Parašė Garbanius
Rodyti pranešimą
Kas trukdo (kad ir sumažėjusioje) teritorijoje palikti autobusų parkavimą ir, turbūt, reikalingiausią atributą – plovyklą. Senus garažus galima nugriauti, jei pagrindinė remonto zona bus kažkuriame iš naujųjų parkų. Idealiu atveju – pastatyti naują minimalią kasdienio techninio aptarnavimo zoną. Ir čia palikti Santariškių, Fabijoniškių, Ateities g., Žalgirio g. ir Antakalnio / Saulėtekio (nors, pastarieji gal tilptų ir į Žolyno g. teritoriją, iš dalies perskirsčius maršrutus su 2-uoju parku (atsiprašau, "Viršuliškių TD" )) maršrutų autobusus? Nes kad ir ką aiškintų parko iškėlimo (perkėlimo) strategai, nulinės ridos šiaurinių rajonų maršrutams išaugs kelis kartus. Beje, ir Žirmūnų bei Š. Miestelio maršrutų troleibusus, manau, būtų galima čia parkuoti, taip dar sutaupant (nebent, atlikti kasdienius techninius patikrinimus būtų per sudėtinga).
Taigi, tenka sutikti su Al1, kad, matyt,ne be NT plėtotojų įsikišimo taip "stumiamas" šis parko iškeldinimo projektas. Tuo labiau, kad Šiaurinė g. šią vietą pasieks, duokdie, po kokio dešimtmečio ar dar vėliau. Dar jei prieš kelioliką metų nebūtų leidę užstatyti teritorijos galimoje tiesioje gatvės trasoje (tarp "Autoūkio" ir Lietuvos banko) – tarp Žirmūnų / Verkių sankryžos (autobusų parko vartų) ir Žirmūnų - Kareivių g. sankryžos – iš jos būtų galima tikėtis didesnės naudos. o dabar...
Comment