Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė aRa Rodyti pranešimą

    Nieko nesumaišėt? Kam autobusų parko teritorijoje reikalingos įlaipinimo vietos?

    O tai, kas primena autobusų įlaipinimo peronus yra stoginės (žemiau ištrauka iš projekto aprašymo):
    Tada taip, sumaišiau, suklaidino tos stoginės.

    Comment


      Kažkas iš šios temos rašinėja MadeInVilnius straipsniuose komentarus pasivadinęs mano miestai.net vardu ir bandydamas suabsurdinti mano nuomonę ('Naujieji Vasiukai', 'o gal tiesiam metro į Kauną' ir. pan sovietinio stiliaus nuomonės suabsurdinimai) Kai pralaimi visus argumentus kas daugiau belieka nei tokia keista taktika. Jaučiuosi laimėjęs ir ačiū už dėmesį, paslaptingas gerbėjau

      https://madeinvilnius.lt/naujienos/g...etuvos-manija/

      https://madeinvilnius.lt/verslas/sta...jos-prospekte/

      https://madeinvilnius.lt/verslas/sta...lia-oro-uosto/

      Comment


        Kaip yra rašės Oskaras Wildas “Imitation is the sincerest form of flattery that mediocrity can pay to greatness.”

        Comment


          Parašė VLR Rodyti pranešimą
          Kažkas iš šios temos rašinėja MadeInVilnius straipsniuose komentarus pasivadinęs mano miestai.net vardu ir bandydamas suabsurdinti mano nuomonę ('Naujieji Vasiukai', 'o gal tiesiam metro į Kauną' ir. pan sovietinio stiliaus nuomonės suabsurdinimai) Kai pralaimi visus argumentus kas daugiau belieka nei tokia keista taktika. Jaučiuosi laimėjęs ir ačiū už dėmesį, paslaptingas gerbėjau

          https://madeinvilnius.lt/naujienos/g...etuvos-manija/

          https://madeinvilnius.lt/verslas/sta...jos-prospekte/

          https://madeinvilnius.lt/verslas/sta...lia-oro-uosto/
          Va šviežias komentaras - https://madeinvilnius.lt/naujienos/s...uose/#comments

          Comment


            Savivaldybė samdo comment-botus?

            Comment


              Parašė 10.000 Rodyti pranešimą
              Nuo rytojaus 5, 49 ir 69 autobusai Žalgirio gatvėje stos naujoje Oršos stotelėje (gaila tik, kad nauja stotelė įrengta tik viena kryptimi)
              O kur siūlytumėte įrengti analogišką stotelę kitapus gatvės? Juk ten jau ir šaligatvis šiek tiek per siauras, nes ten individualūs gyvenamieji namai stovi labai arti gatvės. Mano manymu Žalgirio gatvėje reikėtų gal net 2 stotelių - viena už sankryžos su Giedraičių gatve, o kita - kur nors šalia tos "sparnelinės" (ar kaip ten vadinasi ta užeiga) ar Muitinės kriminalinės tarnybos pastato. Tokia sparčiai gyventojų/dirbančių žmonių skaičiumi auganti gatvė, o stotelės tėra tik gatvės pradžioje ir pabaigoje.

              Comment


                Parašė Zygis Rodyti pranešimą

                Kwrnaves gatvej nebutu problema iguvendint tramvajaus ruoza. Taciau nelabai naudos is to, kamsciu nera, gali ir autobusai vaziuot. Atsiradus EV autobusam, mazai naudos is tramvaju.
                Kuo skiriasi elektriniai ir paprasti autobusai iš esmės (apie ekologiją čia nešnekam)?

                Comment


                  Parašė Sula Rodyti pranešimą

                  Kuo skiriasi elektriniai ir paprasti autobusai iš esmės (apie ekologiją čia nešnekam)?
                  O kokia nauda is tramvaju, jei kolineariai yra A juostos ir vistiek tenka prie raudono stovet? Is asmenines patirties gyvenant Vakaruose - tramvajai niekuo nera greitesni.

                  Comment


                    Parašė Zygis Rodyti pranešimą

                    O kokia nauda is tramvaju, jei kolineariai yra A juostos ir vistiek tenka prie raudono stovet? Is asmenines patirties gyvenant Vakaruose - tramvajai niekuo nera greitesni.
                    Bet važiavimo komfortas nepalyginamai geresnis.
                    Flickr

                    Comment


                      Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                      Bet važiavimo komfortas nepalyginamai geresnis.
                      Konkreciai kuom? Nepastebejau. Metro - taip. Tramvajus - praktiskai tas pats, kas autobusas. Nebent visiskai atskira linija, atskirta nuo sviesoforu ir pan.

                      Comment


                        Parašė Zygis Rodyti pranešimą

                        O kokia nauda is tramvaju, jei kolineariai yra A juostos ir vistiek tenka prie raudono stovet? Is asmenines patirties gyvenant Vakaruose - tramvajai niekuo nera greitesni.
                        Ne greitis o talpa šiuo atveju yra esminis tramvajaus privalumas. Žymiai efektyviau paleisti vieną tramvajų nei kelis autobusus važiuojančius vienas paskui kitą ar beveik vienas paskui kitą. Šiuo metu taip aišku nebūtų, tačiau ateityje kai toliau tankės Šnipiškės, galbūt ir bus gera mintis platinti Kernavės g. įrengiant tramvajaus linijas. Kolkas esminė viešojo transporto gatvė NMC yra Konstitucijos pr. ir aišku būtent ten pirmiausia būtų galima galvoti apie tramvajų, tarkim Pilaitė-NMC.

                        Comment


                          Parašė Zygis Rodyti pranešimą

                          O kokia nauda is tramvaju, jei kolineariai yra A juostos ir vistiek tenka prie raudono stovet? Is asmenines patirties gyvenant Vakaruose - tramvajai niekuo nera greitesni.
                          Taigi planuose ir net BP yra Nauja Viešojo Transporto Rūšis (NVTR). Papildysiu, kad ji pagal aprašyma dar ir greitoji ir talpioji turėtų būti.
                          Nebūtinai tramvajus, gali būti ir Maglev ar Hyperloop.

                          Comment


                            Kaip ir kiekvienas vilnietis - viesuoju transportu vaziuoju tik extra atvejais. neseniai ta padaryti teko ir pasibaisejau. Ilipus i autobusa nera jokios galimybes isigyti bilieta. Gerai, kad as sumanus ir protingas bei dar netycia turejau telefone trafi appsa. Visgi is uzsieniecio perspektyvos nusileidus lektuvu oro uoste - yra du kreivi budai isigyti bilieta.

                            1) pirkti vilniecio kortele, kas yra visiskai ne eko friendly pirkti plastmases gabala dienai ar dviem. Ir papildomai uz ja moketi. Ir aplamai reikia kiosko salia, kuris dazniausiai arba nebuna salia arba nedirba tuo metu.

                            2) siustis bbz koki tai appsa susiradus ant lango uzrasa ir per ji pirkti bilieta. Kas yra dar durnesnis sumanymas ir jo sugalvotojai turetu sedet darbo birzoj. Koks idiotas turi but, kad atrodytu ok:

                            “ilipa uzsienietis i autobusa, pradeda skaityti instrukcija ir ieskot koki ir kaip cia ta appsa parsisiust. Po to parsisiuncia, prisiregistruoja, prideda rankom korteles duomenis (apple pay neveikia!!!!!) ir tada perka ir aktyvuoja bilietus”
                            Blbl. Per tiek tu speji: nuvaziuot iki tikslo arba but sustabdytam kontroles.

                            O jeigu atvaziuoja kokia babulyte, tai as tuo labiau jau matau, kaip ta appsa ji siusis.
                            Paskutinis taisė Zygis; 2022.03.22, 20:12.

                            Comment


                              Šiaip tai pritariu – nors ir labai džiaugiuosi Trafi appsu ir visada naudoju tik jį, bet esu labai skeptiškas to optimizmo, kurį kai kurie forumo nariai reiškia, atžvilgiu. Turistams, atvykeliams iš kitų miestų, persėdantiems iš automobilių bei pagyvenusiems ir su technologijoms nelabai draugajantiems žmonėms naudotis VT dabar yra sunkiau negu anksčiau. Ir vadinti tai progresu yra visiškai nepagrįsta.
                              Paskutinis taisė abruo; 2022.03.22, 20:04.
                              Lietuva visiems.

                              Comment


                                Ir dar braske ant torto - m.ticket appsas, kuris sukurtas butent bilietam - app store turi ivertinima 1.4/5. Taip ir matau, kaip viskas smoothly gaunasi.
                                Paskutinis taisė Zygis; 2022.03.22, 20:12.

                                Comment


                                  Parašė Zygis Rodyti pranešimą
                                  Kaip ir kiekvienas vilnietis - viesuoju transportu vaziuoju tik extra atvejais.
                                  Prašyčiau negeneralizuoti. Aš kaip tik automobiliu važiuoju tik extra atvejais.

                                  Comment


                                    Taip ir zinojau, kad ta dalis kazkam uzklius, ypac sitam forume bet taip linksmiau

                                    Comment


                                      Ar kada nors kazkam teko girdeti apie Zalio tilto stoteles iskeldinimo svarstyma?

                                      Ta stotele visiska nesamone - arti nera jokiu objektu, kurie nebutu lengviau pasiekiami is kitu stoteliu, o ir ji pati turetu buti prie Konstitucijos/Kalvariju gatves sankirtos, kaip ir Lvovo/Europos aikstes stoteles turetu but pritemptos arciau tos sankryzos. Tai sudarytu viena rimciausiu mazgu Vilniuje - vienoje vietoje kirstusi 1G,3G,4G,6G marsrutai be aibes kitu autobusu troleibusiu marsrutu. Tuo paciu ir prie sankryzos esantis skveriukas galbut taptu patrauklesnis, jau neminint aplink besivystanciu projektu..

                                      Comment


                                        Konstitucijos pr. link Narbuto g. iškart už sankryžos su Kalvarijų g. bus įrengiama stotelė (dabartinėje greitėjimo juostoje). Žaliojo Tilto stotelių iškelti nereikėtų, verčiau reikėtų įrengti naujas prie sankryžos.

                                        Comment


                                          Jo. Tas stoteles palikti reikėtų, ten kaip ne kaip 300 metrų gaunasi atstumas iki sankryžos. Ir įrengti naujas prie pat sankryžos. Gal ten kiek sudėtingiau dėl vietos trūkumo.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X