Na, statybų ir pirkimo mastai manau rodo, kad nepasikeitė tendencija - masiškai senų namų lyg negriauna, tad kitaip būti nelabai ir gali būti. Bet taip, gaila, būtų gerai rasti kažką, kas tai patvirtina oficialiai.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Vilniaus viešasis transportas
Collapse
X
-
Parašė VNS Rodyti pranešimąPaskutinis taisė VLR; 2022.01.11, 11:23.
Comment
-
Manau, kad dėl to niekas ir nesiginčija. Mano pointas ir buvo tas, kad tie 'inkilai' bus ir toliau statomi dar ilgai nepriklausomai nuo to, ar populiacija augs, ar ne. Be 'inkilų' statybos, spėčiau, bus labai gausiai statomi namai/sublokuoti namai, kuriems vietos reikia gerokai daugiau. Tad apie tą "nebereikės plėsti transporto sistemos, nes populiacija neauga" idėją, manau, reiktų pamiršti. Vilniaus plėtra be geros transporto sistemos lipa ir ant rusiško neintegruotų komiblokų laukuose grėblio, ir amerikietiškos neintegruotos suburbijos grėblio vienu metu.
- 4 patinka
Comment
-
Parašė VNS Rodyti pranešimąSenus komiblokynūs keičia nauji komiblokynai su 30 kv. apartamentais ir parkingais ant šaligatvių. Būtų įdomu sužinot, kokiuose rajonuose pastatoma daugiausiai naujo busto, įskaitant ir priemiesčių individualius namus. Spėčiau link Ukmergės ir Jonavos. Tuo pačiu miestas vis dar keliauja iš centro į ganyklas plėtros prasme.
Dabar statomas gyvenamasis plotas. Citify duomenys.
- 3 patinka
Comment
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimąGyvenamojo ploto daugėja, nors individualūs butai mažėja - tai yra dėl to, kad nemaža dalis žmonių investuoja į antrą, trečią butą. Taip teoriškai šiema gali turėti ir 300 kv. m gyvenamojo ploto, o gyventi 50 kv. m ploto bute. Papildomi butai dažniausiai perkami nuomai.
Jei anksčiau 5 asmenų šeima gyveno viename bute, tai dabar jame gyvena 2 žmonės, o kiti trys – kituose trijuose butuose. Viso turim tiek pat žmonių (tiesa, dar prisidėjo vyrai/žmonos ir gimė vaikai) ir 4 butus.
Comment
-
Parašė VNS Rodyti pranešimąNa čia jau tikrai matosi atsvara, greičiausiai tik pastarųjų metų. Bet centras ne guminis, o dirvonų link Ukmergės kiek nori
Comment
-
Šiaip tikrai gali būti, kad mažins, nes 1 ilgas troleibusas galės pervežti daugiau keleivių ir palengvins vairuotojų stygiaus problemą. Bet ir faktas, kad 10 troleibusų iš 200 rezervui yra pernelyg mažai. Mes turbūt kažko nežinom, nes net privatus vežėjas, skaičiuojantis kiekvieną centą, papildomai pirko 8 Isuzu, kad pakaktų rezervo dėl padidėjusio išleidimo ir padažnėjusių gedimų.
Comment
-
Parašė Pilaitis Rodyti pranešimąTenka pastebėti tam tikrą neatitikimą: vienų metu planuoja palikti vos 10 transporto priemonių rezervą, bet tuo pačiu ketina plėsti troleibusų maršrutus į kitą rajoną. Mažins kituose maršrutuose esančių transporto priemonių skaičių?
Comment
-
Trečiadienį sostinės politikai po pateikimo pritarė projektui, kuriuo „Vilniaus viešajam transportui“ būtų leista įsigyti šį kiekį troleibusų užtikrinant, kad bendri įsigijimo sandoriai neviršytų 92,43 mln. Eur. „Planuojame, kad pirmuosius troleibusus Vilnius išvystų 2023 metų trečiąjį ir ketvirtąjį ketvirtį, o likusius 119 –palaipsniui, per 2024 metus“, – trečiadienį tarybos posėdyje sakė Darius Aleknavičius, „Vilniaus viešojo transporto“ direktorius.Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
- 1 patinka
Comment
Comment