Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Dabar tai jie ne remonte. Autonominis neveikia, kaip suprantu? Nežinau išleidimo, maniau ten bent 3 užtenka.

    Comment


      Parašė Petr Rodyti pranešimą

      Iš darbo dienomis reikalingų 188 troleibusų parkas turi 88 žemagrindžius. Tai beveik pusė reisų gali atlikti žemagrindžiai. Kas antras troleibusas žemagrindis maršrute yra tikrai priimtina. Keleivių, kuriems laipteliai trukdo, yra tikrai daug mažiau. Tik SĮSP turėtų skirstyti troleibusus normaliau, negu dabar yra pagal stops.lt. 2, 4 maršrute važiuoja iš pradžių traukinys žemagrindžių, po to traukinys aukštagrindžių.
      Tai atsakymas kodėl tėvai su mažais vaikais nevažiuoja VT, o renkasi mašinas. Nes jei žemagrindžiame bus 1-2 vežimėliai, stypsosi net T2 pusvalandį.
      1556, kitas 1633.

      Comment


        Parašė Petr Rodyti pranešimą
        Dabar tai jie ne remonte. Autonominis neveikia, kaip suprantu? Nežinau išleidimo, maniau ten bent 3 užtenka.
        Kad jie dabar ne remonte, nekeičia fakto, kad jie yra labai nepatikimi. Autonominė eiga čia net ne prie ko. Ir net jeigu ten būtų 3 autobusai, vis tiek yra nesamonė keisti 3 į 2 ir be jokių rezervų. Vienintelė atrakcija VT entuziastams ir nerėgėtas šokas troleibusų talibams būtų, kai gedimo atveju čia, Vilniuje, tektų leisti autobusą į troleibuso maršrutą.
        Viešojo transporto temų rodyklė >>

        Comment


          Fakto nepaneigsi, kad troleibusai Vilniuje yra žlugdomi tyčia. Sostinės gyventojams tikrai nėra respektabilu važinėti jau neegzistuojančioje valstybėje pagamintomis transporto priemonėmis, o ir nėra profitabilu. Kaip manote, ar kokie Citybee turėtu pasisekimą jei būtų galima išsinuomoti tik senus sulopytus Žiguli ar Moskivich automobilius? Paaiškinkite man kodėl Vilniuje yra stengiamasi numarinti troleibusus? Netgi šiame forume tenka skaityti žinutes, kur pasisakantys už troleibusus žmonės išvadinami fanatikais, "troleibusų talibais" ir pan. Tik nesakykite, kad tai ta priedurniams sušerta idėja: "hurr durr kontaktinis tinklas negražiai atrodo", ar "hurr durr troleibusai lėti"

          Comment


            Na nežinau, man tai visai "respektabilu" važinėti, bet sutinku, kad turėtų troleibusus greičiau atnaujinti. Vienas tik niuansas - troleibusų tarnavimo laikas ilgesnis už autobusų. Bet taip, galėtų tas senas Škodas jau ir pakeisti.

            Comment


              Parašė Litch Rodyti pranešimą
              Fakto nepaneigsi, kad troleibusai Vilniuje yra žlugdomi tyčia. Sostinės gyventojams tikrai nėra respektabilu važinėti jau neegzistuojančioje valstybėje pagamintomis transporto priemonėmis, o ir nėra profitabilu. Kaip manote, ar kokie Citybee turėtu pasisekimą jei būtų galima išsinuomoti tik senus sulopytus Žiguli ar Moskivich automobilius? Paaiškinkite man kodėl Vilniuje yra stengiamasi numarinti troleibusus? Netgi šiame forume tenka skaityti žinutes, kur pasisakantys už troleibusus žmonės išvadinami fanatikais, "troleibusų talibais" ir pan. Tik nesakykite, kad tai ta priedurniams sušerta idėja: "hurr durr kontaktinis tinklas negražiai atrodo", ar "hurr durr troleibusai lėti"
              O nėra taip, kad didžioji dalis Vilniaus Škodų pagamintos jau egzistuojančioje valstybėje?

              Comment


                Taip, pagal 1980 metu modeli.

                Comment


                  Koks skirtumas, kokioje valstybėje pagaminta? Svarbu ką turi. Hitleris irgi sudizainino „VW” logo (jis buvo dailininkas), tai ką, utilizuot visas mašinas ir uždaryt įmonę? Pavadinimo net nekeitė smulkiuose rebrandin'imuose.

                  Troleibusų „respektabilumas” baigiasi tada, kai sėdint prie lango ant tavęs laša lietaus vanduo tiesiogiai arba bent teka čiurkšlelės salono panelėmis. Kai sprogsta padanga ir pralaužia grindis, kurios sužaloja žmones, irgi respektabilumo nepriduoda. Kartais žiemą trūlike šalčiau nei lauke, nes šiluma nesilaiko, o trūlike sėdi nejudėdamas, lauke nors nuo ėjimo šyli ir nešali tais pačiais rūbais.
                  ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                  Comment


                    Vilniaus VT perklijuotos geltonosios linijos autobusų/troleibusių priekyje šalia vairuotojo. Dabar priekinėse sėdynėse sėdėti vėl galima, tik paliktos linijos taip, kad būtų aišku, jog vairuotojai bilietų neparduoda

                    Comment


                      Parašė liootas Rodyti pranešimą
                      Vilniaus VT perklijuotos geltonosios linijos autobusų/troleibusių priekyje šalia vairuotojo. Dabar priekinėse sėdynėse sėdėti vėl galima, tik paliktos linijos taip, kad būtų aišku, jog vairuotojai bilietų neparduoda
                      Tiksliau, kad būtų aišku, jog priekinės durys yra visiškas tabu, o jų atidarymas vairuotojui bus absoliutus nusižeminimas

                      Comment


                        Parašė digital Rodyti pranešimą
                        Na nežinau, man tai visai "respektabilu" važinėti, bet sutinku, kad turėtų troleibusus greičiau atnaujinti. Vienas tik niuansas - troleibusų tarnavimo laikas ilgesnis už autobusų. Bet taip, galėtų tas senas Škodas jau ir pakeisti.
                        Norint vien išlaikyti esamą troleibusų kiekį išdalinant investicijas po lygiai reikėtu kasmet nupirkti bent po 10-20 troleibusų. Nors tvarkantis normaliai troliebusų per artimiausius 9 metus (iki 2030 ES strategijos) turėtu bent padvigubėti. O realybėje tai nesugebam net 7 nemokamai už es pinigus pasiimti.

                        Taip, troleibusas gali tarnauti ir 15 metų, kai autobusas susidrožia per 5 metus. Tuo tarpu šiandien važiavau 35 metų senumo troleibuse - kuris turėjo būti pakeistas jau prieš 20 metų.

                        Parašė dondc Rodyti pranešimą
                        Koks skirtumas, kokioje valstybėje pagaminta? Svarbu ką turi. Hitleris irgi sudizainino „VW” logo (jis buvo dailininkas), tai ką, utilizuot visas mašinas ir uždaryt įmonę? Pavadinimo net nekeitė smulkiuose rebrandin'imuose.
                        Na jeigu išsikveitus taksi atvažiuotu hitlerio laikų VW tai kažin ar lipčiau (na nebent kaip pramoga nes retenybė). Taksi įmonei tikrai reikėtu utilizuoti visas tokias ir įsigyti nesenesnius nei 10 metų VW.

                        Comment


                          Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
                          Na jeigu išsikveitus taksi atvažiuotu hitlerio laikų VW tai kažin ar lipčiau (na nebent kaip pramoga nes retenybė). Taksi įmonei tikrai reikėtu utilizuoti visas tokias ir įsigyti nesenesnius nei 10 metų VW.
                          Šveicarijoj iki 2015 m. dar važinėjo aukštagrindžiai 1992 m. gamybos trūlai (23 m. amžiaus). Tramvajai gaminti 1976 m. važinėjo bent iki 2012 m. (36 m. amžiaus). Gal vis dar važinėja. Tad visiškai nėra skirtumo „kokioj šaly ir kada pagaminta”. Svarbu „kas ir kaip”, o ne „kur ir kada”.
                          ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                          Comment


                            Parašė dondc Rodyti pranešimą

                            Šveicarijoj iki 2015 m. dar važinėjo aukštagrindžiai 1992 m. gamybos trūlai (23 m. amžiaus). Tramvajai gaminti 1976 m. važinėjo bent iki 2012 m. (36 m. amžiaus). Gal vis dar važinėja. Tad visiškai nėra skirtumo „kokioj šaly ir kada pagaminta”. Svarbu „kas ir kaip”, o ne „kur ir kada”.
                            Tramvajai gal ir nelabai tinka šiam palyginimui. bėginio transporto priemonės įprastai turi ilgesnį eksploatacijos laiką negu kelių transportas. Bet taip, troleibusai įprastai eksploatuojami ~25 metus. Bet net tokiu atveju didelė dalis Vilniaus Škodų jau turėjo būti nurašytos

                            Comment


                              Parašė dondc Rodyti pranešimą

                              Šveicarijoj iki 2015 m. dar važinėjo aukštagrindžiai 1992 m. gamybos trūlai (23 m. amžiaus). Tramvajai gaminti 1976 m. važinėjo bent iki 2012 m. (36 m. amžiaus). Gal vis dar važinėja. Tad visiškai nėra skirtumo „kokioj šaly ir kada pagaminta”. Svarbu „kas ir kaip”, o ne „kur ir kada”.
                              Ar tikrai manote kad tramvajaus vagono tarnavimo amžius bus toks pat kaip troleibuso? Ir netgi tokiu atveju, pas mus vis dar važinėja senesni.

                              Comment


                                Taip. Juk kėbulas gaminamas iš tos pačios geležies. Sėdynės apaustos ta pačia medžiaga. Stiklą tvirtinančios gumos iš tos pačios gumos.
                                ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                                Comment


                                  Parašė dondc Rodyti pranešimą
                                  Taip. Juk kėbulas gaminamas iš tos pačios geležies. Sėdynės apaustos ta pačia medžiaga. Stiklą tvirtinančios gumos iš tos pačios gumos.
                                  Visa šitai vistiek yra remonetuojama ir atnaujinama. Esmė yra techninė dalis, variklis, ratų sistema ir t.t. Bėginiai paprastai tarnauja ilgiau nei padanginiai.

                                  Comment


                                    Kuo skiriasi troleibuso ir tramvajaus el. variklių veikimo principas? Įtariu niekuo. Troleibusui profilaktiškai padangas pakeitei ir ką nors važiuoklei, kaip standartiškai automobiams keičiami šarnyrai. Manau, tramvajai rečiau atnaujinami vien dėl didesnės jų kainos.
                                    ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                                    Comment


                                      Parašė dondc Rodyti pranešimą
                                      Kuo skiriasi troleibuso ir tramvajaus el. variklių veikimo principas? Įtariu niekuo. Troleibusui profilaktiškai padangas pakeitei ir ką nors važiuoklei, kaip standartiškai automobiams keičiami šarnyrai. Manau, tramvajai rečiau atnaujinami vien dėl didesnės jų kainos.
                                      Manau, jūs iš dalies tiesus dėl kainos. Troleibusams yra didesnė amortizacijos apkrova ir kėbulas greičiau išsidevėja dėl žiemos reagentų ant kelio.

                                      Kitas dalykas, gal žino kas nors iš profesionalios pusės, ar būna ir ar dažnai pas Škodas problemos su varikliu?

                                      Comment


                                        Parašė dondc Rodyti pranešimą
                                        Kuo skiriasi troleibuso ir tramvajaus el. variklių veikimo principas? Įtariu niekuo. Troleibusui profilaktiškai padangas pakeitei ir ką nors važiuoklei, kaip standartiškai automobiams keičiami šarnyrai. Manau, tramvajai rečiau atnaujinami vien dėl didesnės jų kainos.
                                        Tik va standartiškai automobiliams kurie naudojami VT paskirčiai ne 35 metia amortizacija, o greičiau 3,5 metai. Tai nekoks čia palyginimas.

                                        Comment


                                          Gal iš VVT kas atsakytų ar yra ir nuo kelintų metų naudojama antikorozinė danga? Įtariu, bent anksčiau jos nenaudojo ir gal net dabar taupydami senoms transporto priemonėms, o va liūdnas atvejis su „kiauru” kėbulu pasitaikė tik sprogus tai padangai prieš metus. Įdomu ar net naujas kėbulas nebūtų visai be pažeidimų. Žiemos mėnesiais gali dienos pabaigoje nupurkšti dugną vandeniu. Galima būtų net sumontuoti automatinę sistemą, kad nereiktų darbuotojo grįžus į parką. Dabar dar yra cinkavimas, kurio, įtariu, tikrai niekas anksčiau nenaudojo.
                                          ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                                          Comment

                                          Working...
                                          X