Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    O kodėl troleibusai privalo vilktis Laisvės prospektu dėl ištemptų grafikų? Vakare ir savaitgaliais nuo kalno troleibusas net stabdydavo, kad tik neduok dieve daugiau nei 35-40 km/h neįsibėgėtų. Už tokius dalykus reikia pirštus nukapoti.
    Autobusas ar troleibusas visada turi spausti iki gatvės greičio limito.
    100 minčių – miestai, transportas ir idėjos

    Comment


      Prieš savaitę buvau Vilniuje, patvirtinu kad troleibusai dażniausiai važiuoja 30-40km/h , ne greičiau. Buvo keletą kartų išimtis kai šiek tiek Solaris važiavo greičiau del kamščio piko metu , A juostos nebuvo. Dar vienas dalykas pastebėjau labai daug troleibusų ir autobusų vairuotojų kalba telefonu , dauguma su laisvų rankų įranga . Niekur vakarų šalyse to nemačiau.

      Comment


        Parašė taccido Rodyti pranešimą
        O kodėl troleibusai privalo vilktis Laisvės prospektu dėl ištemptų grafikų? Vakare ir savaitgaliais nuo kalno troleibusas net stabdydavo, kad tik neduok dieve daugiau nei 35-40 km/h neįsibėgėtų. Už tokius dalykus reikia pirštus nukapoti.
        Autobusas ar troleibusas visada turi spausti iki gatvės greičio limito.
        Junk negalima padaryti kad troleibusu būtų taip pat komfortikšna naudotis kaip autobusu. Gal dar žmonės nusprės kas nereikia naikinti.

        P.S. kelis kartus su navigacija esu matevęs greitį, vidutinis troliebusų greitis būna kažkur 5 km/h lėtesnis, bet čia buvo prieš kokius penkis metus, dabar nematavau.

        Comment


          Parašė Petr Rodyti pranešimą
          Nelabai suprantu šios pastraipos:

          "Jo teigimu, viešojo transporto vairuotojai turi pareigą vežti keleivį pagal nustatytą grafiką, tačiau negalėdami tilpti į nustatytus laiko rėmus nervinasi, skubėdami daro klaidų."

          Ar tikrai grafikai yra perspausti? Čia gi Vilnius, bent iki kokių 2017 metų Vilniuje transportas šliauždavo vėžlio greičiu, niekur Europoje nebuvau matęs taip lėtai važiuojančių autobusų ar troleibusų. Po to sutinku, situacija šiek tiek pagerėjo. Bet ar tikrai galima vadinti tokius grafikus perspaustais? Greičio viršijimas proto ribose yra normali praktika beveik kiekvienoje Europos šalyje. Vokietijoje ar Italijoje net buvau matęs kai autobusai 90 km/h vakarais per miestą varo, kas Vilniuje tikrai neįmanoma.

          Aišku, visos situacijos nežinau, tai gal kas nors pakomentuos.
          Problema ne perspaustuose grafikuose, o neteisėtame reikalavime vykdyti reisus pietų pertraukos sąskaita. Be to, ne visi supranta kam yra skirta atstova galinėje stotelėje, kuri grafikuose išskiriama juoda spalva ir yra įskaičiuojama į darbo laiką. Jeigu anksčiau būdavo vilkimasis 40 min. ir atstova 5 min., tai dabar perteklinės 5 min. skiriamos atstovai ir gaunasi 35 min. važiavimo ir 10 min. stovėjimo.
          Viešojo transporto temų rodyklė >>

          Comment


            Parašė Mettal Rodyti pranešimą

            Problema ne perspaustuose grafikuose, o neteisėtame reikalavime vykdyti reisus pietų pertraukos sąskaita. Be to, ne visi supranta kam yra skirta atstova galinėje stotelėje, kuri grafikuose išskiriama juoda spalva ir yra įskaičiuojama į darbo laiką. Jeigu anksčiau būdavo vilkimasis 40 min. ir atstova 5 min., tai dabar perteklinės 5 min. skiriamos atstovai ir gaunasi 35 min. važiavimo ir 10 min. stovėjimo.
            Tokie dalykai, kaip reisų vykdymas per pietų pertrauka, sprendžiami su darbo inspekcija kiek žinau. Užtenka apie tai pranešti darbo inspekcijai ir VVT susitvarkytų. Jei nutinka koks nors force-majoure ir reisas labai vėluoja, tuomet transporto priemonė perduodama kitam vairuotojui, kuris jau papietavo.

            Kaip suprantu VVT yra dar didelė problema, kad transporto priemonės priskiriamos prie vairuotojo, ko visiškai neturi būti, nes nėra optimaliai išnaudojamas TP parkas.

            Comment


              Liepynės kapinės viešuoju transportu bus aptarnaujamos spalio 30 - lapkričio 2 dienomis. Užsuks ir 88-as bei papildomai minėtomis dienomis stos ir Karaimų kapinių stotelėje.
              Daugiau mano nuotraukų >>
              Mano rajonas ir apylinkės >>

              Comment


                Paskelbta informacija dėl transporto eismo spalio 30 - lapkričio 2 dienomis: https://judu.lt/veliniu-laikotarpis-...mo-pakeitimai/

                Yra keli nestandartiniai pakeitimai, lyginant su ankstesnių metų praktika:
                • 2 pastoviai ir 88 laikinai užsuks iki Liepynės kapinių. Specialiai Vėlinėms koreguojami 1 maršruto laikai, kad būtų geresnės persėdimo galimybės, kadangi į Liepynės kapines galima patekti tik atvažiuojant nuo Ikea. Idealiu atveju ten turėtų būti specialus žiedinis maršrutas Stotis-Naujininkai-kapinės-Liepkalnis-Stotis, bet dabar informacijos pateikimas ir pasiruošimas yra tikrai geras
                • Pirmą kartą istorijoje 7 maršrutas per Vėlines kursuos dažniau ir yra sudaryta išskirtinė teisė važiuoti per Ąžuolyno g., kai visi kiti bus nukreipti apylanka.
                • Pirmą kartą istorijoje dažninamas 33 maršrutas.
                Nesusijęs su Vėlinėmis, bet jau tvarkaraščiuose paskelbtas pakeitimas: 4G 1 žingsniu priartėja prie 4M (arba "berlynietiškai" - M4) - įvedama stotelė Pilaitė prie naujo išparduotuvių centro, o poilsio dienomis pridedami papildomi 2 vienpamaininiai autobusai. Įdomu, iš kur Transrevis ištrauks papildomų vairuotojų, kuomet VVT vairuotojai protestuoja prieš 6 darbo dienų savaites, o Transrevis kai kuriomis dienomis tiesiog nevykdė reisų dėl vairuotojų nebuvimo.
                Viešojo transporto temų rodyklė >>

                Comment


                  Parašė taccido Rodyti pranešimą
                  O kodėl troleibusai privalo vilktis Laisvės prospektu dėl ištemptų grafikų? Vakare ir savaitgaliais nuo kalno troleibusas net stabdydavo, kad tik neduok dieve daugiau nei 35-40 km/h neįsibėgėtų. Už tokius dalykus reikia pirštus nukapoti.
                  Autobusas ar troleibusas visada turi spausti iki gatvės greičio limito.
                  nes Lietuvoje yra nesąmoningos taisyklės, kad bet kokiu atveju jei keleivis susižeis, už tai atsako vairuotojas. O bent Vokietijoje tam yra draudimas ir vairuotojas neatsako už keleivius, skaitoma kad keleivis jei susižeidė pats nesilaikė.
                  Todėl ir važiuoja tokiu greičiu, kad nebūtų kažkokio staigaus stabdymo.

                  Comment


                    Parašė Mettal Rodyti pranešimą

                    Problema ne perspaustuose grafikuose, o neteisėtame reikalavime vykdyti reisus pietų pertraukos sąskaita. Be to, ne visi supranta kam yra skirta atstova galinėje stotelėje, kuri grafikuose išskiriama juoda spalva ir yra įskaičiuojama į darbo laiką. Jeigu anksčiau būdavo vilkimasis 40 min. ir atstova 5 min., tai dabar perteklinės 5 min. skiriamos atstovai ir gaunasi 35 min. važiavimo ir 10 min. stovėjimo.
                    Tam atstova skirta yra kad dirbant tokios specifikos darbą su žmonėmis vairuotojui privalomas poilsio laikas. Draudžiama išvažiuoti (jei reisas truko iki 30 min tai 5 minučių atstova, jei tarp 30 iki 1h tai 10 min atstova, jei virš 1h tai 15 min atstova) t.y. pradėti kitą reisą nežiūrint į tai jei ir atvykstama iš praito reiso su vėlavimu.
                    Jei kitokia atstova nurodyta žinoma išvažiuojama pagal grafiką, bet jei trūkstama atstovos dėl vėlavimo nuo praito rato išvažiuojama į sekantį ratą su vėlavimu.

                    Comment


                      Parašė Petr Rodyti pranešimą

                      Tokie dalykai, kaip reisų vykdymas per pietų pertrauka, sprendžiami su darbo inspekcija kiek žinau. Užtenka apie tai pranešti darbo inspekcijai ir VVT susitvarkytų. Jei nutinka koks nors force-majoure ir reisas labai vėluoja, tuomet transporto priemonė perduodama kitam vairuotojui, kuris jau papietavo.
                      Čia su ta idėja, kad darbo inspekcija turėtu ginti darbuotojų, o ne darbdavių interesus.

                      Parašė egiscrypth Rodyti pranešimą

                      nes Lietuvoje yra nesąmoningos taisyklės, kad bet kokiu atveju jei keleivis susižeis, už tai atsako vairuotojas. O bent Vokietijoje tam yra draudimas ir vairuotojas neatsako už keleivius, skaitoma kad keleivis jei susižeidė pats nesilaikė.
                      Todėl ir važiuoja tokiu greičiu, kad nebūtų kažkokio staigaus stabdymo.
                      Nes lietuvoje troleibusai dažnai taip pilni kad laikytis nėra už ko, nebent įsikibtum į kitą žmogų.

                      Comment


                        Nesamonė. Visame pasaulyje atstovos skirtos vėlavimų kompensavimui ir tvarkaraščių intervalų lyginimui ir tik pas mus jos skirtos "šiaip pastovėjimui", o vėlavimai turi būti kompensuojami ištemptu reiso laiku?

                        Kad ten yra kažkokie susitarimai turėti 5, 10, 15 min. atstovas, tai neneigiu ir tai yra logiška. Kuo ilgesnė maršruto trasa, tuo daugiau šansų, kad vėlavimas bus didesnis, ir atitinkamai reikalinga didesnė laiko kompensacija.
                        Paskutinis taisė Mettal; 2021.10.28, 13:08. Priežastis: Papildymas
                        Viešojo transporto temų rodyklė >>

                        Comment


                          LRT radio news: streikas nevyks. VVT padavė į teismą profsajungą ir teismas neleido streikuoti 15 d.
                          ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                          Comment


                            Įdomu kad Deutsche Bahn streikui, kuris truko apie savaitė, pandemijos argumentai išvis nebuvo aktualūs. Matoma tiesioginė teismo priklausomybė nuo valdžios.

                            Comment


                              Nejaugi VVT buvo pasirašytas kolektyvinis susitarimas, kuriame nebuvo įrašyta, kad profsajugos "įsipareigoja neorganizuoti streikų"?

                              Comment


                                Parašė Diogenas Rodyti pranešimą
                                Bet kur tada tokiu atveju parkuotis, jeigu atvažiuoji į renginį arenoje?
                                Uberis arba VT. Nereikės nei ieškoti kur parkuotis, nei lengvai išgėrus vairuoti.

                                Comment


                                  Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
                                  Nejaugi VVT buvo pasirašytas kolektyvinis susitarimas, kuriame nebuvo įrašyta, kad profsajugos "įsipareigoja neorganizuoti streikų"?
                                  Kodėl profsajunga pasirašytų tokią sutartį?

                                  Comment


                                    Parašė B.S. Rodyti pranešimą
                                    Uberis arba VT. Nereikės nei ieškoti kur parkuotis, nei lengvai išgėrus vairuoti.
                                    O jeigu atvažiuoji iš kito miesto....

                                    Comment


                                      Parašė luknas Rodyti pranešimą

                                      O jeigu atvažiuoji iš kito miesto....
                                      Pilaitei, Vilniaus VT kursuoja.

                                      Comment


                                        Parašė Stadionas Rodyti pranešimą

                                        Pilaitei, Vilniaus VT kursuoja.
                                        Neklaidinkite žmonių. Ten po 23 valandos nuo Ozo iki Pilaitės VT reikia važiuoti 5 val. 38 minutes.....

                                        Comment


                                          Parašė luknas Rodyti pranešimą

                                          O jeigu atvažiuoji iš kito miesto....
                                          Uberis kito miesto gyventojų neveža?

                                          Comment

                                          Working...
                                          X