Buvau šiandien pasivaikščiot prie troleibusų parko Antakalnyje: aplink kažkokios apšiūkšlintos ir apžėlusios aptveros teritorijos, Morgas, garažų masyvai. Rastų manau lengvesnių kelių NT vilkai kur įverst daugiabučius, nei 20metų kasdien mint VVT slenkstį ir nupirkt minimą teritoriją.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Vilniaus viešasis transportas
Collapse
X
-
Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
Link niekur mes neiname. A juostų projektai didžiąja dalimi sustoję arba jeigu ir daromi, tai bilekaip (žr juostų plotį ir gan išsamų ddonc postą). Naujų 90 troleibusų pirkimas sustabdytas, žada iki spalio paskelbti iš naujo, bet jau visų 160 troleibusų tikrai niekaip nebus spėta įsigyti. Naujos (prieš porą metų įsigytos) transporto priemonės jau irgi byra akyse.
Aišku, neginu VMS, jie yra pridarę ir akivaizdžių kvailysčių viešojo transporto politikoje, kaip kad autobusų parko iškėlimas kažkur į Liepkalnį. Dabar važinės tušti autobusai nuliniais reisais skersai išilgai po visą miestą, kai dabartinė parko vieta Verkių gatvėje buvo tiesiog puiki - pats esu ne kartą ir ne du matęs, kaip žmonės vėlų vakarą (kai įprasti maršrutai jau nebevažiuoja) įlipa į parką važiuojančius autobusus, ir važiuoja su jais namo, į Žirmūnus. Dabar vietoj to turės kaimynystėje avuliškų chruščiovkių.Paskutinis taisė 10.000; 2022.09.25, 18:36.
Comment
-
Parašė 10.000 Rodyti pranešimą
Kaip suprast - nebus spėta įsigyti visų troleibusų ?
Tuo tarpu konkursas ilgiems troleibusams vargu ar būtų paskelbtas lygiagrečiai, dar net nebuvo techninių specifikacijų projekto. Visa tai labai užtrunka ir sutartis ilgiems troleibusams niekaip nebus pasirašyta iki 2023 balandžio - naujos savivaldybės darbo pradžios. O valdžių pasikeitimas visada stabdo tokius projektus, ir grįžus kokiam zuokui visiems tiems troleibusų pirkimams bus ate ate.
O kas liečia A juostų plėtrą, tai reikia pripažinti faktą, jog pastaruoju metu tikrai buvo įjungtas aukštesnis bėgis - turime naujas A juostas Kalvarijų, Ozo, Narbuto gatvėse, kaip suprantu dabar yra knisamasi Kareivių gatvėje. Todėl paneigti judėjimo į priekį yra neįmanoma. Suprantu, kad norėtųsi daugiau/greičiau (na, kad ir toje pačioje Narbuto gatvėje kad būtų per visą gatvės ilgį, o ne tik iki Narbuto stotelės, nes pagrindiniai kamščiai tai kaip tik susidaro už jos), bet - esu tikras, kad čia dar ne paskutinė A juostų plėtros banga. Galų gale nepamirškime šiemet startavusio privežamųjų maršutų projekto, kas irgi yra dar vienas įrodymas, jog savivaldybei rūpi viešojo transporto plėtra. Gal ne taip smarkiai, kaip kad mums norėtų, bet teigti kad nieko nevyksta yra kvaila.
Narbuto A pusjuostės iki stotelės net neverta minėti, nes kaip ir pats gerai parašėte - A juosta yra reikalinga už jos. Deja, bet A juostų per visą Narbuto gatvės ilgį projektas yra sustojęs. Jau net dabar JUDU nurodo, kad žadėti 47km A juostų bus pasiekti tik 2025, nors anksčiau buvo žadama 2022-23.
Problema tame, kad tokie 0,5-1km sprendimai tėra skylių lopymas, bet ne kažkoks efektyvus problemos išsprendimas. Net ir ta pati Kalvarijų gatvė - užtruko 2 metus tiesiog nubraižyti A juostas. Ir vis tiek jomis VT nevažiuoja, nes asfaltas yra taip stipriai susidevėjęs, kad reikėtų kasdien remontuoti autobusų važiuoklę.
Privežamieji maršrutai suplanuoti dar apie 2018 ir visas projektas vyksta iš esmės iš inercijos. Lygiai tas pats su VT šviesoforais - apie juos pirmą kartą prabilta 2017-18. Tiesiog dabar kitokie prioritetai - dviračiai, siaurinimai ir žaliosios bangos.
Aišku, neginu VMS, jie yra pridarę ir akivaizdžių kvailysčių viešojo transporto politikoje, kaip kad autobusų parko iškėlimas kažkur į Liepkalnį. Dabar važinės tušti autobusai nuliniais reisais skersai išilgai po visą miestą, kai dabartinė parko vieta Verkių gatvėje buvo tiesiog puiki - pats esu ne kartą ir ne du matęs, kaip žmonės vėlų vakarą (kai įprasto maršrutai jau nebevažiuoja) įlipa į parką važiuojančius autobusus, ir važiuoja su jais namo, į Žirmūnus. Dabar vietoj to turės kaimynystėje avuliškų chruščiovkių.
Paskutinis taisė Pilaitis; 2022.09.25, 18:43.
- 4 patinka
Comment
-
Parašė Ignalina Rodyti pranešimąDar apie netikslumus stotelėse. Labai dažnas atvejis, kad vidiniuose autobusų/troleibusų ekranuose esama ir sekančios stotelės rodo visiškai pievas. Pvz, 7-ame maršrute prie Autobusų parko ekrane rodoma Riešutų st.
Ar jos tiesiog palūžta, ar kalti vairuotojai, nelaiku perjungiantys maršruto kryptį?
Parašė 10.000 Rodyti pranešimąTroleibusų maršrutų gi visvien niekas neprivatizuos, jei jau skelbs konkursus tai nebent autobusams tai jei sumažės autobusų kiekis, gal tiesiog perkels visus troleibusus į Viršuliškes nesumažinant pačių troleibusų kiekio (parke būtų 200vnt. troleibusų ir ~75vnt. autobusų)
P.S. O šiaip tai paskutiniame privežamųjų autobusų konkurse dalyvavo ir pats VVT, tik kad nelaimėjo...
Tai konkurse nieakda VVT nelaimi, taip jau konkursą parašo, kad antras dalyvis egzistuotų.
Parašė 10.000 Rodyti pranešimą
Kaip suprast - nebus spėta įsigyti visų troleibusų ? O kas liečia A juostų plėtrą, tai reikia pripažinti faktą, jog pastaruoju metu tikrai buvo įjungtas aukštesnis bėgis - turime naujas A juostas Kalvarijų, Ozo, Narbuto gatvėse,
Suprantu, kad norėtųsi daugiau/greičiau (na, kad ir toje pačioje Narbuto gatvėje kad būtų per visą gatvės ilgį, o ne tik iki Narbuto stotelės
- 1 patinka
Comment
-
Parašė 2107 Rodyti pranešimąSveiki, gal kas žinote, kodėl priešais PC Panoramą per Narbuto gatvės vidurį yra statomos naujos kontaktinio tinklo atramos?
TL;DR: įsisavinam pinigus.Paskutinis taisė Pilaitis; 2022.09.27, 13:38.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
Kažkokie genijai sugalvojo, kad ant gembių pakabintas kontaktinis tinklas nėra gerai ir Narbuto gatvėje viskas bus kabinama ant trosų. Kadangi prie Panoramos tarp dešiniosios ir kairiosios kelio pusių yra gana didelis atstumas, trosai neatlaikytų, todėl daromi stulpai per vidurį.
TL;DR: plaunam pinigus.
Ne, negirdėjau.
Comment
-
Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
Kažkokie genijai sugalvojo, kad ant gembių pakabintas kontaktinis tinklas nėra gerai ir Narbuto gatvėje viskas bus kabinama ant trosų. Kadangi prie Panoramos tarp dešiniosios ir kairiosios kelio pusių yra gana didelis atstumas, trosai neatlaikytų, todėl daromi stulpai per vidurį.
TL;DR: plaunam pinigus.
- 4 patinka
Comment
-
Parašė Pilaitis Rodyti pranešimąPardon, nebuvau įsigilinęs į terminų reikšmes.
Bet kad lygioje vietoje švaistomi miesto pinigai - faktas. Nes stulpai ir gembės toje vietoje yra daug naujesni, negu 90% Vilniaus troleibusinių stulpų.
- 2 patinka
Comment
-
Ar nėra taip, kad šitą projektą finansavo ES pinigais? Dėl to gal ten ir padaryta tokių visokių ne pirmo reikalingumo dalykų. Pvz. trūksta stulpų apšvietimui, tai įtraukim į projektą kaip KT reikalingą stulpą, o tuo pačiu ir lempą uždėsim. Gal net ta VT juosta iki stotelės tokiu būdu padaryta.Lietuva visiems.
Comment
-
Parašė Bluefox Rodyti pranešimą100 minčių – miestai, transportas ir idėjos
- 9 patinka
Comment
-
Parašė Kristupas0220 Rodyti pranešimąPagal stops.lt duomenis galima suprasti, jog 61 autobusas kursuos tik poilsio dienomis, o 11-ame darbo dienomis dirbs 1 autobusas, o štai savaitgaliais - net 2! Kur logika, kas darosi?
Comment
-
Parašė taccido Rodyti pranešimą
Naujo maršruto žemėlapis naudingas. Bet informacijos pateikimas cilindre yra atsilikimo požymis.
Comment
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimą
E-popierius tam pačiam cilindre būtų geriau. Bet ir kaina skiriasi n+k kartų. O popierius tiesiog veikia. Kiaurą parą bet kokiu oru.
- 3 patinka
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimą
Kalba manau eina ne tiek apie popieriaus tipą, bet formą. Cilindras.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Kas blogai su cilindru?
- 1 patinka
Comment
Comment