Dabar tai jie ne remonte. Autonominis neveikia, kaip suprantu? Nežinau išleidimo, maniau ten bent 3 užtenka.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Vilniaus viešasis transportas
Collapse
X
-
Parašė Petr Rodyti pranešimą
Iš darbo dienomis reikalingų 188 troleibusų parkas turi 88 žemagrindžius. Tai beveik pusė reisų gali atlikti žemagrindžiai. Kas antras troleibusas žemagrindis maršrute yra tikrai priimtina. Keleivių, kuriems laipteliai trukdo, yra tikrai daug mažiau. Tik SĮSP turėtų skirstyti troleibusus normaliau, negu dabar yra pagal stops.lt. 2, 4 maršrute važiuoja iš pradžių traukinys žemagrindžių, po to traukinys aukštagrindžių.
1556, kitas 1633.
Comment
-
Parašė Petr Rodyti pranešimąDabar tai jie ne remonte. Autonominis neveikia, kaip suprantu? Nežinau išleidimo, maniau ten bent 3 užtenka.
Comment
-
Fakto nepaneigsi, kad troleibusai Vilniuje yra žlugdomi tyčia. Sostinės gyventojams tikrai nėra respektabilu važinėti jau neegzistuojančioje valstybėje pagamintomis transporto priemonėmis, o ir nėra profitabilu. Kaip manote, ar kokie Citybee turėtu pasisekimą jei būtų galima išsinuomoti tik senus sulopytus Žiguli ar Moskivich automobilius? Paaiškinkite man kodėl Vilniuje yra stengiamasi numarinti troleibusus? Netgi šiame forume tenka skaityti žinutes, kur pasisakantys už troleibusus žmonės išvadinami fanatikais, "troleibusų talibais" ir pan. Tik nesakykite, kad tai ta priedurniams sušerta idėja: "hurr durr kontaktinis tinklas negražiai atrodo", ar "hurr durr troleibusai lėti"
- 5 patinka
Comment
-
Parašė Litch Rodyti pranešimąFakto nepaneigsi, kad troleibusai Vilniuje yra žlugdomi tyčia. Sostinės gyventojams tikrai nėra respektabilu važinėti jau neegzistuojančioje valstybėje pagamintomis transporto priemonėmis, o ir nėra profitabilu. Kaip manote, ar kokie Citybee turėtu pasisekimą jei būtų galima išsinuomoti tik senus sulopytus Žiguli ar Moskivich automobilius? Paaiškinkite man kodėl Vilniuje yra stengiamasi numarinti troleibusus? Netgi šiame forume tenka skaityti žinutes, kur pasisakantys už troleibusus žmonės išvadinami fanatikais, "troleibusų talibais" ir pan. Tik nesakykite, kad tai ta priedurniams sušerta idėja: "hurr durr kontaktinis tinklas negražiai atrodo", ar "hurr durr troleibusai lėti"
Comment
-
Koks skirtumas, kokioje valstybėje pagaminta? Svarbu ką turi. Hitleris irgi sudizainino „VW” logo (jis buvo dailininkas), tai ką, utilizuot visas mašinas ir uždaryt įmonę? Pavadinimo net nekeitė smulkiuose rebrandin'imuose.
Troleibusų „respektabilumas” baigiasi tada, kai sėdint prie lango ant tavęs laša lietaus vanduo tiesiogiai arba bent teka čiurkšlelės salono panelėmis. Kai sprogsta padanga ir pralaužia grindis, kurios sužaloja žmones, irgi respektabilumo nepriduoda. Kartais žiemą trūlike šalčiau nei lauke, nes šiluma nesilaiko, o trūlike sėdi nejudėdamas, lauke nors nuo ėjimo šyli ir nešali tais pačiais rūbais.♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚
- 1 patinka
Comment
-
Parašė liootas Rodyti pranešimąVilniaus VT perklijuotos geltonosios linijos autobusų/troleibusių priekyje šalia vairuotojo. Dabar priekinėse sėdynėse sėdėti vėl galima, tik paliktos linijos taip, kad būtų aišku, jog vairuotojai bilietų neparduoda
- 3 patinka
Comment
-
Parašė digital Rodyti pranešimąNa nežinau, man tai visai "respektabilu" važinėti, bet sutinku, kad turėtų troleibusus greičiau atnaujinti. Vienas tik niuansas - troleibusų tarnavimo laikas ilgesnis už autobusų. Bet taip, galėtų tas senas Škodas jau ir pakeisti.
Taip, troleibusas gali tarnauti ir 15 metų, kai autobusas susidrožia per 5 metus. Tuo tarpu šiandien važiavau 35 metų senumo troleibuse - kuris turėjo būti pakeistas jau prieš 20 metų.
Parašė dondc Rodyti pranešimąKoks skirtumas, kokioje valstybėje pagaminta? Svarbu ką turi. Hitleris irgi sudizainino „VW” logo (jis buvo dailininkas), tai ką, utilizuot visas mašinas ir uždaryt įmonę? Pavadinimo net nekeitė smulkiuose rebrandin'imuose.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimąNa jeigu išsikveitus taksi atvažiuotu hitlerio laikų VW tai kažin ar lipčiau (na nebent kaip pramoga nes retenybė). Taksi įmonei tikrai reikėtu utilizuoti visas tokias ir įsigyti nesenesnius nei 10 metų VW.♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚
- 1 patinka
Comment
-
Parašė dondc Rodyti pranešimą
Šveicarijoj iki 2015 m. dar važinėjo aukštagrindžiai 1992 m. gamybos trūlai (23 m. amžiaus). Tramvajai gaminti 1976 m. važinėjo bent iki 2012 m. (36 m. amžiaus). Gal vis dar važinėja. Tad visiškai nėra skirtumo „kokioj šaly ir kada pagaminta”. Svarbu „kas ir kaip”, o ne „kur ir kada”.
Comment
-
Parašė dondc Rodyti pranešimą
Šveicarijoj iki 2015 m. dar važinėjo aukštagrindžiai 1992 m. gamybos trūlai (23 m. amžiaus). Tramvajai gaminti 1976 m. važinėjo bent iki 2012 m. (36 m. amžiaus). Gal vis dar važinėja. Tad visiškai nėra skirtumo „kokioj šaly ir kada pagaminta”. Svarbu „kas ir kaip”, o ne „kur ir kada”.
Comment
-
Parašė dondc Rodyti pranešimąTaip. Juk kėbulas gaminamas iš tos pačios geležies. Sėdynės apaustos ta pačia medžiaga. Stiklą tvirtinančios gumos iš tos pačios gumos.
Comment
-
Kuo skiriasi troleibuso ir tramvajaus el. variklių veikimo principas? Įtariu niekuo. Troleibusui profilaktiškai padangas pakeitei ir ką nors važiuoklei, kaip standartiškai automobiams keičiami šarnyrai. Manau, tramvajai rečiau atnaujinami vien dėl didesnės jų kainos.♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚
Comment
-
Parašė dondc Rodyti pranešimąKuo skiriasi troleibuso ir tramvajaus el. variklių veikimo principas? Įtariu niekuo. Troleibusui profilaktiškai padangas pakeitei ir ką nors važiuoklei, kaip standartiškai automobiams keičiami šarnyrai. Manau, tramvajai rečiau atnaujinami vien dėl didesnės jų kainos.
Kitas dalykas, gal žino kas nors iš profesionalios pusės, ar būna ir ar dažnai pas Škodas problemos su varikliu?
Comment
-
Parašė dondc Rodyti pranešimąKuo skiriasi troleibuso ir tramvajaus el. variklių veikimo principas? Įtariu niekuo. Troleibusui profilaktiškai padangas pakeitei ir ką nors važiuoklei, kaip standartiškai automobiams keičiami šarnyrai. Manau, tramvajai rečiau atnaujinami vien dėl didesnės jų kainos.
Comment
-
Gal iš VVT kas atsakytų ar yra ir nuo kelintų metų naudojama antikorozinė danga? Įtariu, bent anksčiau jos nenaudojo ir gal net dabar taupydami senoms transporto priemonėms, o va liūdnas atvejis su „kiauru” kėbulu pasitaikė tik sprogus tai padangai prieš metus. Įdomu ar net naujas kėbulas nebūtų visai be pažeidimų. Žiemos mėnesiais gali dienos pabaigoje nupurkšti dugną vandeniu. Galima būtų net sumontuoti automatinę sistemą, kad nereiktų darbuotojo grįžus į parką. Dabar dar yra cinkavimas, kurio, įtariu, tikrai niekas anksčiau nenaudojo.♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚
Comment
Comment