Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Ėjo 2021 metai, darnaus judumo laikai atėjo ir visa kita pažanga. 103N 00:20 ties žaliuoju tiltu santariškių kryptimi. SĮ Susisiekimo paslaugos PUIKIAI organizuoja susisiekimą po miesto šventės: padarė analizę ir nutarė, kad 40-50 min intervalai yra tinkami po renginio laiko ir pritaikė reikiamą autobusų talpą. Ir tegul džiaugiasi, kad dar kažkas veža (tuos kurie sugebėjo įtilpti į autobusą)
    Ps. 101N lazdynų link geriau neatrodė
    Click image for larger version  Name:	20210904_002054.jpg Views:	0 Size:	1,47 MB ID:	1909524

    Comment


      Taip, šiąnakt dauguma naktinių autobusų taip atrodė, pats stovėjau tokioj "mesmalėj" irgi 103N tik sekančiu reisu nei paminėta Rijiko, žinoma smagu, kad yra naktinis transportas, bet jis negali būti vienas kas valandą.... Kad būtų patogu turi būti bent 3 reisai į valandą, arba ilgi autobusai, o ne trumpi ir žmonių kankinimas . Mano kelionės atvėju buvo taip, gan žmogiškas vairuotojas matė, kad žmonės nebetelpa tai išlipo iš autobuso ir pasikvietė tuos žmones (apie 8) pas save į priekį už atitvarų .
      Paskutinis taisė Mantas95; 2021.09.04, 11:56.

      Comment


        Parašė Mantas95 Rodyti pranešimą
        Taip, šiąnakt dauguma naktinių autobusų taip atrodė, pats stovėjau tokioj "mesmalėj" irgi 103N tik sekančiu reisu nei paminėta Rijiko, žinoma smagu, kad yra naktinis transportas, bet jis negali būti vienas kas valandą.... Kad būtų patogu turi būti bent 3 reisai į valandą, arba ilgi autobusai, o ne trumpi ir žmonių kankinimas . Mano kelionės atvėju buvo taip, gan žmogiškas vairuotojas matė, kad žmonės nebetelpa tai išlipo iš autobuso ir pasikvietė tuos žmones (apie 8) pas save į priekį už atitvarų .
        Tikėkimės to vairuotojo nenubaus autobusų parko administracija nenubaus, o kiti ant jo neparašys skundo. Naktiniuose maršrutuose nėra kam dirbti, ne visi sutinku juose dirbti.
        Gerbkite kitų forumo narių nuomones.

        Comment


          Parašė Rijikas Rodyti pranešimą
          Ėjo 2021 metai, darnaus judumo laikai atėjo ir visa kita pažanga. 103N 00:20 ties žaliuoju tiltu santariškių kryptimi. SĮ Susisiekimo paslaugos PUIKIAI organizuoja susisiekimą po miesto šventės: padarė analizę ir nutarė, kad 40-50 min intervalai yra tinkami po renginio laiko ir pritaikė reikiamą autobusų talpą. Ir tegul džiaugiasi, kad dar kažkas veža (tuos kurie sugebėjo įtilpti į autobusą)
          Ps. 101N lazdynų link geriau neatrodė
          Click image for larger version Name:	20210904_002054.jpg Views:	0 Size:	1,47 MB ID:	1909524
          Kaune jau tiek ,,neturinciu automobiliu'' studentu nerasi...

          Comment


            Aš įtariu jog viešajam transportui šiuo metu visiškai nėra pinigų ir nebandoma jų ieškoti bent jau kol neatsivers kovidinio fondo milijardai. Dėl to ir neskubama su A juostų tiesimu ir realiu, ne piariniu, skatinimu rinktis VT, nes jei išties jis pasiektų prieškovidinį populiarumą ir nesustotų toliau augti tuomet grįžtume dvidešimt metų atgal kai žmonėms tekdavo pastoviai grūstis piko metu kaip kokiam japoniškam metro, nes trumpuoju laikotarpiu nebūtų paprasčiausiai kaip scale up'int visą sistemą. Ar yra laikomas koks nors didesnis senų autobusų resursas atsargoje, ar jau visi nurašyti/parduoti?

            Comment


              Šiap Vilniuje planuojami pirkti trigubi troleibusai/autobusai, tai jau šioks toks žingsnis link nepergrūsto VT įvaizdžio. Šiap visas VT įvaizdis ir taip labai pasikeitęs nuo 2017m, tad tikrai negalima sakyti, kad į nejudama į priekį.

              Comment


                pergrusta autobusa paskutini karta maziau apie 1990 metus, per duju ir kuro blokada

                Comment


                  Parašė Garbanius Rodyti pranešimą
                  Šiap Vilniuje planuojami pirkti trigubi troleibusai/autobusai, tai jau šioks toks žingsnis link nepergrūsto VT įvaizdžio. Šiap visas VT įvaizdis ir taip labai pasikeitęs nuo 2017m, tad tikrai negalima sakyti, kad į nejudama į priekį.
                  Tai šiuo metu jis ir nėra dar taip pergrūstas, realiai ir iki atnaujinimo nebuvo, nes daugybė žmonių emigravo ar persėdo į automobilius nuo tų laikų kai visi autobusai ir troleibusai rytais būdavo sausakimši (iki istojimo į ES man rodos dar buvo susigrūdimai pastovūs, po to ženkliai krito keleivių skaičius).
                  Bet persigrūdimas sugrįš jeigu keleivių daugės, o dabar kaip ir skatinama rinktis VT, bet kol atsiras nauji troleibusai ir metrobusai tai dar ne metai ir ne du.

                  Taip pat kažkas negerai su A juostom nes planų prikurta belekiek:
                  Narbuto g.,
                  Kalvarijų g.,
                  Ozo g. bent du projektai
                  Kareivių g. bent du projektai
                  Pilaitės pr. dvi atkarpos trumpos
                  Buivyiškių g.
                  Kudirkos g.
                  dar žadėta Šeimyniškių g.

                  Apie kai kuriuos jau penkti metai kalbama, bet realiai apart atkarpos Pilaitės pr nelabai pamenu jog būtų dar kažkas padaryta.

                  Comment


                    Parašė liutass Rodyti pranešimą
                    pergrusta autobusa paskutini karta maziau apie 1990 metus, per duju ir kuro blokada
                    Kaip kur. Bent jau Vilniuje dar 1993 m. važinėjom kaip silkės bačkoj.
                    Pradėjo stipriai mažėti, kai užsidarinėjo didžiosios gamyklos ir žmonės prisipirko vakarietiškų mašiniukų.

                    Comment


                      Parašė themanual Rodyti pranešimą
                      Ar yra laikomas koks nors didesnis senų autobusų resursas atsargoje, ar jau visi nurašyti/parduoti?
                      Autobusų ir troleibusų išleidimas dar nepasiekė 2019 m. lygio, todėl šiokie tokie rezervai Vilniuje yra. Problema yra labiau tame, kad visoje Lietuvoje nėra norinčių vairuoti autobusus. Su troleibusais dar prasčiau.
                      Viešojo transporto temų rodyklė >>

                      Comment


                        Parašė Garbanius Rodyti pranešimą
                        Šiap Vilniuje planuojami pirkti trigubi troleibusai/autobusai, tai jau šioks toks žingsnis link nepergrūsto VT įvaizdžio. Šiap visas VT įvaizdis ir taip labai pasikeitęs nuo 2017m, tad tikrai negalima sakyti, kad į nejudama į priekį.
                        Planuojama pirkti tik 12 trigubų autobusų 1G-4G maršrutams, kas šiaip miesto mastu yra labai nedaug (bet geriau negu nieko).

                        Įvaizdis nėra tik naujos transporto priemonės. Dabar kiekviename straipsnyje, kur tik VMS ar SĮSP kažką komentuoja apie VT vis minima apie ''rekordiškai atsinaujinusį viešąjį transportą''. Bet niekur neminima, kad jis liko toks pats lėtas, pergrūstas, jau neminint, kad troleibusai buvo beveik neatnaujinti. Šiuo klausimu nuo 2013 beveik nieko nepasikeitė, iš naujų A juostų tik 2017 buvo padaryta Pilaitės pr.

                        Parašė John Rodyti pranešimą

                        Niekas nekalba apie vieną maršrutą. Maršrutų turi būti tiek, kiek reikia t.y. minimum 3-4 linijos, kurios pajungtų pagridninius populiacijos centrus, kaip Fabijoniškės/Pašilaičiai, Pilaitė ir t.t.
                        Tada puiku, bet savivaldybės lygmeniu tas pats Zuokas visada akcentavo tik vieną vienintelį Stotis - Kalvarijų g. - Santariškės. Plius, įsivaizduokit, kiek tos 4 linijos kainuos.

                        Parašė Sula Rodyti pranešimą
                        Man įdomu, ar bent atliktos pradinės studijos dėl transporto sistemos Vilniuje su galimais BRT ar greitojo tramvajaus variantais.
                        O VGTU studija 2012 metų? O praeitų metų VT strategija? O ''nulinių pradžios'' SYSTRA studija?

                        Parašė liutass Rodyti pranešimą
                        pergrusta autobusa paskutini karta maziau apie 1990 metus, per duju ir kuro blokada
                        Tai jeigu būtent tada ir paskutinį kartą kelėt koją į VT, tai nebestebina

                        Comment


                          Parašė liutass Rodyti pranešimą
                          pergrusta autobusa paskutini karta maziau apie 1990 metus, per duju ir kuro blokada
                          2000 pradžioj dar tikrai būdavo kad atvažiuoja troleibusas, atsidaro durys, ir nėra net fiziškai kaip įlipti. Arba yra vietos vienam žmogui ant laiptelio (dauguma tada buvo su laiptais) bet tik tuo atveju jei rankom padedi duris uždaryt nes automatiškai jau nebepajėgdavo atsidaryt. Puikiai atsimenu važiavimus 1998-2004 kai net negali pasiekt jokio turėklo ir važiuoji tiesiog palaikomas žmonių masės aplink ir pan.

                          Comment


                            Parašė Mettal Rodyti pranešimą

                            Autobusų ir troleibusų išleidimas dar nepasiekė 2019 m. lygio, (...)
                            Na kad beveik pasiekė, pagal jūsų sudaromą išleidimų lentelę, 2019 buvo 406 autobusai darbo dienom, šiais metais 413, bet kadangi 8 autobusai yra vakcinacijos maršrutams, tai gaunasi 405
                            Žinoma, liūdniau su troleibusais, kur yra -13 nuo 2019 lygio ir -15 nuo 2020.

                            Comment


                              Parašė Kukumalu Rodyti pranešimą
                              2000 pradžioj dar tikrai būdavo kad atvažiuoja troleibusas, atsidaro durys, ir nėra net fiziškai kaip įlipti. Arba yra vietos vienam žmogui ant laiptelio (dauguma tada buvo su laiptais) bet tik tuo atveju jei rankom padedi duris uždaryt nes automatiškai jau nebepajėgdavo atsidaryt. Puikiai atsimenu važiavimus 1998-2004 kai net negali pasiekt jokio turėklo ir važiuoji tiesiog palaikomas žmonių masės aplink ir pan.
                              Dabar irgi tas pats, nesvarbu, kad fiziškai į autobusą įlipti galima, bet pvz. iš kokios nors pilaitės stovėti trinantis tarp žmonių visą kelią iki centro mažas malonumas. Jei važiuotų tramvajus neabejoju, kad dauguma iš auto persėstų, nes važiuoti iki centro būtų galima komfortiškai sėdint kaip ir auto.


                              Flickr

                              Comment


                                o jeigu paleistu dar viena autobusa, vistiek visi stovetu?

                                Comment


                                  Parašė liutass Rodyti pranešimą
                                  o jeigu paleistu dar viena autobusa, vistiek visi stovetu?
                                  Kad ten ir taip autobusai važiuoja vienas paskui kitą kas kelias min.
                                  Flickr

                                  Comment


                                    Parašė Sula Rodyti pranešimą
                                    Ta pirma linija buvo numatyta sudėtingiausia trasa.
                                    Laisvės ar Pilaitės pr.-Narbuto g. būtų pigiau vien dėl to, kad ten iš esmės jam vieta užrezervuota..
                                    Ne sudėtingiausia, o kur didžiausias poreikis. Berods atkarpoje Stotis - Ozo g. didžiausias kiekis dabartinių VT maršrutų praeina.
                                    Flickr

                                    Comment


                                      Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                                      Ne sudėtingiausia, o kur didžiausias poreikis. Berods atkarpoje Stotis - Ozo g. didžiausias kiekis dabartinių VT maršrutų praeina.
                                      Taip naturaliai susiklostė per dešimtmečius.
                                      Suprantu, kad tokiame mieste variantų nedaug, bet kodėl negalima buvo atsisieti nuo iki šiol susiformavusių trasų?

                                      Comment


                                        Parašė Garbanius Rodyti pranešimą
                                        Šiap Vilniuje planuojami pirkti trigubi troleibusai/autobusai,
                                        Tai troleibusai ar autobusai?

                                        Parašė liutass Rodyti pranešimą
                                        pergrusta autobusa paskutini karta maziau apie 1990 metus, per duju ir kuro blokada
                                        Tai pabandyk troleibusus. Aš šį mėnesį pergrūstame 7 maršruto esu važiavęs

                                        Parašė themanual Rodyti pranešimą

                                        Tai šiuo metu jis ir nėra dar taip pergrūstas, realiai ir iki atnaujinimo nebuvo, nes daugybė žmonių emigravo ar persėdo į automobilius nuo tų laikų kai visi autobusai ir troleibusai rytais būdavo sausakimši (iki istojimo į ES man rodos dar buvo susigrūdimai pastovūs, po to ženkliai krito keleivių skaičius).
                                        Bet persigrūdimas sugrįš jeigu keleivių daugės, o dabar kaip ir skatinama rinktis VT, bet kol atsiras nauji troleibusai ir metrobusai tai dar ne metai ir ne du.
                                        Kad troleibusai rytais buvo sausakimši ir po įstojimo į ES dar kokį 15 metų. Tada atėjo pandemija.

                                        Comment


                                          Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą

                                          Įvaizdis nėra tik naujos transporto priemonės. Dabar kiekviename straipsnyje, kur tik VMS ar SĮSP kažką komentuoja apie VT vis minima apie ''rekordiškai atsinaujinusį viešąjį transportą''. Bet niekur neminima, kad jis liko toks pats lėtas, pergrūstas, jau neminint, kad troleibusai buvo beveik neatnaujinti.
                                          Kad ilgos Scanios dažai jau nebežvilga. Atnaujinimas turėtų būti nuolatinis, o ne "proginis". Kasmet 10-20 proc. parko.
                                          2023 m., po savivaldos rinkimų II parke nebus naujesnio kaip 5 m. Volvo7700 jau dabar laiko 15uosius metus. https://fotobus.msk.ru/list.php?did=13182

                                          Comment

                                          Working...
                                          X