Parašė Garbanius
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Vilniaus viešasis transportas
Collapse
X
-
Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
Comment
-
Parašė VLR Rodyti pranešimą
Ko tai nerodo nuotraukų prikabintų (išskyrus paskutinę). Čia man gal vienam?
Comment
-
Parašė Pilaitis Rodyti pranešimąLabai trumpai, tikiuosi čia bus atsakymai į didelę dalį klausimų.
- Dėl autonominė ridos, tai mano supratimu, ji yra paprastai reikalinga sąlyginai retiems ir neplanuotiems atvejams, tai tos baterijos užtektų gerokai mažesnės. Jei jie planuoja 30% (!) kelio važinėti autonominiu rėžimu, tai reiškia arba (1) esamos infrastruktūros naikinimą, (2) troleibusų maršrutų pratęsimą į vietas, kur dabar jie nevažiuoja, (3) visišką pirkimą ruošusių žmonių analfabetizmą. Mano spėjimas yra (3)
- Tas atsakymas dėl keleivių skaičiaus kvadratiniam metrui tai kaip iš komedijos, kvepia visišką nekompetencija.
- Dėl sumažėjusio skaičiaus ilgų troleibusų reiktų parašyti jiems, įdomu ką sakys.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Garbanius Rodyti pranešimąBuvo planas, kad autonomine eiga, ne tik avarine bet ir vaziuos tie naujieji troleibusai dalyje trasos be KT.
IMC technologija, nors ir nerealiai geras dalykas (ping Praha ir Berlynas), miestuose jau turinčiuose troleibusus reiškia maždaug vienodą KT demontavimą sudėtingose vietose (pvz Senamiestyje ar labai sunkios sankryžos), BET ir naujo KT tiesimą visų pirma įkalnėse ir tiesėse (pvz. Ukmergės, Ateities gatvės), nes tik demontuodamas KT tu tiesiog naikini visą IMC logiką (skaityk sumažini įkrovimo punktų skaičių). Duodu galvą nukirsti, kad dabartinis VMS planas jokios KT plėtros nenumato, kitaip čia būtų labai garsiai trimituojama, kaip čia darnu judu modernu.
Nepaisant to, kad buvo praslydusi informacija, kad buvo minčių pratęsti T1 iki Pilaitės, T4 iki Vaduvos galo ir galimai kažkurį iš Žirmuninių maršrutų paleisti Minties/Rinktinės gatvėmis, realiai daugiau jokios plėtros su tiek transporto priemonių kiek planuojama nesigaus. Turėkite omeny, kad prieškarantininis išleidimas buvo 190 troleibusų darbo dienomis; bus 159 nauji + 41 Soliariai + iki-45 senesnių penkiolikinių Soliarių (nes jiems reikia arba rimto kapitalinio remonto, arba kelionės į amžinąjį poilsį), t.y. iš viso ~230 troleibusų. Vakarų Europoje įprastai rezervas sudaro 10-15%; turint omenyje mūsų dugne esančią aptarnavimo kultūrą, tai reikėtų ~35 rezervinių troleibusų.
Gaunasi 5 atliekami troleibusai, ir čia numatant, kad Trollino 15 vis dėl to liks - daug ką galima praplėsti su tokiu kiekiu?
- 3 patinka
Comment
-
Parašė Garbanius Rodyti pranešimąBuvo planas, kad autonomine eiga, ne tik avarine bet ir vaziuos tie naujieji troleibusai dalyje trasos be KT.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė taccido Rodyti pranešimąAčiū dar kartą visiems už pastabas
Esmę sudėjau į tinklaraščio straipsnį: Kaip Vilniuje sukurti patogų susisiekimo mazgą? (Lvivo st.)
Rytoj paskelbsiu ir feisbuko puslapyje.
Galutiniai du variantai: vienas apvažiuojant skverą, kitas jį perkertant.
Kadangi 12 ir 14 troleibusui bei naktiniams autobusams užteks G stotelės, manau, kad nebeverta daryti skvere autobusų pravažiavimo, kuris tik vietą užimtų. Todėl šitame D variante su skvero perkirtimu invazija minimali. Kaip rašau straipsnyje, ir patį skverą galima patobulinti, šalia gatvės prisodinti daugiau medžių, krūmų, gal net kokias kalveles supilti, kad būtų šioks toks vizualinis ir akustinis barjeras. Čia jau kraštovaizdžio architektų darbas būtų pasiūlyti įdomius ir naudingus sprendimus – tada gal ir paprastiems žmonėms nekliūtų, kad per skverą eina tos dvi juostos. Beje, medžio nė vieno nereikėtų išpjauti – tokį dalyką reikia būtinai pabrėžti.
Naktiniai autobusai stoja abiejuose variantuose identiškai:
Kaip Vilniuje sukurti patogų susisiekimo mazgą? (Lvivo g.)
https://madeinvilnius.lt/transportas...iNXGptr_KKwIzY
Atsakymas iš JUDU
Šiais metais yra rengiamas kompleksiškas Vilniaus viešojo transporto maršrutų vertinimas, optimizavimas ir plėtra. Dėl to, individualiai vertinsim Jūsų siūlymus dėl viešojo transporto mazgo įrengimo galimybių Kalvarijų–Šeimyniškių g.–Konstitucijos pr. sankryžoje. Naujų maršrutų įrengimo poreikis ir esamų maršrutų trasos bus peržiūrimos ir optimizuojamos pagal miesto gyventojų poreikius bei miesto plėtros planus.♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚
- 7 patinka
Comment
-
Gaila, kad VMS nėra absoliučiai jokio suvokimo, kas yra VT ir kaip jis veikia. Pagal mero ir jo padėjėjų supratimą, užtenka nupirkti naujų autobusų (kurių pusei jau nebeveikia oro kondicionieriai), papozuoti nuotraukose su didele šypsena nu ir viskas, VT sutvarkytas. Dar galima pamojuoti kažkokiomis bulšitinėmis apklausomis, kur vilniečiai neva labai patenkinti VT paslaugų kokybe ir tiek žinių. Gaila, kad nei šitie, nei kokie nors panašūs planai nebus įgyvendinti ir Vilniaus VT toliau bus Afrikos šalių lygio.
- 10 patinka
Comment
-
Parašė dondc Rodyti pranešimą
Patalpino ir žiniasklaidos priemonės:
Kaip Vilniuje sukurti patogų susisiekimo mazgą? (Lvivo g.)
https://madeinvilnius.lt/transportas...iNXGptr_KKwIzY
Atsakymas iš JUDU
- 5 patinka
Comment
-
Paskelbtas naujų troleibusų tarptautinis pirkimas – pirmieji sostinę pasieks 2024 m. pradžioje
https://www.vilniausviesasistranspor...4-m-pradzioje/
Išsisklaidė abejonės dėl kiekio:
(...)Paskelbtose pirkimo sąlygose numatyta įsigyti nuo 90 naujų žemagrindžių dviejų ašių autonominės ridos troleibusų, su galimybe pagal poreikį padidinti kiekį iki 101 troleibuso. (...) artimiausiu metu planuojama skelbti dar vieną pirkimą – 70 trijų ašių troleibusų, kurie Vilnių turėtų pasiekti 2025 m.
- 11 patinka
Comment
-
Parašė Pilaitis Rodyti pranešimąPaskelbtas naujų troleibusų tarptautinis pirkimas – pirmieji sostinę pasieks 2024 m. pradžioje
https://www.vilniausviesasistranspor...4-m-pradzioje/
Išsisklaidė abejonės dėl kiekio:
Comment
-
Su VVT taikomais inventoriaus priežiūros standartais nereiktų baisia nustebti, jeigu 2017-20xx pirkti Solariai (tiek autobusai, tiek troleibusai), jau bus nusidėvėję ir sulūžę. Jau dabar kai kuriems nebeveikia kondicionieriai, iš kėbulo kyšo visokios praviros durelės ar kitos detalės.
- 5 patinka
Comment
-
Parašė TrippleA Rodyti pranešimą
O tai kas bus su Soliariais kurie prikti pries kelis metus? Nejaugi juos irgi parduos, ar kaip cia planuoja gautis?
pilnai atnaujinus troleibusų parką Vilniuje nebeliktų ne tik senųjų „Škoda“ troleibusų, kurie ilgus metus patikimai vežė keleivius, bet ir senesnių nei ketveri metai troleibusų.
Dar verta pastebėti, kad per VMS posėdį VVT direktorius minėjo galimybę į Soliarius įdiegti akumuliatorius autonominei eigai, nors aš stipriai abejoju, kad tai būtų padaryta vardan maršrutų plėtros, o ne kontaktinio tinklo demontavimo centre.
Parašė John Rodyti pranešimąSu VVT taikomais inventoriaus priežiūros standartais nereiktų baisia nustebti, jeigu 2017-20xx pirkti Solariai (tiek autobusai, tiek troleibusai), jau bus nusidėvėję ir sulūžę. Jau dabar kai kuriems nebeveikia kondicionieriai, iš kėbulo kyšo visokios praviros durelės ar kitos detalės.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
Džiugu kad žmonės grįžta į realybę, aš tą šiame forume bandau paaiškinti dar nuo to momento, kai lapkritį atsigaivino kalbos apie tramvajų
- 7 patinka
Comment
-
Tada sorry, galbūt būsiu tamstą su kuo nors supainiojęs. Mano posto esmė buvo kadjeigu senesni autobusai ir troleibusai "taisomi" naudojant medvaržčius, o jiems iš vamzdžių eina juodų dūmų kamuoliai (=netinkama priežiūra, vagiamos detalės), tai nėra jokių priežasčių galvoti, kad su naujais (= ir naujomis VT rūšimis) bus kitaip.
Peace
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
T.y. reiškia, kad 2004-2006 pirkti Soliariai bus gone, bet čia nereikia pamiršti, kad VVT niekada neišpildo savo pažadų: 2012 perkant dujinius MANus, žadėta nurašyti Karosas, 2020 perkant dvigubus dujinius MANus, žadėta nurašyti visus senesnius negu 2004 autobusus. Nei to, nei to nebuvo padaryta laiku, o ir šiandien dar yra vis yra 9 senesni negu 2004 autobusai.
Dar verta pastebėti, kad per VMS posėdį VVT direktorius minėjo galimybę į Soliarius įdiegti akumuliatorius autonominei eigai, nors aš stipriai abejoju, kad tai būtų padaryta vardan maršrutų plėtros, o ne kontaktinio tinklo demontavimo centre.
Taip pat , jei bus atliekama ju restauracija ir idedami akumuliatoriai, tai visai logiskai atrodytu, kad ju bukle 2024 per 6-7 metus naudojimo irgi pageretu ir realiai jie pilnai prilygtu naujiems troleibusams.
Comment
-
Kuo pasireiškia durnas maršrutų ir tvarkaraščių organizavimas? Man durna atrodo tik tai, jog "Transreviso" Panerių maršrutai nuliniais reisais grįžinėdami į parką suka ne į Vilkpėdės g. kaip yra nubraižyta schemoje, bet varo tiesiai iki žiedo ir į Tūkstantmečio gatvę įšoka ten. Tokiu būtu, jie pravažiuoja Vilkpėdės stotelę nesustodami, nes ji jiems nepriklauso pagal tvarkaraštį.
Comment
Comment