Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Buvau šiandien pasivaikščiot prie troleibusų parko Antakalnyje: aplink kažkokios apšiūkšlintos ir apžėlusios aptveros teritorijos, Morgas, garažų masyvai. Rastų manau lengvesnių kelių NT vilkai kur įverst daugiabučius, nei 20metų kasdien mint VVT slenkstį ir nupirkt minimą teritoriją.

    Comment


      Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą

      Link niekur mes neiname. A juostų projektai didžiąja dalimi sustoję arba jeigu ir daromi, tai bilekaip (žr juostų plotį ir gan išsamų ddonc postą). Naujų 90 troleibusų pirkimas sustabdytas, žada iki spalio paskelbti iš naujo, bet jau visų 160 troleibusų tikrai niekaip nebus spėta įsigyti. Naujos (prieš porą metų įsigytos) transporto priemonės jau irgi byra akyse.
      Kaip suprast - nebus spėta įsigyti visų troleibusų ? O kas liečia A juostų plėtrą, tai reikia pripažinti faktą, jog pastaruoju metu tikrai buvo įjungtas aukštesnis bėgis - turime naujas A juostas Kalvarijų, Ozo, Narbuto gatvėse, kaip suprantu dabar yra knisamasi Kareivių gatvėje. Todėl negalima sakyti, kad mes neiname į priekį. Suprantu, kad norėtųsi daugiau/greičiau (na, kad ir toje pačioje Narbuto gatvėje kad būtų per visą gatvės ilgį, o ne tik iki Narbuto stotelės, nes pagrindiniai kamščiai tai kaip tik susidaro už jos), bet - esu tikras, kad čia dar ne paskutinė A juostų plėtros banga. Galų gale nepamirškime šiemet startavusio privežamųjų maršutų projekto, kas irgi yra dar vienas įrodymas, jog savivaldybei rūpi viešojo transporto plėtra. Gal ne taip smarkiai, kaip kad mums norėtų, bet teigti kad nieko nevyksta yra kvaila.

      Aišku, neginu VMS, jie yra pridarę ir akivaizdžių kvailysčių viešojo transporto politikoje, kaip kad autobusų parko iškėlimas kažkur į Liepkalnį. Dabar važinės tušti autobusai nuliniais reisais skersai išilgai po visą miestą, kai dabartinė parko vieta Verkių gatvėje buvo tiesiog puiki - pats esu ne kartą ir ne du matęs, kaip žmonės vėlų vakarą (kai įprasti maršrutai jau nebevažiuoja) įlipa į parką važiuojančius autobusus, ir važiuoja su jais namo, į Žirmūnus. Dabar vietoj to turės kaimynystėje avuliškų chruščiovkių.
      Paskutinis taisė 10.000; 2022.09.25, 18:36.

      Comment


        Parašė 10.000 Rodyti pranešimą

        Kaip suprast - nebus spėta įsigyti visų troleibusų ?
        Taip ir suprast, nes viešieji pirkimai neįvyksta per savaitę ir net pasibaigus pasiūlymų pateikimų terminui dar apie 4-6 mėnėsius vyksta pirkimo procedūros. Kaip žinia, pirminis 90 trumpų troleibusų pirkimo konkursas buvo atšauktas ir, nors žada, kad jis tuoj tuoj vėl bus paskelbtas iš naujo - duok Dieve, kad viskas būtų spėta suderinti iki naujos tarybos ir mero. Čia dar reikia paminėti, kad tas pirkimas bus vykdomas dalimis, t.y. kol kas būtų užsakoma 50 troleibusų, tiesiog užtikrinamas likusių troleibusų tiekėjas.

        Tuo tarpu konkursas ilgiems troleibusams vargu ar būtų paskelbtas lygiagrečiai, dar net nebuvo techninių specifikacijų projekto. Visa tai labai užtrunka ir sutartis ilgiems troleibusams niekaip nebus pasirašyta iki 2023 balandžio - naujos savivaldybės darbo pradžios. O valdžių pasikeitimas visada stabdo tokius projektus, ir grįžus kokiam zuokui visiems tiems troleibusų pirkimams bus ate ate.

        O kas liečia A juostų plėtrą, tai reikia pripažinti faktą, jog pastaruoju metu tikrai buvo įjungtas aukštesnis bėgis - turime naujas A juostas Kalvarijų, Ozo, Narbuto gatvėse, kaip suprantu dabar yra knisamasi Kareivių gatvėje. Todėl paneigti judėjimo į priekį yra neįmanoma. Suprantu, kad norėtųsi daugiau/greičiau (na, kad ir toje pačioje Narbuto gatvėje kad būtų per visą gatvės ilgį, o ne tik iki Narbuto stotelės, nes pagrindiniai kamščiai tai kaip tik susidaro už jos), bet - esu tikras, kad čia dar ne paskutinė A juostų plėtros banga. Galų gale nepamirškime šiemet startavusio privežamųjų maršutų projekto, kas irgi yra dar vienas įrodymas, jog savivaldybei rūpi viešojo transporto plėtra. Gal ne taip smarkiai, kaip kad mums norėtų, bet teigti kad nieko nevyksta yra kvaila.
        Sorry, bet visa tai tėra lašas jūroje. Apie visų tų juostų statybą buvo paskelbta dar 2020 ir nors jos ir išspręs problemą lokaliai, bet didžioji dalis maršrutų ir toliau stovės kamsčiuose.

        Narbuto A pusjuostės iki stotelės net neverta minėti, nes kaip ir pats gerai parašėte - A juosta yra reikalinga už jos. Deja, bet A juostų per visą Narbuto gatvės ilgį projektas yra sustojęs. Jau net dabar JUDU nurodo, kad žadėti 47km A juostų bus pasiekti tik 2025, nors anksčiau buvo žadama 2022-23.

        Problema tame, kad tokie 0,5-1km sprendimai tėra skylių lopymas, bet ne kažkoks efektyvus problemos išsprendimas. Net ir ta pati Kalvarijų gatvė - užtruko 2 metus tiesiog nubraižyti A juostas. Ir vis tiek jomis VT nevažiuoja, nes asfaltas yra taip stipriai susidevėjęs, kad reikėtų kasdien remontuoti autobusų važiuoklę.

        Privežamieji maršrutai suplanuoti dar apie 2018 ir visas projektas vyksta iš esmės iš inercijos. Lygiai tas pats su VT šviesoforais - apie juos pirmą kartą prabilta 2017-18. Tiesiog dabar kitokie prioritetai - dviračiai, siaurinimai ir žaliosios bangos.

        Aišku, neginu VMS, jie yra pridarę ir akivaizdžių kvailysčių viešojo transporto politikoje, kaip kad autobusų parko iškėlimas kažkur į Liepkalnį. Dabar važinės tušti autobusai nuliniais reisais skersai išilgai po visą miestą, kai dabartinė parko vieta Verkių gatvėje buvo tiesiog puiki - pats esu ne kartą ir ne du matęs, kaip žmonės vėlų vakarą (kai įprasto maršrutai jau nebevažiuoja) įlipa į parką važiuojančius autobusus, ir važiuoja su jais namo, į Žirmūnus. Dabar vietoj to turės kaimynystėje avuliškų chruščiovkių.
        Mano manymu, čia yra mažiausia klaida iš visų padarytų. Didžiausia buvo VT reisų sumažinimas per karantinus, visiškas vairuotojų trūkumo problemos ignoravimas ir keleivių pasiuntimas nx ant dviračių.
        Paskutinis taisė Pilaitis; 2022.09.25, 18:43.

        Comment


          Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
          Dar apie netikslumus stotelėse. Labai dažnas atvejis, kad vidiniuose autobusų/troleibusų ekranuose esama ir sekančios stotelės rodo visiškai pievas. Pvz, 7-ame maršrute prie Autobusų parko ekrane rodoma Riešutų st.
          Ar jos tiesiog palūžta, ar kalti vairuotojai, nelaiku perjungiantys maršruto kryptį?
          Kartais užlūžta sistema. Esu matęs kaip smigo ekranas, tada kurį liaką nieko nerodė, tada rodė kad esi maršruto pirmoje stotelėje ir kai sustojom vairuotojas matyt rankiniu būdu reguliavo nes kažką spaudė kabinoje ir garsiakalbiai visas iš eilės stoteles diktavo kol pasiekėm tikrą buvimo vietą.
          Parašė 10.000 Rodyti pranešimą
          Troleibusų maršrutų gi visvien niekas neprivatizuos, jei jau skelbs konkursus tai nebent autobusams tai jei sumažės autobusų kiekis, gal tiesiog perkels visus troleibusus į Viršuliškes nesumažinant pačių troleibusų kiekio (parke būtų 200vnt. troleibusų ir ~75vnt. autobusų)

          P.S. O šiaip tai paskutiniame privežamųjų autobusų konkurse dalyvavo ir pats VVT, tik kad nelaimėjo...
          Dar nepastebėjai, kad troleibusus nori mažinti ir keisti autobusais?
          Tai konkurse nieakda VVT nelaimi, taip jau konkursą parašo, kad antras dalyvis egzistuotų.

          Parašė 10.000 Rodyti pranešimą

          Kaip suprast - nebus spėta įsigyti visų troleibusų ? O kas liečia A juostų plėtrą, tai reikia pripažinti faktą, jog pastaruoju metu tikrai buvo įjungtas aukštesnis bėgis - turime naujas A juostas Kalvarijų, Ozo, Narbuto gatvėse,
          Dar neturime, o ten kur tiesiog papiešta ant gatvės tai jau turėjo seniai būti padaryta ar dažų neįpirko?
          Suprantu, kad norėtųsi daugiau/greičiau (na, kad ir toje pačioje Narbuto gatvėje kad būtų per visą gatvės ilgį, o ne tik iki Narbuto stotelės
          Tas "norėtusi" yra planas minimum ką reikėtu daryti kad būtų išvis galima sakyti kad gerinama situacija.

          Comment


            Sveiki, gal kas žinote, kodėl priešais PC Panoramą per Narbuto gatvės vidurį yra statomos naujos kontaktinio tinklo atramos?

            Comment


              Parašė 2107 Rodyti pranešimą
              Sveiki, gal kas žinote, kodėl priešais PC Panoramą per Narbuto gatvės vidurį yra statomos naujos kontaktinio tinklo atramos?
              Kažkokie genijai sugalvojo, kad ant gembių pakabintas kontaktinis tinklas nėra gerai ir Narbuto gatvėje viskas bus kabinama ant trosų. Kadangi prie Panoramos tarp dešiniosios ir kairiosios kelio pusių yra gana didelis atstumas, trosai neatlaikytų, todėl daromi stulpai per vidurį.

              TL;DR: įsisavinam pinigus.
              Paskutinis taisė Pilaitis; 2022.09.27, 13:38.

              Comment


                Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą

                Kažkokie genijai sugalvojo, kad ant gembių pakabintas kontaktinis tinklas nėra gerai ir Narbuto gatvėje viskas bus kabinama ant trosų. Kadangi prie Panoramos tarp dešiniosios ir kairiosios kelio pusių yra gana didelis atstumas, trosai neatlaikytų, todėl daromi stulpai per vidurį.

                TL;DR: plaunam pinigus.
                Sopromatas?
                Ne, negirdėjau.

                Comment


                  Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą

                  Kažkokie genijai sugalvojo, kad ant gembių pakabintas kontaktinis tinklas nėra gerai ir Narbuto gatvėje viskas bus kabinama ant trosų. Kadangi prie Panoramos tarp dešiniosios ir kairiosios kelio pusių yra gana didelis atstumas, trosai neatlaikytų, todėl daromi stulpai per vidurį.

                  TL;DR: plaunam pinigus.
                  Plyz, nenaudokim termino "plaunam pinigus" ne pagal paskirtį.

                  Comment


                    Pardon, nebuvau įsigilinęs į terminų reikšmes.

                    Bet kad lygioje vietoje švaistomi miesto pinigai - faktas. Nes stulpai ir gembės toje vietoje yra daug naujesni, negu 90% Vilniaus troleibusinių stulpų.

                    Comment


                      Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
                      Pardon, nebuvau įsigilinęs į terminų reikšmes.

                      Bet kad lygioje vietoje švaistomi miesto pinigai - faktas. Nes stulpai ir gembės toje vietoje yra daug naujesni, negu 90% Vilniaus troleibusinių stulpų.
                      Švaistomi pinigai ok, jeigu yra prielaidų manyti, kad taip yra. Bet tai neturi nieko bendro su pinigų plovimu. Pinigų plovimas yra kai legalizuojami nelegaliai uždirbti pinigai ir šituos terminus kaip sinonimus naudoja Šaimamaršistų ar panašaus lygio neišsilavinusi publika, dėl ko manau geriau būtų bent čia to nedaryti.

                      Comment


                        Ar nėra taip, kad šitą projektą finansavo ES pinigais? Dėl to gal ten ir padaryta tokių visokių ne pirmo reikalingumo dalykų. Pvz. trūksta stulpų apšvietimui, tai įtraukim į projektą kaip KT reikalingą stulpą, o tuo pačiu ir lempą uždėsim. Gal net ta VT juosta iki stotelės tokiu būdu padaryta.
                        Lietuva visiems.

                        Comment


                          Streiko bent jau kolkas nebus

                          https://www.lrt.lt/naujienos/eismas/...-kol-kas-nebus

                          Comment


                            Pagal stops.lt duomenis galima suprasti, jog 61 autobusas kursuos tik poilsio dienomis, o 11-ame darbo dienomis dirbs 1 autobusas, o štai savaitgaliais - net 2! Kur logika, kas darosi?

                            Comment


                              Paprastas, bet labai naudingas dalykas. Ant 119 autobuso tvarkaraščio stulpo pavaizduotas maršrutas žemėlapyje. Anksčiau neteko matyti tokio dalyko. Click image for larger version

Name:	C3954740-FB74-4950-97EA-0476A49A3920.jpeg
Views:	494
Size:	1,23 MB
ID:	1995956

                              Comment


                                Parašė Bluefox Rodyti pranešimą
                                Paprastas, bet labai naudingas dalykas. Ant 119 autobuso tvarkaraščio stulpo pavaizduotas maršrutas žemėlapyje. Anksčiau neteko matyti tokio dalyko. Click image for larger version

Name:	C3954740-FB74-4950-97EA-0476A49A3920.jpeg
Views:	494
Size:	1,23 MB
ID:	1995956
                                Naujo maršruto žemėlapis naudingas. Bet informacijos pateikimas cilindre yra atsilikimo požymis.
                                100 minčių – miestai, transportas ir idėjos

                                Comment


                                  Parašė Kristupas0220 Rodyti pranešimą
                                  Pagal stops.lt duomenis galima suprasti, jog 61 autobusas kursuos tik poilsio dienomis, o 11-ame darbo dienomis dirbs 1 autobusas, o štai savaitgaliais - net 2! Kur logika, kas darosi?
                                  61 kursuos visomis dienomis, nekliedėkim.

                                  Comment


                                    Parašė taccido Rodyti pranešimą

                                    Naujo maršruto žemėlapis naudingas. Bet informacijos pateikimas cilindre yra atsilikimo požymis.
                                    E-popierius tam pačiam cilindre būtų geriau. Bet ir kaina skiriasi n+k kartų. O popierius tiesiog veikia. Kiaurą parą bet kokiu oru.

                                    Comment


                                      Parašė mantasm Rodyti pranešimą

                                      E-popierius tam pačiam cilindre būtų geriau. Bet ir kaina skiriasi n+k kartų. O popierius tiesiog veikia. Kiaurą parą bet kokiu oru.
                                      Kalba manau eina ne tiek apie popieriaus tipą, bet formą. Cilindras.

                                      Comment


                                        Parašė John Rodyti pranešimą

                                        Kalba manau eina ne tiek apie popieriaus tipą, bet formą. Cilindras.
                                        Kas blogai su cilindru?

                                        Comment


                                          Parašė mantasm Rodyti pranešimą

                                          Kas blogai su cilindru?
                                          Nepatogu? Ypač jeigu esi ne vienintelis ieškantis laiko/maršruto?

                                          Comment

                                          Working...
                                          X