Parašė lanxtot
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Vilniaus viešasis transportas
Collapse
X
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimą
14 troleibuso maršrutą reikia ištiesinti - užsukimas per Žirmūnų tiltą, per Šeimyniškių, Žaliajį tiltą tik atkrato keleivius, užpildo 2 troleibusą iš Saulėtekio iki centro. Taip pat 14 reikėtų leisti per Basanavičiaus g., bet neliesti 6 ir 12.
Tiesa, tada reikėtų galvoti, ką daryti su atkarpa Šeimyniškių g. - L. Sapiegos st., nes poreikis tokiam susisiekimui, nors ir nedidelis, bet yra, ir plėtojant NMC bei Žalgirio stadiono teritoriją turbūt tik didės. Galbūt būtų galima eksperementuoti su 3 troleibuso trasa, bet tada arba reikia posūkio iš centro į Šilo tiltą Antakalnio/Šilo g. sankryžoje - kartu dar atsirastų susisiekimas iš pietinio Antakalnio į Šiaurės miestelį ir Žirmūnus.
Arba dar kaip variantas galėtų būti 19A troleibuso sukūrimas, kuris santykiu 1:4 vietoj Žirmūnų g. ir Šilo tilto važiuotų Žirmūnų tiltu ir Antakalnio gatve.Paskutinis taisė Pilaitis; 2021.04.14, 21:46.
Comment
-
12 nereikia liesti, su 6 jie skirtingomis trasomis važiuoja. Šeimynišių - Sapiegos jokio poreikio nėra. Paprasčiau tiems, kam reikia persėsti Menų gimnazijoje. Troleibusų maršrutai neturi oro vežioti, neturi skaldytis į visokius pagrindinius ir papildomus su keliais reisais per dieną ar pan. O su dabartine trasa 14 yra oro vežiotojas.
Comment
-
VMS iškelia Verkių autobusų parką
9 ha teritorija Vilniuje, kurioje dabar įsikūręs Verkių autobusų parkas, artimiausiais metais taps didžiausia pokyčių erdve visame mieste. Planuojama, kad dabartinis autobusų parkas iš teritorijos išsikels 2023-iaisiais
Arba
https://vilnius.lt/lt/2021/04/14/atg...eities-vizija/
Kiekvienas toks projektas kvepia korupcija. Ar kartais tikrasis tikslas ne suorganizuoti viešąjį konkursą su iš anksto aiškiu laimėtoju ir perduoti jam teritoriją X kartų pigiau rinkos kainos? Pataisykite, jei kada nors buvo kitaip.
Kažkurioje vietoje dar drįso palyginti kvartalą su Paupiu. Ranka - veidas.
Kadangi domitės tema, galbūt padėsite atsakyti į iš temos išplaukiančius klausimus:
1. Kur bus nauji autobusų parkai? Kartais ne už miesto?
2. Kiek laiko ir resursų papildomai sugaiš keli šimtai darbuotojų vykstant į toliau esančius autobuso parkus?
3. Kokia miestui nauda iškelinėti autobusų parką iš tankiai apgyvendinto rajono su nesibaigiančiu kamščiu ir toliau tą vietą tankinti? Aplinkui krūva tarybinių sandėlių, bet kadangi jie turi šimtą savininkų juos pajudint reikia biški stengtis. O kam stengtis. jei iškelimo tikslas yra visai kitoks nei vietos humanizavimas.
Sekantys eilėje troleibusų parkai. Tik juos sudėtingiau pajudinti, nes ten yra taip Šimašiau nemėgstami laidai. Prakeikti laidai trukdo lengva ranka dalinti aukso vertės teritorijas draugams iš strojkių.
Paskutinis taisė SoulMulticast; 2021.04.14, 23:41.
- 2 patinka
Comment
-
15 maršruto nuliniuose reisuose iš parko į Turniškes autobusas pravažiuoja atkarpa, kuria kaip maršrutas jau nebevažiuoja (atkarpa tarp Lakštingalų - Svajonių g.). Pagal tvarkaraštį yra išlikusios 2 stotelės - Grybautojų ir Mėlynių st. Vakar vaikščiodamas pastebėjau kaip jos atrodo. Abiejose nebeliko net stotelės ženklų, tik platformos. Antroji išvis užversta nupjautų medžių šakomis. Ar kas nors esate vykę tais rytiniais reisais ir žinote ar vairuotojai stoja pagal taisykles kaip tai privaloma, ar pravažiuoja nesustodami? Nes ten beveik išnykę pėdsakai, jog seniau būta stotelės, panašiai kaip su Saltoniškių st. po 5 autobuso trasos keitimo...
Comment
-
Taisyklė yra privalomai sustoti visur, nesvarbu yra ar nėra keleivių. Jeigu stotelė yra grafike - privalai joje sustoti. Kaip yra faktiškai - priklauso nuo vairuotojo. Analogiška situacija yra su 52 Tarandėje, kur irgi dalis stotelių naudojama tik nuliniais reisais. Tiesa, stotelių ženklai ten dar išlikę.
Comment
-
CVP IS atsirado privežamųjų maršrutų konkursas, kuriame yra preliminarūs maršrutų numeriai ir tvarkaraščiai: https://pirkimai.eviesiejipirkimai.l...RKAOYDWWa18FaI
117 Pilaitė- Kriaučiūnai-Platiniškės (2 dviejų pam. autobusai)
118 Pilaitė- Varnės g.-Pašilaičiai (2 dviejų pam. autobusai ir 1 pertraukiamas)
119 Šiaurės miestelis–Antakalnis–Rokantiškės–Egliškės (2 dviejų pam. autobusai ir 1 pertraukiamas)
120 Kryžiokai- Santariškės- Visoriai (2 dviejų pam. autobusai)
121 Didžiųjų Gulbinų g. - Mažieji Gulbinai–Santariškės (1 dviejų pam. autobusas ir 1 pertraukiamas)
122 Naujininkai–Guriai–Naujoji Vilnia (2 dviejų pam. autobusai ir 1 pertraukiamas)
123 Riovonys - Centras (1 dviejų pam. autobusas ir 1 pertraukiamas)
124 Naujininkai–Kelmijos sodai (1 dviejų pam. autobusas ir 2 pertraukiamas)
125 Naujoji Vilnia–Redkonių g. - Ivaniškių sodai (1 dviejų pam. autobusas ir 1 pertraukiamas)Paskutinis taisė Pilaitis; 2021.04.20, 13:05.
- 5 patinka
Comment
-
Būtų galimybė pagaliau pagerinti situacija ir Naujininkų vidaus (Dzūkų, Peleso, Panevežio, Kapsų gyventojams su šiais maršrutais, bet atrodo visi jie prasidės ties Dariau ir Girėno snakryžoje ties Maxima. O juk galėtų važiuoti Kapsų, Panevėžio, Peleso ir apsisukti Liepkalnio žieduke arba netgi Stotyje.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė lanxtot Rodyti pranešimąTurim Citibus'ų, tai gal ir Citiport'us pirksim?
- 1 patinka
Comment
-
Parašė lanxtot Rodyti pranešimą
Comment
Comment