Parašė Creatium
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Vilniaus viešasis transportas
Collapse
X
-
Parašė ssnaiperis Rodyti pranešimą
Greičiau čia kliurkas stops.lt, o ne Trafi. Trafi atvaizduoja lygiai tą patį, ką ir stops.lt. Tas pats ir su bilietų pirkimu Trafi programoje - viskas eina nuo mticket. Tik skirtumas vienintelis - mticket neduoda užsieniečiams (su užsienietiška banko kortele? telefono numeriu?) pirkti bilieto telefone, kai trafis tokią galimybę turi.
- 4 patinka
Comment
-
Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimąAs nenoriu naudotis Trafi, planuoti savo marsruta, persedimus ir t.t. As sedu i masina ir vaziuoju, neziuredamas pries tai i zemelapi kokie yra kamščiai kur ir koki marsruta tureciau rinktis. As sedu ir važiuoju. Ir taip daro absoliuti dauguma.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė digital Rodyti pranešimąLabai tikiuosi, kad ne dauguma.
Comment
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimą
Padidėjo ir dar padidės. Klausimas kas bus tada.
Comment
-
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
Statistikos neturiu bet kiek tenpa pačiam matyti tikrai dauguma. Žinau tik vieną moterį kuri prieš važiuodama visada pasižiūrim kelionę. Bando suplanuoti kad nereikėtu laukti autobuso.
Pasižiūrėti tvarkaraštį iš anksčiau yra labiau negu default dalykas. Nesuprantu, kaip stipriai reikia būti išsiblaškiusiam, kad visiškai nesiplanuoti savo laiko. Čia tas pats, kas eiti į parduotuvę nežinant jos darbo laiko.
Aišku, kitas reikalas, kai autobuso tvarkaraštis keičia tavo dienos ritmą daugiau negu 20 minučių, bet taip atsitinka nebent gyvenant užkampyje.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
Jūs prie šventinio stalo diskutavot apie tai, ar verta žiūrėti tvarkaraštį?
Pasižiūrėti tvarkaraštį iš anksčiau yra labiau negu default dalykas. Nesuprantu, kaip stipriai reikia būti išsiblaškiusiam, kad visiškai nesiplanuoti savo laiko. Čia tas pats, kas eiti į parduotuvę nežinant jos darbo laiko.
Aišku, kitas reikalas, kai autobuso tvarkaraštis keičia tavo dienos ritmą daugiau negu 20 minučių, bet taip atsitinka nebent gyvenant užkampyje.
Comment
-
Aš pilnai sutinku, kad kaip dabar SĮSP kasdien keičia tvarkaraščius, nes ar tai vairuotojus nuo darbo nušalina, ar atseit ''reaguojam į pandeminius keleivių srautus'', yra durnizmas kubu. Taip absoliučiai neturi būti ir tvarkaraščiai neturi būti keičiami dažniau negu 1-2 kartus per metus.
Bet važiuojant kažkokiu nauju, prieš tai niekada nevažinėtu maršrutu nepasitikrinti tvarkaraščio, na man tai yra nesuprantama.
Comment
-
Aš kiek važinėjau VT, tai niekada iš anksto neplanavau. Žinojau, kad važiuoja troleibusai maždaug kas X minučių, preliminariai kelionė truks 30 min. ir viskas. Išeisi minute ar trim anksčiau, koks skirtumas? Juolab, kai punktualumas VT ne aukščiausio lygio. O jau po to stotelėje dažniausiai rašo kada tiksliai atvažiuos (švieslentėje).
Pasižiūrėti išvykimo laikus tenka tada, kai važiuojama kažkur netradiciniu maršrutu. Tada ne tik laiką tenka pasižiūrėt, bet ir į kokį numerį sėst, nes tikrai mintinai nežinau kur kas važiuoja.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Tada reiks tramvajaus. Realiai jau dabar reikia planuoti, jei norim už 10 metų juom važinėti, bet miesto valdžiai susisiekimas nelabai rūpi... Kaip Šimašius sakė jūsų pačių asmeninis reikalas.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimąAš kiek važinėjau VT, tai niekada iš anksto neplanavau. Žinojau, kad važiuoja troleibusai maždaug kas X minučių, preliminariai kelionė truks 30 min. ir viskas. Išeisi minute ar trim anksčiau, koks skirtumas? Juolab, kai punktualumas VT ne aukščiausio lygio.
Comment
-
Parašė Pilaitis Rodyti pranešimąAš pilnai sutinku, kad kaip dabar SĮSP kasdien keičia tvarkaraščius, nes ar tai vairuotojus nuo darbo nušalina, ar atseit ''reaguojam į pandeminius keleivių srautus'', yra durnizmas kubu. Taip absoliučiai neturi būti ir tvarkaraščiai neturi būti keičiami dažniau negu 1-2 kartus per metus.
Comment
-
Parašė felar Rodyti pranešimą
Bent jau troleibusų parke šiuo metu darbuotojų stygius, nes daug žmonių atsisako skiepytis ir testuotis. Faktiškai nusišalina nuo darbo savo noru. Taigi yra kerpami tvarkaraščiai.
Comment
-
Parašė KUBILISTANAS Rodyti pranešimą
Surasymas rodo kad gyventoju Vilniuje nuo 1990 nepadydejo ( 1989 m.-----576.747 gyv., 2021 m.----559.250 gyv ) ir jau niekada nebepadydes ( tuoj prades gimdyti karta kuri gime po 1990 o ju yra DVIGUBAI maziau nei tu kurie gime iki 1990....iki 1990 gimdavo apie 60.000 vaiku per metus o po 1990 gimdavo tik 24.000....jie jau pagimdys tik apie 10.000-12.000 vaiku per metus ir tai bus totali katastrofa Lietuvai ir aisku Vilniui ...tai gi uz kokiu 5-10 metu gyventoju prades smarkiai mazeti, aisku vaizdas keistusi jei lietuvaites nusprestu gimdyti po 3-4 vaikus kas yra visiskai nerealu ir jei neprades masiskai isileidinet baltarusius , ukrainiecius ir jie nuspres cia gyventi...Vilnius ne tik kad nebedydes o prades sparciai mazeti kaip dabar mazeja Ryga.....Tramvajaus , metro Vilniuje niekada nebeprireiks visi tai jau supranta...isskyrus svajotojus.. nes daugumas vidutinioku keliasi i priemescius o ten su tramvajumi nepavazinesi o ir Vilniaus finansai groja romansus...vilnius tik po 30 metu tesugebejo pradeti atnaujinti autobusu parka..apie kooooki dar tramvaju galime kalbeti ?????????? Daugumas vilniaus gatviu atrodo kaip po karo...daugiabuciai ir ju kiemai kaip bangladese...jei gyventojau turtes daugumas begs kuo toliau nuo siu lusnynu rajonu i priemescius....tai gi....bent reik islaikyt ka turime ir nebesvaigti kosminemis svajonemis.- Visi Vilniuje turėtų pakankamai gyvenamojo ploto - to tikrai nėra. Sovietų laikais žmonės buvo sugrūsti į komiblokus dėl ko Lietuva vis dar atsilieka gyvenamojo ploto kiekiu vienam žmogui nuo vakarų ES. Tas indikatorius sparčiai auga, nes šalis (ypač Vilnius) masiškai statosi namus ir butus, tad didelė miesto plėtros dalis yra tiesiog esamų gyventojų išaugusių norų tenkinimas. Žiūrint statistiką, besivejant likusią ES Lietuva turės padidinti savo kvadratinių metrų skaičių bent kokiu ketvirtadaliu net populiacijai stagnuojant.
- Egzistuojantis NT būtų geros būklės ir patrauklūs gyventi - didesnę Vilniaus dalį sudaro komiblokynai, kurie tuštėja, nes niekas nenori juose gyventi. Tuo pačiu metu statosi nauji rajonai. Standartai pastoviai auga, dėl ko jau ir ne taip seniai pastatyti rajonai tampa mažiau patraukliais - vis daugiau žmonių nori centro urbanistikos arba Paupio, daug kas taikosi į vakarų Europos standartus ir nori sublokuoto namo/namo su jaukiu kiemeliu, iš kurio galima greitai nuvažiuoti į centrą (tokių variantų Vilniuje yra itin mažai, daugiausia dėl prastos transporto sistemos). Tad kraustymasis iš komiblokų (ir net komiblokų v2) tęsis ir jam reikės plėsti miestą.
- Vilnius būtų pasistatęs tinkamą transporto sistemą savo populiacijos pikui - to tikrai nebuvo. Milžiniška Vilniaus plėtros dalis įvyko vėlyvuoju sovietmečiu ir naudojosi (kažkieno čia teisingai įvardintu) "pamačiau lauką - pastačiau Elektrėnus" planavimo principu. Tačiau, net ir pagal tą principą pastatyti rajonai, nesugebėjo užbaigti VT planų, pvz. sovietmečiu buvo suplanuotos greitaeigio tramvajaus linijos. Toks principas gali tikti kokiai 19a gale/20a pradžioj besiplėtusiai Rygai, kuri, plėtros metu, pasistatė miesto traukinių ir tramvajų tinklą. Vilniui tas tikrai negalioja.
- 6 patinka
Comment
-
Kad ne dėl gimimų Vilnius auga, o dėl imigracijos. Su laiku turbūt imigracija iš Lietuvos regionų mažės, bet tarptautinė jau dabar įgauna pagreitį. Ir ne tik baltarusiai, ukrainiečiai, jau ir lenkai, italai ir kiti europiečiai atsiranda. Atlyginimai penki metai vidutiniškai po 10 proc auga, Vilnius tampa galimybių miestu. Aišku ateityje visko gali nutikti, Rusija ir pan, bet kol kas perspektyvos kuo puikiausios
- 3 patinka
Comment
-
Senus komiblokynūs keičia nauji komiblokynai su 30 kv. apartamentais ir parkingais ant šaligatvių. Būtų įdomu sužinot, kokiuose rajonuose pastatoma daugiausiai naujo busto, įskaitant ir priemiesčių individualius namus. Spėčiau link Ukmergės ir Jonavos. Tuo pačiu miestas vis dar keliauja iš centro į ganyklas plėtros prasme.Show must go von!
- 3 patinka
Comment
-
Tai, kas galioja vakaruose, nebūtinai galioja Lietuvoje. Sunku rasti naują statistiką, bet Lietuvoje gyvenamasis plotas vienam žmogui augo labai stipriai po sovietmečio ir auga toliau. Deja nerandu paskutinių duomenų, esu juos matęs neseniai, tad jie yra kažkur - pasistengsiu paieškoti vėliau.
Naudingasis gyvenamasis plotas vienam žmogui:
Šaltinis
Comment
Comment