Parašė Sula
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Vilniaus viešasis transportas
Collapse
X
-
-
Nuo gimimo važinėjau išskirtinai Vilniaus VT, vėliau 15 metų beveik tik auto. Dabar 50/50.
Įvertindamas savo patirtį, sakyčiau, kad dabartinis Vilniaus VT kone geriausias per pastaruosius 50 metų, nors trūkumų dar yra labai daug. Bet atsilikimas nuo kaimynų nemažėja, t.y. vystymasis, sutinku, toli gražu nepakankamas.
Dėl tragiškumo - jūs turbūt nevažinėjote kasdien į studijas/darbą 1989-1993 m. (masinio automobilizmo dar nebuvo)
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Sula Rodyti pranešimąDėl tragiškumo - jūs turbūt nevažinėjote kasdien į studijas/darbą 1989-1993 m. (masinio automobilizmo dar nebuvo)
Comment
-
Parašė Pilaitis Rodyti pranešimąViskas ten ok, Konstitucijos pr. yra tokio pločio, kad medžiai visiškai netrukdo ir dar liktų vietos šone. Keblumų kiltų nebent norint įrengti platų sustojimo peroną vietoje, kur tie medžiai jau pasodinti, bet sprendimų vis tiek būtų.
Comment
-
Parašė 10.000 Rodyti pranešimą
Kiek atsimenu, Šimašius kažkada buvo užsiminęs kad norėtų Šeimyniškių gatvėje automobilius pakišti po žeme. Tai manau galėtų šį sprendimą taikyti ir Konstitucijos ir prospekto rytinėje dalyje, ten kur dabar užsodinti medžiai. Suformuoti pėsčiųjų erdvę nuo Europos aikštės iki Artery su tramvajumi, o automobiliai važiuotų po žeme. Jeigu būtų tramvajaus linijos būtų tokios, kaip dabartinės 3G ir 4G trasos, tai net nežinau ar reiktų išsaugoti antžemines A juostas, nes nelabai matau autobusų/troleibusų maršrutų, kuriuos vertėtų palikti.
- 1 patinka
Comment
-
Įdomus pastebėjimas - 4 troleibuso reisas 6:05 ryto iš Antakalnio žiedo darbo dienomis (")nestoja(") Valkininkų st. Matyt susiję su tuo, jog anksčiau tai būdavo 13 troleibusas, dabar visi paversti į 18, tai matyt automatiškai grafikus sudaranti programa kažką pridirbo, nes jei neužsukama į Valkininkų st. "žiedą", tai matyt programa suprato jog ir gatvėje esančią stotelę reikia praleisti.
Dar didesnė nesąmonė jog nuliniais 52 autobuso reisais rytais į Tarandę yra važiuojama tiesiai Tarandės gatve, jog kuo greičiau pasiekti galinę Raudonbalės st. ir maršrutą link miesto pradėti nuo ten, nors galėtų apsukti platesnį ratą ta naujausia trasa - juk ten irgi atsirastų keleivių. Dar kraupiau atrodo tos stotelės, kurios po trasos korekcijos liko naudojamos tik nuliniais reisais - stotelės ženklas nuimtas, o stulpas styro pakrypęs it stagaras. Akivaizdžiai matosi SĮSP politika - jei stotelė naudojama tik nuliniais reisais - jos prižiūrėti nebereikia.
Comment
-
Eksperimentas nepavyko: ilgųjų troleibusų Vilnius nepirks
Žiemą į Vilniaus gatves pirmą kartą istorijoje išriedėjusiam ilgam troleibusui į Vilniaus gatves grįžti nelemta. SĮ „Susisiekimo paslaugos” tokio troleibuso miestui nepirks.
„2022 m. sausį Vilniuje iš Estijos gamintojų buvo paleistas eksperimentinis autonominės ridos troleibusas. Po bandymų paaiškėjo, kad šiuo metu esančios stotelių įvažos tokiems troleibusams yra per trumpos. Ateityje neplanuojama tokių įsigyti”, – portalui MadeinVilnius.lt sakė Giedrė Buivydaitė, SĮ „Susisiekimo paslaugos” Komunikacijos ir rinkodaros vadovė.
Šių metų sausį vilniečiai ir miesto svečiai galėjo išbandyti daugiau nei 24 metrų ilgio „Solaris Trollino 24 Metrostyle” troleibusą. Ilgas autonominės ridos troleibusas, kuris kursavo 19 maršrutu, įveikė 5050 km, vidutiniškai per dieną nuvažiuodamas per 190 km.
Autonominės ridos troleibusai greitai turėtų atsirasti miesto gatvėse. Tęsdamas viešojo transporto atnaujinimą, miestas žada nupirkti 159 naujų troleibusų, kurie turėtų pakeisti visus senus, dar Čekoslovakijoje gamintus troleibusus.
„Šiuo metu vykdome 101 autonominės ridos troleibuso pirkimą, pirmoje dalyje bus įsigyjama 50 troleibusų, kurie į Vilniaus miesto gatves turėtų išriedėti iki 2023 m. pabaigos. Naujieji autonominės ridos troleibusai galės nuvažiuoti apie 30 kilometrų nenaudodami kontaktinio tinklo, todėl gebės apvažiuoti susidariusias kliūtis ne tik sankryžose, bet esant reikalui ir aplinkinėmis gatvėmis”, – komentavo įmonės atstovė.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
Tai taip ir neaišku, ar pirks 159, ar 101 naują troleibusą.
Beje, žurnaliūgos, panašu, supainiojo SĮSP su VVT.
- 6 patinka
Comment
-
Troleibusai grįžta į Prahą. „Žali“ sprendimai – ir Vilniui
>>> http://ebus.lt/troleibusai-grizta-i-...ai-ir-vilniui/
Straipsnio paskutinėje pastraipoje minimas Vilnius, iš 159 naujų troleibusų bus net 68 ilgi! Tai yra tikrai didžiulis kiekis, kai dabar turime vos 3... Jeigu bus tokie, kaip nuotraukoje (SOR modelis), tai Vilnius tikrai atrodys fantastiškai.
- 4 patinka
Comment
-
Patikslinimas - VVT nusprendė pirkti ne 91, o 101 trumpą troleibusą (žr. rinkos konsultaciją vvtr.lt), bendrą troleibusų kiekį paliekant tokį patį (159). T.y., armonikų bus 58 - kas taip nėra daug, turint omeny kad visokie T2, T6, T7 perveža daugiau žmonių negu 5G ar 53 ir kad VMS galvojo keisti porą autobusų maršrutų į troleibusus.
- 4 patinka
Comment
-
Parašė Mantas95 Rodyti pranešimąTroleibusai grįžta į Prahą. „Žali“ sprendimai – ir Vilniui
>>> http://ebus.lt/troleibusai-grizta-i-...ai-ir-vilniui/
Straipsnio paskutinėje pastraipoje minimas Vilnius, iš 159 naujų troleibusų bus net 68 ilgi! Tai yra tikrai didžiulis kiekis, kai dabar turime vos 3... Jeigu bus tokie, kaip nuotraukoje (SOR modelis), tai Vilnius tikrai atrodys fantastiškai.
Comment
-
Parašė Horn Rodyti pranešimąO jūs tikri, jog ilgieji bus su armonika, o ne kaip senieji Soliariai?
Comment
-
Labai trumpai, tikiuosi čia bus atsakymai į didelę dalį klausimų.
Gruodžio 17 dieną paskelbtos visų 159 (91 trumpo ir 68 ilgų) troleibusų techninės specifikacijos:
Atkreipkite dėmėsį į transporto priemonių kiekius. Taip pat iš čia aišku, kad ilgi bus tikrai ilgi sudurtiniai, o ne 15 metrų.
Pagal gautas tiekėjų pastabas, š.m. birželį paskelbta rinkos konsultacija 101 trumpam troleibusui. Čia prasideda įdomybės, nes kažkokiu būdu trumpų padaugėjo:
Galėtų susidaryti įspūdis, kad bus perkama ne 159, o 169 troleibusai, bet ne, čia Vilnius - atsakymuose tiekėjams nurodoma, kad bendras perkamų troleibusų kiekis išlieka toks pats, t.y. 159. Tai reiškia, kad armonikų bus tik 58 vietoj 68:
Taip pat čia galima perskaityti kokia yra pirkimo stadija ir kad pirkimas bus vykdomas dalimis.
Tai tada klausimas - kodėl vietoj 10 armonikų bus 10 trumpų?
Beje, skaitant atsakymus tiekėjams, labai užsikabino vienas atsakymas, kuris parodo įmonių požiūrį į keleivius ir gamintojus:
Suprask, nori laimėti - skaičiuok pagal 8m^2, nori būti sąžiningas - skaičiuok pagal 5 m^2 ir pralaimėk. Šveicarijoje išvis gamintojai skaičiuoja pagal 3 m^2, tai kokie nors Hess atkristų net ne dėl kainos, o dėl keleivių talpos skaičiavimo metodikos
Taip pat, panašu kad gali būti amen troleibusų tinklui centre (juk jau daug metų nori nuimti laidus Basanavičiaus, Pylimo gatvėse ir Operos žiede), kitaip aš neįsivaizduoju, kur tie 101 troleibusas kiekvieną dieną važiuos 1/3 trasos nuo akumuliatorių:
VLR, taccido - siūlau paskaityti.Paskutinis taisė Pilaitis; 2022.07.13, 14:23.
- 6 patinka
Comment
-
Parašė Perfect Rodyti pranešimą
Bet SOR puslapyje prie gaminių nėra troleibusų. Tik elektriniai autobusai
Tačiau SOR, IVECO to nedaro, dėl to troleibusus su jų kėbulais galima rasti tik Škodos tinklalapyje:
Paskutinis taisė Pilaitis; 2022.07.13, 11:28.
- 5 patinka
Comment
Comment