Parašė bato_usai
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Vilniaus viešasis transportas
Collapse
X
-
- 1 patinka
-
Aš nemanau, kad realistiška yra grąžinti VT į Gedimino prospektą – jis jau spėjo susiformuoti kaip erdvė, kurioje dominuoja pėstieji, ir tik laiko klausimas, kada, vis labiau veržiant automobilių eismą senamiestyje, bus galutinai uždraustas bet koks automobilių eismas nuo Odminų iki Vilniaus g. Tačiau gerinti pasiekiamumą reikia. Manau, kad reiktų peržiūrėti VT stotelių išsidėstymą Vilniaus, Jogailos, Pylimo, Pamėnkalnio gatvėse, galbūt didinti jų skaičių. Taip pat VT pervažiuoti Žygimantų - Goštauto - Vilniaus g. sankryžą užtrunka per ilgai.Lietuva visiems.
- 6 patinka
Comment
-
Kokia erdvė? Kokie pėstieji? Gedimino pr. važinėja tiek pat automobilių, kaip iki rekonstrukcijos. Bet tik be VT. Dienos, kai uždaryta, nesiskaito. Viską galima padaryti, tik reikia politinės valios. Automobilių eismą galima uždrauti, o VT privalo būti. Dviračiai, paspirtukai - ne išeitis.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąKokia erdvė? Kokie pėstieji? Gedimino pr. važinėja tiek pat automobilių, kaip iki rekonstrukcijos.
- 5 patinka
Comment
-
Šiaip per visus 65-erius metus, kiek Vilniuje važiuoja troleibusai, niekada nebuvo jungties Vinco Kudirkos a. - Naujininkai.
Ši jungtis apskritai beveik neįmanoma, nes nėra troleibusų laidų posūkių iš Basanavičiaus g. į Švitrigailos g. ir iš Pamėnkalnio g. į Kudirkos g., vienintelė išeitis būtų nepatogiai leisti pro stotį.
Dėl autobusų maršrutų - nebent išeitų kokį 41 nukreipti ten, bet vis tiek būtų labai nepatogu, o naujo maršruto kurti nelabai apsimokėtų.
Be to, ar tikrai tiek daug keleivių nori važiuoti iš Kudirkos aikštės į Naujininkus? Ar tikrai taip sunku paeiti iki Operos? Juk nereikia pamiršti, kad toks trumpas paėjimas pėsčiomis irgi yra darnaus judumo dalis.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimą
O prie ko čia Naujininkai? Kaip buvo iki Gedimino pr. rekonstrukcijos, taip ir bus. Tada gal blogai buvo? Esmė, kad Gedimino pr. važiuotų keli pagrindiniai troleibusų maršrutai.
Gal didesnė problema su tuo galu, kuris arčiau Arkikatedros, bet ten galima tiesiog padažninti 10, 33, 89.
Comment
-
Parašė Pilaitis Rodyti pranešimąNu Jėzus tu Marija, atvažiuok bet kurį savaitgalį į Kudirkos aikštę ir pasižiūrėk, kiek žmonių eina Gedimino prospektu. Kartais tiek, kad sunku prasilenkti ir jokiu karantinu šalyje net nešviečia.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė 10.000 Rodyti pranešimą
Tai jau sakiau - Gedimino pr., turi Vinco Kudirkos aikštės stotelę, kurioje stoja visi tie patys troleibusai kaip ir Žygimantų gatvėje, nu tai kam tas viešasis transportas prospekte ? Vienintelė jungtis, kur galima tiesiogiai nuvažiuoti iš Žygimantų, bet negalima iš Kudirkos aikštės yra Naujininkai. O visur kitur galima nuvažiuoti ir iš Kudirkos, tad troleibusams Gedimino prospekte prasmės nėra.
Gal didesnė problema su tuo galu, kuris arčiau Arkikatedros, bet ten galima tiesiog padažninti 10, 33, 89.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimą
Dar kartą sakau, kad Žygimantų toli. Dar pasiūlyk Žaliąjį tiltą. Ten dar daugiau VT stoja...
Comment
-
Aš tai siūlyčiau grąžinti 8 maršruto troleibusą iš Pašilaičių į Paupį. Tik nuo konstitucijos prospekto galėtų važiuoti per žaliąjį tiltą, Kudirkos aikštę, Gedimino prospektą ir toliau savo senąją trasa į Paupį. Manau tai pagerintų susisiekimą tiek su senamiesčiu, tiek su Gedimino prospektu.
- 1 patinka
Comment
-
Ne viskas taip paprasta su tuo Gedimino prospektu. Grąžinkit buvusius maršrutus ir po savaitės iš prospekto gausis karo nuniokotas vieškelis, pažiūrėkit kokia dabar gatvės danga tik esant lengvajam transportui, ko gero rekonstruojant prospektą net nebuvo numatytas "normalaus" dydžio autobusų eismas. Reiktų vėl iš naujo reklonstruot, ir ne dalį, o visą (negi Vilniaus Eliziejaus laukai bus pusiau lupti, pusiau skusti?). Geriau sutvarkytų tą senamiesčio gėdą - apokaliptinę Žygimantų gatvę ir padarytų normalią sankryžą vietoj to nevykusio pusžiedžio.
Senamiesčiui, kaip ir Paupiui manau tiktų padažnintas 10 ir kiek pakoreguotas 11 - nuo Subačiaus st. grįžtų į Maironio g. ir važiuotų tokia pat trasa iki Žvėryno.
Comment
-
Parašė Palpatine Rodyti pranešimąNe viskas taip paprasta su tuo Gedimino prospektu. Grąžinkit buvusius maršrutus ir po savaitės iš prospekto gausis karo nuniokotas vieškelis, pažiūrėkit kokia dabar gatvės danga tik esant lengvajam transportui, ko gero rekonstruojant prospektą net nebuvo numatytas "normalaus" dydžio autobusų eismas. Reiktų vėl iš naujo reklonstruot, ir ne dalį, o visą (negi Vilniaus Eliziejaus laukai bus pusiau lupti, pusiau skusti?). Geriau sutvarkytų tą senamiesčio gėdą - apokaliptinę Žygimantų gatvę ir padarytų normalią sankryžą vietoj to nevykusio pusžiedžio.
Senamiesčiui, kaip ir Paupiui manau tiktų padažnintas 10 ir kiek pakoreguotas 11 - nuo Subačiaus st. grįžtų į Maironio g. ir važiuotų tokia pat trasa iki Žvėryno.
O rekonstruoti iš naujo vis tiek reikės. Zuoko kokybė jau byra.
Kažkaip visi čia į ta Gedimino propspektą nusikreipė, bet paupio/užupio transporto situacija yra labiau reikalinga spręsti.
- 1 patinka
Comment
-
Man atrodo kad Paupio VT problemą geriau spręstų ne kažkoks trumpas ir turbūt dar retai važiuojantis autobusas per Senamiestį, o normalus maršrutas Drujos g. nuo stoties link Konstitucijos pr. per Olandų ir Žirmūnų žiedus. Taip būtų prijungtas ne tik Paupio bet ir Markučių pusėje naujai statomi kvartalai ir atsirastų patogus greitas susisiekimas be persėdimų tiek su centrine stotim (dabar važiuojantys autobusai link stoties suka į Senamiestį ir stoja bent 5 stotelėse, kai naujasis galėtų iškart važiuoti Drujos g. tiesiai link stoties), tiek su NMC (34 važiuoja retai ir nepatogu persėsti iš jo Tuskulėnų -> Šeimyniškių st). Tik aišku kol dar vyksta statybos keleivių skaičius nebūtų pakankamas naujam maršrutui, nors Užupio gyventojams toks maršrutas irgi būtų naudingas, nes 6g kaip ir kiti autobusai tik kabina Konstitucijos pr, bet tiesiogiai nepriveža ir jei reikia kažkur į NMC gilumą ar Saltoniškių ofisus - vis tiek tenka daryti persėdimą.
- 5 patinka
Comment
-
Būtinai reikia sutvarkyti Maironio-Aukštaičių sankryžą. Šiuo metu ten nėra perėjos nei iš vienos iš trijų gatvės pusių, nors poreikis didžiulis, savaitgaliais tiesiog minios žmonių vaikšto. Pačią gatvę reiktų susiaurinti ir tai jau duotų priėjimą prie Užupio stotelės, nes dabar jo kaip ir nėra, nebent ratais-kvadratais. Nuo Paupio fontano iki Užupio st. - 700m. Galima būtų dar sumažinti perkėlus stoteles arčiau Aukštaičių gatvės. Iki Subačiaus st. nuo Paupio fontano einant Krivūlės gatve ir laiptais viso labo 400m. Iki Drujos st. 450m. Tad, atstumai nėra jau tokie dideli, kad būtinai reiktų maršruto, kuris tiesiogiai įvažiuotų į Paupį, tačiau reikia užtikrinti dažnai kursuojantį VT aplinkinėse gatvėse.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė themanual Rodyti pranešimąMan atrodo kad Paupio VT problemą geriau spręstų ne kažkoks trumpas ir turbūt dar retai važiuojantis autobusas per Senamiestį, o normalus maršrutas Drujos g. nuo stoties link Konstitucijos pr. per Olandų ir Žirmūnų žiedus. Taip būtų prijungtas ne tik Paupio bet ir Markučių pusėje naujai statomi kvartalai ir atsirastų patogus greitas susisiekimas be persėdimų tiek su centrine stotim (dabar važiuojantys autobusai link stoties suka į Senamiestį ir stoja bent 5 stotelėse, kai naujasis galėtų iškart važiuoti Drujos g. tiesiai link stoties), tiek su NMC (34 važiuoja retai ir nepatogu persėsti iš jo Tuskulėnų -> Šeimyniškių st). Tik aišku kol dar vyksta statybos keleivių skaičius nebūtų pakankamas naujam maršrutui, nors Užupio gyventojams toks maršrutas irgi būtų naudingas, nes 6g kaip ir kiti autobusai tik kabina Konstitucijos pr, bet tiesiogiai nepriveža ir jei reikia kažkur į NMC gilumą ar Saltoniškių ofisus - vis tiek tenka daryti persėdimą.
Beje, sukinėjimasis pro Senamiestį nėra jau toks blogas dalykas, nes viena iš Paupį juosiančių stotelių - Subačiaus - yra kaip tik tame lankste.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
Būtų neprošal tokia trasa pratęsti kuri nors jau esantį maršrutą. Pvz., 43, kuriuo važinėja dvigubi autobusai, kursuoja gan neblogai. Nevažiavimą pro Žaliąjį tiltą kompensuotų naujosios stotelės Kalvarijų/Šeimyniškių/Konstitucijos pr. sankryžoje.
Beje, sukinėjimasis pro Senamiestį nėra jau toks blogas dalykas, nes viena iš Paupį juosiančių stotelių - Subačiaus - yra kaip tik tame lankste.
Dėl sukinėjimosi Senamiestyje turėjau omeny tai kad šitai jau yra padengta esamais maršrutais ir norėtųsi nors vieno maršruto kuris nuvežtų iki stoties per kuo trumpesnį laiką.Paskutinis taisė themanual; 2021.05.18, 20:07.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė themanual Rodyti pranešimą
Taip, 43 prailginus tokia trasa manau gautųsi visai stiprus maršrutas. Paupio, Paplaujos (ar kaip tą pusę pavadinti prie Manufaktūrų g.) ir Užupio gyventojams ateityje būtų pasiekiamas ir stadionas be persėdimų, va dar ir LMTA taptų pasiekiamesnis iš Vilniaus šiaurės vakarų dalies.
Dėl sukinėjimosi Senamiestyje turėjau omeny tai kad šitai jau yra padengta esamais maršrutais ir norėtųsi nors vieno maršruto kuris nuvežtų iki stoties per kuo trumpesnį laiką.
Comment
Comment