Parašė MikasRidikas
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Vilniaus viešasis transportas
Collapse
X
-
Parašė Lucario Rodyti pranešimą
O ar ne tikėtiniau, kad bus grįžtama į Nemenčinę pro Skirgiškes?
Na vat bus įdomu rast kažkokių skirtumų, kai grąžins grafikus.
Comment
-
Parašė digital Rodyti pranešimąDėl to, kad 4G neturėtų taip važiuoti vidury dienos, sutinku. Bet rimtai žmona ant tiek durna, kad skambino, kad nuvežtum?
O toki asilo gabala kaip tu galiu tik uzjaust, matyt nezinai nei kas yra seima nei vaikai
Comment
-
Parašė MikasRidikas Rodyti pranešimą
O kam reikia klaidinančio numerio 4G, jei autobusas važiuoja visai kitu maršrutu?
Comment
-
Na, situacija gal ir apmaudi, bet juk ant švieslentės aiškai buvo parašyta "AP (Kirtimai)", tai žmona gali kaltinti nebent pačią save. Juk kai ateinat į Maximą, ir ten būna perdėliotos prekės ir pakeistos etiketės, tai turbūt nepuolat kaltinti viso pasaulio aplink save ?
Beje, pirmas reisas į parką iš Pilaitės išvažiuoja 18:03, na tai jau nelabai galima sakyti, kad "viduryje dienos"
- 6 patinka
Comment
-
Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimąZmogus su mazu vaiku turi ribota laika pasivaiksciojimams. Minetas autobusas ant kurio buvo aiskiai parasyta 4G nuveze ten kur kiti 4G nevaziuoja, taip. Juk sakau kad tas kur vaziuoja i parka pasuko i Laisves pr. is Pilaites pr. vietoj to kad vaziuotu tiesiai i Narbuto g. Ji islipo susigaudzius kas ivyko kazkur po 2 stoteliu. Grizineti vel atgal ar ieskotis persedimu su vezimeliu / dviratuku ir vaiku ant ranku yra siaip sau uzsiemimas. Be to jis uzimtu dar papildomai apie pusvalandi - kol nueisi ir kol sulauksi pakaitalo.
O toki asilo gabala kaip tu galiu tik uzjaust, matyt nezinai nei kas yra seima nei vaikai
- 3 patinka
Comment
-
Su transporto priemonėmis, kuriose yra švieslentės, viskas paprasčiau, na gal tik tai, jog įsijungia užrašas Vilnius myli Ukrainą. To užrašo degimo metu apskritai nerodoma kryptis net kai važiuojama kaip maršrutas. Tik Transreviso Isuzu net vairuotojui perjungus švieslentę, gale dega įprastas maršrutas.
Dar kitas dalykas su nuliniais reisais yra patys seniausi Škoda troleibusai, kur gale esančio trafareto vairuotojas apversti neprivalo, tad iš galo atbėgęs žmogus gali įsėsti pamanęs, jog ten maršrutas, ir tik vėliau supras, kad kažkas ne taip. Ten kitoje jo pusėje tuščia, tad dažniausiai taip ir paliekama, nors yra vairuotojų, kurie tas dureles atsuka ir nuleidžia žemyn kartu su visu trafaretu arba išima jį visai. Su 15 troleibusu situacija yra ta, jog abu šio maršruto galiniai punktai yra pakankamai toli nuo parkų, tad tenka neišvengiamai tuščiai važiuoti per pusę miesto. Jei važiuoja Škoda 14TrM su švieslente, tai vairuotojai kryptį perjungia būdami ties "Spartos" sankryža. Jei modelis tas pats seniausias, tuomet apverčia tik priekinį trafaretą, o šoninį tuomet, kai stotyje išlipa visi žmonės (keleivius išlaipina ne savo stotelėje, bet užsisukęs po dešine, maždaug ties 58 autobuso sustojimo vieta), nes sustojus įprastoje stotelėje, keleiviai pamatę jog 15, pradės brautis į vidų, ir tuomet reiks juos išvarinėti lauk/aiškinti jog bus vykstama į parką. Laimei, paskutinėse 2-ose maršruto stotelėse žmonės pamatę jog priekyje trafaretas jau apverstas, visada įlipa, ko gero supranta, jog pro stoties žiedą dar prasuks. Aišku alternatyvų, pro kur leisti į parką šį maršrutą daugiau nelabai yra. Vis tiek bus nežinančių, kur yra tas 1-asis parkas.
Comment
-
Tai kada žadėtas streikas? Nepaprastoji padėtis gi jau panaikinta? Darbuotojų skaičius dar sparčiau mažėja:
EDIT. A, nu jasna:
Nepaprastoji padėtis visoje Lietuvoje įvesta vasario 24 dieną Rusijai pradėjus karą prieš Ukrainą ir galioja iki birželio 29 dienos imtinai. Antradienio sprendimu ji pratęsta iki rugsėjo 15 dienos imtinai.
https://www.vz.lt/verslo-aplinka/202...ugsejo-vidurioPaskutinis taisė dondc; 2022.08.10, 10:46.♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚
Comment
-
Parašė digital Rodyti pranešimąŽmona su vežimėliu važiuodavo VT be jokių problemų. Netgi vaikas ne į tą autobusą įsėdęs ir nuvažiavęs į rajoną, kuriame niekada nebuvo, paskambino man ir aš jam paaiškinau, kaip grįžti, nors ir turiu automobilį ir būčiau galėjęs parvežti.
Dabar iš žmogaus atimi telefoną ir palieka aklas kaip kurmis. Net į autobusą įlipt nebemoka
- 3 patinka
Comment
-
Naujųjų autobusų maršrutų tvarkaraščiai vėl įkelti į stops.lt !
Kažkiek nustebau, kad 118 važiuos ne tiesiai Pilaitės pr.-> Karaliaučiaus g., o darys lankstą pro Įsruties ir Vydūno gatves, bet čia gal moksleivių patogumui dėl naujosios Tolminkiemio gimnazijos ?
Įdomus ir 122 maršrutas, kadangi iš principo visoje jo trasoje jau važiuoja kitų autobusų maršrutai, t.y. naujo pasiekiamumo priemiesčių gyventojams jis nesudarys. Na, bet gal situacija pasikeis kai bus nutiesta Juozo Prano Aleksos, Jurgio Šlapelio ir Stasio Šilingio gatvių jungtis
Beje, gal kas numano kada pradės važinėti likę trys autobusų maršutai į Kelmijos Sodus, į Riovonis ir į Ivaniškes ?Paskutinis taisė 10.000; 2022.08.10, 13:52.
- 3 patinka
Comment
-
Parašė 10.000 Rodyti pranešimą<...>
Beje, gal kas numano kada pradės važinėti likę trys autobusų maršutai į Kelmijos Sodus, į Riovonis ir į Ivaniškes ?
Comment
-
Na nežinau ar šių naujų maršrutų atidarymas nėra per didelis žingsnis į priekį, t.y. faktiškai atgal. Dar didesnės nesąmonės su tais reisais į parkus, kuomet galinė stotelė bus Antaviliai arba išvis net ne Skirgiškės, bet Juozapiškės. Tas 122 maršrutas kai pasisuks į Juodąjį kelią, jo gyventojai pamanys jog vežama į miestą, o čia pyst ir nusuka į Pavilnį. Kas naudosis VT Gulbinėliuose, išvis nesuprantama - ten galimai gyvena Mercedes-Benzinė publika, kuri ne tik nesinaudoja VT, bet dar gal net ir svajoja duoti į snukį varguoliams. Be to, maršrutus aptarnaus 16 vietų mikriūškės - ar tai ne degradacija - baisu net važiuoti, o gal nuo didelio greičio ir agresyvių vairuotojo manevrų jis apvirs aukštyn kojomis (t.y. ratais)? Juk jei Kautra, tai nereikia galvoti, jog vairuotojų kultūros lygis bus aukštesnis. Bent 1 rūkantis vairuotojas tikrai bus. Ir cigaretę ne tvarkingai nugesins į šiukšlių dėžę, bet numes ant asfalto ir sumindęs nurūks tolyn. Dar betrūksta maršrutų į Aukštuolę, Ąžuolinę bei Šeškučių pelkes...
Comment
-
122 maršrutas nesuprantama kam skirtas. Kalnėnš ar Pavilnio gyventojai tikrai į Ikea ar naujanus nevažiuos, nebent vaikai važinės iš Landsbergienės mokyklos į Kalnėnus arba Pavilnį, bet labai abejoju, kad didžioji dalis vaikų gyvena šalia, kadangi pavasarį prieš 8 labai dideli kamščiai būna iš miesto link Juodojo kelio
Comment
-
Parašė 10.000 Rodyti pranešimąNaujųjų autobusų maršrutų tvarkaraščiai vėl įkelti į stops.lt !
Kažkiek nustebau, kad 118 važiuos ne tiesiai Pilaitės pr.-> Karaliaučiaus g., o darys lankstą pro Įsruties ir Vydūno gatves, bet čia gal moksleivių patogumui dėl naujosios Tolminkiemio gimnazijos ?
Nors man nesuprantamas stotelių išdėstymas. Vėluvos stotelė yra pernelyg arti Padekaniškių stotelės; pastaroji dar turėtų atsirasti kryptimi link Pašilaičių po sankryžos rekonstrukcijos. Stotelės Varnėje yra, iš esmės, tos gyvenvietės pakraščiuose.
Įdomus ir 122 maršrutas, kadangi iš principo visoje jo trasoje jau važiuoja kitų autobusų maršrutai, t.y. naujo pasiekiamumo priemiesčių gyventojams jis nesudarys. Na, bet gal situacija pasikeis kai bus nutiesta Juozo Prano Aleksos, Jurgio Šlapelio ir Stasio Šilingio gatvių jungtis.
Beje, gal kas numano kada pradės važinėti likę trys autobusų maršutai į Kelmijos Sodus, į Riovonis ir į Ivaniškes ?
Parašė Kristupas0220 Rodyti pranešimąNa nežinau ar šių naujų maršrutų atidarymas nėra per didelis žingsnis į priekį, t.y. faktiškai atgal. Dar didesnės nesąmonės su tais reisais į parkus, kuomet galinė stotelė bus Antaviliai arba išvis net ne Skirgiškės, bet Juozapiškės. Tas 122 maršrutas kai pasisuks į Juodąjį kelią, jo gyventojai pamanys jog vežama į miestą, o čia pyst ir nusuka į Pavilnį. Kas naudosis VT Gulbinėliuose, išvis nesuprantama - ten galimai gyvena Mercedes-Benzinė publika, kuri ne tik nesinaudoja VT, bet dar gal net ir svajoja duoti į snukį varguoliams. Be to, maršrutus aptarnaus 16 vietų mikriūškės - ar tai ne degradacija - baisu net važiuoti, o gal nuo didelio greičio ir agresyvių vairuotojo manevrų jis apvirs aukštyn kojomis (t.y. ratais)? Juk jei Kautra, tai nereikia galvoti, jog vairuotojų kultūros lygis bus aukštesnis. Bent 1 rūkantis vairuotojas tikrai bus. Ir cigaretę ne tvarkingai nugesins į šiukšlių dėžę, bet numes ant asfalto ir sumindęs nurūks tolyn. Dar betrūksta maršrutų į Aukštuolę, Ąžuolinę bei Šeškučių pelkes...
Comment
-
Likę 3 maršrutai išriedės tik po metų - 2023 III ir IV ketv.
>>> https://vilnius.lt/lt/2022/08/10/i-v...rHRheuD0tAKW2I
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Tikras architektas Rodyti pranešimą
Nu ką čia kalbėt, prieš dvidešimt-trisdešimt metų vaikas būdamas kur reikėdavo, ten nuvažiuodavau. Ir švieslentes skaityt mokėjau ir programėlių nebuvo. Išmokau naudotis planais ir nebijoti paklausti kitų keleivių.
Dabar iš žmogaus atimi telefoną ir palieka aklas kaip kurmis. Net į autobusą įlipt nebemoka
Kaip suprantu didziausia problema yra ta kad as juos nuveziau paskui su masina ten kur reikejo. Deja taip, jau paaiskinau priezasti - brautis atgal uztruktu 20-30 minuciu ilgiau ivertinus laukimus ir persedimus, minimum 20 miun kuriuos buvo prarastos del to kad autobusas nuvaziavo ne ta kryptimi ir atrodo visai netoli ir greit tas pastebeta. Sito laiko jau nebebuvo, taip pat nebebuvo jokio noro challengint toliau. Mes ir toliau naudosimes masina, o jus - VT apologetai galite toliau sedeti savo sugalvotame burbule ir visiems aiskinti kaip ten normaliai viskas sureguliuota, aisku ir veikia kaip sveicariskas laikrodis.
Comment
-
Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą
Taigi ir paklause kitu zmoniu, kurie pasake kad sitas vaziuoja i Parka ir tuomet islipo. Jau patys prisigalvojat ir stebites savo isgalvotu isvedzioijmu.
Kaip suprantu didziausia problema yra ta kad as juos nuveziau paskui su masina ten kur reikejo. Deja taip, jau paaiskinau priezasti - brautis atgal uztruktu 20-30 minuciu ilgiau ivertinus laukimus ir persedimus, minimum 20 miun kuriuos buvo prarastos del to kad autobusas nuvaziavo ne ta kryptimi ir atrodo visai netoli ir greit tas pastebeta. Sito laiko jau nebebuvo, taip pat nebebuvo jokio noro challengint toliau. Mes ir toliau naudosimes masina, o jus - VT apologetai galite toliau sedeti savo sugalvotame burbule ir visiems aiskinti kaip ten normaliai viskas sureguliuota, aisku ir veikia kaip sveicariskas laikrodis.
Vilniaus VT turi nemažai problemų, bet tai, kad keleivis žioplas nėra viena jų. Čia visi megėjai paloti ant mūsų VT, bet dauguma net nėra jo išbandę arba išbando vienąkart, kažkur kažką nusigrybauja ir jau viskas, Šimašeu duok metro. Bet reikalas tas, kad sugebėti konstruktyviai kritikuoti kažkokią sritį, reikia apie ją žinoti tikrai daugiau nei tavo atvejis ar daugumos kažkur kažkada nugirsti viena-boba-sakė pletkai ar neapsišvietusių politikų lozungai.
Aš keliaudamas po kitas šalis visad naudojuosi miestų VT ir kiekvienąkart prieš atvykdamas pasiskaitau kaip kas veikia, kaip įsigyjami bilietai, kokie maršrutai man aktualūs ir t.t. Dievaži, tokia info būna net tuose kelionių vadovuose kvailiems Amerikos turistams. Šiuo klausimu Vilniaus VT nėra kažkuo išskirtinis. Švieslentės yra aiškios ir įskaitomos, kiekvienoje stotelėje yra info blokas, visur kartojamas judu.lt domenas, kuriame gali rasti kokią nori info.
Nemanau, kad pavyks tau įkrėsti proto, bet šitaip devalvuoti VT dėl tokio absurdiško dalyko yra neteisinga.
- 7 patinka
Comment
-
Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą
Taigi ir paklause kitu zmoniu, kurie pasake kad sitas vaziuoja i Parka ir tuomet islipo. Jau patys prisigalvojat ir stebites savo isgalvotu isvedzioijmu.
Kaip suprantu didziausia problema yra ta kad as juos nuveziau paskui su masina ten kur reikejo. Deja taip, jau paaiskinau priezasti - brautis atgal uztruktu 20-30 minuciu ilgiau ivertinus laukimus ir persedimus, minimum 20 miun kuriuos buvo prarastos del to kad autobusas nuvaziavo ne ta kryptimi ir atrodo visai netoli ir greit tas pastebeta. Sito laiko jau nebebuvo, taip pat nebebuvo jokio noro challengint toliau. Mes ir toliau naudosimes masina, o jus - VT apologetai galite toliau sedeti savo sugalvotame burbule ir visiems aiskinti kaip ten normaliai viskas sureguliuota, aisku ir veikia kaip sveicariskas laikrodis.
Daugiau nevažiuosiu. Paaiškinkit man dabar visi aftamabilistų apologetai kaip patogu naudotis mašina ir kaip ten daug komforto.
- 4 patinka
Comment
-
Just saying, Londone vidury maršruto gali pasikeisti galinė stotelė (susitrumpina maršrutas), nes autobusas vėluoja o vairuotojui pietų pertrauka. Turbūt irgi blogas VT ir visi ten renkasi mašinas
Pilnai pritariu Tikram Architektui, problemų daug, bet jei žmogus neskaito švieslentės su kryptimi - čia yra tik jo asmeninė problema. Nuo durnumo vaistų nėra.
- 2 patinka
Comment
Comment