Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Tikras architektas Rodyti pranešimą

    Ta prasme tu manai, kad VT pasinaudojimas kokiame Utrechte ar Londone tavo žmonai nebus "challenging", ypač naudojantis vienąkart per metus?

    Vilniaus VT turi nemažai problemų, bet tai, kad keleivis žioplas nėra viena jų. Čia visi megėjai paloti ant mūsų VT, bet dauguma net nėra jo išbandę arba išbando vienąkart, kažkur kažką nusigrybauja ir jau viskas, Šimašeu duok metro. Bet reikalas tas, kad sugebėti konstruktyviai kritikuoti kažkokią sritį, reikia apie ją žinoti tikrai daugiau nei tavo atvejis ar daugumos kažkur kažkada nugirsti viena-boba-sakė pletkai ar neapsišvietusių politikų lozungai.

    Aš keliaudamas po kitas šalis visad naudojuosi miestų VT ir kiekvienąkart prieš atvykdamas pasiskaitau kaip kas veikia, kaip įsigyjami bilietai, kokie maršrutai man aktualūs ir t.t. Dievaži, tokia info būna net tuose kelionių vadovuose kvailiems Amerikos turistams. Šiuo klausimu Vilniaus VT nėra kažkuo išskirtinis. Švieslentės yra aiškios ir įskaitomos, kiekvienoje stotelėje yra info blokas, visur kartojamas judu.lt domenas, kuriame gali rasti kokią nori info.

    Nemanau, kad pavyks tau įkrėsti proto, bet šitaip devalvuoti VT dėl tokio absurdiško dalyko yra neteisinga.
    Būčiau prie mūsų VT kritikų, bet tenka karts nuo karto naudotis, tai labiausiai trūksta VT pirmumo, nu tiesiog nesveikai trūksta, absurdiškai trūksta. Visokie stovėjimai prie šviesoforų po minutę, A juostų trūkumas. Kaip mano manymu negeras rodiklis, kad VT tampa transportu, kuriuo naudosis žmonių grupė, kuri tiek mažiausiai uždirbanti, tiek mažiausiai su teisėmis draugaujanti, t.y. specifiškai vyresnio amžiaus moterys. Ok, nu dar visokie paaugliai.

    Daugiau žymių grynai VT trūkumų nėra, grynai pirmumo gerinimas reikalingas, apskritai šviesoforų sutvarkymas, kad būtų jie draugiški VT, turėtų pirmumą Nr. 1, net labiau nei pėstieji ar dviratininkai. Labai padėtų ir tramvajus, kuris turėtų pirmumą ir daug pervežtų, ir šiaip traukinys labiau fun važiuoti.
    Paskutinis taisė PoDV; 2022.08.11, 19:38.

    Comment


      Parašė Tikras architektas Rodyti pranešimą
      Vilniaus VT turi nemažai problemų, bet tai, kad keleivis žioplas nėra viena jų.
      Bet šiuo atveju keleivis nebuvo žioplas. Keleivis įlipo į teisingą maršrutą kuris nuvežė neteisinga.
      Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
      Just saying, Londone vidury maršruto gali pasikeisti galinė stotelė (susitrumpina maršrutas), nes autobusas vėluoja o vairuotojui pietų pertrauka.
      Čia tokia situacija kai nori būti atleistas iš darbo ar kaip?

      Comment


        Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

        Bet šiuo atveju keleivis nebuvo žioplas. Keleivis įlipo į teisingą maršrutą kuris nuvežė neteisinga.


        Čia tokia situacija kai nori būti atleistas iš darbo ar kaip?
        Jeigu būsi žioplas Londone tai Northern line nuvažiuosi ne ta kryptimi. Atstumas tarp galutinių stotelių 8km.
        H

        Comment


          Parašė Blaze Rodyti pranešimą

          Jeigu būsi žioplas Londone tai Northern line nuvažiuosi ne ta kryptimi. Atstumas tarp galutinių stotelių 8km.
          Tai net pati naujausia, kiečiausia, brangiausiai kainavusi Elizabeth linija (crossrail) turi ne vieną išsišakojimą. Pvz. nuo Heathrow iki Readingo kažkur 40km

          Comment


            SĮSPas savo facebook paskyroje papost'ino atsakymus į dažniausiai iškilusius klausimus apie naujuosius maršrutus

            AR GALIMA TIKĖTIS, KAD ATEITYJE 118 AUTOBUSAS UŽSUKS Į ZUJŪNŲ STOTELĘ❓

            Svarbūs veiksniai planuojant viešojo transporto maršrutų tinklą yra gatvių infrastruktūros tinkamumas viešojo transporto eismui, transporto priemonių eismo ir keleivių saugumo užtikrinimas, teritorijos užstatymo intensyvumas, gyventojų tankumas, esamos susisiekimo viešuoju transportu galimybės ir atitinkama infrastruktūra. Šiuo metu 118 maršruto autobusui apsisukti Buivydiškių g. nebūtų saugu dėl šalia Zujūnų st. esančios sankryžos su Pergalės g., čia reikalingi infrastruktūriniai pokyčiai. Taip pat norime atkreipti dėmesį, jog nuo Buivydiškių g. esančios Zujūnų st. Pašilaičių kryptimi 118 maršruto autobuso trasą dubliuoja 32 autobusas, tad 118 maršruto autobusui šioje stotelėje stoti poreikio šiuo metu nėra.

            NEPATOGUS 122 MARŠRUTAS, O JEIGU DAR IR SU BENAMIAIS TEKS VAŽIUOTI❓

            122 maršrutas yra papildoma jungtis, padėsianti nutolusiuose taškuose gyvenantiems vilniečiams privažiuoti iki pagrindinio viešojo transporto tinklo. Kodėl 122 maršrutas yra būtent toks - jis yra svarbus besivystantiems gyvenamiesiems rajonams. Pavyzdžiui, Kalnėnai iki šiol turėjo tik du maršrutus, tad 122 bus dar viena alternatyva pasiekti miestą.

            Maršrutai yra dėliojami atsižvelgiant į strateginius taškus, šiuo atveju, 122 maršruto autobusai pagerins susisiekimą su Karalienės Mortos mokykla, Vilniaus Pavilnio pagrindine mokykla, Vilniaus lopšeliu - darželiu „Žiogelis“.

            Atsakant dėl žmonių, piktybiškai važiuojančių be bilieto - situacija bus stebima. Taip pat primename, kad pagal Keleivių vežimo taisykles vairuotojai turi teisę patikrinti keleivių bilieto galiojimą ir jam jo neturint - paprašyti išlipti. Nenorint geranoriškai išlipti, vairuotojai susisiekia su JUDU dispečere, kuri į nurodytą maršrutą atsiunčia arčiausiai esančią kontrolės komandą. Tikime, kad gyvenimiškų situacijų pasitaiko visose viešose vietose, tačiau tai nereiškia, kad esant sistemingoms problemoms - jos nebus sprendžiamos.

            Nauji maršrutai, nauja patirtis ir vairuotojams, ir keleiviams. Todėl rinksime informaciją, į ją atsižvelgsime ir esant poreikiui atliksime korekcijas.
            Prajuokino ta vieta, kur rašo "iki šiol Kalnėnai turėjo tik du maršrutus". Na, bet logikos gal ir yra - 33 buvo tinkamas, tik tiems kas važiuoja į rytinę Centro/Senamiesčio dalį, o 122 bus alternatyva, tiems kam reikia pvz. į Naujamiestį, ar Švitrigailos gatvę.
            Paskutinis taisė 10.000; 2022.08.12, 17:55.

            Comment


              Parašė Kristupas0220 Rodyti pranešimą
              Dar didesnės nesąmonės su tais reisais į parkus, kuomet galinė stotelė bus Antaviliai arba išvis net ne Skirgiškės, bet Juozapiškės.
              Reisai į parkus yra įdomūs ir aktualūs tik kokiam 0.01% keleivių (na, dar kai kuriems žiopliams, kurie nesugeba perskaityti kas parašyta autobuso švieslentėje, bet čia jau atskira tema). Ir išvis - nemanau, kad kažkam bus problema, kad paskutinė stotelė nuliniuose reisuose bus Juozapiškės, o ne Nemenčinė, nes kas apskritai tais reisais naudosis ? Kam gali prireikti 22 valandą nakties nuvažiuoti iš Kryžiokų sodų į Nemenčinę ? (o jei kažkam ir gali, tai Nemenčinės susiekimu turėtų pasirūpinti Vilniaus rajonas, ne SĮSPas)

              Tas 122 maršrutas kai pasisuks į Juodąjį kelią, jo gyventojai pamanys jog vežama į miestą, o čia pyst ir nusuka į Pavilnį.
              Nepamanys. Gi ten jau važinėja 33, tai manau gyventojai jau ir taip puikiai žino, kurioje stotelėje reikia stovėti norint nuvažiuoti į miestą, o kurioje - norint nuvažiuoti į Gurius ar Pavilnį.

              Kas naudosis VT Gulbinėliuose, išvis nesuprantama - ten galimai gyvena Mercedes-Benzinė publika, kuri ne tik nesinaudoja VT, bet dar gal net ir svajoja duoti į snukį varguoliams.
              Kiek keista yra tokią pastabą išgirsti iš jūsų - žmogaus, kurio kas antras pranešimas būna apie viešojo transporto reikalingumą Upės (Skvernelio) gatvėje. Gi ten gyvena visiškai tokia pati publika, kaip ir Gulbinėliuose.

              Be to, maršrutus aptarnaus 16 vietų mikriūškės - ar tai ne degradacija - baisu net važiuoti, o gal nuo didelio greičio ir agresyvių vairuotojo manevrų jis apvirs aukštyn kojomis (t.y. ratais)?
              O važiuojant lengvuoju automobiliu tokios baimės nebūna ?

              Ir cigaretę ne tvarkingai nugesins į šiukšlių dėžę, bet numes ant asfalto ir sumindęs nurūks tolyn.
              Sutinku, aplinkos šiukšlinimas yra tikrai rimta problema. Tik kaip ji susįjusi su naujaisiais privežamaisiais maršrutais ?

              Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą

              Vis dėl to matyt korona išties paveikė žmonių smegenis
              Kažin kodėl man atrodo, kad Kristupo problemos žymiai gilesnės negu korona...
              Paskutinis taisė 10.000; 2022.08.12, 18:33.

              Comment


                Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą

                Taigi ir paklause kitu zmoniu, kurie pasake kad sitas vaziuoja i Parka ir tuomet islipo. Jau patys prisigalvojat ir stebites savo isgalvotu isvedzioijmu.

                Kaip suprantu didziausia problema yra ta kad as juos nuveziau paskui su masina ten kur reikejo. Deja taip, jau paaiskinau priezasti - brautis atgal uztruktu 20-30 minuciu ilgiau ivertinus laukimus ir persedimus, minimum 20 miun kuriuos buvo prarastos del to kad autobusas nuvaziavo ne ta kryptimi ir atrodo visai netoli ir greit tas pastebeta. Sito laiko jau nebebuvo, taip pat nebebuvo jokio noro challengint toliau. Mes ir toliau naudosimes masina, o jus - VT apologetai galite toliau sedeti savo sugalvotame burbule ir visiems aiskinti kaip ten normaliai viskas sureguliuota, aisku ir veikia kaip sveicariskas laikrodis.
                Aš dabar specialiai patikrinau 4G maršruto trasą važiuojant į parką - ir pamačiau, kad Spaudos Rūmų sankryžoje autobusas stoja du kartus (yra dvi iš eilės Sietyno stotelės, prieš sankryžą ir už sankryžos). Nu tai ok, tarkim prieš lipdamas neapsižiūrėjai, visiems visko pasitaiko*, tada pamatai kad autobusas nusuka į Karoliniškes. Išlipi pačioj pirmoj stotelėj, kuri yra iš karto už šviesoforo. Paeini atgal į prieš šviesoforą buvusią stotelę (atstumas ten turbūt mažiau nei 50m). Po poros minučių sulauki sekančio 4G. Viskas. Iš kur tos prarastos 20-30min. ?


                *Man irgi panašiai buvo, kai buvau mokyklinukas, prieš kokius gerus 10 metų. Gyvenau Fabijoniškėse, ir būdavau įpratęs centre įlipti į kokį 43/46 pavažiuoti iki Šeškinės kalno, kur daugiau persėdimo galimybių. Na ir ką, vieną kartą užsisvajojau ir užmiršau laiku išlipti, tad nuvažiavau toliau į Šeškinę. Bet nekilo tuomet man noras dėl savo žioplumo kaltinti visą aplinkinį pasaulį ir dievagotis, kad daugiau viešuoju transportu nevažinėsiu.

                Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

                Bet šiuo atveju keleivis nebuvo žioplas. Keleivis įlipo į teisingą maršrutą kuris nuvežė neteisinga.
                Keleivis įlipo į maršrutą, kuris skelbė, kad veža iki autobusų parko. Jeigu nenori važiuoti į autobusų parką, o nori važiuoti kitur, tai lipi į tokį autobusą, ant kurio švieslentės parašyta "4G SAULĖTEKIS", ar kaip nors kitaip, atitinkamai kur tau reikia.

                Čia tokia situacija kai nori būti atleistas iš darbo ar kaip?
                Čia tokia situacija, kada nesi ex-sovietikas ir supranti apie darbo teisę, ir darbo kultūrą. Čia tik pas mus vairuotojams pritrūksta laiko nuvažiuoti pilną maršrutą, ko pasekoje jie nebespėja atstovos metu nueiti į tūliką ar papietauti. O po to visi stebisi, iš kur čia toks didelis VVT vairuotojų trūkumas atsirado...
                Attached Files
                Paskutinis taisė 10.000; 2022.08.12, 19:32.

                Comment


                  Parašė 10.000 Rodyti pranešimą

                  Reisai į parkus yra įdomūs ir aktualūs tik kokiam 0.01% keleivių (na, dar kai kuriems žiopliams, kurie nesugeba perskaityti kas parašyta autobuso švieslentėje, bet čia jau atskira tema). Ir išvis - nemanau, kad kažkam bus problema, kad paskutinė stotelė nuliniuose reisuose bus Juozapiškės, o ne Nemenčinė, nes kas apskritai tais reisais naudosis ? Kam gali prireikti 22 valandą nakties nuvažiuoti iš Kryžiokų sodų į Nemenčinę ? (o jei kažkam ir gali, tai Nemenčinės susiekimu turėtų pasirūpinti Vilniaus rajonas, ne SĮSPas)



                  Kiek keista yra tokią pastabą išgirsti iš jūsų - žmogaus, kurio kas antras pranešimas būna apie viešojo transporto reikalingumą Upės (Skvernelio) gatvėje. Gi ten gyvena visiškai tokia pati publika, kaip ir Gulbinėliuose.



                  O važiuojant lengvuoju automobiliu tokios baimės nebūna ?



                  Sutinku, aplinkos šiukšlinimas yra tikrai rimta problema. Tik kaip ji susįjusi su naujaisiais privežamaisiais maršrutais ?


                  1. Reisai į parką yra tarsi visos VT sistemos pagardinimas, na it kokia vyšnaitė ant torto. Jie kartais suteikia unikalias jungtis, kurių įprastose trasose nebūna, pvz. 4G sujungia Laisvės prospektą su Naujininkais ar rytinis 26 autobuso reisas leidžia kokiam nors tuose baisiuose bendrikuose priešais "Ozą" gyvenančiam psichui parvykti namo po kelis mėn. trukusio gydymo iš Vasaros g. 5 ligoninės.

                  2. "Skvernelio gatvės" gyventojų tarpe, ypač tuose senos statybos medinukuose ko gero gyvenama daugiausiai vadinamųjų tuteišių, nelabai kalbančių lietuviškai, tokių vyresnio amžiaus. O Gulbinėliuose jaučiu tokie skustagalviai, su akiniais nuo saulės, kur tiesiog nekenčia visų "vargetų, kurie naudojasi VT".

                  3. Su didelių gabaritų transporto priemonėmis esu važinėjęs daug daugiau, todėl su mašina net dabar bijočiau važiuoti, tai būna labai retai.

                  4. Esmė tame, kad labai kontrastuoja - tokia žinoma, solidi įmonė, nauji blizgantys, kvepiantys dažais autobusai... ir vairuotojas su ciza dantyse. O ta dar turbūt ir kokia nors "NZ Gold", t.y. kontrabandinė iš po Kalvarijų turgaus prekystalių. Aišku, vairuotojų, fūristų ir visų kitų ne per didelio intelekto reikalajaunčių profesijų atstovų tarpe rūkantys turėtų sudaryti nemažą dalį visų darbuotojų.

                  Comment


                    Parašė Blaze Rodyti pranešimą

                    Jeigu būsi žioplas Londone tai Northern line nuvažiuosi ne ta kryptimi. Atstumas tarp galutinių stotelių 8km.
                    Ir abi linijos ten tuo pačiu skaičiu einia? Na tada ten irgi blogai padaryta.
                    Parašė 10.000 Rodyti pranešimą
                    Keleivis įlipo į maršrutą, kuris skelbė, kad veža iki autobusų parko. Jeigu nenori važiuoti į autobusų parką, o nori važiuoti kitur, tai lipi į tokį autobusą, ant kurio švieslentės parašyta "4G SAULĖTEKIS", ar kaip nors kitaip, atitinkamai kur tau reikia.



                    Čia tokia situacija, kada nesi ex-sovietikas ir supranti apie darbo teisę, ir darbo kultūrą. Čia tik pas mus vairuotojams pritrūksta laiko nuvažiuoti pilną maršrutą, ko pasekoje jie nebespėja atstovos metu nueiti į tūliką ar papietauti. O po to visi stebisi, iš kur čia toks didelis VVT vairuotojų trūkumas atsirado...
                    Keleivis įlipo į maršrutą, kuris skelbė kad veža 4G trasa, o apie tai kad važiuoja į parką buvo neinformuotas ir sužinojo tik nusukus ne pagal trasą.

                    O tai pvz skrendant lėktuvu tu irgi tikiesi, kad jeigu pilotas užsinorės pavalgyti ar pailsėti, tai nusileis kitame oro uoste ir čia viskas normalu? Normalu būtų jeigu atvažiavus į galinę stotelę vairuotojas gautu poilsį nepriklausomai ar vėluoja į kitą reisą ar ne, o ne tiesiog savo noru nuvežti keleivius kažkur kitur.

                    Comment


                      Parašė 10.000 Rodyti pranešimą
                      SĮSPas savo facebook paskyroje papost'ino atsakymus į dažniausiai iškilusius klausimus apie naujuosius maršrutus



                      Prajuokino ta vieta, kur rašo "iki šiol Kalnėnai turėjo tik du maršrutus". Na, bet logikos gal ir yra - 33 buvo tinkamas, tik tiems kas važiuoja į rytinę Centro/Senamiesčio dalį, o 122 bus alternatyva, tiems kam reikia pvz. į Naujamiestį, ar Švitrigailos gatvę.
                      Iš Kalnėnų į Naujamiestį ir Švitrigailos gatvę gatvę gali nuvažiuoti su 58 maršrutu, o vat į kitus artimiausius rajonus, kaip Antakalnį/Žirmūnus nėra galimybės greitai nuvykti.
                      122 tik maksimaliai dubliuoja kitus maršrutus.

                      Mano nuomone nėra normalu 8 km maršrutą važiuoti valandą laiko:
                      Click image for larger version  Name:	Capture.JPG Views:	0 Size:	174,2 kB ID:	1985409

                      Galbūt būtų logiškiau, jei 33 važiuotų per Olandų ar Žirmūnų, ar Antakalnio g., o 122 važinėtų senamiestyje.
                      Dabar gaunasi, didelis dyzelinis autobusas sukiojasi per senamiestį, o mažiukas elektrinis autobusas važinėja aplinkelyje, kur iš vis joks maršrutas negali važinėti
                      Paskutinis taisė Kaid; 2022.08.16, 10:49.

                      Comment


                        Na pirmieji įspūdžiai iš pap parara pap pasikratymo su raudonaisiais "Kautra" mikriukais - pusėtini. Kai rauna iš stotelės, garsas toks, kad rodos tuos įsibėgės visu greičiu ir rėšis į artimiausią stulpą/medį. Aukštos vairuotojų kultūros taip pat tikėtis nereikėjo - ir rūko, ir cigaretes meta bet kur - negi dėsiesi nuorūką į kišenę? Vietų realiai taip - tik 12, o dar tiksliau - 10, nes 2 yra atlenkiamos, skirtos neįgaliems ar sunkiau vaikštantiems. Ar rudenį nebus grūsčių? Ko tada imsis Kautra, kad patenkinti išaugusio keleivių srauto poreikius - paleis tarpmiestinio tipo autobusus? Jei Platiniškių gyventojai jau seniai aršiai prašėsi viešojo transporto - gerai, pagaliau jo sulaukė - tai manote, jie sutilps į vos 10 normalių sėdimų vietų turinčias mikriuškes? Na nebent kiekvienam reise keleivių skaičius bus tik simboliškas.

                        Comment


                          Nesistebėsiu, jei Platiniškių gyventojams pateiks jau panešiotas po Kauno rajoną važinėjusias Temsas, jeigu nebus pilnai patenkinamas poreikis pervežti keleivius (netilps visi norintys)
                          Daugiau mano nuotraukų >>
                          Mano rajonas ir apylinkės >>

                          Comment


                            Dar keisčiau, kad buvo žmonių net ir tose stotelėse, pro kurias iki šiol joks VT nevažiavo. Kažkaip operatyviai visi viską susižinojo, nors kaip jau buvo aptarta, nesinaudojant interneto programėlėmis, parodančiomis net ir pačius neįtikėtiniausius persėdimo variantus, naudotis viešuoju transportu praktiškai neįmanoma. Kai kam nors reikia iš stoties į Antakalnį, tai į troleibusą "iki 1-ojo parko" jie nelips, bet va Šilo tilto st. ar Egliškėse žmonių buvo. Kažkaip 10 vietų yra mažoka, prisiminkime stovinčius žmones 16 vietų "Ridvijos" mikriukuose.

                            Comment


                              Apie kokias Temsas čia kalbat? Susisiekimo paslaugos organizuoja maršrutus, konkurse nurodytos transporto priemonių rūšys ir talpos. Kautrai kiek keleivių važiuoja - nei šilta, nei šalta - juk mokama už kilometražą.

                              O Kristupo pastebėjimus apie garsus ir cigaretes skaityti juokinga.

                              Comment


                                Parašė dtb Rodyti pranešimą
                                Apie kokias Temsas čia kalbat? Susisiekimo paslaugos organizuoja maršrutus, konkurse nurodytos transporto priemonių rūšys ir talpos. Kautrai kiek keleivių važiuoja - nei šilta, nei šalta - juk mokama už kilometražą.

                                O Kristupo pastebėjimus apie garsus ir cigaretes skaityti juokinga.
                                Norite pasakyti, jog mėtyti nuorūkas ant žemės yra normalu? Juk tai yra tvarkymo ir švaros taisyklių pažeidimas. O ir šiaip, jei Kautra save stato kaip rimtą, šiuolaikišką ir patrauklią firmą, kodėl tuomet nedaro atrankų, kad būtų priimami tik aukštos kultūros vairuotojai, t.y. be žalingų įpročių? Nes tuomet išvis neatsiras norinčių dirbti?

                                Comment


                                  Parašė dtb Rodyti pranešimą
                                  Apie kokias Temsas čia kalbat? Susisiekimo paslaugos organizuoja maršrutus, konkurse nurodytos transporto priemonių rūšys ir talpos. Kautrai kiek keleivių važiuoja - nei šilta, nei šalta - juk mokama už kilometražą.

                                  O Kristupo pastebėjimus apie garsus ir cigaretes skaityti juokinga.
                                  O man kaip tik įdomūs ir linksmi pastebėjimai apie vairuotojų kultūrą Bet kaip suprantu, mikriukų viduje tai nerūko? Būtų per daug neįtikėtina.
                                  100 minčių – miestai, transportas ir idėjos

                                  Comment


                                    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

                                    Ir abi linijos ten tuo pačiu skaičiu einia? Na tada ten irgi blogai padaryta.
                                    Išvis jokio numerio nėra. Tiesiog Northern line. Per garsiakalbus paskelbiama kuria atšaka tas traukinys važiuos. Ir taip yra visame pasaulyje. O nuo žiopluko vaistų nėra.

                                    Comment


                                      Parašė Blaze Rodyti pranešimą

                                      Išvis jokio numerio nėra. Tiesiog Northern line. Per garsiakalbus paskelbiama kuria atšaka tas traukinys važiuos. Ir taip yra visame pasaulyje. O nuo žiopluko vaistų nėra.
                                      Jeigu kitur yra blogai nebūtina to kartoti. Taip, tikrai neišgydysi žmonių kurie sugalvoja kad nereikia žymėti skirtingų maršrutų.

                                      Comment


                                        Parašė Kristupas0220 Rodyti pranešimą

                                        Norite pasakyti, jog mėtyti nuorūkas ant žemės yra normalu? Juk tai yra tvarkymo ir švaros taisyklių pažeidimas. O ir šiaip, jei Kautra save stato kaip rimtą, šiuolaikišką ir patrauklią firmą, kodėl tuomet nedaro atrankų, kad būtų priimami tik aukštos kultūros vairuotojai, t.y. be žalingų įpročių? Nes tuomet išvis neatsiras norinčių dirbti?
                                        Kristupai, o tu pats neturi žalingų įpročių, pvz. nevartoji psichiką veikiančių medžiagų?

                                        Comment


                                          Lyg ir ne. O viena kita tabletė bent jau neatgraso aplinkinių, kaip pvz. cigarečių dūmų smarvė. Mikiukuose žinoma, nerūko, bet kas iš to, jei "kvapniais" dūmiukais apsinešęs vairuotojas įlipa į vidų ir viską užsmardina. Šiuo metu kol kas dar gelbėja tik tai, kad mikriukai dar kvepia gamyklos dažais, kurie kiek pridengia rūkalų smarvę.
                                          P.S. kai kurie iš šių naujųjų maršrutų išeina už Vilniaus m. ribos. Vadinasi kažkaip buvo įmanoma susitarti su Vilniaus r. savivaldybe? Kodėl tuomet nesusitariama dėl kitų vietų, pvz. Skaisteriai, Upės gatvė, taip pat atkurti miesto VT į Keturiasdešimt Totorių?

                                          Comment

                                          Working...
                                          X