Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Garbanius Rodyti pranešimą

    Tai imanoma tik tokiuose miestuose, kaip Londonas, kur autobusai vaziuoja intervalais, ne pagal tvarkarasti
    Netiesa. Vokietijoje važiuoja taip, ir dar pagal taktinį tvarkaraštį.
    100 minčių – miestai, transportas ir idėjos

    Comment


      Vengrijoje , Čekijoje , Slovakijoje , Lenkijoje, kai kuriuose miestuose su taktinių grafikų naudoja Stop mygtukus.

      Comment


        Net ir Klaipėdoje tokia stop mygtukų sistema yra.

        Comment


          Parašė 10.000 Rodyti pranešimą

          Tai jeigu bilieto kaina yra neadekvačiai maža lyginant su aptarnavimo kaštais, tai reikia bilietą branginti, o ne naikinti išvis
          Mettal turi tam paaiškinimą. T.y. kažkokiu būdų atsiperka lyg ir VVT šitie bilietai. Visgi aš ne prieš 80 proc. nuolaidą, bet prieš bilietą 30 min. Tegu būna 80 proc. nuolaidos bilietai tik tarkime 5 paros, 10 parų, mėnėsio. 50 proc. visi anksčiau išvardyti ir papildomai 3 parų. Be nuolaidos - iš vairuotojo vienam reisui, 1 parai ir visi anksčiau išvardyti.

          Nes dabar už kiosko darbą, o mokant kortele, už transakciją bankui sumoka visi likę. Nėra normalu, kad nei centas iš 13 neįkrenta į VVT. Viskas nueina admin.

          Comment


            Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
            Visgi aš ne prieš 80 proc. nuolaidą, bet prieš bilietą 30 min. Tegu būna 80 proc. nuolaidos bilietai tik tarkime 5 paros, 10 parų, mėnėsio. 50 proc. visi anksčiau išvardyti ir papildomai 3 parų. Be nuolaidos - iš vairuotojo vienam reisui, 1 parai ir visi anksčiau išvardyti.
            Gerai, kad tik tu vienas. Daugiau niekas šioje temoje tamstos nepalaikė.

            Comment


              Parašė Garbanius Rodyti pranešimą

              Tai imanoma tik tokiuose miestuose, kaip Londonas, kur autobusai vaziuoja intervalais, ne pagal tvarkarasti
              Stokholme veža ir greitieji ir negreitieji su stop.

              Manau grafiko sudarinėtojai gali išskaičiuoti, kad pvz nuo 19 val. kažkoks autobusas iš 6 stotelių sustoja tris. O 21 val iš 6 vos 1.
              Šviesaforus kažkaip juk įverina. Nors 19.05 autobusas vis gali stovėti prie raudonos, o 1925 stebuklingai per žalią bangą važiuoti.

              Galų gale A39 neįmanoma niekur persėsti ir 2 min vėliau ar 5 anksčiau yra be reikšmės.

              Comment


                Parašė digital Rodyti pranešimą
                Gerai, kad tik tu vienas. Daugiau niekas šioje temoje tamstos nepalaikė.
                Tai kodėl keleivis su 100 proc. kaina turi apmokėti kažkokio nusipelniusio, su 20 proc. kaina ir 80 proc. nuolaida, net ne pervežimą, o tik transakciją bankui? Mes bankus remiam ar VVT?

                Comment


                  Kokią transakciją bankui? Mažai kas perka po 1 bilietą, paprastai perkami vienu metu keli bilietai, todėl ir suma būna didesnė.

                  Comment


                    Parašė digital Rodyti pranešimą
                    Kokią transakciją bankui?
                    Jei atsiskaitoma kortele (aplikacija), bankas pasiima savo dalį. Už saugumą, už sistemų palaikymą.

                    "Aš pas save parduotuvėje kortele neleidžiu atsiskaityti, jeigu suma mažesnė nei 3 eurai. Pavyzdžiui, jeigu žmogus perka cigarečių pakelį, tai marža smulkiai mažai įmonei siekia nuo 4 iki 6 proc. Jei iš tų keturių proc. atiduoda bankui dar apie 2 proc., tai iš tų likusių 2 proc. mūsų prašo mokėti orų atlyginimą darbuotojams, patiems oriai gyventi ir neiti į šešėlį. Lietuvoje šiandien nieko nėra brangiau smulkiam verslui už elektroninius pinigus. Tik dėl to smulkus verslas ir suinteresuotas grynųjų pinigų atsiskaitymais“, – DELFI sakė Lietuvos smulkiojo ir vidutinio verslo (SVV) tarybos valdybos narys Gintaris Stoškus."

                    Skaitykite daugiau: https://www.delfi.lt/verslas/mano-eu....d?id=79366565

                    Jei nusipelnęs nuolat važiuoja, jis pasiima nuolatinį. O jei jis "į Santariškes kartą per pusmetį", tai jis tratina VVT pinigus su savo #trilikacentu

                    Comment


                      Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
                      O jei jis "į Santariškes kartą per pusmetį", tai jis tratina VVT pinigus su savo #trilikacentu
                      Kaip sakiau, tokių mažuma.

                      Comment


                        Parašė digital Rodyti pranešimą
                        Kaip sakiau, tokių mažuma.
                        Jei mažuma, labai labai mažai, tai gal ir nereikia?

                        Po covid vėl vairuotojai bus paversti "grąžos atidavėjais" ir trijų rūšių bilietų vežiotojais (neužmiršk pasipildyti ir pan.).

                        Comment


                          Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
                          T.y. kažkokiu būdų atsiperka lyg ir VVT šitie bilietai. <...> Nėra normalu, kad nei centas iš 13 neįkrenta į VVT.
                          VVT yra vežėjas, o ne bilietų platintojas. Jie gauna tai, ką jiem duoda savivaldybė / SĮSPas už nuvažiuotus kilometrus. Už parduotus bilietus vairuotojai tiesiogiai gaudavo procentus (ir dėl ko buvo tokie reiškiniai kaip "53 maršruto mafija"). Ar dabar vežėjai gauna kažkokią sumą nuo bilietų pardavimų - neaišku.

                          Dėl STOP mygtukų ir stotelių pagal pageidavimą - "normaliose" šalyse tokia tvarka galioja senų seniausiai, ir nereikia net taktinių tvarkaraščių. Dabar pas mus tokie įstatymai, kad visada turi visur stoti ir mieste tas pradėta griežtai kontroliuoti. Jeigu anksčiau buvo galima vytis grafiką ar šiaip taupyti laiką ir kurą tuščiai nestojant (pvz. Liepkalnio g. link Salininkų/Rudaminos), tai dabar galioja durna taisyklė "visur sustoti ir atidaryti duris".
                          Viešojo transporto temų rodyklė >>

                          Comment


                            Parašė Mettal Rodyti pranešimą
                            Jeigu anksčiau buvo galima vytis grafiką ar šiaip taupyti laiką ir kurą tuščiai nestojant (pvz. Liepkalnio g. link Salininkų/Rudaminos), tai dabar galioja durna taisyklė "visur sustoti ir atidaryti duris".
                            Na tikrai būdavo malonu kai vydamasis grafiką nestojo tavo stotelėje nes vairuotojas nepanoro pažiūrėti į veidrodį kad prie durų kažkas stovi. Tada dar autobusai buvo be mygtukų (kurie dabar vis tiek yra išjungti). Ne veltui daro tuos tikrinimus.

                            Comment


                              Parašė Fulgur Rodyti pranešimą

                              Būtų paros bilietas 5 eur, 3 parų bilietai ir pan.

                              Dabar 30 min bilietas su 80 proc. nuolaida 13 centų. Tai nėra normalu.
                              Kioskas ima už pardavimą, bankas už transakciją.
                              Su €5 paros bilietu būtų pigiau susimokėt už parkavimą mėlynoj zonoj porą valandų ar prie santariškių visą dieną...

                              Comment


                                Nu taip, paros bilietas 5 eur kiek per daug. Jei seima is 3 zmoniu nusprendzia pakeliauti po Vilniu su tuo paros bilietu tai uz 15 euru jie ta gali laisvai padaryt bet kokiu kitu būdu įskaitant taxi. Bet kitavertus o kas sake kad VT turi buti pigiausias variantas? Jis galetu toks ir nebuti, jei jo nereiketu laukti puse valandos ir vaziuoti kaip malkoms per suliniu duobes, bet juk šitas nepasikeis. Todel taip, jis turi būti pigiausias ir 5 eur kaina netinka.

                                Comment


                                  Parašė mantasm Rodyti pranešimą

                                  Su €5 paros bilietu būtų pigiau susimokėt už parkavimą mėlynoj zonoj porą valandų ar prie santariškių visą dieną...
                                  Viena diena Santariškėse. O ką žmogus veikia likusias 30 dienų? Mašina kas antrą dieną į Rimi važiuoją? Kartą per savaitę į Akropolį važiuoja?

                                  Tai kai turės mėnesio bilietą, galbūt dažniau VVT naudosi? Po dažno naudojimosi - žiūrėk ir atsisakys vienos mašinos šeimoje arba mašinos išvis.

                                  Comment


                                    Neatsibodo dar?

                                    Comment


                                      Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą
                                      Nu taip, paros bilietas 5 eur kiek per daug. Jei seima is 3 zmoniu nusprendzia pakeliauti po Vilniu su tuo paros bilietu tai uz 15 euru jie ta gali laisvai padaryt bet kokiu kitu būdu įskaitant taxi. Bet kitavertus o kas sake kad VT turi buti pigiausias variantas? Jis galetu toks ir nebuti, jei jo nereiketu laukti puse valandos ir vaziuoti kaip malkoms per suliniu duobes, bet juk šitas nepasikeis. Todel taip, jis turi būti pigiausias ir 5 eur kaina netinka.
                                      https://judu.lt/viesojo-transporto-k...sys-ir-kainos/

                                      1 d. (24 val.) – 5,00 Eur
                                      Jis tiek kainuoja, tą nustatė Vilnius.

                                      Comment


                                        Parašė Fulgur Rodyti pranešimą

                                        Viena diena Santariškėse. O ką žmogus veikia likusias 30 dienų? Mašina kas antrą dieną į Rimi važiuoją? Kartą per savaitę į Akropolį važiuoja?

                                        Tai kai turės mėnesio bilietą, galbūt dažniau VVT naudosi? Po dažno naudojimosi - žiūrėk ir atsisakys vienos mašinos šeimoje arba mašinos išvis.
                                        Ne tik vilniečiai naudojasi Vilniaus VT. Ir ne visiem vilniečiam reikia važiuot į centrą pastoviai. Yra ir kitokių darbų nei ofisinių ir kitokių užsiėmimų nei kultūrintis centre.

                                        Comment


                                          Parašė Fulgur Rodyti pranešimą

                                          https://judu.lt/viesojo-transporto-k...sys-ir-kainos/



                                          Jis tiek kainuoja, tą nustatė Vilnius.
                                          ups, true Tai reiskia pigiau jau tikrai nebus, bet branginti tikrai butu klaida

                                          Comment

                                          Working...
                                          X