Parašė Garbanius
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Vilniaus viešasis transportas
Collapse
X
-
100 minčių – miestai, transportas ir idėjos
- 2 patinka
-
Parašė 10.000 Rodyti pranešimą
Tai jeigu bilieto kaina yra neadekvačiai maža lyginant su aptarnavimo kaštais, tai reikia bilietą branginti, o ne naikinti išvis
Nes dabar už kiosko darbą, o mokant kortele, už transakciją bankui sumoka visi likę. Nėra normalu, kad nei centas iš 13 neįkrenta į VVT. Viskas nueina admin.
Comment
-
Parašė Fulgur Rodyti pranešimąVisgi aš ne prieš 80 proc. nuolaidą, bet prieš bilietą 30 min. Tegu būna 80 proc. nuolaidos bilietai tik tarkime 5 paros, 10 parų, mėnėsio. 50 proc. visi anksčiau išvardyti ir papildomai 3 parų. Be nuolaidos - iš vairuotojo vienam reisui, 1 parai ir visi anksčiau išvardyti.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Garbanius Rodyti pranešimą
Tai imanoma tik tokiuose miestuose, kaip Londonas, kur autobusai vaziuoja intervalais, ne pagal tvarkarasti
Manau grafiko sudarinėtojai gali išskaičiuoti, kad pvz nuo 19 val. kažkoks autobusas iš 6 stotelių sustoja tris. O 21 val iš 6 vos 1.
Šviesaforus kažkaip juk įverina. Nors 19.05 autobusas vis gali stovėti prie raudonos, o 1925 stebuklingai per žalią bangą važiuoti.
Galų gale A39 neįmanoma niekur persėsti ir 2 min vėliau ar 5 anksčiau yra be reikšmės.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė digital Rodyti pranešimąGerai, kad tik tu vienas. Daugiau niekas šioje temoje tamstos nepalaikė.
Comment
-
Parašė digital Rodyti pranešimąKokią transakciją bankui?
"Aš pas save parduotuvėje kortele neleidžiu atsiskaityti, jeigu suma mažesnė nei 3 eurai. Pavyzdžiui, jeigu žmogus perka cigarečių pakelį, tai marža smulkiai mažai įmonei siekia nuo 4 iki 6 proc. Jei iš tų keturių proc. atiduoda bankui dar apie 2 proc., tai iš tų likusių 2 proc. mūsų prašo mokėti orų atlyginimą darbuotojams, patiems oriai gyventi ir neiti į šešėlį. Lietuvoje šiandien nieko nėra brangiau smulkiam verslui už elektroninius pinigus. Tik dėl to smulkus verslas ir suinteresuotas grynųjų pinigų atsiskaitymais“, – DELFI sakė Lietuvos smulkiojo ir vidutinio verslo (SVV) tarybos valdybos narys Gintaris Stoškus."
Skaitykite daugiau: https://www.delfi.lt/verslas/mano-eu....d?id=79366565
Jei nusipelnęs nuolat važiuoja, jis pasiima nuolatinį. O jei jis "į Santariškes kartą per pusmetį", tai jis tratina VVT pinigus su savo #trilikacentu
Comment
-
Parašė Fulgur Rodyti pranešimąO jei jis "į Santariškes kartą per pusmetį", tai jis tratina VVT pinigus su savo #trilikacentu
Comment
-
Parašė digital Rodyti pranešimąKaip sakiau, tokių mažuma.
Po covid vėl vairuotojai bus paversti "grąžos atidavėjais" ir trijų rūšių bilietų vežiotojais (neužmiršk pasipildyti ir pan.).
Comment
-
Parašė Fulgur Rodyti pranešimąT.y. kažkokiu būdų atsiperka lyg ir VVT šitie bilietai. <...> Nėra normalu, kad nei centas iš 13 neįkrenta į VVT.
Dėl STOP mygtukų ir stotelių pagal pageidavimą - "normaliose" šalyse tokia tvarka galioja senų seniausiai, ir nereikia net taktinių tvarkaraščių. Dabar pas mus tokie įstatymai, kad visada turi visur stoti ir mieste tas pradėta griežtai kontroliuoti. Jeigu anksčiau buvo galima vytis grafiką ar šiaip taupyti laiką ir kurą tuščiai nestojant (pvz. Liepkalnio g. link Salininkų/Rudaminos), tai dabar galioja durna taisyklė "visur sustoti ir atidaryti duris".
Comment
-
Parašė Mettal Rodyti pranešimąJeigu anksčiau buvo galima vytis grafiką ar šiaip taupyti laiką ir kurą tuščiai nestojant (pvz. Liepkalnio g. link Salininkų/Rudaminos), tai dabar galioja durna taisyklė "visur sustoti ir atidaryti duris".
Comment
-
Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
Būtų paros bilietas 5 eur, 3 parų bilietai ir pan.
Dabar 30 min bilietas su 80 proc. nuolaida 13 centų. Tai nėra normalu.
Kioskas ima už pardavimą, bankas už transakciją.
- 1 patinka
Comment
-
Nu taip, paros bilietas 5 eur kiek per daug. Jei seima is 3 zmoniu nusprendzia pakeliauti po Vilniu su tuo paros bilietu tai uz 15 euru jie ta gali laisvai padaryt bet kokiu kitu būdu įskaitant taxi. Bet kitavertus o kas sake kad VT turi buti pigiausias variantas? Jis galetu toks ir nebuti, jei jo nereiketu laukti puse valandos ir vaziuoti kaip malkoms per suliniu duobes, bet juk šitas nepasikeis. Todel taip, jis turi būti pigiausias ir 5 eur kaina netinka.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Su €5 paros bilietu būtų pigiau susimokėt už parkavimą mėlynoj zonoj porą valandų ar prie santariškių visą dieną...
Tai kai turės mėnesio bilietą, galbūt dažniau VVT naudosi? Po dažno naudojimosi - žiūrėk ir atsisakys vienos mašinos šeimoje arba mašinos išvis.
Comment
-
Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimąNu taip, paros bilietas 5 eur kiek per daug. Jei seima is 3 zmoniu nusprendzia pakeliauti po Vilniu su tuo paros bilietu tai uz 15 euru jie ta gali laisvai padaryt bet kokiu kitu būdu įskaitant taxi. Bet kitavertus o kas sake kad VT turi buti pigiausias variantas? Jis galetu toks ir nebuti, jei jo nereiketu laukti puse valandos ir vaziuoti kaip malkoms per suliniu duobes, bet juk šitas nepasikeis. Todel taip, jis turi būti pigiausias ir 5 eur kaina netinka.
1 d. (24 val.) – 5,00 Eur
Comment
-
Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
Viena diena Santariškėse. O ką žmogus veikia likusias 30 dienų? Mašina kas antrą dieną į Rimi važiuoją? Kartą per savaitę į Akropolį važiuoja?
Tai kai turės mėnesio bilietą, galbūt dažniau VVT naudosi? Po dažno naudojimosi - žiūrėk ir atsisakys vienos mašinos šeimoje arba mašinos išvis.
Comment
-
Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
- 1 patinka
Comment
Comment