Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

    1. Pakeisi jeigu normaliai prižiūrėsi ir plėsi linijas.
    2. Ne pirmas elektrinis autobusas kad specialistai nebūtų matę o testuoti reikia realiomis salygomis o ne įdealiomis.

    Linkiu sėkmės plečiant troleibusų tinklą privežamuosiuose maršrutuose.
    Jeigu visi modeliai, net ir to pačio gamintojo, turėtų vienodą komplektaciją ir būtų identiškų charakteristikų, tada būtų galima taip sakyti.
    Paskutinis taisė Perfect; 2021.05.10, 13:51.

    Comment


      Parašė Al1 Rodyti pranešimą
      Tai nuo Gedimino pr. kitos teritorijos arčiau nei nuo Žygimantų g.
      Tas tiesa, bet mano galva geriau tą gatvę palikti be jokio eismo, kad būtų tikra vadinamoji high street su komercija. Galėtų būti ir hibridas, kaip buvau parodęs Ljubljanos pavyzdį, kur bandyta suderinti komerciją, judėjimą pėsčiomis, dviračiu, netaršų transportą pernelyg neatskiriant judėjimo trajektorijų. Daugelyje vietų per tokias gatves kaip Gedimino pr. kursuoja tramvajus, kas nesukelia didelio diskomforto, bet mano galva perkėlus dalį VT srauto į Gedimino pr., gatvės kokybė nuo to nepagėrėtų.

      Comment


        Labai geros diskusinės temos, Zefyras labai teisingai rašo. Kai kažkur į užkampius plečia maršrutų tinklą, tai triūbija kaip įmanoma, bet kad net pačiame centre sunku kur nors nusigauti viešojo transporto pagalba, tai jau čia neverta dėmesio. Paantrinsiu (ar jau patretinsiu), kad VT turėtų sugrįžti į gedo pr. net ir atkarpoje tarp katedros ir vilniaus g., tiesa, reikėtų įvertinti, kuriuos maršrutus galima grąžinti, nes tikrai ne visus, kad brangiosios trinkelės neišsiklaipytų O visokių švenčių ir paradų proga VT eismą tiesiog perkelti į žygimantų g. ir goštauto g., anokia čia bėda. Bet kad rytinė senamiesčio pusė ir užupis yra visiškai apleisti VT atžvilgiu, tai daugiau nei akivaizdu.
        Va tokių minčių turiu:
        • T1 naikinti ir vietoje jo A11 pratęsti iki karoliniškių. A11 važiuoja gedo pr. ir maironio g. Šiaip man tas vienkryptis eimas per užupį nepatinka, bet matyt kitaip nebus.
        • A10 trasą keisti iš esmės: nuo žaliojo tilto iki markučių atkarpa lieka tokia pati, bet nuo žaliojo tilto važiuoja per konstitucijos pr., pakeisdamas A52 ar A56 (šiuo atveju vietoje fabijoniškių nukreipiamas tarkim į žirmūnus ar šiaurės miestelį). Kadangi baltupiečiai (tokie kaip aš) gali būti nepatenkinti A10 dingimu, A33 nuo galvydžių g. tęsti verkių g./neidealiu per lukšio g. ir, svarbiausia, reikšmingai A33 sudažninti.
        Esmė matyt būtų, kad pagaliau atsirastų arba per taktinius tvarkaraščius ar tiesiog kitaip būtų užtikrintas tam tikrų maršrutų dažnumas, pvz. važiuotų kas 8, 10 ar 12 min. Bet kol kas kalbų negirdėjom, o naujas tvarkaraščių software bus po 1 mln. metų Apie maršrutų tinklo pertvarką ar apskritai kaip atrodys maršrutų tinklas po 10 ar 20 metų yra 0 informacijos. Tai va tiek iš visų patvirtintų "strategijų", "vizijų" ir "misijų"

        Comment


          Parašė Garbanius Rodyti pranešimą
          Kaip Piliatis ir minėjo, iš kur jūs matot poreikį VT Senamiestyje ir Gedimino pr.??? Čia ne Kaunas, kur prikurta pilna nišinių oro vežiojimo maršrutų, komunikuojant "tiesioginiu susisiekimo gerinimu"
          Į ir iš senamiesčio kažkaip nuvažiuoti reikia. Jei norim kad nevažiuotu automobiliu tai bent jau kokią alternatyvą turėkim? Be to dabar dar ir smarkiai gyventojų kiekį didinantis užupis prisideda. Ar jiems irgi siūlai visiems automobiliu važiuoti?

          Dėl gedimino prospekto - VT važiuoja abiejose pusėse esančiose paraleliose gatvėse, manau čia susisiekimo problemos nėra.

          Parašė Perfect Rodyti pranešimą

          Linkiu sėkmės plečiant troleibusų tinklą privežamuosiuose maršrutuose.
          Jeigu visi modeliai, net ir to pačio gamintojo, turėtų vienodą komplektaciją ir būtų identiškų charakteristikų, tada būtų galima taip sakyti.
          vakarų europoje net tarpmiestinius maršrutus troleibusų sugeba įrengti, o mes privežamųjų nesugebėsim? Gal tiesiog sakyk iš karto kad nėra noro tam.
          Paskutinis taisė MedinisStrazdas; 2021.05.10, 14:00.

          Comment


            IMC elektrobusais būtų galima išspręsti privežamųjų maršrutų problemą kur nėra kontaktinio tinklo, nereikėtų net ir atskirų krovimosi stotelių. Reiktų tik suderinti tokį maršrutą su kitu, kuris važiuoja ten kur kontaktinis tinklas yra, tuomet vieną reisą važiuotų elektra nuo laidų ir tuo pačiu krautųsi, o kitą reisą važiuotų ant baterijos kur kontaktinio tinklo nėra.

            Comment


              Parašė Zefyras Rodyti pranešimą

              Tas tiesa, bet mano galva geriau tą gatvę palikti be jokio eismo, kad būtų tikra vadinamoji high street su komercija. Galėtų būti ir hibridas, kaip buvau parodęs Ljubljanos pavyzdį, kur bandyta suderinti komerciją, judėjimą pėsčiomis, dviračiu, netaršų transportą pernelyg neatskiriant judėjimo trajektorijų. Daugelyje vietų per tokias gatves kaip Gedimino pr. kursuoja tramvajus, kas nesukelia didelio diskomforto, bet mano galva perkėlus dalį VT srauto į Gedimino pr., gatvės kokybė nuo to nepagėrėtų.
              Kaip parodė praktikas, prospektas apmirė, kai neliko VT. Niekas nenori šliaužioti pėsčiomis, o automobilių eismas ribotas.

              Comment


                Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

                Į ir iš senamiesčio kažkaip nuvažiuoti reikia. Jei norim kad nevažiuotu automobiliu tai bent jau kokią alternatyvą turėkim? Be to dabar dar ir smarkiai gyventojų kiekį didinantis užupis prisideda. Ar jiems irgi siūlai visiems automobiliu važiuoti?

                Dėl gedimino prospekto - VT važiuoja abiejose pusėse esančiose paraleliose gatvėse, manau čia susisiekimo problemos nėra.



                vakarų europoje net tarpmiestinius maršrutus troleibusų sugeba įrengti, o mes privežamųjų nesugebėsim? Gal tiesiog sakyk iš karto kad nėra noro tam.
                Vakarų Europoje ir metro stato. Bet kokie būtų kaštai įrengiant troleibusų linijas Galgiuose, Juodšiliuose, Grigaičiuose, Salininkuose, Žemajame Pavilnyje ir kt.

                Comment


                  Parašė Perfect Rodyti pranešimą

                  Vakarų Europoje ir metro stato. Bet kokie būtų kaštai įrengiant troleibusų linijas Galgiuose, Juodšiliuose, Grigaičiuose, Salininkuose, Žemajame Pavilnyje ir kt.
                  Jei vilniuje būtų > 1 mln. gyventojų tai ir pas mus apsimokėtu metro statyti. Na gal daugiau reikėtu nes gana ilgi tuneliai gautųsi (vakarų miestuose tankumas arčiau centro).

                  Mažesni kaštai nei pirkti baterijinius autobusus.



                  Comment


                    Parašė Perfect Rodyti pranešimą

                    Vakarų Europoje ir metro stato. Bet kokie būtų kaštai įrengiant troleibusų linijas Galgiuose, Juodšiliuose, Grigaičiuose, Salininkuose, Žemajame Pavilnyje ir kt.
                    Tai gal nereikia jau tų kraštutinumų. Troleibusų tinklas turi būti plečiamas mieste, keičiant tuos autobusų maršrutus, kurie veža daug keleivių. Periferija gali ir toliau likti dyzelinė. O tai, kad dabar Vilniuje paskelbtas privežamųjų maršrutų kontursas su reikalavimu elektrinius autobusus įsigyti, yra tiek VT, tiek ekologijos profanacija.

                    Comment


                      Vėluoju su komentarais, bet man kai buvo paviešinti Vilniaus tankinimo užstatymo planai žemėlapyje kilo lygiai tas pats klausimas, realiai jau šiandien su esamom statybom yra poreikis leisti VT maršrutų paralelinį Kalvarijų gatvei iš AP /nuo Žirmūnų žiedo A33 trasa (Verkių-Ulonų-Rinktinės-Mindaugo tiltas-Senamiestis), bet nevažiuojančio ten į Gurius kitame gale, o užsibaigiantį Senamiestyje žiedu ir kursuojančiu atgal. Nu ir intensyvumo ne mikroautobuso lygio, o realiai A10/A46 tipo. Problemą tai atradau žiūrinėdamas tą pačią, kad Senamiestyje apsisukimo galimybių normalių nelabai yra (ypač ne laisvom sąlygom, o kamščiuose ir panašiai), galima būtų daryti vien VT skirtą nusukimą iš Drujos g. per Paupį, užglėbiant kažkiek ateinančių ir iš Užupio, bet čia jau infrastruktūros projektas reikalingas, arba visiškai dubliuoti Markučius, o daugiau net nerandu normalių galimybių. O šiaip pagal visą plėtrą tenai šiaurėje tai ta paklausa tiktai augs, o atsakymų kol kas nesimato.

                      Realiai tuo pačiu reikėtų ir petvarkyti kažkiek VT stotelių tinklą per ten, padarant kažkiek intensyvesnį/patogesnį pagal šiandienos užstatymą su persėdimu ir į 5G Verkių st. (papildant 5G stojimu ten), Ogmios miestui įrengiant papildomai ir panašiai.

                      P.S. Pilnai sutinku su Pilaitis ar kas čia sakė mintimi, tikrai nereikia kažko per Gedimino pr.

                      Comment


                        Prie savivaldybės šiandien vyko nedidelis piketas, darbuotojams skundžiantis pažeidžiamomis teisėmis: https://www.15min.lt/video/sostineje...-salygu-201780

                        O SP ir VVT toliau pučia administraciją, o darbuotojus atleidžia. Kada pagaliau bus imamasi tvarkyti tas šaraškinų kontoras? Savivaldybės neįgalumas stebina.

                        Click image for larger version  Name:	185653331_2992234971062149_6951874656283450006_n.jpg?_nc_cat=111&ccb=1-3&_nc_sid=dbeb18&_nc_ohc=NcLQrn2d7xUAX8LtC_V&_nc_ht=scontent.frix8-1.fna&oh=f65979de33bf583fe446406e59187299&oe=60BFDC27.jpg Views:	1 Size:	111,9 kB ID:	1884879
                        Paskutinis taisė abruo; 2021.05.12, 12:34.
                        Lietuva visiems.

                        Comment


                          Parašė Al1 Rodyti pranešimą

                          Kaip parodė praktikas, prospektas apmirė, kai neliko VT. Niekas nenori šliaužioti pėsčiomis, o automobilių eismas ribotas.
                          Nu ką jūs kalbate. Realiai mirusi dalis yra tik tarp Žvėryno tilto ir Lukiškių aikštės, nes ten nėra jokių traukos centrų, bet ten troleibusai dingo dar 1987. Užtat dalyje tarp Kudirkos ir Katedros aikščių visada labai daug žmonių, nes a) ten yra pėsčiųjų zona; b) ten yra labai daug traukos taškų, pradedant G9, baigiant labai daug įvairių kavinių ir parduotuvių; c) tai yra tranzitinė jungtis tarp Katedros/Senamiesčio/Bernardinų sodo ir V. Kudirkos aikštės stotelių ir požeminio parkingo. Net nepaisant, kad man irgi trūksta tokio tiesioginio susisiekimo tarp Stoties ir Katedros, bei bendrai norėtųsi grąžinti troleibusus į prospektą - vis dėl to, pėsčiųjų alėja tokioje vietoje yra geriau. Žinoma, galima daryti kažką tokio, bet tam vėlgo reikėtų rekonstruoti prospektą.

                          Comment


                            VVT darbuotojai piktinasi darbo sąlygomis: surengtas piketas prie savivaldybės administracijos


                            https://tv.lrytas.lt/zinios/lietuvos...ijos-19340158/

                            Iš vienos pusės, čia subjektyvu, sakant, jog dėl suspausto grafiko, dienos režimo, darbo laiko, nelieka laiko tam, anam, šeimai...
                            Visados sakiau, jog geriausias darbuotojas - darbuotojas be šeimos, todėl galintis visą dėmesį sutelkti į darbą, kai nereikia galvoti apie vaikus, kuomet 700 eurų yra pakankami pinigai, kadangi visas uždarbis pasiliekamas sau, nes atlyginimu nereikia dalintis su niekuo. Pažinojau vieną apyjaunį TOKS vairuotoją, kuris teigė nesiruošiąs kurti šeimos, o pats apie save sakė maždaug "Aš sukurtas vairuoti autobusą" ar kažkaip taip. Todėl šis protestas, nepasitenkinimas sąlygomis yra realija vairuotojų, kurių situacija yra pas daugumą.
                            Prisiminkite kad ir mūsų buvusią prezidentę D. Grybauskaitę - puiki vadovė, nedaranti gėdos savo šaliai, tinkama ją atstovaujanti. Kažkuria prasme, kai neturi nuosavos šeimos, tai visa valstybė tampa it tavo šeima, kuriai ir atiduodi visą savo energiją.

                            Comment


                              Parašė Kristupas0220 Rodyti pranešimą
                              VVT darbuotojai piktinasi darbo sąlygomis: surengtas piketas prie savivaldybės administracijos


                              https://tv.lrytas.lt/zinios/lietuvos...ijos-19340158/

                              Iš vienos pusės, čia subjektyvu, sakant, jog dėl suspausto grafiko, dienos režimo, darbo laiko, nelieka laiko tam, anam, šeimai...
                              Visados sakiau, jog geriausias darbuotojas - darbuotojas be šeimos, todėl galintis visą dėmesį sutelkti į darbą, kai nereikia galvoti apie vaikus, kuomet 700 eurų yra pakankami pinigai, kadangi visas uždarbis pasiliekamas sau, nes atlyginimu nereikia dalintis su niekuo. Pažinojau vieną apyjaunį TOKS vairuotoją, kuris teigė nesiruošiąs kurti šeimos, o pats apie save sakė maždaug "Aš sukurtas vairuoti autobusą" ar kažkaip taip. Todėl šis protestas, nepasitenkinimas sąlygomis yra realija vairuotojų, kurių situacija yra pas daugumą.
                              Prisiminkite kad ir mūsų buvusią prezidentę D. Grybauskaitę - puiki vadovė, nedaranti gėdos savo šaliai, tinkama ją atstovaujanti. Kažkuria prasme, kai neturi nuosavos šeimos, tai visa valstybė tampa it tavo šeima, kuriai ir atiduodi visą savo energiją.
                              Viskas kaip ir gražiai surašyta, tik reikėtų nepainioti asmeninio gyvenimo ir darbo sąlygų. Protestuotojai aiškiai pasakė, kad dabar vairuotojų reisų grafikai yra taip sutankinti, kad kartais net nebūna laiko papietauti ar užbėgti į tualetą. Kaip supratau protestuojama dėl to, o ne dėl per ilgų darbo valandų.

                              Comment


                                Bet kiek tenka matyti, laiko nueiti į tualetą visada yra. O jei pietūs, tai dar ilgiau. Nebent dėl kamščių nespėjama. Nes jei vyksti daugmaž laikydamasis tvarkaraščio, visuose galiniuose punktuose būna bent 5-6 min. pertraukėlė.

                                Comment


                                  O kuriuose čia jau maršrutuose tokie suspausti tie grafikai? (ne apie pertraukas kalbant)

                                  Comment


                                    Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą

                                    Nu ką jūs kalbate. Realiai mirusi dalis yra tik tarp Žvėryno tilto ir Lukiškių aikštės, nes ten nėra jokių traukos centrų, bet ten troleibusai dingo dar 1987. Užtat dalyje tarp Kudirkos ir Katedros aikščių visada labai daug žmonių, nes a) ten yra pėsčiųjų zona; b) ten yra labai daug traukos taškų, pradedant G9, baigiant labai daug įvairių kavinių ir parduotuvių; c) tai yra tranzitinė jungtis tarp Katedros/Senamiesčio/Bernardinų sodo ir V. Kudirkos aikštės stotelių ir požeminio parkingo. Net nepaisant, kad man irgi trūksta tokio tiesioginio susisiekimo tarp Stoties ir Katedros, bei bendrai norėtųsi grąžinti troleibusus į prospektą - vis dėl to, pėsčiųjų alėja tokioje vietoje yra geriau. Žinoma, galima daryti kažką tokio, bet tam vėlgo reikėtų rekonstruoti prospektą.
                                    Faktiškai nėra jokios pėsčiųjų alėjos ir vietoje besismaukančių automobilių galėtų kursuoti VT kaip buvo iki 2002 m.. O visokioms mugėms ir prekybai ne vieta gatvėje.
                                    Paskutinis taisė Al1; 2021.05.13, 07:08.

                                    Comment


                                      Na, kas liečia vakarinį Gedimino pr. galą, tai bandymai atgaivinti viešąjį transportą jau buvo, kai 2011m. paleisti 88/89 maršrutai. Problema, kaip jau minėta, buvo labai dažni uždarymai dėl įvairiausių renginių, todėl maršrutai tapo labai nepatikimi, nes labai dažnai buvo nukreipinėjami apylankomis, todėl kožną dieną būdavo neaišku, kaip čia važiuos 88/89 - ar Gedimino prospektu, ar kaip nors kitaip.

                                      Kita problema liečianti tą vietą - neaišku kur maršutą nukreipti toliau. Žvėryno tiltu draudžiamas sunkiasvorių automobilių eismas, tad liktų galimybė nebent iš Gedimino pr., sukti į Jasinskio g., po to Liubarto tiltu ir Vytauto/Kęstučio g., bet tokios trasos problema būtų šioks toks nepatogus lankstas. Nebent ateityje pastatys tą naują tiltą prie Barclays, ir juo bus galimas VT eismas - tada kokį nors maršutą būtų galima nukreipti juo, o tuomet Sėlių/Saltoniškių g.

                                      Man šiaip atrodo, kad senamiestyje galėtų eiti kokios nors naujos viešojo transporto rūšies trasa - pvz. tramvajus iš Santariškių einantis pro Žaliąjį Tiltą, tuomrt Vilniaus g., Vokiečių g. pro Rotušės aikštę į Stotį. Ir ekologiška, ir patogu, nes nereiktų stotelėje laukti pusvalandį, kaip kokio nors autobusų maršruto.

                                      Comment


                                        88/89 tai fignia. VT atkūrimas Gedimino pr. tai visų pirma troleibusų grąžinimas kaip buvo iki 2002 m.

                                        Comment


                                          Parašė dtb Rodyti pranešimą
                                          O kuriuose čia jau maršrutuose tokie suspausti tie grafikai? (ne apie pertraukas kalbant)
                                          Argumentas "pernelyg suspausti tvarkaraščiai" yra kišamas visomis progomis ir be jokio konkretumo. Neabejoju, kad kokiais 1995-ais buvo skundžiamasi dėl to paties.
                                          Viešojo transporto temų rodyklė >>

                                          Comment

                                          Working...
                                          X