Parašė Ignalina
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Vilniaus viešasis transportas
Collapse
X
-
Teko asmeniškai kalbėti su vienu gerai situaciją žinančiu VMS žmogumi apie bendrą situaciją su Vilniaus VT. Nu tai labai nekokios nuotaikos. Neinant į detales, yra ten dar visokių reikalų, kurie, deja, reiškia, kad Vilniaus VT iš esmės yra ant life supporto ir apie kažkokį esminį jo gerinimą nelabai gali būti kalbos, nes einamieji tikslai šiuo metu yra kur kas žemiškesni t. y. išlaikyti bilietų kainas jų nedidinant artimiausiu metu ir bent jau palaikyti esamą serviso lygį, ko, kaip matom, irgi nelabai sekasi padaryti. Realybė matyt tokia, kad neskaitant parko atnaujinimo ir keleto A juostų įrengimo, iš esmes yra nuleistos rankos VT srityje ir Vilnius toliau sėkmingai judės dar didesnės automobilizacijos kryptimi, nors jau ir taip turim bene didžiausią privačių auto modalinę dalį iš visų ES sostinių ir didžiųjų miestų
- 9 patinka
Comment
-
Užmačiau dar vieną naują iešmą - šįkart - ant Šilo tilto. Nuotraukoje nelabai įžiūrėsite, bet kažin kodėl jis "ramybės būsenoje" automatiškai nukreiptas į kairę, o ne į dešinę kaip kad buvo visi seno tipo? Gal naujieji montuojami principu - "nukreipiami ton pusėn, kurion važiuoja daugiau transporto"? - juk į kairę sukantis 19 maršruto troleibusas kursuoja daug dažniau nei 21 (neskaitant dar rytinių nulinių Žirmūnų maršrutų reisų iš 1-o parko į dešinę). Tuomet gal ir yra logikos, bet ar taip nebus painiojami vairuotojai, kuriems būdavo aišku, jog kai tau pagal maršrutą reikia dešinėn - nieko nedarai, užtenka sulėtinti greitį, o kai į kairę - perjungi (nukreipi) srovę spausdamas pedalus (senose Škodose) ar mygtuko paspaudimu (naujuose Solariuose).
Comment
-
Nesuprantu, ką jie čia pridirbo. Taigi jie tik ką nukreipė T19 per Žirmūnų tiltą (šiaip mano manymu, tai buvo blogiausias sprendimas nuo tada, kai jie 2013 m. sutrumpino T3 iki Šeimyniškių g.). Nuo šiol laidų posūkis tarp Šilo tilto ir Žirmūnų g. link centro bus naudojamas tik kelių reisų iš troleibusų parko.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė digital Rodyti pranešimąJei naujas iešmas su indikatorium, kuris rodo kryptį (nuotraukoje dešinėje rodo į kairę arba dešinę, deja, švietė saulė, tai nelabai matosi), tai jame lieka paskutinio pravažiavusio troleibuso kryptis:
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
Oho, kokio kreivumo tinklas į kairę link Narbuto gatvės... tikrai nėra jokio sabotažo ir tikrai troleibusai važiuos greičiauLietuva visiems.
- 1 patinka
Comment
-
Nežinau apie kokį indikatorių kalbate - jei apie tai, kas rašoma tame juodame ekranėlyje, net nežiūrėjau. Aš kalbu apie patį vaizdą iešme, žiūrint iš apačios - štai įdėmiau pažiūrėjus į senuosius iešmus, aišku kaip jie padaryti - į dešinę eina tarsi vientisas laidas, o štai kairiau yra tarsi į niekur pasibaigianti atšaka. Kai reikia į kairę, vairuotojas suspaudžia pedalus/mygtuką ir tuomet susidaręs elektros krūvis akimirkai pakreipia iešmą kairėn, ir vos troleibuso imtuvams praslinkus, vėl grįžta į dešinę. Na o naująjį mačiau padarytą taip, lyg pagrindinė kryptis būtų nustatyta kairė - atvirkščiai nei senuosiuose.
Ir kuo blogai 19 nukreipimas per Žirmūnų tiltą? - maršrutas įgaus daugiau savitumo nuo 4G, atsiras Žvėryno-Šnipiškių jungtis su Sapieginės Antakalniu.
https://www.google.com/maps/@54.6807...7i13312!8i6656
Comment
-
Parašė Kristupas0220 Rodyti pranešimąNa o naująjį mačiau padarytą taip, lyg pagrindinė kryptis būtų nustatyta kairė - atvirkščiai nei senuosiuose.
Ar yra kažkoks distancinis, su kuriuo troleibusų vairuotojai perjungia naują iešmą, ar kaip ir anksčiau perjunginėja mygtukais/pedalais?
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Kristupas0220 Rodyti pranešimąNežinau apie kokį indikatorių kalbate - jei apie tai, kas rašoma tame juodame ekranėlyje, net nežiūrėjau.pagrindinė kryptis
Nors, kai net kai kurie vairuotojai (praėję mokymus!) to nesupranta, tai čia net nesistebiu.
Paskutinis taisė Pilaitis; 2022.06.23, 13:17.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė digital Rodyti pranešimąKaip suprantu, kai yra indikatorius, lieka paskutinio pravažiavusio troleibuso kryptis - todėl pagrindinės krypties kaip ir nėra, arba ji, galima sakyti, yra ten, kur daugiau važiuoja troleibusų. Tai viskas čia ok, žymiai geriau, negu seniau.
Ar yra kažkoks distancinis, su kuriuo troleibusų vairuotojai perjungia naują iešmą, ar kaip ir anksčiau perjunginėja mygtukais/pedalais?
Valdymas radijo ryšiu yra daug geriau, nes senesnio tipo iešmuose yra davikliai, fiksuojantys ar buvo spaudžiamas akceleratorius (imama elektra iš tinklo) ar ne - bet pro daviklius galima pravažiuoti tik labai nedideliu greičiu, nes kitaip jie nefiksuoja ar elektra imama, ar ne. Valdant nuotoliniu būdu, šios problemos nelieka.
Dar greitis labai priklauso nuo iešmo posūkio kampo, bet kaip matom, net ir naują iešmą pakabino blogai (digital nuotrauka). Kita vertus, čia labiau personalo įgūdžių, o ne naudojamos įrangos problema.
- 4 patinka
Comment
-
Parašė TIME Rodyti pranešimąBet kokie atsilike tie prancuzai, visai namu darbu neatliko:
1) gi tiek Avulis, tiek ji aptarnaujanti VMS sake, kad siais laikais visi citybee ir bolt vazineja, beginis VT yra atsilikes reikalas is praeito amziaus
2) meras sake, kad gyvena ponu kvartaliuke centre ir jam biednu priemiesciu problemos neidomios, ka jie kalba apie susisiekimo gelezinkeliu gerinima su istoriskai neturtingais naujininkais, paneriais ar vileika
Ko Vilnius niekaip nebando spręsti - tai vidurinės klasės judėjimo klausimo. Pirmiausia, VT supratimas kaip socialinės paslaugos neleidžia gerinti jo kokybės, nes kokybė kainuoja, o miestas nori kad VT būtų ir toliau įperkamas mažiau uždirbantiems. Antra, yra įsišaknijęs mąstymas kad jeigu uždirbi ant būsto ne sovietiniam daugiabutyje, tai uždirbi ir ant mašinos ir tavo judėjimas po miestą yra tavo pačio problema - ką Šimašius atviru tekstu ir sako priemiesčių gyventojams. Trečia, gaila, bet šitas požiūris yra visai ekonomiškai racionalus - biudžetui VT apleidimas kainuoja mažiau, kuro pardavimas, automobilių remontas ir kita automobilių ekonomika didina BVP, taip pat kaip ir Šimašiaus reklamuojama "lyderystė" dalinimosi sektoriuje, ir apskritai kelių ir gatvių statyba vietiniams yra labiau suprantama, reikalauja mažiau intelektinių pastangų ir kompetencijų negu stiprios VT sistemos įdiegimas ir valdymas, dėl to į tai ir orientuojamasi. Gaila, kad skaičiuojant ekonominę naudą nėra skaičiuojama, kiek automobiliai sukelia taršos, triukšmo, streso, trukdo turėti gerą gyvenimo kokybę, nors tai ir yra pagrindiniai klausimai kuriuos reikėtų akcentuoti kalbant apie VT.
Apibendrinant, tai mano mintis yra ta, kad norint geresnio VT kalbėti apie tai kad reikėtų nemokamo VT ar kad nepasirūpinta skurdžiausiais, nėra tikslinga, nes tai nėra pagrindinė problema. Problema yra ta kad būsi visiškai priklausomas nuo automobilio jeigu neįperki būsto centre, ir nenori gyventi senuose sovietų statytuose rajonuose, Ir to pasekmė yra skurdesnė ir mažiau perkamosios galios turinti vidurinė klasė, kuri savo judėjimo poreikiams patenkinti turi išleisti daugiau nei eilinis vakarų europietis.Paskutinis taisė Kristisz; 2022.06.23, 14:23.
- 7 patinka
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimąTai dabar realiai pagreitės trūlai per tuos iešmus ar ne?
Paprasta.
- 7 patinka
Comment
Comment