Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Dar labai keista, kad visi marsrutai is antakalnio sodu (114,115,119) veza i Siaures Miesteli. Panasu, kad lietuvisku stilium buvo aklai nukopijuota nuo vakaru valstybiu jungimams i normalu vt (pamirsta, kad cia nera nei traukiniu nei tramvajaus, nera su kuo jungti). Butu zymiai logiskiau jei nors vienas is tu marsruru vaziuotu virsupio gatve i stoti, gyventojams butu zymiai patogiai pasiekti centra

    Comment


      Parašė Kristupas0220 Rodyti pranešimą
      Lyg ir ne.
      Gali būti, kad išgeri per sapnus pats to nežinodamas?

      Gal vairuotojas irgi užsisvajojęs užsirūko tą zebriuką pamiršęs, kad yra darbe ar užsnūdęs prie vairo. Darbo sąlygos sunkios.

      Comment


        Parašė TIME Rodyti pranešimą
        Dar labai keista, kad visi marsrutai is antakalnio sodu (114,115,119) veza i Siaures Miesteli. Panasu, kad lietuvisku stilium buvo aklai nukopijuota nuo vakaru valstybiu jungimams i normalu vt (pamirsta, kad cia nera nei traukiniu nei tramvajaus, nera su kuo jungti). Butu zymiai logiskiau jei nors vienas is tu marsruru vaziuotu virsupio gatve i stoti, gyventojams butu zymiai patogiai pasiekti centra
        115 į Šiaurės miestelį neveža, o tik iki St. Antakalnio žiedas.
        Gerbkite kitų forumo narių nuomones.

        Comment


          Išaugus kainoms, Vilniaus troleibusų parkas taupys: dalis gyventojų gali likti be transporto - DELFI

          " Svarstoma kai kuriuos maršrutus vėlinti, pavyzdžiui, pradėti jais važinėti ne 4 val. ryto, 5 val. ryto. „Bet kol kas tai – tik svarstymai, mūsų prioritetas yra keleiviai, Keleiviai turi vykti į darbą <...> ir mūsų funkcija teikti viešąją paslaugą“, – pažymėjo G. Buivydaitė."

          " Vilnius turi keletą elektrinių ir dujomis varomų autobusų. Šią vasarą, pakilus dujų kainoms, jų maršrutai buvo retinami."





          Comment


            O tai reiktų ne atvikščiai, dažninti reisus ir daryti VT prieinamesnį išaugus kuro kainoms? Ar pagal VVT logiką autobusai yra mažiau taupūs per capita, nei individualūs automobiliai, kur dažniausiai važiuoja 1-2 žmonės?

            Comment


              Nei nuo 4, nei nuo 5 ryto troleibusai neturėtų važinėti. Jei kažkam reikia taip anksti į darbus, tegul darbovietės apmoka už tuos reisus.

              Comment


                Parašė digital Rodyti pranešimą
                Nei nuo 4, nei nuo 5 ryto troleibusai neturėtų važinėti. Jei kažkam reikia taip anksti į darbus, tegul darbovietės apmoka už tuos reisus.
                turetu VT vazineti visa para kaip tik, tik retesniu grafiku nakti nei diena

                Comment


                  Sutinku. Bet jei pasirinkimas nevažinėti nuo 4 ryto arba retinti kitu laiku - rinkčiausi nevažinėti nuo 4 ryto.

                  Comment


                    Tai kad nepradeda važiuoti 4 val. ryto. Apie 5 val. ar vėliau.
                    Daug kur darbai prasideda 6-7 val., tai dalis darbuotojų neturės galimybių naudotis VT.

                    Comment


                      Keistokas straipsnis. 4-5 val. retina, tai 6-7 val. neatvažiuos į darbą. Lyg iš Kauno troleibusu važiuotų tiek laiko. Be to ne VVT sudaro tvarkaraščius ir juos retina. Ir tuo labiau ne VVT nustato bilietų kainas.

                      Comment


                        Parašė digital Rodyti pranešimą
                        Sutinku. Bet jei pasirinkimas nevažinėti nuo 4 ryto arba retinti kitu laiku - rinkčiausi nevažinėti nuo 4 ryto.
                        Nei vienas sprendimas nėra priimtinas.

                        Comment


                          Klausimas, ar tik Vilniuje yra tokios rimtos problemos su VT, jeigu ieškomi blokados laikus primenantys sprendimai?

                          Comment


                            O visas blogis čia ne dėl vairuotojų trūkumo?

                            Comment


                              Parašė Sula Rodyti pranešimą
                              Tai kad nepradeda važiuoti 4 val. ryto. Apie 5 val. ar vėliau.
                              Daug kur darbai prasideda 6-7 val., tai dalis darbuotojų neturės galimybių naudotis VT.
                              O ką čia rašo:
                              Parašė tukastu Rodyti pranešimą
                              Išaugus kainoms, Vilniaus troleibusų parkas taupys: dalis gyventojų gali likti be transporto - DELFI

                              " Svarstoma kai kuriuos maršrutus vėlinti, pavyzdžiui, pradėti jais važinėti ne 4 val. ryto, 5 val. ryto.
                              ?

                              Comment


                                Parašė digital Rodyti pranešimą
                                O ką čia rašo:

                                ?
                                Tai grafikus gal pasižiūrime?

                                Comment


                                  Jei nuo 4 nevažinėja, tada ok, aš straipsnio neskaičiau ir grafikų nežiūrėjau, tiesiog sureagavau į citatą.

                                  Comment


                                    Parašė digital Rodyti pranešimą
                                    Jei nuo 4 nevažinėja, tada ok, aš straipsnio neskaičiau ir grafikų nežiūrėjau, tiesiog sureagavau į citatą.
                                    Tai gali VVT daryti ką nori. Tegu gyventojai ir verslas organizuojasi keliones savarankiškai.
                                    O jeigu rimtai, tai verslas gi tikrinasi irgi galimybes darbuotojams. Esant 2-iems pamainoms ir pradedant darbą 6:00 nedaug kas spėja nusigauti VT. Todėl organizuoja transportą ar kompensuoja kelionės išlaidas savarankiškai.
                                    Bet kam pvz.: tuomet naktiniai autobusai? Juk jų irgi neapmoka tie "kam reikia"? Kodėl VT bilietų kainos yra gerokai mažesnės nei savikaina?
                                    Organizuoti eismą 1991-ų metų metodais gal ir paprasta, bet gal galima ieškoti kitokių variantų?

                                    Comment


                                      Naujovės Vilniaus gatvėse: kam skirtos mėlynos rodyklės ant stulpų?
                                      https://madeinvilnius.lt/transportas...NZvl2vg98K1ejw
                                      Šie nauji šviesoforų signalai nurodo važiavimo kryptis. <...> Jeigu vairuotojai pastebi, kad nurodyta kryptis jiems netinka, tuomet reikėtų naudotis nuotoliniu valdymo punktu.

                                      Toks sprendimas turėti sumažinti tikimybę, kad troleibusas atsijungs nuo kontaktinio tinklo. Tai ne tik pagerins saugumą, bet ir kelionės viešuoju transportu kokybę. Naujovė turėtų padidinti vidutinį troleibusų greitį, kadangi vairuotojams daugiau nebereikės lėtinti transporto priemonės prieš įvažiavimą į įvairias sankryžas.

                                      UAB ,,Vilniaus viešasis transportas“, siekdamas sumažinti patiriamus energijos nuostolius bei užtikrindamas sklandų troleibusų eismą, modernizuoja troleibusų kontaktinį tinklą. <...>

                                      Troleibusų kontaktinis tinklas nebuvo iš esmės naujinamas per paskutinius 20 metų.
                                      ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                                      Comment



                                        Vilniuje įrengta pirmoji viešajam transportui skirta šviesoforo sekcija

                                        >>> https://judu.lt/vilniuje-irengta-pir...oforo-sekcija/

                                        Comment


                                          Nu ką, bus įdomu stebėti rezultatus

                                          Comment

                                          Working...
                                          X