Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Creatium Rodyti pranešimą

    Padidėjo ir dar padidės. Klausimas kas bus tada.
    Tada reiks tramvajaus. Realiai jau dabar reikia planuoti, jei norim už 10 metų juom važinėti, bet miesto valdžiai susisiekimas nelabai rūpi... Kaip Šimašius sakė jūsų pačių asmeninis reikalas.
    Flickr

    Comment


      Parašė ssnaiperis Rodyti pranešimą

      Greičiau čia kliurkas stops.lt, o ne Trafi. Trafi atvaizduoja lygiai tą patį, ką ir stops.lt. Tas pats ir su bilietų pirkimu Trafi programoje - viskas eina nuo mticket. Tik skirtumas vienintelis - mticket neduoda užsieniečiams (su užsienietiška banko kortele? telefono numeriu?) pirkti bilieto telefone, kai trafis tokią galimybę turi.
      MTicket tai totali katastrofa. Ne tik kad negalima gauti programėlės aktyvavimo kodo į užsienietišką telefono numerį, bet net nėra galimybės pasirinkti į kurį numerį tu nori gauti tą žinutę. Neseniai teko gauti tą "nuostabų" experience, kai turint dvi SIM korteles, vieną anglišką, kitą lietuvišką, man žinutę bandė siųsti į anglišką numerį be galimybės tiesiog pasirinkti kitą numerį. Užsienietis net norėdamas "pacheatinti" pasinaudodamas lietuvio draugo numeriu negalėtų to padaryti. Tokio atviro bandymo "perp*sti" užsieniečius dar niekur nesu matęs. Kaunas su Žiogu kažkaip sugebėjo išvengti tokių nesąmonių, o Vilniui matomai tai vis dar technologijos iš mokslinės fantastikos srities.

      Comment


        Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą
        As nenoriu naudotis Trafi, planuoti savo marsruta, persedimus ir t.t. As sedu i masina ir vaziuoju, neziuredamas pries tai i zemelapi kokie yra kamščiai kur ir koki marsruta tureciau rinktis. As sedu ir važiuoju. Ir taip daro absoliuti dauguma.
        Labai tikiuosi, kad ne dauguma.

        Comment


          Parašė digital Rodyti pranešimą
          Labai tikiuosi, kad ne dauguma.
          Statistikos neturiu bet kiek tenpa pačiam matyti tikrai dauguma. Žinau tik vieną moterį kuri prieš važiuodama visada pasižiūrim kelionę. Bando suplanuoti kad nereikėtu laukti autobuso.

          Comment


            Parašė Creatium Rodyti pranešimą

            Padidėjo ir dar padidės. Klausimas kas bus tada.
            tikėkimės atsakymas yra - tramvajus.

            Comment


              Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

              Statistikos neturiu bet kiek tenpa pačiam matyti tikrai dauguma. Žinau tik vieną moterį kuri prieš važiuodama visada pasižiūrim kelionę. Bando suplanuoti kad nereikėtu laukti autobuso.
              Jūs prie šventinio stalo diskutavot apie tai, ar verta žiūrėti tvarkaraštį?

              Pasižiūrėti tvarkaraštį iš anksčiau yra labiau negu default dalykas. Nesuprantu, kaip stipriai reikia būti išsiblaškiusiam, kad visiškai nesiplanuoti savo laiko. Čia tas pats, kas eiti į parduotuvę nežinant jos darbo laiko.

              Aišku, kitas reikalas, kai autobuso tvarkaraštis keičia tavo dienos ritmą daugiau negu 20 minučių, bet taip atsitinka nebent gyvenant užkampyje.

              Comment


                Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą

                Jūs prie šventinio stalo diskutavot apie tai, ar verta žiūrėti tvarkaraštį?

                Pasižiūrėti tvarkaraštį iš anksčiau yra labiau negu default dalykas. Nesuprantu, kaip stipriai reikia būti išsiblaškiusiam, kad visiškai nesiplanuoti savo laiko. Čia tas pats, kas eiti į parduotuvę nežinant jos darbo laiko.

                Aišku, kitas reikalas, kai autobuso tvarkaraštis keičia tavo dienos ritmą daugiau negu 20 minučių, bet taip atsitinka nebent gyvenant užkampyje.
                Žinok nėra visi prilipę prie telefonų pastoviai stebintys tvarkaraščius.

                Comment


                  Aš pilnai sutinku, kad kaip dabar SĮSP kasdien keičia tvarkaraščius, nes ar tai vairuotojus nuo darbo nušalina, ar atseit ''reaguojam į pandeminius keleivių srautus'', yra durnizmas kubu. Taip absoliučiai neturi būti ir tvarkaraščiai neturi būti keičiami dažniau negu 1-2 kartus per metus.

                  Bet važiuojant kažkokiu nauju, prieš tai niekada nevažinėtu maršrutu nepasitikrinti tvarkaraščio, na man tai yra nesuprantama.

                  Comment


                    aš net T7 važinėdamas pasitikrinu, trunku 10s turbūt, kad nereikėtų bereikalingai stovėt 5min

                    Comment


                      Aš kiek važinėjau VT, tai niekada iš anksto neplanavau. Žinojau, kad važiuoja troleibusai maždaug kas X minučių, preliminariai kelionė truks 30 min. ir viskas. Išeisi minute ar trim anksčiau, koks skirtumas? Juolab, kai punktualumas VT ne aukščiausio lygio. O jau po to stotelėje dažniausiai rašo kada tiksliai atvažiuos (švieslentėje).

                      Pasižiūrėti išvykimo laikus tenka tada, kai važiuojama kažkur netradiciniu maršrutu. Tada ne tik laiką tenka pasižiūrėt, bet ir į kokį numerį sėst, nes tikrai mintinai nežinau kur kas važiuoja.

                      Comment


                        Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                        Tada reiks tramvajaus. Realiai jau dabar reikia planuoti, jei norim už 10 metų juom važinėti, bet miesto valdžiai susisiekimas nelabai rūpi... Kaip Šimašius sakė jūsų pačių asmeninis reikalas.
                        Surasymas rodo kad gyventoju Vilniuje nuo 1990 nepadydejo ( 1989 m.-----576.747 gyv., 2021 m.----559.250 gyv ) ir jau niekada nebepadydes ( tuoj prades gimdyti karta kuri gime po 1990 o ju yra DVIGUBAI maziau nei tu kurie gime iki 1990....iki 1990 gimdavo apie 60.000 vaiku per metus o po 1990 gimdavo tik 24.000....jie jau pagimdys tik apie 10.000-12.000 vaiku per metus ir tai bus totali katastrofa Lietuvai ir aisku Vilniui ...tai gi uz kokiu 5-10 metu gyventoju prades smarkiai mazeti, aisku vaizdas keistusi jei lietuvaites nusprestu gimdyti po 3-4 vaikus kas yra visiskai nerealu ir jei neprades masiskai isileidinet baltarusius , ukrainiecius ir jie nuspres cia gyventi...Vilnius ne tik kad nebedydes o prades sparciai mazeti kaip dabar mazeja Ryga.....Tramvajaus , metro Vilniuje niekada nebeprireiks visi tai jau supranta...isskyrus svajotojus.. nes daugumas vidutinioku keliasi i priemescius o ten su tramvajumi nepavazinesi o ir Vilniaus finansai groja romansus...vilnius tik po 30 metu tesugebejo pradeti atnaujinti autobusu parka..apie kooooki dar tramvaju galime kalbeti ?????????? Daugumas vilniaus gatviu atrodo kaip po karo...daugiabuciai ir ju kiemai kaip bangladese...jei gyventojau turtes daugumas begs kuo toliau nuo siu lusnynu rajonu i priemescius....tai gi....bent reik islaikyt ka turime ir nebesvaigti kosminemis svajonemis.

                        Comment


                          Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                          Aš kiek važinėjau VT, tai niekada iš anksto neplanavau. Žinojau, kad važiuoja troleibusai maždaug kas X minučių, preliminariai kelionė truks 30 min. ir viskas. Išeisi minute ar trim anksčiau, koks skirtumas? Juolab, kai punktualumas VT ne aukščiausio lygio.
                          Gal man pasiseka, bet labai dažnai punktualumas aukšto lygio. Ypač 7 troleibuso. Va 7 autobuso tai taip, punktualumas neaukštas.

                          Comment


                            Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
                            Aš pilnai sutinku, kad kaip dabar SĮSP kasdien keičia tvarkaraščius, nes ar tai vairuotojus nuo darbo nušalina, ar atseit ''reaguojam į pandeminius keleivių srautus'', yra durnizmas kubu. Taip absoliučiai neturi būti ir tvarkaraščiai neturi būti keičiami dažniau negu 1-2 kartus per metus.
                            Bent jau troleibusų parke šiuo metu darbuotojų stygius, nes daug žmonių atsisako skiepytis ir testuotis. Faktiškai nusišalina nuo darbo savo noru. Taigi yra kerpami tvarkaraščiai.

                            Comment


                              Parašė felar Rodyti pranešimą

                              Bent jau troleibusų parke šiuo metu darbuotojų stygius, nes daug žmonių atsisako skiepytis ir testuotis. Faktiškai nusišalina nuo darbo savo noru. Taigi yra kerpami tvarkaraščiai.
                              Tačiau tai nereiškia, kad galima 10 ryte skelbti tvarkaraštį septintai ryte. Vairuotojų trūkumas suprantamas, bet tada ir SĮSP dispečeriai turėtų dirbti nuo 5 ryto.

                              Comment


                                Parašė KUBILISTANAS Rodyti pranešimą

                                Surasymas rodo kad gyventoju Vilniuje nuo 1990 nepadydejo ( 1989 m.-----576.747 gyv., 2021 m.----559.250 gyv ) ir jau niekada nebepadydes ( tuoj prades gimdyti karta kuri gime po 1990 o ju yra DVIGUBAI maziau nei tu kurie gime iki 1990....iki 1990 gimdavo apie 60.000 vaiku per metus o po 1990 gimdavo tik 24.000....jie jau pagimdys tik apie 10.000-12.000 vaiku per metus ir tai bus totali katastrofa Lietuvai ir aisku Vilniui ...tai gi uz kokiu 5-10 metu gyventoju prades smarkiai mazeti, aisku vaizdas keistusi jei lietuvaites nusprestu gimdyti po 3-4 vaikus kas yra visiskai nerealu ir jei neprades masiskai isileidinet baltarusius , ukrainiecius ir jie nuspres cia gyventi...Vilnius ne tik kad nebedydes o prades sparciai mazeti kaip dabar mazeja Ryga.....Tramvajaus , metro Vilniuje niekada nebeprireiks visi tai jau supranta...isskyrus svajotojus.. nes daugumas vidutinioku keliasi i priemescius o ten su tramvajumi nepavazinesi o ir Vilniaus finansai groja romansus...vilnius tik po 30 metu tesugebejo pradeti atnaujinti autobusu parka..apie kooooki dar tramvaju galime kalbeti ?????????? Daugumas vilniaus gatviu atrodo kaip po karo...daugiabuciai ir ju kiemai kaip bangladese...jei gyventojau turtes daugumas begs kuo toliau nuo siu lusnynu rajonu i priemescius....tai gi....bent reik islaikyt ka turime ir nebesvaigti kosminemis svajonemis.
                                Teiginys, kad Vilniaus populiacija nebeaugs dėl to nereikia plėsti transporto sistemos būtų teisingas jei:
                                • Visi Vilniuje turėtų pakankamai gyvenamojo ploto - to tikrai nėra. Sovietų laikais žmonės buvo sugrūsti į komiblokus dėl ko Lietuva vis dar atsilieka gyvenamojo ploto kiekiu vienam žmogui nuo vakarų ES. Tas indikatorius sparčiai auga, nes šalis (ypač Vilnius) masiškai statosi namus ir butus, tad didelė miesto plėtros dalis yra tiesiog esamų gyventojų išaugusių norų tenkinimas. Žiūrint statistiką, besivejant likusią ES Lietuva turės padidinti savo kvadratinių metrų skaičių bent kokiu ketvirtadaliu net populiacijai stagnuojant.
                                • Egzistuojantis NT būtų geros būklės ir patrauklūs gyventi - didesnę Vilniaus dalį sudaro komiblokynai, kurie tuštėja, nes niekas nenori juose gyventi. Tuo pačiu metu statosi nauji rajonai. Standartai pastoviai auga, dėl ko jau ir ne taip seniai pastatyti rajonai tampa mažiau patraukliais - vis daugiau žmonių nori centro urbanistikos arba Paupio, daug kas taikosi į vakarų Europos standartus ir nori sublokuoto namo/namo su jaukiu kiemeliu, iš kurio galima greitai nuvažiuoti į centrą (tokių variantų Vilniuje yra itin mažai, daugiausia dėl prastos transporto sistemos). Tad kraustymasis iš komiblokų (ir net komiblokų v2) tęsis ir jam reikės plėsti miestą.
                                • Vilnius būtų pasistatęs tinkamą transporto sistemą savo populiacijos pikui - to tikrai nebuvo. Milžiniška Vilniaus plėtros dalis įvyko vėlyvuoju sovietmečiu ir naudojosi (kažkieno čia teisingai įvardintu) "pamačiau lauką - pastačiau Elektrėnus" planavimo principu. Tačiau, net ir pagal tą principą pastatyti rajonai, nesugebėjo užbaigti VT planų, pvz. sovietmečiu buvo suplanuotos greitaeigio tramvajaus linijos. Toks principas gali tikti kokiai 19a gale/20a pradžioj besiplėtusiai Rygai, kuri, plėtros metu, pasistatė miesto traukinių ir tramvajų tinklą. Vilniui tas tikrai negalioja.
                                Aišku, Vilniaus populiacija, greičiausiai ,dar augs dėl vidinės ir išorinės migracijų, tad tokie svarstymai apskritai nėra aktualūs.

                                Comment


                                  Kad ne dėl gimimų Vilnius auga, o dėl imigracijos. Su laiku turbūt imigracija iš Lietuvos regionų mažės, bet tarptautinė jau dabar įgauna pagreitį. Ir ne tik baltarusiai, ukrainiečiai, jau ir lenkai, italai ir kiti europiečiai atsiranda. Atlyginimai penki metai vidutiniškai po 10 proc auga, Vilnius tampa galimybių miestu. Aišku ateityje visko gali nutikti, Rusija ir pan, bet kol kas perspektyvos kuo puikiausios

                                  Comment


                                    Senus komiblokynūs keičia nauji komiblokynai su 30 kv. apartamentais ir parkingais ant šaligatvių. Būtų įdomu sužinot, kokiuose rajonuose pastatoma daugiausiai naujo busto, įskaitant ir priemiesčių individualius namus. Spėčiau link Ukmergės ir Jonavos. Tuo pačiu miestas vis dar keliauja iš centro į ganyklas plėtros prasme.
                                    Show must go von!

                                    Comment


                                      Kad dabar pasaulinis trendas kaip tik yra gyv. ploto mažėjimas su daugiau laiko leidžiant ne namuose. Covidas šitam trendui truputi į nosį davė bet netrukus atsigaus.

                                      Comment


                                        Tai, kas galioja vakaruose, nebūtinai galioja Lietuvoje. Sunku rasti naują statistiką, bet Lietuvoje gyvenamasis plotas vienam žmogui augo labai stipriai po sovietmečio ir auga toliau. Deja nerandu paskutinių duomenų, esu juos matęs neseniai, tad jie yra kažkur - pasistengsiu paieškoti vėliau.

                                        Naudingasis gyvenamasis plotas vienam žmogui:

                                        Click image for larger version  Name:	AR-306089990.jpg Views:	1 Size:	54,9 kB ID:	1942834

                                        Šaltinis

                                        Comment


                                          taip po sovietmečio buvo tokia tendencija, bet dabar jau esame smarkiai įtakoti vakarų kultūros vėjų. Gaila kad grafikas taip anksti baigiasi.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X