Parašė Al1
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Vilniaus viešasis transportas
Collapse
X
-
Paskutinis taisė themanual; 2021.05.18, 20:38.
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimą43 važinėja dvigubi autobusai, o tai senamiestyje, Paupyje ir pan. sudarytų problemų.
Comment
-
Nuo rytojaus 05.22 3G maršrute savaitgaliais vyks įdomūs dalykai, panašu kad iki 19:30 visi 8 triašiai autobusai grįš į parką ir visą likusį vakarą kursuos autobusai iš 10, 24, 40, 69 ir 76 maršrutų. Nes būtent 10, 40, 69 ir 76 maršrutų vienpamaininiai grafikai negrįžta atgal į parką. Vienas iš 24 grafikų irgi negrįžta tai vieną ratą vėlai vakare irgi turėtų apsukt 3G maršrutu. Dar įdomu kad 69 maršrute tik sekmadienį pažymėtas autobusas kuriuo galima vežt dviračius, bet nejaugi tik sekmadienį ten dirbs triašis? Galbūt tai klaida?
Comment
-
Su 69 maršrutų tai akivaizdžiai klaida. Bet faktas, kad "trumpų pamainų" (ir, atitinkamai, mažėjančių atlyginimų) epidemija pamažu apima vis daugiau VVT maršrutų. 3G maždaug per pusę nukertamas 2 pamainos darbo laikas ir tokia pat puse pamainos yra pailginami buvę vienpamaininiai grafikai kituose paminėtuose maršrutuose.
Kas dar įdomu, tai kad savaitgaliais kone dvigubai didinamas autobusų skaičius Liepkalnio g. važiuojančiuose maršrutuose. Dėl to dabar turbūt pirmą kartą per 20 metų (jei ne daugiau) 12 maršrutu poilsio dieną kursuos 2 autobusai. Be to, 63 maršruto aptarnavimas pilnai pereina pas VVT autobusų parką, o vietoje to į 2 parką atiduodamas 21-as. Dėl šio perdavimo 21 maršruto reisai, kur anksčiau važiavo iš Lazdynėlių iki Pamėnkalnio st. ir toliau važiavo pro Žaliąjį tiltą į autobusų parką, dabar Pamėnkalnio ir Kudirkos g. sankryžoje suks į priešingą pusę ir per Žvėryną važiuos link 2-ojo parko.Paskutinis taisė Mettal; 2021.05.21, 17:26.
- 3 patinka
Comment
-
Net keičiant tvarkaraščius, turbūt nieks neatkreipė dėmesio, kad 56 autobusas savaitgaliais ir toliau kursuos dažniau nei darbo dienomis. Bent jau vizualiai atrodo būtent taip. Normalu?
Taip pat tiek su 3G grafiku savaitgaliais po 19:30 val., nu galima pagalvoti jog ten iš tiesų važiuos aukštagrindžiai autobusai. Čia Piko darbas, kad sumeta taip? Kaip ir su likusiais maršrutais, kur kas antras reisas "pilkas". Galėtų visų autobusų reisus žymėti geltonai, kaip kad su Transrevio aptarnaujamais maršrutais. Juk vienintelės likusios nežemagrindės VVT TP tai Škoda troleibusai. Išimtis gal tik koks 9 maršrutas, kur neretai pasirodo Fiat Ducato mikriukai.Paskutinis taisė Kristupas0220; 2021.05.22, 14:57.
Comment
-
Nuo šiol kuriam laikui 6 troleibusas, tikriausiai dėl eilinio kelio uždarymo darbams, vėl nukreiptas į Antakalnį. Pertraukiami šio maršruto troleibusai atstovą kaip ir anksčiau, darys parke, o ne Antakalnio žiede. Gal kas numano, kodėl? Juk susitaupytų rida, be to Antakalnio žiedas seniau būdavo kur kas labiau užpildytas, jame sutilptų ne tik tie šeši pertraukiami troleibusai, bet ir kur kas daugiau transporto. Ypač po reformos pasimatė šios vietos aptuštėjimas.
Comment
-
Nežinau. Visa T6 situacija yra gana kvaila, maršrutas, atrodo, vieną dieną važiuoja į Žirmūnus, kitą dieną - į Antakalnį. Manau, kad T6 apskritai reikėtų nukreipti į Antakalnį, ypač per šią pandemija. Tada, jeigu bus trečia (ar jau kažin kokia) banga, galima būtų laikinai panaikinti T10 arba palikti jį tik piko metu.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąDažninti, o ne retinti. T6 važiuoja į Antakalnį ne šiaip sau, o dėl gatvių remonto. Tai laikina. Kada bus perkami nauji troleibusai? Šimašius kaip mažvaikis klykė iš pavydo, kai Kaune atidarė naują AS. O dėl troleibusų ar ne gėda prieš Kauną?
Gal 6 troleibuso pertraukiami atstovą atlieka parke dėl vairuotojų patogumo - kad galėtų patogiau atvažiuoti tiesiai į parką ir sėdę į nuosavus automobilius, su kuriais ir atvyko parkan, važiuoti namo (nors atstovos metu lyg ir nėra draudžiama būti transporto priemonėje)?
Comment
-
Kurį laiką - kol bus nupirkti nauji troleibusai. Bet kokiu atveju, juk iš karto 100 su viršum naujų troleibusų nenupirks. Tokį kiekį pristatinėtų per du metus. Arba parkas turi būti atnaujinamas, arba, nepaisant gražių kalbų, troleibusai ruošiami palaipsniam likvidavimui... Kur dingo pinigai, skirti hibridiniams autobusams, kurių jau nežadama pirkti? Matyti juos kiš privatininkui su privežamaisiais elektriniais mikrobais, kas yra VT profanacija tiek transporto priemonių dydžiu, tiek ir elektra varomomis priemonėmis į užkampius, kai prioritetas turi būti centrinėje miesto dalyje didinti elektrinio VT, visų pirma atstatant troleibusams keleivių srautus autobusų mažinimo sąskaita.
- 2 patinka
Comment
-
Nuo šeštadienio į Vilniaus gatves sugrįžta 89 autobusų maršrutas. Tokia pačia trasa, kokia važiavo iki karantino paskelbimo (man tai nesuprantama, kodėl SĮSPas nenori atsisakyti to keisto prasukimo pro Rasų kapines - negi ten tiek daug žmonių važiuoja ? Atrodytų logiškiau, jei autobusai važiuotų tiesiai Maironio-Subačiaus-Daukšos gatvėmis, bent jau būtų patogesnė jungtis tiems, kas nori pasiekti Paupį/Vakarinį senamiestį iš Stoties rajono ar prieigų)
- 1 patinka
Comment
-
Keturi dalykai:
1. Prieš kelias dienas mačiau gražų vaizdą: vienoje gatvės pusėje važiuoja 4G ir iš paskos T19, o kitoje - paskui 4G važiuoja ir A50, ir T19. Kiek laiko dar tai tęsis? Atrodo tyčia grafikai taip sutvarkyti, kad 4G ir T19 važiuotų vienas paskui kitą. Visada. Ir dar dažniausiai būna taip, kad jie kartu nuvažiuoja, tada reikia laukti 20 minučių, o tada vėl jie kartu nuvažiuoja. Ir taip visą dieną. Atrodo tyčia jų grafikai suderinti. Ir niekas to netvarko.
2. Neseniai skaičiau straipsnį, kad vienam keleiviui pasiskundus, kad teko važiuoti karštu autobusu be kondicionieriaus, VVT atsakė, kad visgi 90% transporto priemonių yra šaldomos. IŠ KUR JIE IŠTRAUKĖ TĄ SKAIČIŲ? Juk gi tiek daug Vilniuje Škodų ir Volvo, jie visi neturi kondicionierių. Neseniai nuo Karaliaus Mindaugo iki Užupio st. važiavau su Volvo A10, išlipau visas permirkęs prakaitu. Visi senesni autobusai ir troleibusai neturi kondicionierių ir važiuoja lyg pirtys ant ratų. Kodėl VVT skleidžia šitą melą? O gal jie nori pasakyti, kad 90% įdiegtų kondicionierių veikia?
3. Bilietų platinimas karantino metu yra katastrofiškas. Visai neseniai iš Rokantiškių kapinių su 37 (bei su persėdimu) norėjau važiuoti į Antakalnį (buvo šeštadienio vakaras, 115 sausakimšas). Kai vairuotojas uždarė duris ir pradėjo važiuoti, pamačiau, kad neturiu pakankamai pinigų Vilniečio kortelėje bilietui, o telefonas buvo išsikrovęs. Ką man reikėjo daryti? Išlipti ir toliau eiti pėsčiomis visą kelią su sunkiais įrankiais? Aš nuvažiavau iki prie Polocko st. esančios Rimi pasipildyti kortelės, bet jeigu pakeliui būtų buvusi keleivių kontrolė, man būtų parašę baudą. Manau, kad palaisvėjus karantinui būtų galima grąžinti bilieto pirkimą iš vairuotojo.
4. Kaip matau, nebeliko senosios Vilniustransport svetainės, bet, gal žinote, ar vis dar galima rasti senąjį naujienų puslapį (ne per WebArchive)?
- 8 patinka
Comment
-
Parašė lanxtot Rodyti pranešimą2. Neseniai skaičiau straipsnį, kad vienam keleiviui pasiskundus, kad teko važiuoti karštu autobusu be kondicionieriaus, VVT atsakė, kad visgi 90% transporto priemonių yra šaldomos. IŠ KUR JIE IŠTRAUKĖ TĄ SKAIČIŲ? Juk gi tiek daug Vilniuje Škodų ir Volvo, jie visi neturi kondicionierių. Neseniai nuo Karaliaus Mindaugo iki Užupio st. važiavau su Volvo A10, išlipau visas permirkęs prakaitu. Visi senesni autobusai ir troleibusai neturi kondicionierių ir važiuoja lyg pirtys ant ratų. Kodėl VVT skleidžia šitą melą? O gal jie nori pasakyti, kad 90% įdiegtų kondicionierių veikia?
Rašykit tiesiai į VVT su garažiniais numeriais, jie pakankamai operatyviai ir noriai išsiaiškina tokius dalykus ir juos tvarko.
Įdomu, kodėl niekada neveikė kondicionieriai Neoplanuose - visi juos turi, bet jie juose niekada neveikė. Šiuo metu vis dar kartais pasirodo 990.
Kas liečia 1 ir 3 punktus (nuo savęs dar galiu pridėti uždarytus T3, T14 ir T15, apkarpytus T1, T20, T21) - bombarduokit tiesiogiai SĮSPą elektroniniais laiškais ir telefoniniais skambučiais. Šitas bardakas pernelyg ilgai užsitęsė, tačiau nepanašu, kad SĮSP norės savo iniciatyva ką nors keisti. Kol kas žmonės bėdavojasi tik feisbuko komentaruose, bet juos SĮSP stabiliai ignoruoja
- 4 patinka
Comment
-
Laukti rugsėjo, po to naujų metų, tada vėl birželio ir taip toliau, kol galiausiai pradės naikint kitus maršrutus? Tai ne išeitis. Kur kreiptis aš jau nežinau. Ištisus 2 mėnesius rašiau į jų paštą, kad grąžintų 8 troleibuso maršrutą. Ir trasas siūliau keisti jiems dzin. Parašai laišką po 20 dienų gauni atsakymą ne. Mat ekspertų komisija sprendžia. O paskutinis jų atsakymas buvo,, Kurti papildomų maršrutų neplanuojame. Po 2012 metų reformos mūsų planas yra naikinti besidubliuojančius maršrutus ir gerinti persėdimų kokybę. '' Pats gyvenu pašilaičiuose. Kartais reikia nuvažiuoti iki Panoramos ar Europos ir matau kaip T. Narbuto stotelėj išlipa labai daug žmonių ir laukia 4g ar 19, ar 30 kad pavažiuoti keles stoteles. Laukt kartais reikia 10 ir daugiau minučių. Paskui visi trys atvažiuoja. Ar tai normalu?
- 4 patinka
Comment
Comment