutu važiuotų?
Visai skamba praktiškai, pvz. mačiau Budapešte atvirkštinį variantą, kai autonominis troleibusas periferijoj pasikrauna ūsais, o centre važiuoja be jų. Nereikia laidų visur ir matyt nereikia tada stovėti ir krautis baterijos (arba trumpiau).
- 2 patinka
Comment
-
Parašė Riedis Rodyti pranešimąKažkokiam pristatyme berods buvo skaidrė, ar VT parko Pilaitės pr. vizijoj, ar naujų troleibusų pirkimo pristatyme (kad galėtų autonominis troleibusas pasiekti Pilaitę) Naujų žinių apie tai tikrai neturiu, gal šitam skyriui kolegos daugiau nusimano. Kažką lyg ir blankiaibpamenu apie dalies laidų numontavimo galimybes, plėtrą ir į šiaurinį rajoną.
Visai skamba praktiškai, pvz. mačiau Budapešte atvirkštinį variantą, kai autonominis troleibusas periferijoj pasikrauna ūsais, o centre važiuoja be jų. Nereikia laidų visur ir matyt nereikia tada stovėti ir krautis baterijos (arba trumpiau).
Gali būti, kad matėte dyzelinį troleibusą (nežinau ar baterija yra naudojama). Tokių yra, pvz. Rimini važiuoja dalį maršrutų be laidų.
Vilniuje dėl troleibsusų ateities apskritai kyla daug neaiškumų. Berods, plannuotų akumuliatorinių atsisakyta.
Comment
-
Į Pilaitę buvo norų pratęsti T1, pasitelkiant autonominius troleibusus (o 54 paleisti Taurupes gatve). Tik kad to maršruto dažnumas yra 3-4 kartai per valandą, tai nedaug ką pakeistų.
Kaip teisingai pastebėjo Sula, konkursas trumpiems troleibusams buvo atšauktas, buvo žadama naują paskelbti dar rugsėjo mėnėsį, bet to neįvyko. Apie ilgų troleibusų konkursą išvis tyla.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimą
Kaip gali nauji autobusai neturėti stiklo paketo?
Comment
-
Sostinė didina finansavimą „Vilniaus viešajam transportui“
<...>
„Pagrindinis sprendimo tikslas yra užtikrinti kokybiškas ir stabilias viešojo transporto paslaugas vilniečiams. Priimtas sprendimas leis pakelti vairuotojų atlyginimus 15–20% ir kompensuoti pakilusių energetinių išteklių kaštus.“ – teigia vicemeras Tomas Gulbinas.
<...>
Pastarąjį kartą indeksacija atlikta šių metų birželį, tačiau spartus energetikos išteklių kainų augimas lemia didėjančius bendrovės nuostolius. Šį rugpjūtį dyzelinas kainavo 1,5 karto, dujos 4,1 karto, o elektra 5,6 karto daugiau nei pernai tuo pačiu laikotarpiu. Dėl to įmonės energetikai skiriamos išlaidos per pirmuosius aštuonis šių metų mėnesius padvigubėjo. Prognozuojama, kad iki metų pabaigos energetikos ištekliams „Vilniaus viešajam transportui“ prireiks papildomų 14 mln. eurų.
<...>
Statistikos departamento duomenimis, vidutinis darbo užmokestis Vilniuje 2022 m. II ketvirtį buvo 2041 eurų, o „Vilniaus viešojo transporto“ darbuotojų tuo pačiu laikotarpiu – 1716 eurų (vairuotojų – 1724 eurų). Tai lemia, jog įmonė susiduria su sunkumais pritraukiant naujų darbuotojų, o dalis esamų išeina į kitus sektorius. Dėl to nukentėjo ir keleiviai, kurių vežimo miesto maršrutais poreikis nebuvo visiškai patenkinamas.
<...>
Atsižvelgiant į situaciją, Vilniaus miesto savivaldybės taryba nusprendė didinti „Vilniaus viešojo transporto“ paslaugų įkainius: mažų autobusų nuo 1,96 iki 2,65 Eur/km, mažų elektrinių autobusų nuo 1,89 iki 2,70 Eur/km, dviašių autobusų nuo 2,09 iki 2,92 Eur/km, triašių autobusų nuo 2,33 iki 3,24 Eur/km, o troleibusų nuo 2,23 iki 3,54 Eur/km.
Įkainių keitimas savivaldybės biudžetui papildomai kainuos 5,586 mln. eurų.
<...>
- 4 patinka
Comment
-
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimąLašas jūroje. Sakyčiau gera pradžia, bet prireikė vairuotojų streiko kad bent tuos 5 mln išsireikalautų.
Comment
-
Parašė Horn Rodyti pranešimą
Nežinau kokia čia gera pradžia. Suprantu VVT už elektrinio Karsan km gaus 2,70 €, kai Kautra už analogiškus elektrinius maršrutus kiek radau veža už mažiau nei 1€? Čia normalu? Kodėl vis dar laikomas tas VVT?
- 3 patinka
Comment
-
Parašė Horn Rodyti pranešimą
Kautra už analogiškus elektrinius maršrutus kiek radau veža už mažiau nei 1€
Elektriniai autobusai ir nauji troleibusai vidutiniškai naudoja apie 1kWh 1 kilometrui (be šildymo). Mikriukai gal naudotų šiek tiek mažiau, bet prie dabartinių elektros kainų + remonto bazė + atlyginimai + pelno marža (privati įmonė) aš labai labai abejoju, kad pavyktų pervežti už vieną eurą.
Labiau įdomu, kodėl taip stipriai išpūsta troleibusų kaina. Kaune troleibusai atsieina pigiau net ir per dabartinę energetikos krizę: https://kaunas.kasvyksta.lt/2022/08/...1Tc1lVj2TobUcw
„Šiai dienai mažiausi kuro kaštai tenka eksploatuojant troleibusus, toliau rikiuojasi dyzelinu varomi autobusai“, – teigė ji.
„Nuolat vykdomi kontaktinio tinklo atnaujinimo darbai taip pat leidžia sumažinti elektros energijos sąnaudas. Nauja įranga leidžia didinti pravažiavimo greitį. Tai reiškia, kad troleibusai juda didesniu greičiu be staigių sustojimų, po kurių transporto priemonei reikia vėl „įsivažiuoti“ – taip mažinamos kuro, šiuo atveju – elektros, sąnaudos“, – teigė UAB „Kauno autobusai“ viešųjų ryšių specialistė Greta Makūnaitė.Paskutinis taisė Pilaitis; 2022.10.06, 11:35.
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimą
Kaip gali nauji autobusai neturėti stiklo paketo?
Comment
-
Parašė ssnaiperis Rodyti pranešimą
Važiuoju dabar kaip tik su dujiniu Man'u, pagamintu 2020-ais, ir pasižiūrėjau - atlenkiamas langelis neturi stiklo paketo.
Comment
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Geresnis klausimas kam reikalingi elektriniai autobusai ir dar ne mieste. Kaip tie Kautros mikriukai po laukus važinėjantys.
Comment
-
Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
Gal galima šaltinį?
Elektriniai autobusai ir nauji troleibusai vidutiniškai naudoja apie 1kWh 1 kilometrui (be šildymo). Mikriukai gal naudotų šiek tiek mažiau, bet prie dabartinių elektros kainų + remonto bazė + atlyginimai + pelno marža (privati įmonė) aš labai labai abejoju, kad pavyktų pervežti už vieną eurą.
Labiau įdomu, kodėl taip stipriai išpūsta troleibusų kaina. Kaune troleibusai atsieina pigiau net ir per dabartinę energetikos krizę: https://kaunas.kasvyksta.lt/2022/08/...1Tc1lVj2TobUcw
Beje, iš to pačio straipsnio:
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimą
Viešpatie šventas. Kam tokį š pirkti mūsų klimato juostoje?
O pastarajam teko matyt važiuoti arba su 2008 metais pagamintu Man'u, kuriame nėra atlenkiamų langelių ir turi oranžinę švieslentę, arba su 2004-2006 metų gamybos Volvo, kuriame būtent ir yra atlenkiami langeliai su stiklo paketu
Comment
Comment